paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSX-600F
6.4.2008 v 12:57
Ahoj chtel jsem se zeptat mam Suzuki GSX-600F mam predelany vyfukove potruby a svedeno do 1vyfuku... kdysi to delal kamos este s jednim klukem... kdyz byla este motorka kamose... muze to mit vliv na spatny chod motoru??? slysel jsem ze ano... a dale bych se chtel zeptat na rizeni teto motorky... koupil jsem si ji na podzim... takze jsem nic nejezdil... jak se chova v zatackach a co muzu od ni cekat?? diky za odpovedi...

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 08:07 | Nahoru | #811
lukas.mat> aha tak kdyz jsem sundaval karbece tak jsem po tom koukal, je to hnane ozubenym koleckem ze jo?podle me by nemel byt problem

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 08:26 | Nahoru | #812
DRN> Jo je to hnané ozubeným kolečkem. Taky si myslím že by problém neměl být. Jediný problém je asi to seřízení. Kvůli tomu to budu muset asi někam dát aby to seřídili. Co tedy asi vše musím sundat? Plasty, nádrž, karburátory? nebo ještě něco?

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 09:24 | Nahoru | #813
lukas.mat> Dobře zapojenej regulátor ze škodovky by problém být neměl.. vím že se to tak často dělá vzhledem k ceně originálu, problém může být jinde. Máš pořádně dotažené a nezoxidované kontakty na baterce? Všechny výstupy z altíku jsou taky promozané a nezkorodované? To dělá strašně moc...

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 09:33 | Nahoru | #814
DRN> máš to tam

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 09:51 | Nahoru | #815
Bludevil> Jo taky jsem někde četli že se to normálně dělá s tím regulátorem ze škodovky. Měl jsem doma 3 tak jsem je tam prostřídal a vždy to dobíjelo málo. Baterku jsem už koupil novou. Takže tam by problém být neměl. Dráty jsem zkontroloval jak o jen šlo kdy jsem sundal plasty. A vypadali taky v pohodě. Takže jediné co jsem nekontroloval je altík tedy nějak ty dráty jinak by všechno mělo být vpohodě. Takže pokud to chci projet tak to musím stejně rozeprat abych se k tomu dostal. Nebo se to dá prokontrolovat jen když sundám plasty? Pokud jo jak? A kdyžtak jak zjistím že ten kabel je málo průchodný nebo že s ním něco není v pořádku?

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 09:58 | Nahoru | #816
lukas.mat> Tak to toho chceš moc, takovej elektrikář fakt nejsem

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 10:03 | Nahoru | #817
V pohodě. Ono eletrika je svině. Asi koupím ten Alternátor je docela za dobrou cenu a po sezoně to rozeberu a podívám se na to co s tím. A minimálně tam aspoň vrátím originál regulátor když už nic jiného.

Co tedy asi vše musím sundat? Plasty, nádrž, karburátory? nebo ještě něco?

Naposledy editováno 14.08.2008 10:31:22

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 10:28 | Nahoru | #818

lukas.mat>DRN> Jo je to hnané ozubeným kolečkem. Taky si myslím že by problém neměl být. Jediný problém je asi to seřízení. Kvůli tomu to budu muset asi někam dát aby to seřídili. Co tedy asi vše musím sundat? Plasty, nádrž, karburátory? nebo ještě něco?


nádrž karburátory urcite, plasty asi taky, ale to ti nereknu bo je nemam, treba se to da nejak dostat ven

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 10:28 | Nahoru | #819

firecracker>DRN> máš to tam


dik, koukam ze novejsii efka to maji lip resene

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 10:36 | Nahoru | #820
dík a ještě když tu řešíte ty pojistky. jaké tam máte? Máte všechny na 10A nebo tam máte i nějakou jinou třeba na 20A?

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 10:40 | Nahoru | #821

lukas.mat>dík a ještě když tu řešíte ty pojistky. jaké tam máte? Máte všechny na 10A nebo tam máte i nějakou jinou třeba na 20A?


já mám hlavní 25A, jinak po 10

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 10:53 | Nahoru | #822
já tam mám právě taky 4 x 10A a jednou 20A ale na té pojiskové krabičce je všude napsáno 10A. A kde máš tu 25A? Já tu 20A mám uprostřed je u toho napsáno IGNI TION (nebo něco takového) A k čemu slouží jednotlivé pojistky? Mám tam HEAD, SIGNAL, IGNI TION, TAIL, POWER SOURCE

Naposledy editováno 14.08.2008 11:01:28

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 11:00 | Nahoru | #823
lukas.mat> to ti takhle z hlavy nereknu, ale na krabicce je 10 a ta hlavni 25 ale oznaceni co to je nevim

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 11:02 | Nahoru | #824
A pamatuješ si jak to máš uspořádané. když se dívám na tu krabičku tak 1. 10A 2. 10A 3. 25A 4. 10A 5. 10A ?

nebo nemáš fotku jak to tam máš?
Asi to bute takhle co myslíš?
HEAD - přední světlo
SIGNAL - blinkry
IGNI TION - hlavní
TAIL - zadní světlo
POWER SOURCE - budíky

[url=

Naposledy editováno 14.08.2008 11:11:07

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 11:10 | Nahoru | #825

lukas.mat>A pamatuješ si jak to máš uspořádané. když se dívám na tu krabičku tak 1. 10A 2. 10A 3. 25A 4. 10A 5. 10A ?

nebo nemáš fotku jak to tam máš?
Asi to bute takhle co myslíš?
HEAD - přední světlo
SIGNAL - blinkry
IGNI TION - hlavní
TAIL - zadní světlo
POWER SOURCE - budíky


jo nejak takhle to bude, ta nejsilnejsi je uprostred

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 11:11 | Nahoru | #826
DRN> jj

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 11:11 | Nahoru | #827
dík

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 11:14 | Nahoru | #828
[quote]lukas.mat>A pamatuješ si jak to máš uspořádané. když se dívám na tu krabičku tak 1. 10A 2. 10A 3. 25A 4. 10A 5. 10A ?

nebo nemáš fotku jak to tam máš?
Asi to bute takhle co myslíš?
HEAD - přední světlo PŘEDNÍ/HLAVNÍ
SIGNAL - blinkry BLINKRY
IGNI TION - hlavní ZAPALOVÁNÍ
TAIL - zadní světlo ZADNÍ SVETLO(OCAS )
POWER SOURCE - budíky ZDROJ ENERGIE(BATERKA??, ALTERNÁTOR ?? )

[url= že elektrice vůbec nerozumím a spíš přispěju jen překladem anglických termínů

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 13:08 | Nahoru | #829
tak jsem rád že jsem se tak nějak shodli taky eletrice moc nerozumím.
Ještě dotázek k tomu dobíjení. Když by to mohlo být kabely. Může to otřeba způsobit to že u toho silného kabelu u plusu baterky má trochu přetrhné drátky. Příklad ten kabel tvoří třeba 50 drátků a já mám 15 přetrhaných? Může to něco způsobovat? Ale to je asi blbost aby to něco dělalo co?

Naposledy editováno 14.08.2008 13:13:16

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 13:16 | Nahoru | #830

lukas.mat>tak jsem rád že jsem se tak nějak shodli taky eletrice moc nerozumím.
Ještě dotázek k tomu dobíjení. Když by to mohlo být kabely. Může to otřeba způsobit to že u toho silného kabelu u plusu baterky má trochu přetrhné drátky. Příklad ten kabel tvoří třeba 50 drátků a já mám 15 přetrhaných? Může to něco způsobovat? Ale to je asi blbost aby to něco dělalo co?


no asi tak nam kuna prekousala kabely na aute a v servisu rekli ze stejne nemaji ze daji silnejsi ze to je v pohode, slabsi by nesly, je tam rozdil v prenosu elektriky, tak kdyz jich mas par zlomenych tak je to jako bys mel ten kabel slabsi ne? muj nazor, kdo do toho vidi vic at me opravi

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 13:21 | Nahoru | #831
no podle mé logiky bych s tebou souhlasil. Takže by to mohlo způsobovat že by to kvůli tomu mohlo dávat menší napětí?

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 13:24 | Nahoru | #832

lukas.mat>no podle mé logiky bych s tebou souhlasil. Takže by to mohlo způsobovat že by to kvůli tomu mohlo dávat menší napětí?


pokud mame pravdu tak je to mozne, si myslim, vymen kabel a uvidis,

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 13:30 | Nahoru | #833
eletrika je k ničemu většinou není vidět že je něco špatně a akorát vše komplikuje. To byly časi když nebylo nic eletricky takové parní lokomotiva to byla pohoda. Mám doma startovací kabeli tak je tam zkusim nějak zapojit a toto tenčí místo zkusím přemostit. Asi mi nic nezbyde než sundat nádrž a pořádně cestu od baterky k alternátoru projít. ach jo to se mi ale vůbec nechce. Budu asi muset

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 13:32 | Nahoru | #834
no je to jen napad, ale zase je to na pokus levnejsi jak alternator

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 13:38 | Nahoru | #835
jo každý nápad je super. Jen jsem se chtěl vyhnout rozebírání ale jak to vypadá. Tak jako tak se tomu asi nevyhnu. Snad to půjde aspoň že sundám jen nádrž a fzduchový filtr a už se k tomu v pohodě dostanu a nebudu muset sundavat karburátory a vyhnu se tomu seřizování.

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 13:42 | Nahoru | #836
lukas.mat> jo nadrz, filtr a mel by ses tam dostat v pohode, ja menil kabel ke starteru a a taky nesly karburatory dolu

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 13:46 | Nahoru | #837
tak aspoň něco no zkusím to a uvidím.

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 14:43 | Nahoru | #838

DRN>lukas.mat>tak jsem rád že jsem se tak nějak shodli taky eletrice moc nerozumím.
Ještě dotázek k tomu dobíjení. Když by to mohlo být kabely. Může to otřeba způsobit to že u toho silného kabelu u plusu baterky má trochu přetrhné drátky. Příklad ten kabel tvoří třeba 50 drátků a já mám 15 přetrhaných? Může to něco způsobovat? Ale to je asi blbost aby to něco dělalo co?
no asi tak nam kuna prekousala kabely na aute a v servisu rekli ze stejne nemaji ze daji silnejsi ze to je v pohode, slabsi by nesly, je tam rozdil v prenosu elektriky, tak kdyz jich mas par zlomenych tak je to jako bys mel ten kabel slabsi ne? muj nazor, kdo do toho vidi vic at me opravi



Já bych Tě tedy s dovolením opravil. Na tloušťce kabelu záleží ale ne kvuli tomu že když kabel bude úzký, že tam pujde min proudu a bude to mín dobíjet, ale protože kdyby ten kabel byl moc tenký a procházelo tam hodně proudu tak se kabel začne zahřívat, až začne hořet izolace atd. na tomhle principu fungují pojistky, jakmile přes ně začne procházet moc proudu, třeba v důsledku zkratu tak se přepalí samotný drát.

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 14:44 | Nahoru | #839
hele lidi ste si jistý,že signal jsou opravdu blinkry?já taky nejsem žárnej elektromechanik,ale několikrát už mi právě signal pojistka praskla a to tam vůbec žadný blinkry nemám heh

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 14:46 | Nahoru | #840

firecracker>DRN>lukas.mat>tak jsem rád že jsem se tak nějak shodli taky eletrice moc nerozumím.
Ještě dotázek k tomu dobíjení. Když by to mohlo být kabely. Může to otřeba způsobit to že u toho silného kabelu u plusu baterky má trochu přetrhné drátky. Příklad ten kabel tvoří třeba 50 drátků a já mám 15 přetrhaných? Může to něco způsobovat? Ale to je asi blbost aby to něco dělalo co?
no asi tak nam kuna prekousala kabely na aute a v servisu rekli ze stejne nemaji ze daji silnejsi ze to je v pohode, slabsi by nesly, je tam rozdil v prenosu elektriky, tak kdyz jich mas par zlomenych tak je to jako bys mel ten kabel slabsi ne? muj nazor, kdo do toho vidi vic at me opravi

Já bych Tě tedy s dovolením opravil. Na tloušťce kabelu záleží ale ne kvuli tomu že když kabel bude úzký, že tam pujde min proudu a bude to mín dobíjet, ale protože kdyby ten kabel byl moc tenký a procházelo tam hodně proudu tak se kabel začne zahřívat, až začne hořet izolace atd. na tomhle principu fungují pojistky, jakmile přes ně začne procházet moc proudu, třeba v důsledku zkratu tak se přepalí samotný drát.


klidne opravuj, ja se v tom tak nevyznam, jak jsem koupil tak prodavam
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_


TOPlist