Co tedy asi vše musím sundat? Plasty, nádrž, karburátory? nebo ještě něco?
Naposledy editováno 14.08.2008 10:31:22
lukas.mat>DRN> Jo je to hnané ozubeným kolečkem. Taky si myslím že by problém neměl být. Jediný problém je asi to seřízení. Kvůli tomu to budu muset asi někam dát aby to seřídili. Co tedy asi vše musím sundat? Plasty, nádrž, karburátory? nebo ještě něco?
nádrž karburátory urcite, plasty asi taky, ale to ti nereknu bo je nemam, treba se to da nejak dostat ven
Naposledy editováno 14.08.2008 11:01:28
nebo nemáš fotku jak to tam máš?
Asi to bute takhle co myslíš?
HEAD - přední světlo
SIGNAL - blinkry
IGNI TION - hlavní
TAIL - zadní světlo
POWER SOURCE - budíky
[url=
Naposledy editováno 14.08.2008 11:11:07
lukas.mat>A pamatuješ si jak to máš uspořádané. když se dívám na tu krabičku tak 1. 10A 2. 10A 3. 25A 4. 10A 5. 10A ?
nebo nemáš fotku jak to tam máš?
Asi to bute takhle co myslíš?
HEAD - přední světlo
SIGNAL - blinkry
IGNI TION - hlavní
TAIL - zadní světlo
POWER SOURCE - budíky
jo nejak takhle to bude, ta nejsilnejsi je uprostred
nebo nemáš fotku jak to tam máš?
Asi to bute takhle co myslíš?
HEAD - přední světlo PŘEDNÍ/HLAVNÍ
SIGNAL - blinkry BLINKRY
IGNI TION - hlavní ZAPALOVÁNÍ
TAIL - zadní světlo ZADNÍ SVETLO(OCAS )
POWER SOURCE - budíky ZDROJ ENERGIE(BATERKA??, ALTERNÁTOR ?? )
[url= že elektrice vůbec nerozumím a spíš přispěju jen překladem anglických termínů
Ještě dotázek k tomu dobíjení. Když by to mohlo být kabely. Může to otřeba způsobit to že u toho silného kabelu u plusu baterky má trochu přetrhné drátky. Příklad ten kabel tvoří třeba 50 drátků a já mám 15 přetrhaných? Může to něco způsobovat? Ale to je asi blbost aby to něco dělalo co?
Naposledy editováno 14.08.2008 13:13:16
lukas.mat>tak jsem rád že jsem se tak nějak shodli taky eletrice moc nerozumím.
Ještě dotázek k tomu dobíjení. Když by to mohlo být kabely. Může to otřeba způsobit to že u toho silného kabelu u plusu baterky má trochu přetrhné drátky. Příklad ten kabel tvoří třeba 50 drátků a já mám 15 přetrhaných? Může to něco způsobovat? Ale to je asi blbost aby to něco dělalo co?
no asi tak nam kuna prekousala kabely na aute a v servisu rekli ze stejne nemaji ze daji silnejsi ze to je v pohode, slabsi by nesly, je tam rozdil v prenosu elektriky, tak kdyz jich mas par zlomenych tak je to jako bys mel ten kabel slabsi ne? muj nazor, kdo do toho vidi vic at me opravi
DRN>lukas.mat>tak jsem rád že jsem se tak nějak shodli taky eletrice moc nerozumím.
Ještě dotázek k tomu dobíjení. Když by to mohlo být kabely. Může to otřeba způsobit to že u toho silného kabelu u plusu baterky má trochu přetrhné drátky. Příklad ten kabel tvoří třeba 50 drátků a já mám 15 přetrhaných? Může to něco způsobovat? Ale to je asi blbost aby to něco dělalo co?
no asi tak nam kuna prekousala kabely na aute a v servisu rekli ze stejne nemaji ze daji silnejsi ze to je v pohode, slabsi by nesly, je tam rozdil v prenosu elektriky, tak kdyz jich mas par zlomenych tak je to jako bys mel ten kabel slabsi ne? muj nazor, kdo do toho vidi vic at me opravi
Já bych Tě tedy s dovolením opravil. Na tloušťce kabelu záleží ale ne kvuli tomu že když kabel bude úzký, že tam pujde min proudu a bude to mín dobíjet, ale protože kdyby ten kabel byl moc tenký a procházelo tam hodně proudu tak se kabel začne zahřívat, až začne hořet izolace atd. na tomhle principu fungují pojistky, jakmile přes ně začne procházet moc proudu, třeba v důsledku zkratu tak se přepalí samotný drát.
firecracker>DRN>lukas.mat>tak jsem rád že jsem se tak nějak shodli taky eletrice moc nerozumím.
Ještě dotázek k tomu dobíjení. Když by to mohlo být kabely. Může to otřeba způsobit to že u toho silného kabelu u plusu baterky má trochu přetrhné drátky. Příklad ten kabel tvoří třeba 50 drátků a já mám 15 přetrhaných? Může to něco způsobovat? Ale to je asi blbost aby to něco dělalo co?
no asi tak nam kuna prekousala kabely na aute a v servisu rekli ze stejne nemaji ze daji silnejsi ze to je v pohode, slabsi by nesly, je tam rozdil v prenosu elektriky, tak kdyz jich mas par zlomenych tak je to jako bys mel ten kabel slabsi ne? muj nazor, kdo do toho vidi vic at me opravi
Já bych Tě tedy s dovolením opravil. Na tloušťce kabelu záleží ale ne kvuli tomu že když kabel bude úzký, že tam pujde min proudu a bude to mín dobíjet, ale protože kdyby ten kabel byl moc tenký a procházelo tam hodně proudu tak se kabel začne zahřívat, až začne hořet izolace atd. na tomhle principu fungují pojistky, jakmile přes ně začne procházet moc proudu, třeba v důsledku zkratu tak se přepalí samotný drát.
klidne opravuj, ja se v tom tak nevyznam, jak jsem koupil tak prodavam
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki | KadlecJo | 14 | 26.4.2024 v 07:54 zmulin |
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F | Loupáček | 56 | 2.12.2023 v 16:56 Krovak |
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F | robb99 | 9 | 15.7.2023 v 20:32 dewwil |
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F | Vojtas0034 | 8 | 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034 |
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F | ZdenyRider | 17 | 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_ |