globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
 
23.10.2008 v 19:01
Zajímalo by me jaký je rozdil mezi dvou a čtyř hrnkem...jak se na tom jede. Proste klady a zapory a tak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.11.2008 v 13:56 | Nahoru | #781

DaliboRR>toranaga>DaliboRR> 4V, prosim tě co toje? to jako že máš jen 4 ventily?

zkratku 2V tzn. dvouválec s uspořádáním válců do V chápu, ale 4V u blajda, to mi prostě nejde do hlavy

Jses tady novej nebo co? Proc jsi to nenapsal uz kdyz F.i.s.h.men zalozil 23.10. tohle tema? Si precti nazev tematu.



To není odpověď na mojí otázku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.11.2008 v 14:55 | Nahoru | #782
toranaga> Jasne ze to je odpoved na tvoji otazku.Mas samozrejme pravdu že valce se oznacuji V2,V4 atd. ale roky se to tady pise vselijak a nikdo to nema zapotrebi resit.Teda krom tebe,ale myslim,ze tvuj problem neni jak jsem to napsal,ale ze obhajuji čtyrvaly.A pokud by jsi ani tohle nebral,udelej si pruzkum jen na tomhle linku kolik lidi to pise spatne,napr.SHINE nebo GRASSEL,ale to jsou dvouvalisti,vid? Tak klííííííd

Naposledy editováno 29.11.2008 15:07:40

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.11.2008 v 15:54 | Nahoru | #783

DaliboRR>toranaga> Jasne ze to je odpoved na tvoji otazku.Mas samozrejme pravdu že valce se oznacuji V2,V4 atd. ale roky se to tady pise vselijak a nikdo to nema zapotrebi resit.Teda krom tebe,ale myslim,ze tvuj problem neni jak jsem to napsal,ale ze obhajuji čtyrvaly.A pokud by jsi ani tohle nebral,udelej si pruzkum jen na tomhle linku kolik lidi to pise spatne,napr.SHINE nebo GRASSEL,ale to jsou dvouvalisti,vid? Tak klííííííd



že obhajuješ 4-vály?...No to je teda důvod

Edit: nemám za potřebí nic obhajovat.
Nejezdím závody a proto si vybírám to, co má pro mě největší fun faktor a na nějakou tu sekundu sem, sekundu tam, se můžu vys.. Nikde není napsaný že si za rok za dva , nějakej čtyřhrnek nepořídím. Spíš to ale vidím na ostrou krosku

Naposledy editováno 29.11.2008 15:59:10

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.11.2008 v 17:00 | Nahoru | #784
blbý názory vo průběhu krouťáku odspoda...
protože např. 3V motory vod Triumpha nejsou průběhem krouťáku někde mezi nima - vony maj nad oběma totálně navrch

Naposledy editováno 29.11.2008 17:00:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.11.2008 v 17:02 | Nahoru | #785
oxygen>Tak V3 nás vyvede z hlubiny temnot a utrpení

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.11.2008 v 17:37 | Nahoru | #786

toranaga>DaliboRR>toranaga> Jasne ze to je odpoved na tvoji otazku.Mas samozrejme pravdu že valce se oznacuji V2,V4 atd. ale roky se to tady pise vselijak a nikdo to nema zapotrebi resit.Teda krom tebe,ale myslim,ze tvuj problem neni jak jsem to napsal,ale ze obhajuji čtyrvaly.A pokud by jsi ani tohle nebral,udelej si pruzkum jen na tomhle linku kolik lidi to pise spatne,napr.SHINE nebo GRASSEL,ale to jsou dvouvalisti,vid? Tak klííííííd

že obhajuješ 4-vály?...No to je teda důvod

Edit: nemám za potřebí nic obhajovat.
Nejezdím závody a proto si vybírám to, co má pro mě největší fun faktor a na nějakou tu sekundu sem, sekundu tam, se můžu vys.. Nikde není napsaný že si za rok za dva , nějakej čtyřhrnek nepořídím. Spíš to ale vidím na ostrou krosku



Co si mě bereš do tej svojej držky

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.11.2008 v 18:56 | Nahoru | #787

Ďuričko22>oxygen>Tak V3 nás vyvede z hlubiny temnot a utrpení



a z bažin bludů a nevědomosti

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.11.2008 v 19:34 | Nahoru | #788
toranaga> že obhajuješ 4-vály?...No to je teda důvod

že jo..taky jsem si rikal ze mas blby duvod,bacha nekdo tady napsal 3V misto V3..mel bys zasahnout Jinak nic ve zlym,napsal jsem to fakt blbe Opravim si to

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

9.3.2009 v 21:05 | Nahoru | #789
Tehdy a pouze tehdy, když to je Honda, tak to je jedno....

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

14.3.2009 v 11:44 | Nahoru | #790
ja mam dvouvalec, bo sem pozer, kaferejsr a oblbuju masinou skolacky pred zakladkou, takze mi nevadi, ze to vubec, ale vubec nejede

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

14.3.2009 v 16:33 | Nahoru | #791
selkie> Upřímnost se cení....zvlášť tady

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.3.2009 v 16:00 | Nahoru | #792
Kdo tady haní 2V, tak se na žádném asi nesvezl a pokud ano, tak se mu zdála příliž surová na to, aby ji zvládl a proto jezdí na 4V vysavači. Každý přeci ví, že Honda RC51 je zcivilněná race kráska a ne jako ostatní 4V, že začínaly jako cesťáky. A na rovině dokáže jezdit každý, ale když přijdou zatáčky, tak se odvaha vytrácí .

Do nové sezóny všem spoustu pohodových KM ať jezdíte 2V , 3V nebo 4V.

Naposledy editováno 25.03.2009 16:02:22

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.3.2009 v 16:03 | Nahoru | #793
2V nejede
pravda je, ze na SP sem nejel, treba je to jiny, ale VTR-F,TL-S,SS900, nuda nuda sed, do 80kmh je to zajimavy ale pak to ztraci dech
do zatacek sou dobry, diky stavbe a nizkemu gyro momentu, podobne treba jako jizdni kolo

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.3.2009 v 16:07 | Nahoru | #794
tady to teda máte kucí

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.3.2009 v 16:08 | Nahoru | #795
Laďa.s> Zřejmě dobrej matroš

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.3.2009 v 16:09 | Nahoru | #796
lada.s:

ma pravdu predseda

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.3.2009 v 16:09 | Nahoru | #797
krome toho zacatku , tam se seknul s tou Hondou, ale jinak je to tak

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.3.2009 v 16:13 | Nahoru | #798
for: Bubrak ZX10R

Jak píšeš, že jsi jezdil pouze VTR-F,TL-S,SS900, tak to je "nářadí" pro začátek. Na nich se nemusí bát ani slečna. Je to příjemné svezení, tak na pohodu. SP-1 / 2 je poněkud surovější a rozhodně nebude ztrácet dech a nějaký ten 4V si dá klidně ke svačině.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.3.2009 v 16:21 | Nahoru | #799
jochen: No dobre, treba to nekdy vyzkousim.

Jeste sem jel na RSV1000 vlastne, taky nic moc. Proste jak kazdej rika, ze dvouvalec je maso, tak me to nic nereklo, dole to jede hrubeji, chce to agresivnejc dopredu, ale pak to otupi a hned je omezovac. Skoro jak kdyby to bylo trapeni to tocit. A v nizkejch ses zas driv na vyssich rychlostnich stupnich, takze taky nic. Zajimavy je to po zadnim, ale zase je clovek hned na konci otacek, pokud neni profik. Dobrej je akorat zvuk a ta surovost dole. Ale i pomala jizda po meste je utrpeni proti 4hrnku.

Nicmene o vsem se tu uz urcite psalo. Charisma tam nejaky jakys takys je.

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.3.2009 v 16:25 | Nahoru | #800

Bubrak ZX10R>jochen: No dobre, treba to nekdy vyzkousim.

Jeste sem jel na RSV1000 vlastne, taky nic moc. Proste jak kazdej rika, ze dvouvalec je maso, tak me to nic nereklo, dole to jede hrubeji, chce to agresivnejc dopredu, ale pak to otupi a hned je omezovac. Skoro jak kdyby to bylo trapeni to tocit. A v nizkejch ses zas driv na vyssich rychlostnich stupnich, takze taky nic. Zajimavy je to po zadnim, ale zase je clovek hned na konci otacek, pokud neni profik. Dobrej je akorat zvuk a ta surovost dole. Ale i pomala jizda po meste je utrpeni proti 4hrnku.

Nicmene o vsem se tu uz urcite psalo. Charisma tam nejaky jakys takys je.



Všecky dvouvály mají totiž v sedle zabudovaný detektory čtyřválcovejch fanatiků. A když takovej vysavačista nasedne, tak to hned omezí výkon na polovic, aby tím neutrpělo dotyčného ego

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.3.2009 v 14:41 | Nahoru | #801
Je jasný že dvouvál má jinou charakteristiku a průběh..občas mi příjde,že to někteří "čtyřválisti" nechápou... Když sedneš do ropáka,tak mu taky přizpůsobíš styl jízdy, ne? Nebo stojíš u TDI na plynu otáčky na 4tisících a řeveš " Kua to nejede!" Každý má svý kouzlo...Musíš vědět jak ho najít a využít ke svýmu potěšení...

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.3.2009 v 14:55 | Nahoru | #802
Čtyřvál je fakt v některejch věcech lepší,jsou to :dálnice a závodění pro amatéry,to je všechno!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.3.2009 v 14:57 | Nahoru | #803

DucatiSSJirka>Čtyřvál je fakt v některejch věcech lepší,jsou to :dálnice a závodění pro amatéry,to je všechno!!!


krom toho taky spotřeba, komfort, průběh výkonu a krouťáku, nižší těžiště...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.3.2009 v 15:08 | Nahoru | #804

FiZzeR>DucatiSSJirka>Čtyřvál je fakt v některejch věcech lepší,jsou to :dálnice a závodění pro amatéry,to je všechno!!!
krom toho taky spotřeba, komfort, průběh výkonu a krouťáku, nižší těžiště...



Tak já ani nevím ,kolik to tak na motce chlastá asi dost když za to tahám,na šetření phm u motorky jebu,čím větší lehna tím rychlejší pohyb při vysedávání,jestli tahám za VTR SP 2,nebo D1098,je jedno ,kolik tam bude rozdílu 2s?Taky mě stresuje ten řev čtyřválu jsem na něm pomalejší,asi labilní jedinec no

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.3.2009 v 20:48 | Nahoru | #805
Laďa.s> kurnik, musím mu někdy říct, že je taková mediální hvězda. určitě bude strašně nadšený.

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.3.2009 v 09:06 | Nahoru | #806
DucatiSSJirka> Taky mě stresuje ten řev čtyřválu jsem na něm pomalejší,asi labilní jedinec no

Sportovní náčiní musí mít řev ječivého-vytočeného motoru...dovedeš si představit F1 s traktorovým zvukem jako má V2?

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.3.2009 v 10:01 | Nahoru | #807


čeče víš ,že jo :\ jako moje Ducna po zimě

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.3.2009 v 10:04 | Nahoru | #808

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.3.2009 v 10:42 | Nahoru | #809
FiZzeR>

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.3.2009 v 12:54 | Nahoru | #810
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist