1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
DaliboRR>toranaga>DaliboRR> 4V, prosim tě co toje? to jako že máš jen 4 ventily?
zkratku 2V tzn. dvouválec s uspořádáním válců do V chápu, ale 4V u blajda, to mi prostě nejde do hlavy
Jses tady novej nebo co? Proc jsi to nenapsal uz kdyz F.i.s.h.men zalozil 23.10. tohle tema? Si precti nazev tematu.
To není odpověď na mojí otázku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Naposledy editováno 29.11.2008 15:07:40
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
DaliboRR>toranaga> Jasne ze to je odpoved na tvoji otazku.Mas samozrejme pravdu že valce se oznacuji V2,V4 atd. ale roky se to tady pise vselijak a nikdo to nema zapotrebi resit.Teda krom tebe,ale myslim,ze tvuj problem neni jak jsem to napsal,ale ze obhajuji čtyrvaly.A pokud by jsi ani tohle nebral,udelej si pruzkum jen na tomhle linku kolik lidi to pise spatne,napr.SHINE nebo GRASSEL,ale to jsou dvouvalisti,vid? Tak klííííííd
že obhajuješ 4-vály?...No to je teda důvod
Edit: nemám za potřebí nic obhajovat.
Nejezdím závody a proto si vybírám to, co má pro mě největší fun faktor a na nějakou tu sekundu sem, sekundu tam, se můžu vys.. Nikde není napsaný že si za rok za dva , nějakej čtyřhrnek nepořídím. Spíš to ale vidím na ostrou krosku
Naposledy editováno 29.11.2008 15:59:10
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
protože např. 3V motory vod Triumpha nejsou průběhem krouťáku někde mezi nima - vony maj nad oběma totálně navrch
Naposledy editováno 29.11.2008 17:00:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
toranaga>DaliboRR>toranaga> Jasne ze to je odpoved na tvoji otazku.Mas samozrejme pravdu že valce se oznacuji V2,V4 atd. ale roky se to tady pise vselijak a nikdo to nema zapotrebi resit.Teda krom tebe,ale myslim,ze tvuj problem neni jak jsem to napsal,ale ze obhajuji čtyrvaly.A pokud by jsi ani tohle nebral,udelej si pruzkum jen na tomhle linku kolik lidi to pise spatne,napr.SHINE nebo GRASSEL,ale to jsou dvouvalisti,vid? Tak klííííííd
že obhajuješ 4-vály?...No to je teda důvod
Edit: nemám za potřebí nic obhajovat.
Nejezdím závody a proto si vybírám to, co má pro mě největší fun faktor a na nějakou tu sekundu sem, sekundu tam, se můžu vys.. Nikde není napsaný že si za rok za dva , nějakej čtyřhrnek nepořídím. Spíš to ale vidím na ostrou krosku
Co si mě bereš do tej svojej držky
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Do nové sezóny všem spoustu pohodových KM ať jezdíte 2V , 3V nebo 4V.
Naposledy editováno 25.03.2009 16:02:22
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Jak píšeš, že jsi jezdil pouze VTR-F,TL-S,SS900, tak to je "nářadí" pro začátek. Na nich se nemusí bát ani slečna. Je to příjemné svezení, tak na pohodu. SP-1 / 2 je poněkud surovější a rozhodně nebude ztrácet dech a nějaký ten 4V si dá klidně ke svačině.
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Jeste sem jel na RSV1000 vlastne, taky nic moc. Proste jak kazdej rika, ze dvouvalec je maso, tak me to nic nereklo, dole to jede hrubeji, chce to agresivnejc dopredu, ale pak to otupi a hned je omezovac. Skoro jak kdyby to bylo trapeni to tocit. A v nizkejch ses zas driv na vyssich rychlostnich stupnich, takze taky nic. Zajimavy je to po zadnim, ale zase je clovek hned na konci otacek, pokud neni profik. Dobrej je akorat zvuk a ta surovost dole. Ale i pomala jizda po meste je utrpeni proti 4hrnku.
Nicmene o vsem se tu uz urcite psalo. Charisma tam nejaky jakys takys je.
Bubrak ZX10R>jochen: No dobre, treba to nekdy vyzkousim.
Jeste sem jel na RSV1000 vlastne, taky nic moc. Proste jak kazdej rika, ze dvouvalec je maso, tak me to nic nereklo, dole to jede hrubeji, chce to agresivnejc dopredu, ale pak to otupi a hned je omezovac. Skoro jak kdyby to bylo trapeni to tocit. A v nizkejch ses zas driv na vyssich rychlostnich stupnich, takze taky nic. Zajimavy je to po zadnim, ale zase je clovek hned na konci otacek, pokud neni profik. Dobrej je akorat zvuk a ta surovost dole. Ale i pomala jizda po meste je utrpeni proti 4hrnku.
Nicmene o vsem se tu uz urcite psalo. Charisma tam nejaky jakys takys je.
Všecky dvouvály mají totiž v sedle zabudovaný detektory čtyřválcovejch fanatiků. A když takovej vysavačista nasedne, tak to hned omezí výkon na polovic, aby tím neutrpělo dotyčného ego
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
DucatiSSJirka>Čtyřvál je fakt v některejch věcech lepší,jsou to :dálnice a závodění pro amatéry,to je všechno!!!
krom toho taky spotřeba, komfort, průběh výkonu a krouťáku, nižší těžiště...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
FiZzeR>DucatiSSJirka>Čtyřvál je fakt v některejch věcech lepší,jsou to :dálnice a závodění pro amatéry,to je všechno!!!
krom toho taky spotřeba, komfort, průběh výkonu a krouťáku, nižší těžiště...
Tak já ani nevím ,kolik to tak na motce chlastá asi dost když za to tahám,na šetření phm u motorky jebu,čím větší lehna tím rychlejší pohyb při vysedávání,jestli tahám za VTR SP 2,nebo D1098,je jedno ,kolik tam bude rozdílu 2s?Taky mě stresuje ten řev čtyřválu jsem na něm pomalejší,asi labilní jedinec no