paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSX-600F
6.4.2008 v 12:57
Ahoj chtel jsem se zeptat mam Suzuki GSX-600F mam predelany vyfukove potruby a svedeno do 1vyfuku... kdysi to delal kamos este s jednim klukem... kdyz byla este motorka kamose... muze to mit vliv na spatny chod motoru??? slysel jsem ze ano... a dale bych se chtel zeptat na rizeni teto motorky... koupil jsem si ji na podzim... takze jsem nic nejezdil... jak se chova v zatackach a co muzu od ni cekat?? diky za odpovedi...

Suzuki GSX-600F

10.8.2008 v 22:19 | Nahoru | #781
DRN> Kdyz jsem sundaval kapoty,mel jsem nadrz dole a opacny problem.Teklo to v pohode na obe strany.Ted jeszdim s kohoutem dozadu a pokud tam je tak 1/2 litru,jede to porad.Podle toho,co pises to muze byt opravdu podlak.Porad sam nevim jaky hadice z nadrze jdou kam na karbec a ktary jsou podtlak.
Z kohoutu mi jdou 2 hadice a treti jde na podtlak na prvni karbec...pokud nekecam.Vim,ze jsem ho zapomel pripojit a moto bezel,ale svisteni karbecu me upozornil.Jestli mohu,hodim foto,pokud me nekdo muze vystvetlit efekt sroubu,co mam v ty 40cm hadici,budu rad.Zatim jsem ho nevyndaval..dik

Suzuki GSX-600F

10.8.2008 v 22:25 | Nahoru | #782
Digison> ja mam jeste stary typ, jedna hadicka na benzin, druha slabsi je podtlak, ta vede nekam tam jak benzinova, kam presne nevim

ty mas ty hadice jinak tak ti nemuzu poradit

Naposledy editováno 10.08.2008 22:26:00

Suzuki GSX-600F

10.8.2008 v 22:41 | Nahoru | #783
no ja sem po rozebrani kohout prisel na to ze je na nem sice psano on res pri ale pri je pouze zmensena dira v takovym valecku kterym otacis - na dire pro rezervu. jestli tamk mas ten samej tak to staci rozebrat a vyhodit membranu a smontovat. Jenom cech je vychcanek tak bys tu jednu diru zacpal takze by si mel on res off a bez podtlaku

pro nazornost jak to cca vypadalo po rozebrani. Otaci se tim s tema dirama jak je to tam nakresleny tak to pousti RES pri pootoceni vlevo je PRI a pri otoceni vpravo je ON. z toho valcku to jde do odlitku kde je dira a tu uzavira memabrana s pruzinkou (asi) a O krouzkem. Takze by stacislo vyhodit membranu zalepit tu malou jednu dirku a je to plnohodnotnej kouhout jako na fichtlu



Naposledy editováno 10.08.2008 23:00:03

Suzuki GSX-600F

10.8.2008 v 22:44 | Nahoru | #784
Digison> neni ta zahadna hadice stelovani volnobehu? ja to mam podobne mam jiny karbce ale taky je to takovej jakoby bowden , myslel jsem si taky ze je to hadicka

Suzuki GSX-600F

10.8.2008 v 22:46 | Nahoru | #785

milion>no ja sem po rozebrani kohout prisel na to ze je na nem sice psano on res pri ale pri je pouze zmensena dira v takovym valecku kterym otacis - na dire pro rezervu. jestli tamk mas ten samej tak to staci rozebrat a vyhodit membranu a smontovat. Jenom cech je vychcanek tak bys tu jednu diru zacpal takze by si mel on res off a bez podtlaku


fotku nemas? ja mam ten starej typ, jaks to presne udelal? takze ted to mas on res a off jo? ja to zitra rozdelam a nafotim, membrana jde sundat, uprostred ni je takovy kovovy soudek s tesnenim, dle me je tam neco spatne, tak kdyby ju stacilo vyhodit tak to udelam

Suzuki GSX-600F

10.8.2008 v 23:02 | Nahoru | #786
no hele nahore je cca obrazek jsem udelal, az to rozeberes tak to pochopis asi. proste v odlitku se sitkem jsou dve diry a tim koleckem kterym ty otacis volis diru pak jak si psal je na mmbrane kovova packa s tesnenim ktera to uzavre a pri podtlaku se otevre. ja to takhle potuneny nemam ale mam jistotu ze by to slo, kdybych neprodaval tak si to udelam, i kdyz zatim neni duvod startuje to na skrtnuti

edit: vlastne se mi jeste nestalo abych nenastartoval kdyz nepocitam to ze sem to pri vyjizdeni z travniku na chodnicek u baraku polozil a ulili se mi 2 valce, na ktery to bezelo, ale ty dva se uz nechytli zatim moje nejspolehlivejsi motka

Naposledy editováno 10.08.2008 23:05:48

Suzuki GSX-600F

10.8.2008 v 23:15 | Nahoru | #787
milion> ee..volnobeh je pravda sroub na bovdenu a je uchycenej pod karbecem a defakto prizvedava celou kulisu.Tohle je najyk samodomo asi.Jelikoz je to na kazdy masine,tak to asi ma nejakou funkci,ale viidele jsem to pokazdy jen otevreny,bez sroubu.

Suzuki GSX-600F

10.8.2008 v 23:25 | Nahoru | #788
takze jeste jsem to rozhodil

[img]

Naposledy editováno 10.08.2008 23:25:52

Suzuki GSX-600F

10.8.2008 v 23:25 | Nahoru | #789
Chlapi poradte.Masina ma trochu vyoseny vejfukovy potrubi k pravy strane,takze mam utavenej kus klinu,Je to asi po bouchnuti ,jelikoz je prohnuty potrubi od hlavy(svody) smerem doleva a k motoru.Nevim,ale zastudena to nenarovnam-se bojim do toho rezat kladivem.Jsou ty trubky i trochu prohnuty.Rovnal to nekdo uz nejak?Mam moznost to nahrat,ale az to sundam na necem jako je kovarska vyhen.Tkaze to mzna ohreju doruzova,ale co dal.Help..povilim to vubec na masine - nebude to zapeceny a je tam nejaky mosazny tesneni,krouzky?

Suzuki GSX-600F

10.8.2008 v 23:27 | Nahoru | #790

Digison>Chlapi poradte.Masina ma trochu vyoseny vejfukovy potrubi k pravy strane,takze mam utavenej kus klinu,Je to asi po bouchnuti ,jelikoz je prohnuty potrubi od hlavy(svody) smerem doleva a k motoru.Nevim,ale zastudena to nenarovnam-se bojim do toho rezat kladivem.Jsou ty trubky i trochu prohnuty.Rovnal to nekdo uz nejak?Mam moznost to nahrat,ale az to sundam na necem jako je kovarska vyhen.Tkaze to mzna ohreju doruzova,ale co dal.Help..povilim to vubec na masine - nebude to zapeceny a je tam nejaky mosazny tesneni,krouzky?


s rovnanim ti neporadim, ale líp se to povoluje za tepla

Suzuki GSX-600F

10.8.2008 v 23:29 | Nahoru | #791
milion> takze jestli to dobre chapu, tak si vyndal membranu, zacpal ten nalitek na ktery se dava ta podtlakova hadice a je to hotovo? jak si tam dal ten valecek? myslim polohu kvuli tem diram, jak to mas tedka ty pohohy?

zacpal si tu mensi diru v tom valecku ze? valecek dal velkou dirou nahoru, vyndal membranu a hotovo, jak mas ted ty polohy? misto PRI mas zavreno, dolu je otevreno a dozadu rezerva?

Naposledy editováno 10.08.2008 23:40:58

Suzuki GSX-600F

11.8.2008 v 00:31 | Nahoru | #792
DRN>Cus jediný co ti na to můžu napsat je že když jsem měnil svíčky tak jsem musel sundat nádrž a zjistil jsem že když neběží motor tak benzín neteče.Jak blbec jsem držel hadičku nad kanistrem a vono nic. lol

Suzuki GSX-600F

11.8.2008 v 09:26 | Nahoru | #793

capik>DRN>Cus jediný co ti na to můžu napsat je že když jsem měnil svíčky tak jsem musel sundat nádrž a zjistil jsem že když neběží motor tak benzín neteče.Jak blbec jsem držel hadičku nad kanistrem a vono nic. lol


no tak je to v hajzlu, bo vcera jak jsem tu sundaval tak jsem zjistil ze benzin tece jen na rezervu kdyz jsem sundal hadicku, vyndam tu membranu a bude

Suzuki GSX-600F

11.8.2008 v 11:13 | Nahoru | #794
tak jsem to cele rozdelal a vycistil, vypada to ze ventil funguje, podtlak to dela taky dobry tak uvidime

Suzuki GSX-600F

11.8.2008 v 14:13 | Nahoru | #795
ja sem stim nic nedelal to je pouze v my hlave ale musis to tam dat jak rikas aby ta velka dira byla pri pootoceni na on i res, pri zacpes takze kdyz to otocis tam tak nic nepude...

Suzuki GSX-600F

11.8.2008 v 14:17 | Nahoru | #796
jo ted jsem na to koukal, je to jak rikas ta mala se na PRI pootoci do díry kde ne normalne rezerva, kdyz tu dirku zacpes a odstavis podtlak mas normalni kohout

Suzuki GSX-600F

11.8.2008 v 18:14 | Nahoru | #797
takze kohoutem to neni, pracuje jak ma, tece dobre, ale pokud nasadim hadicku ke karbecu prestane tect, nejaky napad?

Suzuki GSX-600F

11.8.2008 v 19:06 | Nahoru | #798
DRN> otevri vicko nadrze a pak to zkus

Suzuki GSX-600F

11.8.2008 v 20:48 | Nahoru | #799

milion>DRN> otevri vicko nadrze a pak to zkus


to me napadlo

Suzuki GSX-600F

11.8.2008 v 22:47 | Nahoru | #800
DRN>hm...jak to poznas,ze prestane tect?Teda,pokud to nenatocis.Nevim,ale pokud netece,neni asi v karbecu vyvolan podtlak,tak se hladina nehejbe a palivo stoji.Jen odhaduji.Bohuzel nevim,jak to tam presne ma fongovat u karbecu...abych machroval.Jak rika MILION,kdyz otevres nadez,nic se nezmeni?..hm..a nemas nekde problem s nejakou bublinou,ktera se nekde utvori?Kdyz nasadis hadici na karbec a fouknes,jde to?

Suzuki GSX-600F

12.8.2008 v 08:19 | Nahoru | #801

Digison>DRN>hm...jak to poznas,ze prestane tect?Teda,pokud to nenatocis.Nevim,ale pokud netece,neni asi v karbecu vyvolan podtlak,tak se hladina nehejbe a palivo stoji.Jen odhaduji.Bohuzel nevim,jak to tam presne ma fongovat u karbecu...abych machroval.Jak rika MILION,kdyz otevres nadez,nic se nezmeni?..hm..a nemas nekde problem s nejakou bublinou,ktera se nekde utvori?Kdyz nasadis hadici na karbec a fouknes,jde to?


videl jsem ze to netece do filtru, ted uz jsem to vyresil, nevim co to bylo

bluedevil>švihnes sem prosimte fotku jak mas reseny ty pojistky?

Naposledy editováno 12.08.2008 17:17:39

Suzuki GSX-600F

13.8.2008 v 18:55 | Nahoru | #802
mám jeden rychlý dotaz. Nalil jsem tam celé 4L oleje ikdyž je tam napsano 3300 ml, ale když nastartuju tak v tom ocku neni zadny olej videt teda trosicku jo ale moc ne a když vypnu motor tak to natece zpet at po písmeno F jako full. je to v pořádku?

Naposledy editováno 13.08.2008 18:55:42

Suzuki GSX-600F

13.8.2008 v 19:12 | Nahoru | #803

firecracker>mám jeden rychlý dotaz. Nalil jsem tam celé 4L oleje ikdyž je tam napsano 3300 ml, ale když nastartuju tak v tom ocku neni zadny olej videt teda trosicku jo ale moc ne a když vypnu motor tak to natece zpet at po písmeno F jako full. je to v pořádku?


menil si i filtr? on je rozdil v mnozstvi kdyz menis olej i s filtrem , dava se vic, pokud je pri vyplem motoru mezi ryskama (kousek nad tolik nevadi) tak ok, pri nastartartovanem motoru je olej v obehu tak je jasne ze to nezmeris, ja pri vymene oleje dal taky 4l a vcyslo to tesne pod horni rysku

Suzuki GSX-600F

13.8.2008 v 22:35 | Nahoru | #804
Ahoj,
Poradí mi prosím někdo. Jak moc složité je vyměnit alternátor? CO všechno se musí sundat a je na to potřeba nějaké speciální nářadí (stahovák nebo něco)? A je po této výměně potřeba něco seřídit. (třeba když budu muset sundar karburátory tak jestli se musí poté zas seřídit nebo něco podobného).

Už je tu dlouho co jsem tu byl a ptal jsem se na chrastění v motoru (jako traktor) prošel jsem různé servisy tak se podělím s informacema bylo mi řečeno že to je u těhle starších motorek normální už jsou vyběhané a mají toho hodně za sebou a ten zvuk je normální.

Naposledy editováno 13.08.2008 22:39:15

Suzuki GSX-600F

13.8.2008 v 22:49 | Nahoru | #805
DRN> no já jsem něco vybryndal ale vyšlo mě to těsně nad horní rysku. Měnil jsem i filtr. Ale teda byla to komedie, k filtru se nedalo dostat pořádně zkoušel jsem to probodnout šroubovákem ale nějak mě to bez kladiva nešlo tak jsem to nakonec povolil rukou. Všechno jsem to pobryndal kolem na silnici, zjistil jsem že remoska do které jsem to vypouštěl stačí tak tak, že olej opravdu palí maže špiní a taky že smrdí, že se na oleji kloužou jako svině i boty že trychtýř je mě na napouštění na hovno a že bylo dobře, že jsem si vzal starý hadry pač jsem byl špinavej jak bezdomovec Taky jsem zjistil, že olej je po výměně v tom okýku skoro stejně špinavý jako byl před tím. Taky jsem si trochu poolejoval pneumatiky a zateklo to do vzorku a nejak to moc nejde vytřít, tak doufám, že se na tom nerozmáznu. Jinak jsem moc rád, že jsi mě uklidnil, že při běhu motoru nemusí být v tom okýnku nic vidět.

Naposledy editováno 13.08.2008 22:49:25

Suzuki GSX-600F

13.8.2008 v 23:01 | Nahoru | #806
firecracker> ja kdyz menim tak se projedu, vysroubuju vypustak a necham to tak, klidne hodinu, pak uz je to chladle a lip se maka u svodu s filtrem

Suzuki GSX-600F

13.8.2008 v 23:03 | Nahoru | #807

lukas.mat>Ahoj,
Poradí mi prosím někdo. Jak moc složité je vyměnit alternátor? CO všechno se musí sundat a je na to potřeba nějaké speciální nářadí (stahovák nebo něco)? A je po této výměně potřeba něco seřídit. (třeba když budu muset sundar karburátory tak jestli se musí poté zas seřídit nebo něco podobného).

Už je tu dlouho co jsem tu byl a ptal jsem se na chrastění v motoru (jako traktor) prošel jsem různé servisy tak se podělím s informacema bylo mi řečeno že to je u těhle starších motorek normální už jsou vyběhané a mají toho hodně za sebou a ten zvuk je normální.


jo to ti neporadim alternator je ta vec pod karbecama? pochybuju ze by tam bylo nejake spesl naradi, karbece musis sundat a pak udelat podtlaky (bylo mi receno ze lepsi je delat pokazde kdyz sundas karbece) proc ho menis? s tim rachtanim, me to spis klepe, kovove klepani, nevm co to a neresim to

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 01:10 | Nahoru | #808
DRN> vyfotil jsem konečně to nářadí a taky místo kam to dávám tak mě dej kdyžtak email a já ti to pošlu neumím v kládat obrazky a ani se to nejak zatim nechci ucit

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 07:50 | Nahoru | #809
DRN> Jo přesně tak alternátor je ta věc pod karbecama. No měním ho protože nějaký inteligent předemnou tam místo originál regulátoru dal regulátor ze škodovky. To je sice v pohodě ale nedobíjí to. Nebo spíš to dobíjí strašně málo. Když jsem to měřil tak se světli (mál nějakou americkou verzi tak tam nejdou vypnou) jsem byl rád když jsem se kolem 5000 otáček dostal k hodnotě 12,7V. A to je dost málo. Jo taky jsem se shodli s tím klepáním že to nechám být a nebudu to řešit. Budu jezdit a až se něco odejde tak až potom tu začnu řešit.

Suzuki GSX-600F

14.8.2008 v 08:06 | Nahoru | #810

firecracker>DRN> vyfotil jsem konečně to nářadí a taky místo kam to dávám tak mě dej kdyžtak email a já ti to pošlu neumím v kládat obrazky a ani se to nejak zatim nechci ucit


supr tak to posli na dr._pc@centrum.cz

Naposledy editováno 14.08.2008 11:45:42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_


TOPlist