Z kohoutu mi jdou 2 hadice a treti jde na podtlak na prvni karbec...pokud nekecam.Vim,ze jsem ho zapomel pripojit a moto bezel,ale svisteni karbecu me upozornil.Jestli mohu,hodim foto,pokud me nekdo muze vystvetlit efekt sroubu,co mam v ty 40cm hadici,budu rad.Zatim jsem ho nevyndaval..dik
pro nazornost jak to cca vypadalo po rozebrani. Otaci se tim s tema dirama jak je to tam nakresleny tak to pousti RES pri pootoceni vlevo je PRI a pri otoceni vpravo je ON. z toho valcku to jde do odlitku kde je dira a tu uzavira memabrana s pruzinkou (asi) a O krouzkem. Takze by stacislo vyhodit membranu zalepit tu malou jednu dirku a je to plnohodnotnej kouhout jako na fichtlu
Naposledy editováno 10.08.2008 23:00:03
milion>no ja sem po rozebrani kohout prisel na to ze je na nem sice psano on res pri ale pri je pouze zmensena dira v takovym valecku kterym otacis - na dire pro rezervu. jestli tamk mas ten samej tak to staci rozebrat a vyhodit membranu a smontovat. Jenom cech je vychcanek tak bys tu jednu diru zacpal takze by si mel on res off a bez podtlaku
fotku nemas? ja mam ten starej typ, jaks to presne udelal? takze ted to mas on res a off jo? ja to zitra rozdelam a nafotim, membrana jde sundat, uprostred ni je takovy kovovy soudek s tesnenim, dle me je tam neco spatne, tak kdyby ju stacilo vyhodit tak to udelam
edit: vlastne se mi jeste nestalo abych nenastartoval kdyz nepocitam to ze sem to pri vyjizdeni z travniku na chodnicek u baraku polozil a ulili se mi 2 valce, na ktery to bezelo, ale ty dva se uz nechytli zatim moje nejspolehlivejsi motka
Naposledy editováno 10.08.2008 23:05:48
Digison>Chlapi poradte.Masina ma trochu vyoseny vejfukovy potrubi k pravy strane,takze mam utavenej kus klinu,Je to asi po bouchnuti ,jelikoz je prohnuty potrubi od hlavy(svody) smerem doleva a k motoru.Nevim,ale zastudena to nenarovnam-se bojim do toho rezat kladivem.Jsou ty trubky i trochu prohnuty.Rovnal to nekdo uz nejak?Mam moznost to nahrat,ale az to sundam na necem jako je kovarska vyhen.Tkaze to mzna ohreju doruzova,ale co dal.Help..povilim to vubec na masine - nebude to zapeceny a je tam nejaky mosazny tesneni,krouzky?
s rovnanim ti neporadim, ale líp se to povoluje za tepla
zacpal si tu mensi diru v tom valecku ze? valecek dal velkou dirou nahoru, vyndal membranu a hotovo, jak mas ted ty polohy? misto PRI mas zavreno, dolu je otevreno a dozadu rezerva?
Naposledy editováno 10.08.2008 23:40:58
capik>DRN>Cus jediný co ti na to můžu napsat je že když jsem měnil svíčky tak jsem musel sundat nádrž a zjistil jsem že když neběží motor tak benzín neteče.Jak blbec jsem držel hadičku nad kanistrem a vono nic. lol
no tak je to v hajzlu, bo vcera jak jsem tu sundaval tak jsem zjistil ze benzin tece jen na rezervu kdyz jsem sundal hadicku, vyndam tu membranu a bude
Digison>DRN>hm...jak to poznas,ze prestane tect?Teda,pokud to nenatocis.Nevim,ale pokud netece,neni asi v karbecu vyvolan podtlak,tak se hladina nehejbe a palivo stoji.Jen odhaduji.Bohuzel nevim,jak to tam presne ma fongovat u karbecu...abych machroval.Jak rika MILION,kdyz otevres nadez,nic se nezmeni?..hm..a nemas nekde problem s nejakou bublinou,ktera se nekde utvori?Kdyz nasadis hadici na karbec a fouknes,jde to?
videl jsem ze to netece do filtru, ted uz jsem to vyresil, nevim co to bylo
bluedevil>švihnes sem prosimte fotku jak mas reseny ty pojistky?
Naposledy editováno 12.08.2008 17:17:39
Naposledy editováno 13.08.2008 18:55:42
firecracker>mám jeden rychlý dotaz. Nalil jsem tam celé 4L oleje ikdyž je tam napsano 3300 ml, ale když nastartuju tak v tom ocku neni zadny olej videt teda trosicku jo ale moc ne a když vypnu motor tak to natece zpet at po písmeno F jako full. je to v pořádku?
menil si i filtr? on je rozdil v mnozstvi kdyz menis olej i s filtrem , dava se vic, pokud je pri vyplem motoru mezi ryskama (kousek nad tolik nevadi) tak ok, pri nastartartovanem motoru je olej v obehu tak je jasne ze to nezmeris, ja pri vymene oleje dal taky 4l a vcyslo to tesne pod horni rysku
Poradí mi prosím někdo. Jak moc složité je vyměnit alternátor? CO všechno se musí sundat a je na to potřeba nějaké speciální nářadí (stahovák nebo něco)? A je po této výměně potřeba něco seřídit. (třeba když budu muset sundar karburátory tak jestli se musí poté zas seřídit nebo něco podobného).
Už je tu dlouho co jsem tu byl a ptal jsem se na chrastění v motoru (jako traktor) prošel jsem různé servisy tak se podělím s informacema bylo mi řečeno že to je u těhle starších motorek normální už jsou vyběhané a mají toho hodně za sebou a ten zvuk je normální.
Naposledy editováno 13.08.2008 22:39:15
Naposledy editováno 13.08.2008 22:49:25
lukas.mat>Ahoj,
Poradí mi prosím někdo. Jak moc složité je vyměnit alternátor? CO všechno se musí sundat a je na to potřeba nějaké speciální nářadí (stahovák nebo něco)? A je po této výměně potřeba něco seřídit. (třeba když budu muset sundar karburátory tak jestli se musí poté zas seřídit nebo něco podobného).
Už je tu dlouho co jsem tu byl a ptal jsem se na chrastění v motoru (jako traktor) prošel jsem různé servisy tak se podělím s informacema bylo mi řečeno že to je u těhle starších motorek normální už jsou vyběhané a mají toho hodně za sebou a ten zvuk je normální.
jo to ti neporadim alternator je ta vec pod karbecama? pochybuju ze by tam bylo nejake spesl naradi, karbece musis sundat a pak udelat podtlaky (bylo mi receno ze lepsi je delat pokazde kdyz sundas karbece) proc ho menis? s tim rachtanim, me to spis klepe, kovove klepani, nevm co to a neresim to
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki | KadlecJo | 14 | 26.4.2024 v 07:54 zmulin |
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F | Loupáček | 56 | 2.12.2023 v 16:56 Krovak |
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F | robb99 | 9 | 15.7.2023 v 20:32 dewwil |
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F | Vojtas0034 | 8 | 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034 |
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F | ZdenyRider | 17 | 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_ |