zdarec - pokud chceš něco za pár stokorun tak od GIVI , jsou teda bez kovové výztuhy , ale jsou funkční , já byl spokojen.
Koukni na
https://www.motorka...etail&ddid=58455
matoupetr píše: Davidsenk>
zdarec - pokud chceš něco za pár stokorun tak od GIVI , jsou teda bez kovové výztuhy , ale jsou funkční , já byl spokojen.
Koukni na
https://www.motorka...p;ddid=58455 [/quote]
.. bez výztuhy?.. čo s takým hentým chcetě robiť Kefalín
...jinak já byl v origo Kawě v Modřicích. Májí teď nějakou podzimní akci - servis na zimu za 1500,- , nebo tak nějak.
Naposledy editováno 06.11.2018 19:08:00
Jurap píše: Hmm, zvláštní diskuze. Jestli dělat údržbu kterou výrobce striktně uvádí v serv. manuálu. Ventily např. ve 42.000 km. Dle této diskuze by se olej měnil až to začne něco dělat třeba. Řetěz by se napínal až začne přeskakovat třeba.
To chce klid
Výrobce "nařizuje" KONTROLU, případně seřízení ventilových vůlí.
A protože nejsme (majitelé Versysů) žádná banda ignorantů , co má potřebu to pořád "držet pod krkem", nebo naopak, neznám nikoho, komu by v servise ventily v 42tis km seřizovali.
liborbrunclik píše: Olej + filtr bych naopak nepodcenil, ale s těma vnitřnostma v motoru bych moc "neřešil" , když máš v manuálu ventily ve 42 000tis. km tak bych tedy vyměnil i písty s kroužka a ložka na klice atd... Koukni se kolik má najeto tvoje auto a kolikrát jsi seřizoval ventily?
V servis. manuálu je řeč o ventilech ne o pístech a kroužcích, auto má hydroštely takže není třeba. Tvůj vztah k technice rozhodně nesdílím.
Jurap píše: V servis. manuálu je řeč o ventilech ne o pístech a kroužcích, auto má hydroštely takže není třeba. Tvůj vztah k technice rozhodně nesdílím.
To je jedno :) Moc se to tady přehání. I v servisu říkali, že je to jen vyhazování peněz v těch značkových servisech, ať už je to jaká kolik značka.(je pravda, že tím se ty servisy živí, výměnou a kontrolou... Otázka je, jestli to opravdu dělají...Já si stěžovat nemohl, pan Ouda neměl vůbec žádný problém, když jsem jeho mechanikovi koukal pod ruce.) Dnešní motorky jsou tak blbuzdorný , že to snad ani není možné. Mám známého, který si koupil motorku. Filtr neměnil, protože zkrátka nevěděl kde je... A když ho pak chtěl vyměnit, tak ho ani nenašel, protože byl vscucnutý v airboxu :D nechápu, že ta motorka pořád jezdila .D
SLAY píše: já si taky myslím že 42 .000 je málo pokud nejsou vysloveně slyšet.Nevím jak Versys ,ale fz jsem podle manuálu nechal zkontrolovat ventily taky +/- 42 a vše cajk opakoval jsem to 52 opět cajk jen jsem musel koupit těsnění přece jen časté "otvírání má nesvědčí nedal jsem si řící 67 opět konrola a na jednom výfukovém vůle ošem tak minimální že to nebylo ani na nejslabší podložku .Tak počítám že na Versu to nechám zkontrolovat nejdřív 60 pro klid duše.
Souhlasím se vším :D Řekl bych, že tu má někdo rozum... :)
Stator 102. svíčky 50 a ještě by daly., další možná udělám přes zimu. Vidle v pohodě na druhých guferech, centrál je mrtvej už od 20-30.
Benzinové čerpadlo odešlo při 83.
než začnu hledat, věděl by někdo kam to přesně patří a co to drží(svazek kabelů, bovden,brzd. hadici)?Evidentně to patří asi někam na rám a nechce se mi vše rozdělávat... Dostal jsem to k motorce v krabici spolu s nějakýma dílama... (Versys 650 první model)
díky
Naposledy editováno 30.12.2018 12:07:36