globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
20%
28

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.12.2015 v 21:00 | Nahoru | #751
petrumr> Jo čim víc CanBus tim víc addidas, je mi to jasný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.12.2015 v 21:08 | Nahoru | #752
Tech> Měl jsem Saita II, Daytony a Oxfordy a teď mám první z montovaný už u výrobce. Zaprvé je ovládání integrovaný do motorky takže žádná krabice na řidítka navíc (mám to v dosahu ukazováku na levé ruce), žádný dráty navíc motající se kolem řidítek - hlavně u otočné rukojeti plynu tam vždycky strašně visí. Navíc výstup drátů z rukojeti může vadit páce brzdy při určitým natočení.
A pak provedení samotných rukojetí, levá má plastovej základ a je zajištěná proti otáčení šroubkem. Grip je vyměnitelnej bez výměny topných drátů a není z tak tvrdé gumy...
Jsou to všechno drobnosti a všechny vyhřívky co jsem měl zahřáli dobře ale ty originál z výroby jsou zatím nejlepší (taky stojí obvykle nesrovnatelně víc).

Naposledy editováno 29.12.2015 22:06:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.12.2015 v 21:12 | Nahoru | #753
stráťa> Ok beru na vědomí. Stejně by to umě nehrálo roli při výběru motorky.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.12.2015 v 21:16 | Nahoru | #754
Tech> No já bych je asi taky neměl nijak vysoko v seznamu požadavků, s těma dokupovanýma se dá žít docela dobře ale pokud by byly v nabídce tak bych originální asi koupil - ale nová motorka u mě zatím nehrozí takže je trochu zbytečný to řešit.

Naposledy editováno 29.12.2015 21:20:55

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.12.2015 v 21:57 | Nahoru | #755

petrumr píše: Abys neprobudil sousedy. 800 vždy musela štěknout. joo a manželku taky vždy vzbudilo jak jsem zaklapl bočák. Velký GS tam má silentblok.


To má tvá žena lehký spaní když ji probudí klapnutí stojanu.Já když jedu do práce,tak to nechávám chvilku prohřát a žena většinou nic neslyší.

Jsem rád,že se to zas proměnilo v přínosnou diskuzi kde se člověk i něco doví.

2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.12.2015 v 22:26 | Nahoru | #756
Já to nejdříve musím vytlačit před bránu 25m, potom to startuji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

30.12.2015 v 00:26 | Nahoru | #757
petrumr> To si měl upozadit některý požadavky a koupit CBF...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

30.12.2015 v 01:41 | Nahoru | #758

petrumr píše: Já to nejdříve musím vytlačit před bránu 25m, potom to startuji.


nechápu, proč Kardan? Já bych zrovna bral radši řetěz.

Naposledy editováno 30.12.2015 01:42:25

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

30.12.2015 v 07:36 | Nahoru | #759
Požadavek na kardan, bezdušovky a dual brzdy? Je docela fajn se po 25 stránkách dozvědět, že největší zasírač tohodle vlákna si vlastně jen spletl dveře. Silniční cestovní motorka se vzhledem endura nová AT opravdu není. To musíš do diskusí ohledně VFR1200X, R1200GS, Stelvio, XT1200Z, ...

2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

30.12.2015 v 07:54 | Nahoru | #760
Mě právě přijde Afrika jako přijatelný kompromis dle mých představ.Kdy mi KTM přijde příliš extrémní a zbytek příliš silniční.Bohužel,díky mým finančním možnostem se ocitne v hledáčku nejdřív za deset let...
Na druhou stranu,já hledám něco co neexistuje.Jakýsi dvouválec s váhou a ovladatelností jednoválce a průběhem motoru připomínající ten jednoválec nebospíš čopr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

30.12.2015 v 08:03 | Nahoru | #761

Anti píše: Mě právě přijde Afrika jako přijatelný kompromis dle mých představ.Kdy mi KTM přijde příliš extrémní a zbytek příliš silniční.Bohužel,díky mým finančním možnostem se ocitne v hledáčku nejdřív za deset let...
Na druhou stranu,já hledám něco co neexistuje.Jakýsi dvouválec s váhou a ovladatelností jednoválce a průběhem motoru připomínající ten jednoválec nebospíš čopr


http://www.motorcycl...d_950_v2_outback.htm

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

30.12.2015 v 08:07 | Nahoru | #762

zmulin píše: petrumr> To si měl upozadit některý požadavky a koupit CBF...

CBF už jsem měl.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

30.12.2015 v 08:08 | Nahoru | #763

prackarr píše:
nechápu, proč Kardan? Já bych zrovna bral radši řetěz.

Mě vždy na řetěz se poščí pes a nemůžu to utlačit.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

30.12.2015 v 08:14 | Nahoru | #764

vilemx píše: Požadavek na kardan, bezdušovky a dual brzdy? Je docela fajn se po 25 stránkách dozvědět, že největší zasírač tohodle vlákna si vlastně jen spletl dveře. Silniční cestovní motorka se vzhledem endura nová AT opravdu není. To musíš do diskusí ohledně VFR1200X, R1200GS, Stelvio, XT1200Z, ...

nevím, ale ty jsi taky zasírač. Já jsem se ptal na africu, na počítač a výměna oleje, kde se dá ten sprej na řetěz a ty pořád meleš dokola a nic o africe.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

30.12.2015 v 09:13 | Nahoru | #765

vilemx píše: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/highland/highland_950_v2_outback.htm



Kde to maj?Parametry naprosto parádní,vzhled taky dobrý...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

30.12.2015 v 10:26 | Nahoru | #766
Anti> Dvouválcové enduro s motorem z čopra mám dojem už existuje.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

30.12.2015 v 11:15 | Nahoru | #767
Zase bmw? myslíš tu hp nebo r-nine. Koupil jsem si moto katalog-house a africa je zařazená do cestovních endur a je tam reklama od touratechu s africou v plné polní. Je to na dobrým papíru, motorky nejsou rozděleny podle výrobce, ale určení.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

30.12.2015 v 11:35 | Nahoru | #768
1.1. má vyjít test tady na motorkářích.
Sice to nejspíš bude další reklamní test "je to nejlepší motorka pod sluncem" jako všechny testy tady ale třeba se něco dozvíme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

30.12.2015 v 11:51 | Nahoru | #769
Tech> Ano,Hondy,ale ty jsou o ničem
Ten Highland je jako kdybych to konstruoval já,přesně dle mých představ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

30.12.2015 v 11:57 | Nahoru | #770
Anti> Nevidím důvod se na takovém typu moto tahat s dvouválcem. Stejně na tom nikdo nebude jezdit tři týdenní dovolené. To už je lepší lehká hapina.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

30.12.2015 v 12:20 | Nahoru | #771

Tech píše: Anti> Nevidím důvod se na takovém typu moto tahat s dvouválcem. Stejně na tom nikdo nebude jezdit tři týdenní dovolené. To už je lepší lehká hapina.


A povedztě,Kefalín,čo si predstavujete pod pojmom "takovém typu moto"?Tahat?Četl si ty parametry?To má o 40 kg méně jak tvůj TA To je pro mě na tom to neatraktivnější-kombinace nízké váhy a silného motoru.Navíc úzká stavba s kvalitním podvozkem.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

30.12.2015 v 12:25 | Nahoru | #772
Anti> "To je pro mě na tom to neatraktivnější-kombinace nízké váhy a silného motoru.Navíc úzká stavba s kvalitním podvozkem."

Takže vlastně chceš KTM 950 SuperEnduro R (případně s akrapovičem a sekundárním převodem typu 15:50 aby se to líp sbíralo odspodu)

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

30.12.2015 v 12:43 | Nahoru | #773
Tahat NineT do společné škatulky s novou AT prostě moc dobře nejde - tedy pokud s nimi nechci jezdit jen na výlety po městě nebo za hezkého počasí na G-G.
Když se chystala nová AT, tajně jsem doufal, že se váhou a jednoduchostí přiblíží Highlandu. Nestalo se
Co si tak matně pamatuji, tak ten Highland měl motor složený ze dvou Husqvaren nebo Husabergů a tomu odpovídala i spolehlivost

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

30.12.2015 v 13:21 | Nahoru | #774
Rok 1997 uvítal ve Švédsku novou motospolečnost Highland Group AB. První vývojové oddělení vyrostlo ve městě Skällinge v jižní části země. Zde byl zkonstruován jednoznačně nejznámější motor – V-twin o objemu 950 ccm. Od začátku platilo, že každá motorka Highland je smontovaná 100% ručně. Od představení prototypu na Milánské výstavě k jeho uvedení na trh pod názvem Outback uplynul pouhý jeden rok.
Historie značky

Snad lze říci bohužel, protože přišly problémy s kvalitou dodávaných pístů, které vyústily v mnoho padlých motocyklů a zakalily vnímání Highland od samého začátku. Přesto byla konfigurace Outbacku tak slibná, že zájem o něj neopadal. Dvouválec s úhlem 60°, čtyřmi ventily na válec a kapalinovým chlazením přebíral některé technické celky ze strojů Husaberg a Vertematti. Při váze 45 kg dával akční motorce výkon až 100 koní!

Highland jako firma měl opravdu dobrý start a brzy se stal jednou z nejvetších firem regionu. V tomto období se Highland snažil expandovat dál do Evropy, ale i do Asie, kde zakládal své další vývojové pobočky, obvykle za pomoci místních fungujících firem – například s čínským výrobcem, produkujícím dosud jen maloobsahové motocykly.

Highland vyrobil několik různých motocyklů, jako byl 950 Dirt track, nebo Desert Storm. Tyto motocykly vynikaly na svou dobu neobvyklými finesami a to nejen na motoru, ale I ostatních částech stroje.
Desert Storm tak vyrážel do světa se silou 85 koní, vstřikováním, šestistupňovou převodovkou, X-kroužkovým řetězem a kotoučovými brzdami na obou kolech. Dnes se to zdá jako běžná výbava, ale bavíme se o přelomu tisíciletí!
…což byla bohužel i doba, kdy firmě došly aktiva a byla poslána do konkurzu…

Že se kolem Highlands pohybovali zdatní manageři dokazuje briskní znovuzrození po jediném roce útlumu. Tak jako Gandalf šedý se po návratu změnil v Gandalfa bílého, proměnil se název na New Sweden Highland a aktivity jsou opět soustředěny ve městě založení a po krátké době přesunuty do moderní výrobny v Jönköpingu.
Pokračuje kooperace s Čínou a vznikají jednoválce 350 a 450 ccm, silnější motor najdeme i ve čtyřkolce.
V roce 2009 vstupuje Highland na americkou půdu, založením US Highland. Smůla se lepí na paty i v tomto případě, bohužel fatálním – při letecké havárii zahynulo vedení americké pobočky a společně s nimi také zakladatel Mats Malmberg.

Highland je ukázkový příklad vizionářského přístupu. Vydávat se neprošlapanými cestami i s rizikem neúspěchu.
Cestami, kterými se nakonec prořítila KTM LC8 – s velice podobnou koncepcí, ale minimalizovanými dětskými nemocemi.

Oni tu úžasnou váhu nahnali jen na motoru.I motor lc8 který je ve své třídě nejlehčí má 58kilo..

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

30.12.2015 v 13:27 | Nahoru | #775
A ten motor byl krasavec..

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

30.12.2015 v 13:52 | Nahoru | #776
Anti> Ikdyž má o 40kg méně, pořád moc těžkopádné na kravení. Nevidím důvod mít motorku s úzkým sedlem bez kapotáže a v ní dvouválec. Moc komplikované a jak tu píší jiní asi ne moc spolehlivé. To už bude lepší 690tka.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

30.12.2015 v 13:55 | Nahoru | #777
Nejde jen o váhu ale i o úzkou stavbu a mám rád traktoroidní průběh motoru.Ten motor bude mít zřejmě hovno setrvačné hmoty,ale výkon i krouťák jsou posazeny relativně nízko.Kačeny k tomu mají relativně blízko,ale všude se píše o ucukaném točivém motoru.To já nerad.

Tech.A to se nutně musí tahle konstrukce používat na kravení?Pro mě je to motorka na cokoliv.Pro mě je zas nesmysl udělat větší cestovnější mašinu a do toho nacpat malý dvouvál.A podívej jak s tím byla Honda úspěšná.Nebo jednovál přes 200,přesto se třeba Big nebo teď Tenere prodává dobře.

Naposledy editováno 30.12.2015 14:00:15

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

30.12.2015 v 22:55 | Nahoru | #778
test
Že mi Africa padla okamžitě do ruky není zas takovým překvapením – tohle Honda prostě umí – ale už po pár metrech mě nadchlo, jak dokonale je vyvážená.

Více na: http://www.motorkar...redaktoru-33177.html
Copyright © Motorkari.cz

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

31.12.2015 v 00:18 | Nahoru | #779

stráťa píše: 1.1. má vyjít test tady na motorkářích.
Sice to nejspíš bude další reklamní test "je to nejlepší motorka pod sluncem" jako všechny testy tady ale třeba se něco dozvíme.



Tušim,že to bude od Podušky,takže se nic nedozvíš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

31.12.2015 v 10:27 | Nahoru | #780
zmulin> Novou Africu má Míra Lisý (https://www.facebook.com/mirek.lisy?fref=ts), tak z něj třeba něco vypadne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist