kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
cibus píše: assassin> Jsi ohrožen. Přestáváš snít.
To ne, spis jsem si zacal plnit sny a zjistil jsem, ze je lepsi je snit a ne si je plnit - tohle leto bylo super i bez nakupovani drahejch hracek a uz to jen vyladit, aby to nebylo na dluh/z uspor a bude to super.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Je tu nekdo, kdo by mi neco povedel o 959 pani? Zas vymyslim kraviny..
jednu jsem mel.
Je to raketa, desing parada, dobra pro mensi postavy (neni treba byta tak natazeny jako napr na starych SS). Brzdy silne ale hure davkovatelne, takove divne proste (muj pocit) - existuje na to pry reseni. Lehka, krasne ovladatelna. Co se tyce topeni pod prdeli, tak to neni tak hrozne, jak se rika. Motor je do cca 7t takovy priduseny, pak se probere a neskutecne rychle vyleti do omezovace. Okruhovi strelci rikaji, ze ma slabsi predni bruziny, ze na okruch by to chtelo tvrdci. Spojka chodi lehce. QS celkem dobry. DTC tezko rict, protoze mi na vode jednou tak vyletely otacky v naklonu, ze jsem se malem postral. ABS dobre a da se vypnouot. Ma to elektronicky plyn, ktery ma od vyroby vuli a ta me neskutecne srala (taky se to da resit a byla to prvni vec kterou jsem tuuunil).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
z hlediska svezeni v provozu je pro me novej 1290 SD-R top. ted kdyz udelali prepakovani na zadni tlumic - vypada to, ze ty problemy co ma attim proste lip nedokazali vyresit. design uz nevypada tak "lehce" jako driv, ale porad je to ktm - neni tam nic navic, ciste pro design, jen minimem plastu obalili techniku co tam byt musela...
ja jsem nikdy nemel rad KTM, kvuli te aure co kolem ni je ... a nakonec mam doma 2. musis se oprostit od tech "poz" a brat to jako sportovni naradi. a sportovni naradi delaji kurva dobre
Naposledy editováno 06.01.2020 14:51:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: petta: nemas to lehky potrebujes aby to jelo, vypadalo a jeste bylo pohodlne a plne exkluzivnivh dilu.... podle me to nejde vsechno nacpat do jedne motorky.
z hlediska svezeni v provozu je pro me novej 1290 SD-R top. ted kdyz udelali prepakovani na zadni tlumic - vypada to, ze ty problemy co ma attim proste lip nedokazali vyresit. design uz nevypada tak "lehce" jako driv, ale porad je to ktm - neni tam nic navic, ciste pro design, jen minimem plastu obalili techniku co tam byt musela...
ja jsem nikdy nemel rad KTM, kvuli te aure co kolem ni je ... a nakonec mam doma 2. musis se oprostit od tech "poz" a brat to jako sportovni naradi. a sportovni naradi delaji kurva dobre
Mas recht, nemam to jednoduchy Uz nevim, co bych..
Ono to zase az tak fungovat nemusi, na okruh se podivam minimalne. Nejradsi bych si masinu postavil sam a treba bych i presne vedel, co chci, ale zas to nemuze na silnici..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Mas recht, nemam to jednoduchy Uz nevim, co bych..
Ono to zase az tak fungovat nemusi, na okruh se podivam minimalne. Nejradsi bych si masinu postavil sam a treba bych i presne vedel, co chci, ale zas to nemuze na silnici..
jenze ze skupiny motorek kam cilis bude vse designovano tak aby to fungovalo na okruhu. testy se tam delaji a delaji je lidi co jezdi ligu ... uplne neco jineho nez my. A pak ty motorky nefunguji v beznych rychlostech, beznym smrtelnikum... smycka nekonecna
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: assassin> Ona má auru i KTM? U H-D a Ducati jsem o ní věděl, u BMW jsem se o ní dozvěděl. U KTM jsem vždycky myslel, že jsou to křápy do lesa.
me to tak vzdy prislo, mezi krapama do lesa ma auru toho nejlepsiho "honda nebrat, jedine KTM" a to se mi vzdy pricilo, ale pak kdyz te vic zajima jezdeni a ne co si o tom kdo mysli tak proste chces to nejlepsi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: pěkná, jednoznačně moje největší motorkářská chyba, že jsem jí prodal, a ještě za tak málo... ale což, život jde dál
určitě ne, největší chybu uděláš až prodáš monstera Myslím že už moc k sehnání nejsou.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
tomasd. píše: hele vy jste nikdy neupadli vlastní vinou, tak aby vás to nějakou chvíli bolelo, že za největší chybymotorkářskýho života pokládáte neobratný prodeje motorek?
chyba je něco co si můžeš vyčítat nebo toho litovat. Těžko si budeš vyčítat že seš motorkářský jelito. To už by ses mohl dostat do fáze že celý ježdění na motorce nebyl dobrej nápad.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: jenze ze skupiny motorek kam cilis bude vse designovano tak aby to fungovalo na okruhu. testy se tam delaji a delaji je lidi co jezdi ligu ... uplne neco jineho nez my. A pak ty motorky nefunguji v beznych rychlostech, beznym smrtelnikum... smycka nekonecna
Třeba u tý nový pani v2 se ducati dušuje že jí vyvíjela primárně na silnici a né na okruh... Sametovej použitelnej motor, relativně pohodlnej podvozek a né tak kousavý brzdy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Třeba u tý nový pani v2 se ducati dušuje že jí vyvíjela primárně na silnici a né na okruh... Sametovej použitelnej motor, relativně pohodlnej podvozek a né tak kousavý brzdy...
to jsem nevedel. tak uvidime. ikdyz ja ne, ja uz asi tyhle motorky zkouset nebudu...
Stev píše: určitě ne, největší chybu uděláš až prodáš monstera Myslím že už moc k sehnání nejsou.
Taky jsem si to nakonec rozmyslel, resp se to rozhodlo samo tim že jsem se zase zrakvil takže si nechávám oboje a pak se uvidí no
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: to jsem nevedel. tak uvidime. ikdyz ja ne, ja uz asi tyhle motorky zkouset nebudu...
Přesně, ale když ono je to kurva tak hezký
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: takhle je to kompaktnější a charakterem by to pořád mělo bejt véčko
ja vim..ale..proste mam rad ty valce za sebou..ale clovek proste obcas meni nazory tak uvidime,uz si zacinam myslet ze mensi objem udela vic srandy a ze ty prekonovany nesmysly uz nejsou pro me,ac se mi novy sd 1290 libi hodne vim ze bych ho doma nechtel.1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Ale jako ta 890 by se mi v garáži fakt líbila, i když se mi vzhledově nelíbí. Doufám že budou mít testovačku až půjdu s bzukem na servis. Kéž by ještě přiblížili design většímu bráškovi, než mi skončí stavebko tak maj času dost, pak prodám bzuka i monstera a jdu do něj
to mas recht myslim ze kdyby to bylo podobnejsi tomu 1290 asi by se o tom dalo uvazovat,jen ja se porad nemuzu rozhoupat s prodejem meho 990 sd..spis si rikam ze bych ho nechal jen na okruh a prikoupil jeste jednoho..bud 990R nebo nekdy pozdeji tu 890R..3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: petta: nemas to lehky potrebujes aby to jelo, vypadalo a jeste bylo pohodlne a plne exkluzivnivh dilu.... podle me to nejde vsechno nacpat do jedne motorky.
z hlediska svezeni v provozu je pro me novej 1290 SD-R top. ted kdyz udelali prepakovani na zadni tlumic - vypada to, ze ty problemy co ma attim proste lip nedokazali vyresit. design uz nevypada tak "lehce" jako driv, ale porad je to ktm - neni tam nic navic, ciste pro design, jen minimem plastu obalili techniku co tam byt musela...
ja jsem nikdy nemel rad KTM, kvuli te aure co kolem ni je ... a nakonec mam doma 2. musis se oprostit od tech "poz" a brat to jako sportovni naradi. a sportovni naradi delaji kurva dobre
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drzet cokoliv pod krkem v provozu... vis jak....
GeorgePanek: si nech SD do provozu a na okruh 450.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: GeorgePanek> jo ta 1290 vypadá suprově ale už je to moc, i když attim by asi nesouhlasil. Ale kupovat si takovou motorku, abys jezdil mapu b nebo c mi přijde nesmysl, to radši držet pod krkem tu 890...
Víš co, to je otázka toho kde a jak jezdíš. Podle mě je 1290 perfektní allrounder, výkonu dostatečně i třeba když tě nasere nějakej superbike a pak už je to bohužel o aerodynamice, co mě na tom baví nejvíc jsou ty výjezdy ze zatáček, tam nejvíc poznáš výkon a je to navýkový. Navíc kromě Rain mapy, na kterou jsem jel jen chvilku abych věděl jaká je (na hovno) se ostatní mapy neliší výkonem, ale jen jeho podáním - odezvou plynu. Na druhou stranu 790 nebo teď 890 bych asi raději na výlety typu Sardoška, Korsika nebo i třeba Ještěd. Lehčí, obratnější, brzdíš míň váhy a je to znát. Klidně bych mohl mít v garáži oboje - ačkoli bych teda asi nešel do 890 KTM, ale to Hypoše 950ky SPčka. A zase 4 kila no...
Johnny83 píše: GeorgePanek> jo ta 1290 vypadá suprově ale už je to moc, i když attim by asi nesouhlasil. Ale kupovat si takovou motorku, abys jezdil mapu b nebo c mi přijde nesmysl, to radši držet pod krkem tu 890...
Kdysi jsem si to myslel a už s tím nesouhlasím. Nevěřil bych tomu,ale když jedu občas s kamarádama,tak Tuono nemá výkon
A jak píšou kluci,na té drahé motorce je vždycky to nejlepší,co továrna dělá (brzdy,podvozek,motor)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Víš co, to je otázka toho kde a jak jezdíš. Podle mě je 1290 perfektní allrounder, výkonu dostatečně i třeba když tě nasere nějakej superbike a pak už je to bohužel o aerodynamice, co mě na tom baví nejvíc jsou ty výjezdy ze zatáček, tam nejvíc poznáš výkon a je to navýkový. Navíc kromě Rain mapy, na kterou jsem jel jen chvilku abych věděl jaká je (na hovno) se ostatní mapy neliší výkonem, ale jen jeho podáním - odezvou plynu. Na druhou stranu 790 nebo teď 890 bych asi raději na výlety typu Sardoška, Korsika nebo i třeba Ještěd. Lehčí, obratnější, brzdíš míň váhy a je to znát. Klidně bych mohl mít v garáži oboje - ačkoli bych teda asi nešel do 890 KTM, ale to Hypoše 950ky SPčka. A zase 4 kila no...
no na bezne silnici uz neblbnu tam si ted ladim 2t skutr 125 ktery poleti kolem kila a to mi staci,muj postarsi sd 990 zacne byt vic na okruh kdyz s nim jebnu uz to nebude tak bolestive a max bych prikoupil na obcasne vylety neco podobneho..mozna sd 990R..