Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.4.2012 v 14:48 | Nahoru | #6781

R0biNR píše: Na okruharich psali "testovani 1199 premkem glinzem" to je fakt on?



Blbě pochopeno, okruháři převzali tuto fotku od Přémy z fejsu ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.4.2012 v 14:58 | Nahoru | #6782
Hondza> jedny nepovedene brzdy a takove torzo co?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.4.2012 v 15:04 | Nahoru | #6783

Hondza píše:
Moc z ní ale nezbylo.. :(



Už taky přešli na centralizaci, odpadly jen periferie

Naposledy editováno 25.04.2012 15:05:02

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.4.2012 v 17:58 | Nahoru | #6784

Dawe02 píše: Hondza> jedny nepovedene brzdy a takove torzo co?



Už tam po něm někdo chtěl motor na vestavbu do 999

Takže kyvka bude odteď spotřebák stejně jako podsedlovka...

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.4.2012 v 18:20 | Nahoru | #6785
viděli jste podobnou příčnou prasklinu na sliku nevím jak dlouho jsem na ni jel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.4.2012 v 18:50 | Nahoru | #6786
gorkin> Kamarád pneuservisák říkal, že u závodních gum tohle dělaj rády gumy, který prošly mrazem...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.4.2012 v 19:59 | Nahoru | #6787
gorkin> měl jsem na dvou zadních gumách, daleko hlubší. Pravděpodobně přemrzlá, jak píše Biker ...

Naposledy editováno 26.04.2012 19:59:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.4.2012 v 12:52 | Nahoru | #6788
Biker_xx>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.4.2012 v 14:45 | Nahoru | #6789
gorkin> Hele já osobně nevím, co je na tom pravdy. Jak jsem nakoupil, tak prodávám...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.4.2012 v 15:10 | Nahoru | #6790
Biker_xx> jo v pohodě
jen mi není jasný proč zrovna takhle napříč a že to i drželo tlak

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.4.2012 v 16:13 | Nahoru | #6791
gorkin>

U Pirelli jsem toto ještě neviděl,ale třeba Dunlop D 211 GP toto dělá poměrně častu. Už jsem cca 5 kusů takto prasklích viděl a vždy to bylo způsobeno nízkou teplotou a špatným zacházením a vždy to prasklo napříč-proč tomu tak je nevím:/

3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.4.2012 v 20:09 | Nahoru | #6792
Navazuji ještě jednou na diskusi k TC. S tímto nějaká zkušenost? Nebo aspoň jedna babka povídala?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.4.2012 v 00:07 | Nahoru | #6793

DrIVER. píše: Navazuji ještě jednou na diskusi k TC. S tímto nějaká zkušenost? Nebo aspoň jedna babka povídala?



Murkin s tím má zkušenosti, mám pocit, že mi říkal, že už to párkrát montoval a má asi nějakej feedback...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.4.2012 v 06:32 | Nahoru | #6794

DrIVER. píše: Navazuji ještě jednou na diskusi k TC. S tímto nějaká zkušenost? Nebo aspoň jedna babka povídala?


jaká je u toho cenovka ,,,???

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.4.2012 v 07:38 | Nahoru | #6795

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.4.2012 v 14:53 | Nahoru | #6796
Ja bych vam o tom mohl vypravet a i to co na to rika DOVOZCE Pirelli a Metzeler. Treba u K3INT rek ze to praska kdyz se ta pneu pouzije na jizdu na okruhu tak panove tyto pneu jsou asi na okrasu.Me tu praskla i nova pri prezovani jak jsem ji nafoukl.Nastesti to byla podle me jedna vadna serie ted uz nepraskaji.[url= pneu[/url]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.4.2012 v 15:12 | Nahoru | #6797

HAMLET píše: Ja bych vam o tom mohl vypravet a i to co na to rika DOVOZCE Pirelli a Metzeler. Treba u K3INT rek ze to praska kdyz se ta pneu pouzije na jizdu na okruhu tak panove tyto pneu jsou asi na okrasu.Me tu praskla i nova pri prezovani jak jsem ji nafoukl.Nastesti to byla podle me jedna vadna serie ted uz nepraskaji.[url= pneu[/url]

[url=

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.4.2012 v 15:48 | Nahoru | #6798
HAMLET> hmmmm jako přez kopírák,,,,,,,,,,,přesně mám to stejnéééé

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.4.2012 v 17:23 | Nahoru | #6799
Kua, K3ky jsem chtel obout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.4.2012 v 18:17 | Nahoru | #6800

gorkin píše: HAMLET> hmmmm jako přez kopírák,,,,,,,,,,,přesně mám to stejnéééé

To ze ti praskli nebo to ze jsi to reklamoval.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.4.2012 v 18:20 | Nahoru | #6801

Ozzy_ píše: Kua, K3ky jsem chtel obout

Ted ty co mam ja je jina dotka a uz jsou v pohode a nepraskaji,

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.4.2012 v 18:26 | Nahoru | #6802
HAMLET> no že mi praskly

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.4.2012 v 21:29 | Nahoru | #6803
gorkin: mě takle popraskala dunlopka, ale daleko víc jak napříč tak podélně a taky to bylo tím že prošla mrazem nejspíš...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.4.2012 v 21:46 | Nahoru | #6804
Když guma projde mrazem, tak to až zas tak nevadí. A u nejeté už vůbec ne. Jen by ty změny teplot v nízkém spektru neměly bý prudké. Zmrzlá guma praskne nejčastěji, když ji hodíš na zem. Sama od sebe málo kdy, pokud jde o vztah prasklá guma x teplota.

Naposledy editováno 28.04.2012 21:47:17

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.4.2012 v 23:12 | Nahoru | #6805
Tak už je zkoro hotovo, tak se musim pochlubit, laminování, kitování a lak na dvorku vlastní rukou ... a 7-8.5 brno ...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.4.2012 v 23:16 | Nahoru | #6806
radi5: jj to je pravda. mě to popraskalo takle když sme lítali v únoru ..

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.4.2012 v 01:25 | Nahoru | #6807
TAK. slíbil jsem tu popsat jak se mi jeví nová Panigale - včera to s ní (1199S, Ohlinsy, el. podvozek) byla sic jen půlhodinka (až teď ve čtvrtek spolu prožijem půl dne) ale aspoň něco ze silničního testíku:

MOTOR tahá ve špičce pocitově jako báwo (tj. opravdu hodně), ale až cca od 8 a půl tisíce ot.... pak zátah, otáčky ihned vyletí přes 11 a už svítí červená svatozář kol displeje... nicméně ještě kolem pěti šesti tisíc (kdy starší 1198 už odpaluje) je motor snad slabší, než u báwa... odezva motoru a náběh výkonu se ale povedla, je i v režimu "race" pěkně jemná a reakce ztvrdne až v té oblasti nevětšího výkonu... (pro túristy: tomu motoru nevadí ani podtočení na 2 tisíce, ale plynule jde od cca 2,5 až 2,7 tis. ot.)
opravdu využitelný pásmo otáček největšího tahu motoru bohužel není příliš široký, od asi 8,5 do 10,5-11ti tisíc, tj. cca 2 až 2,5 tisíce otáček - u starší 1198 je to znatelně víc: od 5-6ti do 9-10 tisíc, tj. kolem 4 tisíc otáček i víc

BRZDY: vynikající předek, je to úžasně silná a citlivá kotva, která nemá tendenci vadnout ani se kousnout a je znát, že jsou motorka i kola fakt lehký... zadní brzda kuli dlouhý kyvce (a váze vpředu) motku spíš jen zklidňuje na přední mi mrška nešla, bo absko mi to dycky zatrhlo a vypnout ho ještě neumim

PODVOZEK: je krásně ovladatelná, ale asi kuli té dlouhé kyvce a natažený geometrii mi kupodivu nepřišla příliš hravá, v pomalejch zatáčkách je určitě tupější a rychle zatočit dá víc práce, než třeba na báwu nebo blade ale v rychlejch zatáčkách je cítit naopak trochu víc jistoty a stability než na báwu - žádný neklid nic, na okruhu to bude opravdu kopec jistoty z přední vidlice a vůbec z celý motorky je krásně cítit, co se pod koly děje... na zadní jde přes spojku max. na dvojku - se jí holce holt příliš nechce, hodně váhy na předku je znát
bohužel kontrolu trakce jsem u motorky za skoro 600 tisíc a v provozu na neznámejch silnicích srab jeden radši nepokoušel

CELKOVĚ: mi přišla hodně hodně podobná báwu, výkonem, podvozkem i ergonomií posezu... s těmi rozdíly, že má o něco lepší přední brzdu + termignoni netřeba, páč zvuk má opravdu brutální + výkon má položenej cca o 2 tis. otáček níž a to opravdu ostře tahavý pásmo otáček je znatelně užší (u báwa je široký tak 3,5-4 tisíce ot.)... na okruhu to bude nejspíš přesná a stabilní zbraň, jen bude do zatáček asi třeba přesně trefovat kvalty, aby bylo na výjezdech těch 8-9 tisíc otáček (jinak smůla)... a na silnici bohužel: chceš-li rychle předjet, musíš podřadit 1-2 kvalty jak na sedmpade ...

... esli vám při čtení přijde, že ňák nejásám, tak aby nedošlo k omylu - je VYNIKAJÍCÍ! Jenže to už bylo báwo taky a mám dojem, že se na onom optimálním jízdním projevu časem všichni výrobci nutně plus minus sejdou... navíc mi u Panigale přišlo, že krom zvuku a vzhledu to jaksi už není ta pravá V2 Ducati, ale dvouvál s charakterem čtyřválu... otáčkama ten průběh motoru a nástup výkonu skoro odpovídá R1 07-08 nebo ZX10 08-10 se samozřejmě vyšším špičkovým výkonem, ale naopak omezovačem už něco za 11ti tisíci...
(po téhle 1199 jsem jen pro zajímavost osedlal podstatně slabší (150PS) a relativně těžkou (220kg) Multistradu 1198 a najednou zírám JÓÓÓ, TO JE VONO! - na výjezdech tenhle starší motor tahá od cca 5,5 jak katapult, krásně se vytáčí, omezovač jako by nebyl a za chvíli letim skoro všude rychlejc, než předtím s Panigale!) tuhle živočišnou sílu (přirovnal bych to trochu k plnýmu plynu na džikseru K5/6) a nádhernej zátah už kolem středu, to Panigale prostě nemá

Já asi Checovi a Smržovi závidím spíš tu letošní 1198, než novou 1199 Panigale, co časem dostanou... ale tohle jsou jen subjektivní hodnocení i pocity (+ navíc jen ze silnice) - otáčky bližší k R6R maj taky něco do sebe
... snad jste si trochu početli, další ňáký detaily snad po čtvrtku...

Naposledy editováno 29.04.2012 11:33:44

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.4.2012 v 08:01 | Nahoru | #6808
oxygen

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.4.2012 v 10:02 | Nahoru | #6809
Voni na to lidi casem prijdou ze vic zabavy je na R6R nez na techlde prekonovanejch mrchach

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.4.2012 v 11:23 | Nahoru | #6810
Ozzy_> ony ani 1199 ani báwo až tak překoňovaný nejsou zvyknout si tedy trvá dýl, ale časem bys chtěl dalších 20 koní
a ohledně ZÁBAVY a R6R čéče nesouhlas - mě přijde nejzábavnější ducatí reaktor 1198, pak džikseří litr K5/6 a pak triumphí 675 (... taková 1198R se 180PS bude asi nebe (za milion) )
a to na silnici - jinak je myslim zábavnější skákat a lítat si na superkrosu

Naposledy editováno 29.04.2012 11:37:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1198, 1199] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35943 Včera v 21:27 LukynO17
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 10.6.2024 v 14:51 Kubik19
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf


TOPlist