Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
[URL= možná s těmito věcičkami
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
jen mi není jasný proč zrovna takhle napříč a že to i drželo tlak
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
U Pirelli jsem toto ještě neviděl,ale třeba Dunlop D 211 GP toto dělá poměrně častu. Už jsem cca 5 kusů takto prasklích viděl a vždy to bylo způsobeno nízkou teplotou a špatným zacházením a vždy to prasklo napříč-proč tomu tak je nevím:/
3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
DrIVER. píše: Navazuji ještě jednou na diskusi k TC. S tímto nějaká zkušenost? Nebo aspoň jedna babka povídala?
Murkin s tím má zkušenosti, mám pocit, že mi říkal, že už to párkrát montoval a má asi nějakej feedback...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
DrIVER. píše: Navazuji ještě jednou na diskusi k TC. S tímto nějaká zkušenost? Nebo aspoň jedna babka povídala?
jaká je u toho cenovka ,,,???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
HAMLET píše: Ja bych vam o tom mohl vypravet a i to co na to rika DOVOZCE Pirelli a Metzeler. Treba u K3INT rek ze to praska kdyz se ta pneu pouzije na jizdu na okruhu tak panove tyto pneu jsou asi na okrasu.Me tu praskla i nova pri prezovani jak jsem ji nafoukl.Nastesti to byla podle me jedna vadna serie ted uz nepraskaji.[url= pneu[/url]
[url=1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/mad.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
gorkin píše: HAMLET> hmmmm jako přez kopírák,,,,,,,,,,,přesně mám to stejnéééé
Naposledy editováno 28.04.2012 21:47:17
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
MOTOR tahá ve špičce pocitově jako báwo (tj. opravdu hodně), ale až cca od 8 a půl tisíce ot.... pak zátah, otáčky ihned vyletí přes 11 a už svítí červená svatozář kol displeje... nicméně ještě kolem pěti šesti tisíc (kdy starší 1198 už odpaluje) je motor snad slabší, než u báwa... odezva motoru a náběh výkonu se ale povedla, je i v režimu "race" pěkně jemná a reakce ztvrdne až v té oblasti nevětšího výkonu... (pro túristy: tomu motoru nevadí ani podtočení na 2 tisíce, ale plynule jde od cca 2,5 až 2,7 tis. ot.)
opravdu využitelný pásmo otáček největšího tahu motoru bohužel není příliš široký, od asi 8,5 do 10,5-11ti tisíc, tj. cca 2 až 2,5 tisíce otáček - u starší 1198 je to znatelně víc: od 5-6ti do 9-10 tisíc, tj. kolem 4 tisíc otáček i víc
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
BRZDY: vynikající předek, je to úžasně silná a citlivá kotva, která nemá tendenci vadnout ani se kousnout a je znát, že jsou motorka i kola fakt lehký... zadní brzda kuli dlouhý kyvce (a váze vpředu) motku spíš jen zklidňuje
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
PODVOZEK: je krásně ovladatelná, ale asi kuli té dlouhé kyvce a natažený geometrii mi kupodivu nepřišla příliš hravá, v pomalejch zatáčkách je určitě tupější a rychle zatočit dá víc práce, než třeba na báwu nebo blade
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
bohužel kontrolu trakce jsem u motorky za skoro 600 tisíc a v provozu na neznámejch silnicích srab jeden radši nepokoušel
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
CELKOVĚ: mi přišla hodně hodně podobná báwu, výkonem, podvozkem i ergonomií posezu... s těmi rozdíly, že má o něco lepší přední brzdu + termignoni netřeba, páč zvuk má opravdu brutální + výkon má položenej cca o 2 tis. otáček níž a to opravdu ostře tahavý pásmo otáček je znatelně užší (u báwa je široký tak 3,5-4 tisíce ot.)... na okruhu to bude nejspíš přesná a stabilní zbraň, jen bude do zatáček asi třeba přesně trefovat kvalty, aby bylo na výjezdech těch 8-9 tisíc otáček (jinak smůla)... a na silnici bohužel: chceš-li rychle předjet, musíš podřadit 1-2 kvalty jak na sedmpade
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
... esli vám při čtení přijde, že ňák nejásám, tak aby nedošlo k omylu - je VYNIKAJÍCÍ! Jenže to už bylo báwo taky a mám dojem, že se na onom optimálním jízdním projevu časem všichni výrobci nutně plus minus sejdou... navíc mi u Panigale přišlo, že krom zvuku a vzhledu to jaksi už není ta pravá V2 Ducati, ale dvouvál s charakterem čtyřválu... otáčkama ten průběh motoru a nástup výkonu skoro odpovídá R1 07-08 nebo ZX10 08-10 se samozřejmě vyšším špičkovým výkonem, ale naopak omezovačem už něco za 11ti tisíci...
(po téhle 1199 jsem jen pro zajímavost osedlal podstatně slabší (150PS) a relativně těžkou (220kg) Multistradu 1198 a najednou zírám JÓÓÓ, TO JE VONO! - na výjezdech tenhle starší motor tahá od cca 5,5 jak katapult, krásně se vytáčí, omezovač jako by nebyl a za chvíli letim skoro všude rychlejc, než předtím s Panigale!)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Já asi Checovi a Smržovi závidím spíš tu letošní 1198, než novou 1199 Panigale, co časem dostanou... ale tohle jsou jen subjektivní hodnocení i pocity (+ navíc jen ze silnice) - otáčky bližší k R6R maj taky něco do sebe
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
... snad jste si trochu početli, další ňáký detaily snad po čtvrtku...
Naposledy editováno 29.04.2012 11:33:44
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
a ohledně ZÁBAVY a R6R čéče nesouhlas - mě přijde nejzábavnější ducatí reaktor 1198, pak džikseří litr K5/6 a pak triumphí 675
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
a to na silnici - jinak je myslim zábavnější skákat a lítat si na superkrosu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Naposledy editováno 29.04.2012 11:37:07
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1198, 1199] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35943 | Včera v 21:27 LukynO17 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |