globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.8.2012 v 22:03 | Nahoru | #6721
Omar_Bomba> Tak u kufrů se to kvůli tomu řeší jinýma blinkrama na nosiči aby byly posunuté, u tašek bych na to sral. Každopádně ale bych ty brašny předělal co nejblíž k motce ne kvůli vyhlášce, ale kvůli tomu abys neměl prdel širší jak řidítka. Je to děsně nepraktické, v první koloně se zapomeneš a škrtneš si.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.8.2012 v 11:45 | Nahoru | #6722
dj_hroch> tak to už netušim, ale mám dojem, že to bylo něco okolo 8,5, nebo 9tis. On mi pak přes ten geniální kohoutek přestal stačit dotejkat benzín, takže hezky krajnice a počkat na pri
Jinak 1, 2, 3 jdou všechny do 12tis otáček. ten zbytek už nevim..

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.8.2012 v 13:15 | Nahoru | #6723
mi_psi> Při 9 tisících je z převodu téměř 180, čili tacho moc nekecá, tak by jela otevřená. Kor když se ráda vytáčí.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.8.2012 v 21:12 | Nahoru | #6724
dj_hroch> uz jsem to predelal, uznal jsem, ze je to uplne na hovno

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.8.2012 v 12:15 | Nahoru | #6725
Omar_Bomba: laku typu "pomeranc" sa zbavis tak ze kupis jemny smirgel od 600 hrubky a jemne prebrusis lak aby bol hladky potom to vylestis pastou na lestenie poskodeneho laku myslim ze sa vola g3 kupis to v lakyrnickych potrebach u nas 100g stoji 2,5E a vylestil som s tym nadrz aj blatnik a este polovica mi zostala. Tu mas foto ako vyzera moja masina teraz http://sshark.rajce.idnes.cz/suzuki . Inak preco pechod ku ciernej? Myslim ze oranzova je ta najlepsia kombinacia aka na gs bola. Moja motorka teraz pekne spinka v garazi pod plachtou a caka na noveho majitela tiez som ju lakoval sam nadrz+polepy boli tam nejake nedokonalosti a blatnik a lak bol pomeranc potom som to prebehol tou pastou a je to ok masina teraz konecne vyzera podla mojich predstav ,,,, inak riesilo sa tu davnejsie ten cierny kryt na dekloch s napisom suzuki ja som to mal od kamienkov tiez trochu dobite dal som na to 3M carbon foliu a vyzera to dobre folia drzi aj ked sa zohreje a nekrci sa

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.8.2012 v 15:50 | Nahoru | #6726
sshark> no pokud si dobře pamatuju tak jsi gsko prodával někdy na jaře, ne??? Nikdo jí nekoupil???

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.8.2012 v 20:31 | Nahoru | #6727
tak konecne hotovo(az na par drobnosti)



1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.8.2012 v 20:34 | Nahoru | #6728
Hoho, to už vypadá uplně jinak jak prve Jedeš s tím do dolů? Že bych zrovna omrknul ty tašky naživo

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.8.2012 v 20:52 | Nahoru | #6729
Zajímavé provedení chválím

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.8.2012 v 21:17 | Nahoru | #6730
dj_hroch> prave valim tento vikend s moju na trnkobrani, ale klidne si muzem dat nekdy scuka

jirgus.z> Diky. Snad se to pak bude prodavat lip nez v te oranzove, poskrabane a vybledle barve

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

4.9.2012 v 08:36 | Nahoru | #6731
Nazdar páni. Chcem Vás poprosiť o radu. Mám Fko a originál rajdy by som rád vymenil za nejaké nižšie - rovné. Širšie nemusia byť. Máte niekto nejaké skúsenosti s výmenou? Úplne najlepšie by boli delené rajdy ako malo gso pred modernizáciou, ale to by som musel asi menit aj horný okulár??? A možno by zavadzala aj kapotáž...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

4.9.2012 v 09:28 | Nahoru | #6732
ahoj ve spolek. poprosil bych vas o hruby odhad opravy. GS 500 1991. zaclo v tom klepat a pokesl vykon. byl jsem nucen v tom stavu odjet jeste asi 10km pak uz se vzlo domu transitem. aby se to pani nekde neseklo tak mi zabavila fazoli a dojel jsem to ja.

usuzuji na nacatou kliku. co by tak baj vocko stala oprava? podle toho se rozhodnu jestli poleti ze skaly nebo zainvestuju.

Dik moc
Jaw

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.9.2012 v 16:45 | Nahoru | #6733
Fullgas1> pokud bys chtel delene, tak musis menit i horni bryle. Mozna by jsem to s tebou aj vymenil

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.9.2012 v 16:55 | Nahoru | #6734
Jawasaki> nova klikovka pres 20t kc nejlepsi by bylo sehnat nejakou z bazaru, ale aj tak by to bylo hodne drahe, cenu nebudu ani baj vocko tipovat zkus to dovest do servisu, co ti na to reknou...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.9.2012 v 18:43 | Nahoru | #6735
Fullgas1> Dělená by vyšla draho bo svrchní brýle, úchytky, řidítka, vnitřní krytky řidítek. Navíc se připravuješ o místo na řidítkách a hrazdu třeba pro navigaci, hodniky, ovládání vyhřívání, etc... Vyměn za nějaké univerzální či sportovní duralové. Si zkus naměřit jak by sis představoval a vyber si rozměr a tvar. Potřebuješ průměr 22mm, vnitřní pro závažíčka 18mm. Dívej se na nízké, rovné, sportovní.

Dělená sportovní mají parametry zhruba a=640, b=90, c=140. Kdybych si vybíral vcelku tak volím něco jako tyhle turistické nebo superbike ale určitě to chce oměřit a zkusit nebo nejlépe naživo.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.9.2012 v 21:27 | Nahoru | #6736
parada, tak se mi to podarilo poprve polozit, jel jsem s moju na balaton a po 5km od baraku nam uklouzlo zadni kolo.. oslizla silnice a spatny asfalt, klouzalo to jak na lede a uletelo to aj kdyz jsem jel jak posrany.. jsem myslel, ze uz je dovolena v hajzlu, ale skody byly prevazne jen vzhledove, tak se pokracovalo dal. Akorat moja mela modrinu pres pulku nohy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.9.2012 v 21:47 | Nahoru | #6737
Omar_Bomba> Víš jak to vždycky je, napucuješ, dáš komplet do laku, vyšperkuješ si - a hned poté se vyválíš

S to tvojó soucítím - v švajcu sem vybral prdelou obrubník, naštěstí dost pobraly chrániče, škody žádné na první pohled viditelné... a za dva týdny jak se to vše slilo tak koukám co mě bolí pod kolenem a tam flek na půl stehna

Co balaton, pobrané krámy pro dva, boční tašky? Co se osvědčilo cestou nebo naopak?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.9.2012 v 09:48 | Nahoru | #6738
dj_hroch> bocni brasny celkem dobre, akorat jak jsem to polozil, tak se mi trochu ohnul nosic a uz se to trochu opiralo o vyfuk. Rikal jsem si, ze ty tasky mely mit vespod nejakou latku, ktera ma odolavat vysokym teplotam-myslim, ze v manualu bylo aj psane, ze se to muze opirat o vyfuk. Jenze muj vyfuk to propalil jak papir

vlezli jsem se celkem v pohode na ty dve noci, dokonce jsme vzali aj 6plechovek piva ale v brasnach jsme nenechavali nic tezkeho, vsechno tezke slo do tankvaku(brasny nejsou extra pevne a po rozsireni a nacpani se celkem prohybaly)

asi v pulce mezi Gyorem a Vespremem(82 silnice) jsou nadherne zatacky, takove mensi buchlaky, ale fakt pekne, akorat tam nesmis chytnout kamion, protoze je tam jenom jeden pruh

pouzival jsem jen mapu co jsem si vytisknul a nebo jsem mohl pouzit mobil s gps, ale s tou nejde jet-max prohlednout kdyz se stoji. Lepsi by byla klasicka navigace. 2x jsme si trochu zajeli, ale jak jsme jeli pres budapest, tak jsme vlakove nadrazi v pohode nasli jenom podle mapy- je to prdel se orientovat v tech jejich znackach aj nektere mega kruhace maji dobre silene

[img]
tak budiky uz slepuju...
[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.9.2012 v 16:05 | Nahoru | #6739
Omar_Bomba> Páčky to vydržely? Mi vždycky praskají, to je také spotřební zboží, bez náhradních nejezdím. Co tam ten výfuk propálil? Hm, jsem o nich kdysi též přemýšlel, ale zase se mi nechce dávat na mašinu kvůli taškám nějaká další konstrukce K budíkům máš všechny díly a budeš si to zase vylepovat a dávat dokopy? Nebo osvědčená duct tape?

Jste dobří že jste to dávali podle mapy, sice silnice mají pěkné, ale podle toho značení by se mi asi nechtělo teda Si to jezdím podle navigace v tankvaku nanabíječce, není na čumení furt - jen se mrknu před křižovatkou nebo za kolik km je změna a pak se zabývám, jinak jedu implicitní směr, tak se to dá. Ale jak zasvítí sluníčko je to holt nouzovka.

Kam jste nacpali stan a spacáky, do těch brašen? Obdivuju teda tu tvou já mám spotřebu topcase, tankvak a občas i válec jen na své krámy

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.9.2012 v 20:31 | Nahoru | #6740
dj_hroch: Dakujem za rady niečo vymyslím a poriešim. Mam zrucneho zvaraca, asi nieco zbuchame doma...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.9.2012 v 18:55 | Nahoru | #6741
dj_hroch> brzdova packa uz byla predtim zkracena o tu kulicku na konci a jeste neco, takze te se nic nestalo(ale stejne jsem objednal novou). Ty brasny maji zespod pevnejsi latku plus dve vrstvy nejake peny, to se propalilo. Uz zbyvala posledni vrstva(obyc. latka) a na tu to nastesti uz nedosahlo, takze nam veci nastesti nevypadly. Ty brasny nejsou spatne, ale jak se rozsiri a nacpou, tak se celkem dost provesi. Kdyz nejsou rozsirene, tak celkem dobre drzi tvar. Ke krytu budiku jsem nasel kousek plastu, ale ne vsechno, takze vyplnuju lepidlem aj diry. Jak jsme se vratili, tak jsem tam jel hledat jeste takove to gumove ocku co je na prednim blatniku co vede nahon rychlomeru a nasel jsem to asi 100m od padu

Ja jsem vytisknul celkem detailni mapu, tak se to celkem dalo, ale musel jsem stridat papiry ale do GPS taky casem zainvestuju jak budou prachy...

Spacaky a stan jsme netahly, to uz by jsme se nevlezli Co jsem cetl, tak to stanovani je tam skoro stejne drahe jak nekde na private(450kc/noc/osoba-cekal jsem levnejsi) a hlavne jsem si mohl schovat moto na dvur, zeprej tam dost kradou cikani. Mne stacila jedna brasna, druha brasna a tankvak byla pro moju, naradi, apod. Jelikoz jsme netahli ty spacaky a stan, tak jsem se celkem slusne vlezli a zbylo misto aj na 6piv

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.9.2012 v 13:14 | Nahoru | #6742
Dobrý den motorkářský národe , potřebuji radu a snad ji tu i najdu. Mám 4 měsíce GSo (zatím škrcéná verze ), rok 98, koupil jsem ji od starého pána typu "víkendový jezdec", ale o tomhle se vedlo už dost řečí a nebudu to dál rozvádět . Na tacháču bylo 30000, předpokládám min. + dalších 25000. Je ve slušném stavu, takové spotřební zboží (olej, brzd. destičky, brzd. kapalina, vzduch. a olej. filtr) vyměněno. Po najetí zhruba 1500 km, vyšlo najevo, že mašina jezdí jen na jeden válec, tak hned s ní do servisu na seřízení motoru. Od té doby bez problémů a dělá mi jen radost . Jenže zhruba 2 týdny zpátky, jsem jel po městě, čuměl po kravinách a položil ji tím stylem, že než abych narazil do auta před sebou, zamáčkl jsem na doraz brzdy. Motka se postavila na přední 1 m od nárazníku auta a z předního kola aj se mnou spadla na pravou stranu (bolela mě, ale levá půlka těla, zajímavé ). Škody: poškrábaný výfuk a blok motoru jak je nápis suzuki + vysklený zrcátko...to je hovno, na f-ci motorky to nemá vliv, to mě netrápí. Jenže po této příhodě, se z motoru ozývá klepání, které se ozývá jen někdy a jen když stojím, mám neutrál nebo zmáčklou spojku. Při zvýšení otáček z volnoběhu (z 1300 na cca 3000) se klepání zrychlí úměrně přidaným otáčkám až ustane a po návratu do nižších otáček se ozývá znovu nebo ustane úplně. Tohle se neděje vždy! Někdy mi to nedělá celou jízdu, někdy třeba 3x za jízdu. Ten zvuk bych přirovnal k tomu, jako by někdo vařečkou (prostě dřevěnou tyčkou) klepal do žebrování (nebo kamkoliv do bloku motoru, prostě do železa), jenže se to ozývá zevnitř. Motorka jezdí jako dřív, žádné vynechávání ani dušení nic, jen mi to prostě dělá tohle a mám celkem bobky, co se mému miláčkovi stalo . Navíc to není souvislé klepání...je to asi takhle: klep, klep, klep, klep, 1,5 vteřiny nic a pak zas klep, klep,...atd. Po vypnutí mota a následném nastartování to (opět) někdy dělá a někdy zas ne. Je to popis problému jak sviňa. vím, ale tak popsal jsem to jak nejlíp umím . Dal bych to někam do servisu nebo tak ať se na to někdo koukne, ale nejsou na to peníze . Děkuji za jakoukoliv radu, jo a zkoušel jsem poutahovat co se dalo a nic uvolněné nebylo, to mě napadlo jako první. Zatím nashle.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.9.2012 v 13:43 | Nahoru | #6743
ProblemGS500E: Podívej se do tohoto tématu http://www.motorkar.../?ft=7118&fid=18

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.9.2012 v 14:39 | Nahoru | #6744
Miszun> Přesně - napínák, rozvoďák, vačky, také mě napadlo.

Co je to za ročník?

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.9.2012 v 15:23 | Nahoru | #6745
dj hroch> Rok je to 98 píše to tam.
Problem GS500E>Jestli ti to dělá něco jako jako "DING DING DING KLANK KLANK DING DING!!!! a po naklonění přestane. Tak něco takového mě to dělá než se motor pořádně prohřeje. Tipuju to na axiální vůli vačky mám ji velkou. První věc co udělěj tak vyndej napínák rozvoďáku a zkontroluj jestli není zatuhlý nebo tak...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.10.2012 v 10:09 | Nahoru | #6746
Chlapci a děvčata, kdo jste zkoušel vykostit centrální stojan? Je to nějak náročné s výměnou půlky motorky jak vypadá na první pohled nebo se přeci jen dá jednoduše zhodit když je třeba a pak zase nandat?

Zjistil jsem v Sosnové dvě nepříjemné věci - první je, že central fakt škrtá fest, v náklonu je ještě hooodně rezerva a gumy by též daly, ale stojan se chytá už na obě strany což je dost nepříjemné A druhá, že ten klip co drží dole na palcu spojkové lanko je fakt buď zprdele nebo mám problém ještě i jinde - za dvě sezony prdlé znova

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

5.10.2012 v 22:29 | Nahoru | #6747
Kdyby někoho zajímalo, jak je s GS a rychlostí, sílou atp, tak sem udělal takový dva základní grafy. viz ZDE

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.10.2012 v 17:50 | Nahoru | #6748
mi_psi> Perfektní Jak jsi to dělal? Máš nějak měřené nebo podle parametrů? Z grafu je hezky vidět, proč má Fko vyšší maximálku, a jak je šestka jen na dálkové přesuny. Akorát s těma optimálníma otáčkama 8 - 10 tisíc z pilového grafu - to by mi snad motor odcestoval do všech stran

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.10.2012 v 11:10 | Nahoru | #6749
dělal sem to podle grafu co je dostupnej z netu (změřenej, ne reklamní). To nejsou optimální otáčky pro klidnou jízdu, ale průběh řazení s ohledem na co nejrychlejší dosažení maximálky . Jinak moje gs v sosnový, či v itálii na tu dvojku těch 11 tisíc rozmotá, jen ten motor trochu skáče z rámu

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.10.2012 v 11:55 | Nahoru | #6750
mi_psi> Na mě byla pro rozmotání Sosnová moc malá bo jezdím jak mrdál a nestíhal bych už dobrzdit ale na tratích ala Blansko-Šebrov je zkoušené vpohodě do červeného. Při podkopávání o dva dokonce až nakonec, ale to už čtyřka fakt nezrychlovala a z výfuku prý letěly nějaké stoleté saze

Každopádně to chce zkusit, při sprintech jsem řadil aby se ještě pohodlně dalo zvládat jak řadit tak držet kolo na zemi dvojku zhruba v sedmi tisících a trojku v osmi, takže tam je jak vidím ještě hodně velká rezerva.

Graf bych také někdy mohl vytáhnout a naskenovat jak dopadlo po ladění, ale ten průběh je dost obdobný.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist