Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 23:41 | Nahoru | #631
Benja> Má tam toho vagon např.
PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SC1 silnice 180/55-17 TL W 4,8 Racing hezká 1600 Kč

tady žádný ceny dolů nepůjdou je to pořád za jedny peníze záleží v jakým jsou celkový stavu ale za 1600 to je zadarmo

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 23:43 | Nahoru | #632

MickXX>Benja> Má tam toho vagon např.
PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SC1 silnice 180/55-17 TL W 4,8 Racing hezká 1600 Kč

tady žádný ceny dolů nepůjdou je to pořád za jedny peníze záleží v jakým jsou celkový stavu ale za 1600 to je zadarmo



Jo ja vim ze tam toho ma pozehnane, jenze bych potreboval někoho kdo mi rekl jak se vyznat v pneu, jak se koukat kde jsou a jak opotrebeny, jestli nejsou nějak vadně jety .. jestli si na nich nerozmlatim drzku, jsem v tomto fakt "lama" ale chci se porad ucit a clovek nějak zacit musi tak zacinam dokud jsem mladej a ucim se od starsich zkusenejsich

SC1,SC2,SC0 .. co ja vim co to je? a jestli to vyuziju?

Naposledy editováno 01.12.2008 23:44:28

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 23:45 | Nahoru | #633

MickXX>HausO> To bych z toho ježdění nic neměl furt se čumět na tacho a přemejšlejt jestli sem minulý kolo jel na Céčku 115 nebo 105. Já se snažím koukat na stopu těch přede mnou a co nejrychleji vypadnout z těch zatáček. Teda v rámci pudu sebezáchovy

Benja> 4mm to budou asi na středu kraje na tom budou hůř, ale vono to cestou z PV a zpátky srovnáš


hele co pisu je to co jsem se naucil a co vyhovuje aktualne me,
nerikam ze je to pro kazdyho to nej ale napr kdyz jsem jeste "neumel koleno" tak najezdova rychlost byla to nejpodstatnejsi co jsem hlidal, a zvysoval, pac jsem vedel ze tam ta rezerva je.
Nemuzu moc polemizovat o brne pac jsem tam byl jednou a to poprve takze skusenosti nula a spise jsem spoznaval jezdeni na okruhu.
V mostu jsem byl vickrat a tak vim uz kolik si kde muzu dovolit a o kolik se da jeste kde porychlit, resp kde posunout brzdni bod. Tady bych rad upozornil na fakt ze vecisna seriovych brzd se po 30 minutach ostre jizdy na okruhu odvari. Ja mam sice pancirky ale s puvodni DOT4 bylo premacknuti citelnejsi nez s DOT5.1.
Jinak doporucil bych precist taky vlakno o stavbe okrhovky Stepose a Majkla
kde je taky hafo uzitecnejch rad

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 23:47 | Nahoru | #634
Benja> nemej strach, "dobre jete" z okruhu budou mit pro tebe jeste dost masa i gripu i na hrane. Pokud bych smel radit, nedoporucuju Continental a Pirelli (otrhavaji se) a uz vubec ne SC1. Kdyz uz tak SC2, nebo neco od Dunlopu (209,211) nebo BT-002 apod.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 23:47 | Nahoru | #635
HausO: kuju, ty vlakna co tu tak jsou, mam prectene i pozpatku .... hold me to dost zajima a chci se tak ucit

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 23:51 | Nahoru | #636
Dawe02: takze zitra, nebo prubehu tohoto tydne nějakou tu PMku, .. a ze mi poradis :P nebo icq, enbo co mas radsi ... hlavně tu nechci moc zasirat to vlakno no

Kluci, kuju za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 23:52 | Nahoru | #637
Dawe02> BT002 jsou super akorát mě vydržely 1000km to mizelo před vočima :\

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.12.2008 v 00:31 | Nahoru | #638

MickXX>Dawe02> BT002 jsou super akorát mě vydržely 1000km to mizelo před vočima :\


bt002 jsou dve varianty a to Race a Street
Race je ciste okruhova jednosmesova zalezitost.
Street je dvousmesovka s tvrdsim stredem.
Rika se ze na bt002 race mas po 50km na dalnici rovnu plosku na stredu, zato na okruhu si ji lidi velice chvali zejmena v brne jsou o dost lepsi nez pirelli supercorsa ktere se na novem povrchu "utrhavaji"

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.12.2008 v 09:02 | Nahoru | #639

MickXX>Benja> Dej tam Qualifir RR (dvousměs) vydrží ti po dálnici a lepidlo ti zbyde pro okruh

enzo> za mokra je vo hubu každá guma akorát sporttouriery mají lepší odvod vody jinak ten plyn musíš přívřít taky



tak vo tom žádná, akorát mi qualifiery přišli teda podstatně klouzavější než třeba metzlery... jinak na vodě ten plyn pomalu ani nevotvírám jak mám sevřenou prdel

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.12.2008 v 12:58 | Nahoru | #640

MickXX>Benja> Mozek radši nevypínej ten kačer není nekonečně širokej. Víc ti řeknou zkušenější jediný co se osvědčilo z rad je sklopit nebo přelepit zrcátka co je za tebou tě nezajímá. Hlavně jeď "čitelně" prostě drž si svou stopu kerou sis najel a nesnaž se přejíždět jinam i když se někdo nacpe ještě pod tebe nesnaž se to srovnat další může jet rychleji nad tebe akorát by byl průser a zbytečně. Většinou to sou kluci co už to mají najeto takže ví co dělají proto se drž své stopy a cos začal a nsnaž se to upravovat, pokud zvlolíš špatnej nájezd druhý kolo to spravíš.



Děkuji, přesně tak! A dobře, že se aspoň někdo snaží před první návštěvou okruhu (když už z jakýhokoliv důvodu nechce projít tou motoškolou) o získání informací.

Naposledy editováno 02.12.2008 13:20:22

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.12.2008 v 13:02 | Nahoru | #641
hauso: hele on ten qualifier asi nema 2 smesi vepredu, jen vzadu rekl bych... na predku je to asi naprd, vzadu by mi to nevadilo...

jestli se pletu tak me nekdo opravte...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.12.2008 v 13:13 | Nahoru | #642
assassin> V tomto máš pravdu Qualifier je jednosměs komplet (předek i zadek, Qualifier RR je jednosměs vepředu a dvousměs vzadu.
To stejný je i u těch Roadsmart předek normální a zadek dvousměs.

Citováno od Dunlop:
Multi-compound rear tire consists of a tough, cooler-running center compound for straight-line stability and traction and an outer compound to enhance cornering traction.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.12.2008 v 13:18 | Nahoru | #643
Benja> V pohodě, nezasíráš to tu

Ty pneu při první návštěvě okruhu tolik neřeš, určitě nepoznáš rozdíl mezi lehce jetou závodní a fungl novýma! To se pozná, až když na ně máš trochu větší nároky - tzn. silnou motorku a jedeš už celkem rychle.. Nic si z toho nedělej, všichni nemáme pořád na nový (u mě hlavně kvůli celkem velký spotřebě pneumatik, těch 5sad za rok bych si ještě koupil, bohužel je potřeba daleko víc..)..takže i já jsem jel jetý pneu od Hamleta a zajel jsem si na nich svůj "osobák" v Brně. U Dunlopů není tolik znát opotřebení na vlastnostech jako třeba u Pirelli.
Jinak čím rychleji pojedeš a bude dobře nastavená motorka, tím míň bude na pneumatikách žmolků a budou vypadat skoro jako ze silnice. Naopak, když se na oruhu jen tak povezeš, budou žmolky velký.. S tím taky souvisí tlak v pneu. Určitě trochu "ufoukni", tak 0.2-0.3, pak až pojedeš rychleji, tak i víc, protože je budeš víc namáhat, tedy i zahřívat.
Dvousměsovky se neboj, DUNLOP us vých top pneu na závody D211 dělá taky vícesměsové, taktéž i Bridgestone. Otázkou je, jestli je to úplně to pravý ořechový, protože já na tom přechodu směsí pozoruju rozdílný opotřebení, ale při jízdě to nepoznám..To spíš HausO měl pád a teď má na nich malou důvěru, protože vidí příčinu v přechodu směsí, ale spíš to bude psychický pocit

Co se týká jízdy, tak si nejsem jistý, jestli je dobrý sledovat tachometr! a dokonce se jím řídit. Je spousta jiných věcí, na který se soustředit, než přelouskávat čísílka na tacháku! Koukej dopředu na brzdný body, soustřeď se na řazení a na posouvání brzd..na rovinkách sleduj otáčkoměr a teplotu! Hlavně plynulost a zrychlovat postupně pozdějšíma brzdama a dřívější akcelerací ze zatáček...zkušenosti nabereš vždycky jen ježděním a radu tady vždycky seženeš.

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.12.2008 v 14:35 | Nahoru | #644
Perňa #81: děkuji za vysvětlení, ono jako moje financni stranka neni takova, abych si kupoval porad nove a nove "lepidla" , protoze se to zachvilku stejně sjede, takze bude asi lepsi koupit nějake lepidlo jeté a zkusit jak se na nich budu "citit".

Jako ten tachometr neresim, ja vetsinou koukam na otacky, a kdyz uz rychlost tak sem tam na rovince se podivam kolik tam teda vlastně mám, ale myslim si ze budu met tolik jine prace, ze ten tachometr stejně vnimat nebudu. Tu teplotu ... bude asi lepsi vymenit celou chladicku?Nebo staci jen dolit destilku a koukat, kdybych nahodou prehrival, tak zajet k boxum, chvilku pockat a pak znovu na trat? Nebo jen trosku zpomalit tempo a nevytacet to tolik.

S těma pneu, uvidim co vyberu, kouknu na to az to bude aktualni, a jeste se tady urco zeptam Zkusenosti neni nikdy dost

Jako okruh mam fakt nastudovanej, ale jen pouze "virtualne". Bude to moje prvni jizda na okruhu na 6tce. Takze se radsi zeptam co a jak, nez byt potom prekvapen Doufam ze se na ten okruh dostanu, protoze jak to tady ctu, bude tam pekne narvano

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.12.2008 v 16:23 | Nahoru | #645
Benja> Myslel jsem tím, že za jízdy je dobrý se soustředit na otáčkoměr a teplotu vody/motoru. Já jezdím v chladiči skoro jen vodu (destilku), nemrzky tam mám jen trochu..
Pokud to uchladíš na silnici a máš motorku bez úprav, tak to ani na okruhu nepřehřeješ..pokud jo, tak je něco špatně! (třeba špatně namontovaná kapotáž, problém s vodním čerpadlem, ...).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.12.2008 v 16:30 | Nahoru | #646

Perňa #81>Benja> Myslel jsem tím, že za jízdy je dobrý se soustředit na otáčkoměr a teplotu vody/motoru. Já jezdím v chladiči skoro jen vodu (destilku), nemrzky tam mám jen trochu..
Pokud to uchladíš na silnici a máš motorku bez úprav, tak to ani na okruhu nepřehřeješ..pokud jo, tak je něco špatně! (třeba špatně namontovaná kapotáž, problém s vodním čerpadlem, ...).



Tak to se mi jeste nepovedlo to prehrat , takze si myslim ze to mam vsechno v poradku. Jinak mi dost chybí ten ukazatel zarazene rychlosti, vim ze se da jezdit i bez nej, ale sem tam chci 7cku, nebo nevim co tam mam presne za kvalt, je to mozna jeste tim, ze ty otacky nemam poradne zazite

Jinak Perňo, dost lidi mi rika, ze pneu z okruhu jsou na prd... ze je měli a uz je nechtěji, ale pulka nerekla proc. Mas pro to nějake vysvětlení? Nebo se toho bat nemusim?

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.12.2008 v 17:26 | Nahoru | #647
Trošku mimo téma, došly mi fotky z Hungáče (autor P.Štola), tak pár hezkých umísťuju..

Souboj s "Daviďákem" a posun na 4.místo ve Volný nad 600

[URL= z retarďáku

[URL= za retarďákem

[URL= kolegou "Boumisem" (je za mnou a tak je to správně )

[URL= sólo

[URL= na cíl,tam to klouže od zadku jak sviň..

[URL=

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.12.2008 v 17:32 | Nahoru | #648
Pekny Perno, pekny
Ted jsi mi pripomnel, kdyz vidim tu fotku.... jak se vyporadavas s tim predkem ve vzduchu na vyjezdu? Me se to podarilo parkrat a fakt nevim jak na to, abych nejel naraz rovne?! Snazis se za to brat az kdyz jsi fakt z naklonu, nebo to drtis uz driv a hrnes oblouk po zadech?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.12.2008 v 17:38 | Nahoru | #649
Perňa #81> Hele jak to vidíš ve volné 09 ,Milota nejede .... ani Mácha ... když pojedeš Boumisa ...že by titul pro Perňu??

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.12.2008 v 17:39 | Nahoru | #650
Perňa #81: uzasny fotky

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.12.2008 v 17:40 | Nahoru | #651
Benja> To jo, já měl letos taky ukazatel a zvyknul jsem si na něj, dobrá věcička! Ale to už jsme hodně probírali na Steposově vlákně

Já na nich nic špatnýho nevidím, vždycky jsem je jezdil a věděl, co si k nim můžu dovolit.. Pro mě byla 20kol jetá Supercorsa úplně perfekt věc vzhledem k mýmu ježdění (sběsile a hlavně v zatáčkách).. Hrozně se mi líbilo rychlý zahřívání a taky jsem jednou s nima dal vejlet na Slovensko (až na Dukelský Průsmyk) a pak na nich ještě jel Most za 1:43 (starý Most na GSXR1000 K1). A byla to směs SC1, takže dost měkký pneu.. Nikdy žádnej problém a když je ojetá, tak už to zkrátka dá znát, ale ne nijak záludně..
Ikdyž věřím, že dnešní moderní pneu určený na silniční ježdění jsou perfekt (třeba ty Qualifiery RR), hlavně když je dáš nový. Jenže nový taky nebudou pořád, to je stejný jako u těch jetých..takže časem musíš i s nima ke konci životnosti trochu zvolnit! Nic není černý anebo bílý. Jetý z okruhu asi budou vhodnější pro lidi, co jezděj rychle hlavně v zatáčkách na silnici a sem tam na okruhu a cestovatel si zase raděj koupí něco vhodnějšího a funglovky (jemu se to vyplatí, víc mu vydržej a není pro něj priorita maximální grip)..

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.12.2008 v 17:44 | Nahoru | #652
Perňa #81: nejsem člověk, kterej porad cestuje, ano udělat si nějakou dovolenku, to nerikam, ale sem spis clovek co miluje zatacky, adrenalin a hlavně krasne svezeni hezky na kolinko... projet si krasne zatacku, to se mi libi.. sice to asi bude znit blbe kdyz mam fz6, ale jak uz jsem psal vyse kvuli cemu to mam, stejne prodavam

Takže se normalně nemusim bat, ze by mi nějak klouzali, nebo .. vis jak ono kdyz dam za zadek co ja vim 1000-1500kč+prezuti100 mam max 1600za zadek, kterej mi vydrzi, pocitam tak 2-3-4tisice?+predek ... a ono se to i vyplatí, nemam na to abych kupoval lepidla, a porad nove

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.12.2008 v 17:57 | Nahoru | #653

Dawe02> Pekny Perno, pekny
Ted jsi mi pripomnel, kdyz vidim tu fotku.... jak se vyporadavas s tim predkem ve vzduchu na vyjezdu? Me se to podarilo parkrat a fakt nevim jak na to, abych nejel naraz rovne?! Snazis se za to brat az kdyz jsi fakt z naklonu, nebo to drtis uz driv a hrnes oblouk po zadech?



No úplně to není žádoucí takhle wheeliesovat a věř, že z vinglů tě to teď čeká a to budeš mít pocit, že tu mrchu jen lehtáš, protože ten litr už "od sklepa" hází kolo nahoru (v nižších otáčkách možná ještě nepříjemnějc než nahoře). No na tohle je dobrý mít zadní kolo spíš vzadu a trochu se to dá eliminovat nastavením podvozku (můžu ti kdyžtak povědět v PM jak, kdybys pak potřeboval, ale je to celkem logickej zásah).. Ale úplně se tomu bez TractionControl neubráníš a to je na tom to srandovní, proto vlastně i jezdím 1000covku.
Jinak v tomhle místě Čermoň dělal neuvěřitelný věci..s kolem v luftu takovým divným pohybem motorku nasměroval na vnitřek do další levý a hodil to rovnou do hlubokýho náklonu. Prostě to už je pilotáž! Nenadarmo tam měl poleposition ve Stockách AA Cup
Takže v Brně se mi to tolik nestává, občas na Áčku při překlápění z levý do pravý a ještě asi na dvou místech..ale v pomalých zatáčkách je to běžný. Beru za plyn už v zatáčce, ale tak nějak s citem a ohledem na zadní gumu, nechci pak koukat překvapenej na nádrž z dvoumetrový vejšky

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.12.2008 v 18:07 | Nahoru | #654
Perňa #81> dik, tohle jeste urcite proberem. Ta uprava podvozku bude popusteni vidli?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.12.2008 v 18:12 | Nahoru | #655

DavR1>Perňa #81> Hele jak to vidíš ve volné 09 ,Milota nejede .... ani Mácha ... když pojedeš Boumisa ...že by titul pro Perňu??



Jooj, to je trošku předčasný...víš jak to je, stačí jediný výpadek (jako jsem měl já na Hungáči) a jsi z boje o celkový první místo rázem až 4.
Nevím ani, jestli zvládnu zafinancovat celou sezónu.. Jj, Libor míří výše a taky do toho investuje více (ježdění, času i financí).. Radim byl dobrý soupeř, na Pannonii mi to ukázal, ale tam jsem ještě nebyl s 07kou úplně kamarád, ale pak už jsem ho porážel. No a Boumis má neskutečný závodnický štěstí - i na starý motorce neměl NIKDY technický problém a když už pád, tak jen v tréninku! Navíc on je nečitelnej jezdec, který se dokáže vyhecovat v závodě a dává časy o 1-2s lepší než v kvaldě. To já nedám, na jedno čistý kolo jsem vždy rychlejší než on a taky moje "úvody" závodu jsou trochu horší..
Ale bylo by to spravedlivý, co? On letos a já příští rok ...no jenže je tu ještě DAWE a přijde irčitě někdo novej, mladej, rychlej ...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.12.2008 v 18:17 | Nahoru | #656
Perňa #81> Každopádně to bude příští rok velice zajímavé, já se budu snažit dostat výše, tak jsem zvědavej kolik jizdí pojezdím a co mě nového naučíš Hlavně 2Leko si musí příště stoupnout o kus dál aby pak taky poradil

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.12.2008 v 18:40 | Nahoru | #657
Perňa #81> nevěřím že někdo novej přijde a bude hned na špici tak jako třeba letos Libor, to těžko, spousta novejch bude dobrejch třeba v Brně, ale už míň v Mostě a vůbec ne Hungáč nebo Pann..... ze starej mazáků jedině Marek Káňa, možná Tomáš Milichovský .. jinak nikdo.
Takže máš poslední šanci, příští rok letíš a že už to pak bude jen o zábavě ne o bedně ... tak to je jasný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.12.2008 v 18:52 | Nahoru | #658
Benja> Díky za pochvalu

Fakt se nemusíš bát. Mám doma spoustu krásných předků Diablo Supercorsa SC1 a SC2 a troufám si říct, že vypadaj i líp, než něčí sice koupený funglový pneu po 2tis.km. Kolikrát co vidím u někoho na předku, to je hrůza!!! Sjetý do takový prapodivný "špičky" a pak se ti tam vytvořej na bocích takový hrany, na kterých, když se sem tam dostaneš, si říkáš o malér.. Naproti tomu jetý předek za závodů je sjetý do kulata, většinou perfektní směs a rychlý zahřívání a cena třetinová! Udělá tu samou službu.. Zadky za závodů bejvaj někdy potrhaný, ale záleží od koho bereš. Tvá 180ka by se měla shánět líp v solidním stavu, jezděj je na šestkách, který je přeci jen tolik netrhaj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.12.2008 v 18:53 | Nahoru | #659
Dav R1:

Hele dědku, co to povídáš!? Já hodlám soutěžit na špici až tak do 65ti let věku a chci tak překonat pana Kozelku
Jo, Tomáš M. poletí na novým Bladu a Mára Káňa nevím jestli pojede Volnou..?? Pak by byla situace stejná jako letos, než přišel Libor..

A jak to bude vypadat u vás v šestkách?? Nějaké ambice a prognózy?? Jak to vidíš?

Naposledy editováno 02.12.2008 18:59:05

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.12.2008 v 19:02 | Nahoru | #660
Perňa #81> Tak díky, uvidim co sezenu, prece jenom nějak se zacit musi, takze kdyz vemu tu špatně a nebude mi sedět, tak jsem udělal chybu a hold clovek se uci chybama ... snad se nestane nic horsiho .. ( pad atp )..

Tak uvidime na jaro/leto jak to bude vypadat.

Do65ti? ti pomuzou vzdy na motorku a nez zastavis tak tě chytnou a sundaj jo? a pak ti vrazi do ruky berlu a bez Jinak preju hodne stesti v nove sezone, a hlavně žádnej pád a bednu ale to nejen tobě ale všššeeeeem Díky za rady, urcite budu cist dal ( a sem tam něco pisnu )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1198, 1199] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35950 Dnes v 12:29 Kubik19
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 10.6.2024 v 14:51 Kubik19
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf


TOPlist