Přejeme hodně štěstí do sezóny 2018 !!
Naposledy editováno 31.12.2017 08:03:55
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znojemsko
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znojemsko
noend píše: cuir> Víš o tom, že to má automatickej dekompresor, že??
Měl jsem tu před nedávnem Kawu VN15.Předchozí "servisák" se nekoukl do manuálu a naznal že válec s poloviční kompresí potřebuje výbrus...
Moje KTM měla i poměrně nevybíravé chování k rozvoďákům, které tam nikdy nevydrželi moc dlouho (cca 100 mth)
Ale jinak jezdit a jezdit, nic zbytečně neřešit. Tyhle motory jsou poměrně věrohodný a mnoha léty prověřený
Naposledy editováno 18.02.2014 21:51:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znojemsko
Anti píše: Holt každá strana má dvě mince
jojo ono si clovek muze vybrat. bud koupi levnou masinu s tim ,ze bude mit stesti a bude to treba ok a nebo muze koupit drahou masinu a doufat ,ze prodejce nekeca ,ze je na motoru vse nove. A jak uz to v CR bejva, ne kazda draha vec je opravdu dobra. A u krosek to asi plati stonasobne. to je proste past vele pasti :D
Naposledy editováno 19.02.2014 01:05:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znojemsko
noend píše: cuir> Víš o tom, že to má automatickej dekompresor, že??
Diky za upozorneni. To sem netusil. Ma to totiz i manualni, takze automatickej sem tady necekal. Opravdu mockrat dekuju za sakra dobre trefenou radu
Takze zitra to zmerim znovu s velkou vuli na ventilu aby do toho ten automatickej dekompresor nekecal. Pravdepodobne si mi usetril spoustu prace.
Kazdopadne motor je venku a to nejen kvuli tomu. Resim prusak oleje na spoji motoru a spojkoveho telesa. Plus dalsich par veci, ale s tema si rady vim. S cim si rady nevim je
poskozeni od retezu v miste spoje. Nema nekdo nejakej napad jak to elegantne vyresit?
Mozna to vyresi novy "O" krouzek s novym papirovym tesneni a lehkym zapravenim britu na ukosu tesnici hrany a v pripade nouze i trocha motoroveho silikonu. Plus samozrejme novy chranic retezu ktery je vybrouseny.
Nebo mate nekdo nejakej lepsi napad?
nechapu jak nekdo muze takhle srat na udrzbu motorky.
cuir píše:
. . . nechapu jak nekdo muze takhle srat na udrzbu motorky.
To se bohužel stává dost často. Pokud člověk chce trochu častěji jezdit, náklady na provoz a údržbu ostré offroad motorky se pak pohybují někde kolem 20 až 30 tisíc ročně jen na základním servise a výměně spotřebáku, což si mnozí nechtějí moc připustit.
To poškození od řetězu bych já asi na straně karteru řešil dvousložkovým epoxidem na kov (tekutý kov) Váleček pak, pokud by se nedařilo nějak mu domluvit, tak asi koupit jinej. Novej stojí i s pístkem zhruba 3600,- ale věřím, že při trošce snahy půjde poměrně lehce sehnat i jetej na inzerátech. Tyhle motory se dávaly do EXC a SX od roku 2000 až do roku 2007 a pak ještě myslím další dva roky do Bety 450 a 525. Díky těm 10 rokům prodeje a jejich velké oblíbenosti není opravdu problém cokoliv na to sehnat.
Naposledy editováno 19.02.2014 09:04:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znojemsko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znojemsko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znojemsko
1 reakcí na tento příspěvek Znojemsko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znojemsko
oldbajker píše: nuda je s kuřákama, furt jenom stojí a hulí
svata pravda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znojemsko
Anti píše:
Měl jsem tu před nedávnem Kawu VN15.Předchozí "servisák" se nekoukl do manuálu a naznal že válec s poloviční kompresí potřebuje výbrus...
VNko má taky dekompresor?