kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Lazyfucker píše: sejrac> me golfy nevadily, ale jako decko jsem videl vw a hned jsem to prekrtil na golfa, pac to slo v me detske hlave ruku v ruce. A tady to u nekterych tak funguje s bmw a gsama
Nefunguje, nekteri rozeznaju gs od s1000r ale u bmw mi jaksi chyba presne to co mi u hondy. Sorry no... ja za to nemozu
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale cena asi není úplně příznivá, ne?
Naposledy editováno 22.08.2019 07:28:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 22.08.2019 07:30:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: andy_xx> a nenapíše a nenapíše
kurnik, ono to pak bude vypadat, že jsem si to koupil zbytečně … ale fakt to slunce a lidi zavazeli … no tak dobře, 2:37 :-/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
andy_xx píše: kurnik, ono to pak bude vypadat, že jsem si to koupil zbytečně … ale fakt to slunce a lidi zavazeli … no tak dobře, 2:37 :-/
tak tos fakt radši neměl né sranda, o nic přeci nejde a ta fotka vypadala náhodou dobře
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: tak tos fakt radši neměl né sranda, o nic přeci nejde a ta fotka vypadala náhodou dobře
dík...no, popravdě jsem si myslel, že nebude problém se přiblížit někam k 2:30 na takovém stroji...ale aspoň mám cíl na příští rok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já Brno ani nejel, ale známá co uklízí kámošovi, kterej zná strýčka kluka co v Brně jezdí, říkala že Brno po 2:30 už chce fištróna... Tak už nejsi daleko..
t_freedom píše: andy_xx> nová motorka, (nevím jak znáš Brno) nevím obecně jak často si kdy byl na okruhu...
Já Brno ani nejel, ale známá co uklízí kámošovi, kterej zná strýčka kluka co v Brně jezdí, říkala že Brno po 2:30 už chce fištróna... Tak už nejsi daleko..
ale prdlajs, 2:15 maximálně jo ty asi myslíš v reálu, já na playstationu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Jeste bych pockal.. na stejnym zakladu ma vyjet nahac a jeste jeden model od Indianu.. a snad to nebude taky zadna moderna..
Já čekat budu každopádně..
Né, že bych chtěl, ale musím. Ale jestli něco vymyslej, tím líp!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Palomoto> je to zajímavý. Mě se to při zveřejnění taky líbilo
Ale cena asi není úplně příznivá, ne?
Indian FTR 1200 - 387000
Indian FTR 1200 S - 436000
Jo a "mokrá" váha 221kg to zase není tak strašný
E: jo tak ta váha je suchá - sem to nepochopil správně ale byl jsem nejmenovaným členem upozorněn
ROZMĚRY
NÁDRŽ 13 L
SVĚTLÁ VÝŠKA 183 MM
CELKOVÁ VÝŠKA 1297 MM
CELKOVÁ ŠÍŘKA 850 MM
VÝŠKA SEDLA 805 MM
ROZVOR 1524 MM
CELKOVÁ DÉLKA 2287 MM
ÚHEL NÁKLONU 36°
ČISTÁ VÁHA 221 KG
Ceny a údaje převzaty z : www.indian-motorcycles.cz
Naposledy editováno 22.08.2019 08:51:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
andy_xx píše: dík...no, popravdě jsem si myslel, že nebude problém se přiblížit někam k 2:30 na takovém stroji...ale aspoň mám cíl na příští rok
Ono je méně někdy trochu více. Já si nejsem úplně jistý, jestli bych byl na litru rychlejší než na 6tce. Ta je blbuvzdorná. Na litru bych si tolik nedovolil. A pak je hodně důležitý limit v tom, že drahou motorku nechceš rozbít.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Ono je méně někdy trochu více. Já si nejsem úplně jistý, jestli bych byl na litru rychlejší než na 6tce. Ta je blbuvzdorná. Na litru bych si tolik nedovolil. A pak je hodně důležitý limit v tom, že drahou motorku nechceš rozbít.
z dlouhodobého funkčního hlediska je lepší přidávat postupně (auto už jsem při rychlé jízdě párkrát roztřískal, takže to vím na vlastní kůži ) . A jak píše Freedom, trať moc neznám...hodně by se dalo získat na brzdách, kdy fakt raději brzdím dřív....naučit se trail braking hlavně do první dlouhé pravé a hned mám 2 sekundy k dobru
Naposledy editováno 22.08.2019 08:50:00
Tifone píše: Indian FTR 1200 - 387000
Indian FTR 1200 S - 436000
Jo a "mokrá" váha 221kg to zase není tak strašný
E: jo tak ta váha je suchá - sem to nepochopil správně ale byl jsem nejmenovaným členem upozorněn
ROZMĚRY
NÁDRŽ 13 L
SVĚTLÁ VÝŠKA 183 MM
CELKOVÁ VÝŠKA 1297 MM
CELKOVÁ ŠÍŘKA 850 MM
VÝŠKA SEDLA 805 MM
ROZVOR 1524 MM
CELKOVÁ DÉLKA 2287 MM
ÚHEL NÁKLONU 36°
ČISTÁ VÁHA 221 KG
Ceny a údaje převzaty z : www.indian-motorcycles.cz
Těžký, malá nádrž, drahý, americký...
Kámoš tam kdysi střelil lehce pod 2:30 na Raptorovi a domu neřadil,bo ubrousil řadičku
Ten Indian je moc pěknej,ale je fakt,že je to nízký,dlouhý a malá nádrž,takže jak píše dripouš,až s dlouhejma fousama..