paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSX 1200 škrcení
11.2.2010 v 15:25
Ahoj,
doma máme Suzuki GSX 1200. O prázdninách budu mít řidičák na 25kw a tak se ptám, jestli je tuto motorku možné uškrtit na 25kw abych ji mohl řídit, alespoň papírově.
Díky


Naposledy editováno 11.02.2010 15:58:16

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 09:02 | Nahoru | #571

ViperCZ>Muzes mi osvetlit cim presne "zavrazdis" motor, kdyz do nej pujde napriklad mene paliva a vzduchu?! Nebo doraz na plynu? Ja sem se teda ucil 3 roky automechanikem (jen abych ti to osvetlil, v aute je taky spalovaci motor jako v motorce - jen kdyby si taky netusila). Ale o vrazde motoru nas teda nic neucili. Ono totiz i sam vyrobce dela seskrcene verze. Resp. v pripade seskrceni pouzivas napr. řídící jednotku přímo od výrobce, klidně v záruce, takže podle tebe vlastně výrobce "vraždí motor"...Proč by měl cokoli kupovat kdyz ma doma GSXko? Jako ze by ho prodal, 3 mesice jezdil na 600 a pak ho koupil z5? Di spat, uz je po vecernicku...


Jestli jsi se učil 3 roky automechanikem a nechápeš ani jak motoru škodí provoz na hranici detonačního spalování, tak jdi radši házet lopatou. Prokážeš lidstvu větší službu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 09:22 | Nahoru | #572

Bludevil: Je zajímavý, jak se mlaďoši navzájem plácají po zádech, jak je jako to dvanáctikilo na začátek the best a nikdo jinej nechápe, že zrovna oni maj ten božskej talent to zvládnout... Pravda je taková, že každej podzim tu mele tyhle sračky o pár "moudrejch" míň, bohužel díky své debilitě sem tam vezmou někoho s sebou. A druhé bohužel je to, že se tu každou zimu objeví zas nová várka tupounů, co sebe sama přesvědčuje o tom samým. Furt dokola. Když nepomůže rada a inteligence, nakonec musí pomoci pan Darwin


Jasně, píšou tu samí takoví, kteří začali na silné motorce a žijí. Čím to asi bude? Nejspíš tím, že ti, co začínali na silné motorce a nežijí, sem nemůžou psát.
A takhle se dělá příznivá statistika.
Pár mladých borců, kteří to taky měli v ruce, už sem dopsalo nafurt. A to bylo vždycky breku, jak život není fér a že si to nezasloužili!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 09:27 | Nahoru | #573

1100Virago>Jasně, píšou tu samí takoví, kteří začali na silné motorce a žijí. Čím to asi bude? Nejspíš tím, že ti, co začínali na silné motorce a nežijí, sem nemůžou psát.
A takhle se dělá příznivá statistika.
Pár mladých borců, kteří to taky měli v ruce, už sem dopsalo nafurt. A to bylo vždycky breku, jak život není fér a že si to nezasloužili!


Jo svatá pravda Ale zas budem za ty co nic nechápou, protože oni na to prostě maj...

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 09:35 | Nahoru | #574
Bludevil> Hele, já jsem taky "mlaďoch" a jejich názory rozhodně nesdílím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 09:41 | Nahoru | #575

Bludevil>Jo svatá pravda Ale zas budem za ty co nic nechápou, protože oni na to prostě maj...



Respect woe, je mi 17náct a můžu jezdit na čem chci, protože mám za sebou sezonu na vydechlý dváce a v hlavě to mám kuwamegakrutě srovnaný woe. Yeah.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 09:43 | Nahoru | #576

Dave81>Respect woe, je mi 17náct a můžu jezdit na čem chci, protože mám za sebou sezonu na vydechlý dváce a v hlavě to mám kuwamegakrutě srovnaný woe. Yeah.


Peace bro'!
Ani nemluvě o tom, jak si patnáctky rvou rodidla a házej na tebe svý podprsenky s košíčky velikosti mikroA, když jim řekneš, jakej jsi krutoborec a jezdíš na něčem, na co nemáš papíry

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 09:50 | Nahoru | #577

Bludevil>Peace bro'!
Ani nemluvě o tom, jak si patnáctky rvou rodidla a házej na tebe svý podprsenky s košíčky velikosti mikroA, když jim řekneš, jakej jsi krutoborec a jezdíš na něčem, na co nemáš papíry



Woe to jezdí na benzin, ne na papíry! Počkej až povozim krutokost Mařenu z vedlejší vesnice. Budu brzdit woe až mi bradavkama provrtá záda. Pak jí řeknu ať si po sobě utře to mokrý sedlo a zajde si převlíknout tanga, bhe

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 10:00 | Nahoru | #578
... motorově to nemá cenu škrtit a ani to dost dobře nejde... to si pak pořiď fakt nějaký letadýlko s šestkou v názvu... Papírově ti to nějakej mág co čachruje s papírama stáhnout snad dokáže... Mám GSX 1200, takže stojím za tebou v názoru, že je potřeba nemít v hlavě nasráno a je to pohoda... rozhodně ti ta 12ka odpustí mnohem víc chyb než papírově "uškrcená" šestka, a to třeba při řazení, páč je to pětikvalt a motor má krouťák jako prase... a to je jen jeden z příkladů.... pro ostatní uvádím, že jsem přesedal v roce 92 z Jawy 350 rovnou na GSX 1100 Katana a rozhodně to byl mnohem větší a delší skok, než tady klučina z cebra na GSX.... byť dětskýho cebra... jenže to na silnicích opravdu nebylo tolik pitomců jako teď... já strach, že se mi namotáš pod kola, nebo na plexi nemám, ale stát se může cokoliv, takže když už to rozbít, tak ve zdraví, jasný?!!!!

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 10:38 | Nahoru | #579

SádloGSX: ...rozhodně ti ta 12ka odpustí mnohem víc chyb než papírově "uškrcená" šestka, a to třeba při řazení, páč je to pětikvalt a motor má krouťák jako prase... a to je jen jeden z příkladů....


Lepší protimluv jsi ani napsat nemohl. Hádej, která motorka toho při řazení odpustí víc: Těžká svině s krouťákem na klice jako lokomotiva, nebo lehká mrška s krouťákem podstatně menším? Co bude snazší ubrzdit na klouzavém povrchu: Lehkou šestku, nebo těžkou dvanáctku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 10:40 | Nahoru | #580
1100Virago> Samozřejmě že těžká dvanáctka, protože to mlaďasové chtěj slyšet...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 10:42 | Nahoru | #581

1100Virago>Lepší protimluv jsi ani napsat nemohl. Hádej, která motorka toho při řazení odpustí víc: Těžká svině s krouťákem na klice jako lokomotiva, nebo lehká mrška s krouťákem podstatně menším? Co bude snazší ubrzdit na klouzavém povrchu: Lehkou šestku, nebo těžkou dvanáctku?



Podle znalce by tě asi při řazení nejvíc nakopal pincek :) Protože čim vík krouťáku, tim víc odpustí :)

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 10:44 | Nahoru | #582

Dave81> Podle znalce by tě asi při řazení nejvíc nakopal pincek :) Protože čim vík krouťáku, tim víc odpustí :)


V tom případě vidím jako optimum pro začátek CR500, to má krouťáku skutečně dostatek, že i 17ti letí krutostřelci by mohli uznat, že to motoricky má něco do sebe

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 11:04 | Nahoru | #583

SádloGSX>... motorově to nemá cenu škrtit a ani to dost dobře nejde... to si pak pořiď fakt nějaký letadýlko s šestkou v názvu... Papírově ti to nějakej mág co čachruje s papírama stáhnout snad dokáže... Mám GSX 1200, takže stojím za tebou v názoru, že je potřeba nemít v hlavě nasráno a je to pohoda... rozhodně ti ta 12ka odpustí mnohem víc chyb než papírově "uškrcená" šestka, a to třeba při řazení, páč je to pětikvalt a motor má krouťák jako prase... a to je jen jeden z příkladů.... pro ostatní uvádím, že jsem přesedal v roce 92 z Jawy 350 rovnou na GSX 1100 Katana a rozhodně to byl mnohem větší a delší skok, než tady klučina z cebra na GSX.... byť dětskýho cebra... jenže to na silnicích opravdu nebylo tolik pitomců jako teď... já strach, že se mi namotáš pod kola, nebo na plexi nemám, ale stát se může cokoliv, takže když už to rozbít, tak ve zdraví, jasný?!!!!


Díky za názor, samo, že se to budu snažit nerozbít
Jinak, jasně, měl bych radši 6ku, jenže ta by nebyla zadarmo a to je to hlavní

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 11:06 | Nahoru | #584
Jinak je zajímavé, jak se tady člověk dostane od škrcení motorky (což byl prvnotní záměr tohoto vlákna) přes rady jak se zabít až po Darwinovu teorii

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 11:48 | Nahoru | #585
Scuber: Víš, lidem ani tak nevadí, když se někdo pídí po škrcení motorky. I když se to tu probíralo mockrát a jediné relevantní informace dostaneš od českého zastoupení příslušné značky. Lidi jsou alergičtí na to alespoň papírově, protože to skýtá nebezpečí, že se na silnici vyskytne další střevo, které nezná míru a časem se vyseká, a s trochou smůly někoho při tom sestřelí.
Pár takových mistrů už tu bylo. Někteří jezdí, někteří si prošli několikaměsíčním špitálem (namátkou si vzpomínám na nick Repsol88, který to dotáhl až do TV Nova) a někteří tu už nenapíšou. Ale všichni do jednoho si mysleli, jak jsou vyježdění a jak to mají v ruce. Ale jen u některých se to potvrdilo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 11:59 | Nahoru | #586

1100Virago>Scuber: Víš, lidem ani tak nevadí, když se někdo pídí po škrcení motorky. I když se to tu probíralo mockrát a jediné relevantní informace dostaneš od českého zastoupení příslušné značky. Lidi jsou alergičtí na to alespoň papírově, protože to skýtá nebezpečí, ...



uplne skoda slov :) jestli na tom scuber umi jezdit, tak snad ujede flojdum ve felde ne? nebo na to snad nema? mam to takhle snad chapat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 12:47 | Nahoru | #587

Scuber>Souhlasím s pár lidma tady, asi jen závidíte...
Jinak si nedovedu vysvětlit, že pořád řešíte hovadiny mimo téma, které se týkalo škrcení motorky a ne vhodnosti na přestup, LOL



Jojo, evidentně ti závidím s tím co mám v garáži

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 12:48 | Nahoru | #588

Organic>já si o sobě nemyslim že sem supertalent, jen mám prdel z lidí co musej ke všemu házet co nejvíc negativní komenty, jen sem chtěl podotknout že na síle motorky nezáleží když ji ovládá člověk s mozkem



Hochu ani nevíš jak se mýlíš....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 12:53 | Nahoru | #589
chromák> Urážet umí každej debil, ale vést konstruktivní kritiku je už trochu problém. Příště se snaž vypustit, alespoň neco co má smysl. Jestli mi chceš nalískat,tak určitě budeš mít někdy na okruhu možnost. Miluju takovíhle šašky.

Naposledy editováno 16.02.2010 14:00:17

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 12:53 | Nahoru | #590

Bludevil>Je zajímavý, jak se mlaďoši navzájem plácají po zádech, jak je jako to dvanáctikilo na začátek the best a nikdo jinej nechápe, že zrovna oni maj ten božskej talent to zvládnout... Pravda je taková, že každej podzim tu mele tyhle sračky o pár "moudrejch" míň, bohužel díky své debilitě sem tam vezmou někoho s sebou. A druhé bohužel je to, že se tu každou zimu objeví zas nová várka tupounů, co sebe sama přesvědčuje o tom samým. Furt dokola. Když nepomůže rada a inteligence, nakonec musí pomoci pan Darwin



Tak tohle podpis...

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 12:57 | Nahoru | #591
1100Virago> Nepokládám se za někoho kdo by jezdil na silné motorce a na kterou nemá řidičské oprávnění.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 12:58 | Nahoru | #592
Já musím bejt fakt hrozná pyča, ale furt něco nechápu ... mohl by mi někdo podrobně popsat, jakým způsobem jde u nás v ČR oficiálně a legálně seškrtit SUZUKI GSX1200 ???? Děkuji (dotaz směřuji především těm, co říkají, že to není problém...rád bych se poučil).

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 13:16 | Nahoru | #593

voltage>Jestli na tuhle konkrétní 12-tku přestoupí člověk v osmnácti "paírově" na 25kw, jinak otevřenou, nebo na ni přestoupí v jednadvaceti, v obou případech třeba ze 125, nebo klidně i třindy, která taky hovno jede, tak mají téměř stejnou šanci si nabít hubu, takže věk bych vyřadil. A co se týče výkonu? To by jste museli odsoudit všechny co šli v 21 letech třeba na šestku supersport, která má ještě vyšší výkon než ta dvanáctka inazuma, nebo sv 650, která zase umí pozlobit při neopatrný manipulaci s plynem, oproti plynulýmu nárůstu výkonu u Iny. Myslím, že autor už má přehled o tom co chtěl vědět, hubu si může namlít stejně jako kdokoliv, třeba i v první zatáčce jak tady někdo vtipně podotkl a myslím, že to téma bude nejepší uzavřít. Jsme motorkáři a měli by jsme bejt parta a ne se tady dohadovat. Hodně km bez nehody.


Shrnuto všechno co tu celou dobu plodím.

Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 13:29 | Nahoru | #594
.................Nehod......Mrtvích
Do 20 let.........154.........3
20 – 29 let.......422.........19
30 – 39 let.......310.........11
Nad 40 let........178.........5

Jen tak pro zajímavost.

Naposledy editováno 16.02.2010 13:35:49

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 13:41 | Nahoru | #595

Bludevil>Je zajímavý, jak se mlaďoši navzájem plácají po zádech, jak je jako to dvanáctikilo na začátek the best a nikdo jinej nechápe, že zrovna oni maj ten božskej talent to zvládnout... Pravda je taková, že každej podzim tu mele tyhle sračky o pár "moudrejch" míň, bohužel díky své debilitě sem tam vezmou někoho s sebou. A druhé bohužel je to, že se tu každou zimu objeví zas nová várka tupounů, co sebe sama přesvědčuje o tom samým. Furt dokola. Když nepomůže rada a inteligence, nakonec musí pomoci pan Darwin



Myslím si že víc mrtvích bude ve vaší skupině "vyježděných" jezdců, ale nikomu to nepřeju na to tu jsou jiný demence.

Naposledy editováno 16.02.2010 13:43:36

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 13:42 | Nahoru | #596

Cooker: Já musím bejt fakt hrozná pyča, ale furt něco nechápu ... mohl by mi někdo podrobně popsat, jakým způsobem jde u nás v ČR oficiálně a legálně seškrtit SUZUKI GSX1200 ????


Nevím, jestli to česká Suzuki nedělá. Ale rozhodně to jde následujícím komplikovaným a drahým způsobem:
- Moto se prodá do Německa, včetně přepisu
- Koupí a namotuje se škrtící sada z alpha Technik
- Do německých dokladů se oficiálně zanese výkon 25 kW na základě výše provedeného omezení výkonu
- Moto se prodá zpátky do ČR, včetně přepisu
A je to! Obnáší to jen dvojí přepis přes hranice, provizi Němcovi, který to na sebe napíše, škrtící sadu a práci v servisu, úřední poplatky... A to se vyplatí!

matrixbiker: Doplním údaje, aneb jak se dělají nic neříkající statistiky:
0 - 10 let....0....0
Nad 100 let....0....0
Takže nejbezpečnější řidiči jsou malé děti a starci.
Asi jako vyvození, že když jen 5 procent nehod způsobí řidiči pod vlivem alkoholu, tak jezdit střízlivý je nebezpečné, protože střízliví způsobí 95 procent zbývajících nehod.

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 13:48 | Nahoru | #597
1100Virago> pokud jsi někdy jel na mašině typu gsx 1200, tak by jsi mohl vědět, že ta motorka dokáže držet a roztáhnout kvalt od 2000ot/min a to i ten nejvyšší, není potřeba ji nikam vytáčet jako lehkou šestku, což ovšem platí pro případ, že chceš, aby to trochu jelo a nejezdíš s tím do Lídlu pro sušenky.... takže pohoda vánek... ke všemu je tak krátká,(rozvor 1465mm) že je naprosto skvěle ovladatelná i přes svou váhu 211kg... (např.FZ6 S2 = 186kg, rozvor 1440mm)...... o brždění by jsi mohl mít pravdu, ale pouze v případě, že si na šestku nesednu já, protože se pak váha rapidně mění... ten klučina si to stejně udělá podle svýho a bude mu šumák, co si tu meleme... takže si prostě nikdo letos nerozbijte hubu a odjeďte pohodovou sezonu bez problémů....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 13:57 | Nahoru | #598
1100Virago> Myslím si nejvíc kritická skupina je úplně jinde než oněch 18 let, které tu probíráme. Nebo si myslíš že lidi 24 až 30 jsou míň nebezpečný ? Kamenovat kluka co má rozum a jezdil alspoň na 125 je debilita. Neříkám že 1200 je nejvhodnější, ale rozhodně bude míň nebezpečný, než střelci rovinkáři kolem 25 co májí první motorku např. Fireblade.

Naposledy editováno 16.02.2010 13:57:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 13:58 | Nahoru | #599
Bludevil> mrkni se někdy do profilu, komu odepisuješ, páč mlaďasem mne už dlouho nikdo nenazval... ale to bude tím, že vy nad tím, co píšete zase tolik nepřemýšlíte.... škoda, chtít to po vás nemůžu, ale přemýšlejte teda aspoň na silnici... protože já už se potit v kůži na pohřbu párkrát musel....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 14:12 | Nahoru | #600
matrixbiker: Jo, jo, nejvíc kritická skupina nejsou ti okolo 18 let... ...a proto jim zákonem zakázali tyhle motorky řídit, protože se tihle nerizikoví rozbíjeli o stromy a zdi jako na běžícím pásu. A nejen u nás.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Štelování směsi Suzuki GSX 1200 George22 19 19.3.2022 v 16:52 George22
Oprava vyfuku (zkraceni a vymena spony) Suzuki GSX 1200 Honda-600 6 14.12.2021 v 11:58 radi5
nové kotouče gsxr Suzuki GSX 1200 perak89 19 23.5.2020 v 17:39 Gahan37
Připojení budiku KOSO Suzuki GSX 1200 Vinczento 0 3.5.2020 v 08:52 Vinczento


TOPlist