doma máme Suzuki GSX 1200. O prázdninách budu mít řidičák na 25kw a tak se ptám, jestli je tuto motorku možné uškrtit na 25kw abych ji mohl řídit, alespoň papírově.
Díky
Naposledy editováno 11.02.2010 15:58:16
ViperCZ>Muzes mi osvetlit cim presne "zavrazdis" motor, kdyz do nej pujde napriklad mene paliva a vzduchu?! Nebo doraz na plynu? Ja sem se teda ucil 3 roky automechanikem (jen abych ti to osvetlil, v aute je taky spalovaci motor jako v motorce - jen kdyby si taky netusila). Ale o vrazde motoru nas teda nic neucili. Ono totiz i sam vyrobce dela seskrcene verze. Resp. v pripade seskrceni pouzivas napr. řídící jednotku přímo od výrobce, klidně v záruce, takže podle tebe vlastně výrobce "vraždí motor"...Proč by měl cokoli kupovat kdyz ma doma GSXko? Jako ze by ho prodal, 3 mesice jezdil na 600 a pak ho koupil z5? Di spat, uz je po vecernicku...
Jestli jsi se učil 3 roky automechanikem a nechápeš ani jak motoru škodí provoz na hranici detonačního spalování, tak jdi radši házet lopatou. Prokážeš lidstvu větší službu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení
Bludevil: Je zajímavý, jak se mlaďoši navzájem plácají po zádech, jak je jako to dvanáctikilo na začátek the best a nikdo jinej nechápe, že zrovna oni maj ten božskej talent to zvládnout... Pravda je taková, že každej podzim tu mele tyhle sračky o pár "moudrejch" míň, bohužel díky své debilitě sem tam vezmou někoho s sebou. A druhé bohužel je to, že se tu každou zimu objeví zas nová várka tupounů, co sebe sama přesvědčuje o tom samým. Furt dokola. Když nepomůže rada a inteligence, nakonec musí pomoci pan Darwin
Jasně, píšou tu samí takoví, kteří začali na silné motorce a žijí. Čím to asi bude? Nejspíš tím, že ti, co začínali na silné motorce a nežijí, sem nemůžou psát.
A takhle se dělá příznivá statistika.
Pár mladých borců, kteří to taky měli v ruce, už sem dopsalo nafurt. A to bylo vždycky breku, jak život není fér a že si to nezasloužili!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení
1100Virago>Jasně, píšou tu samí takoví, kteří začali na silné motorce a žijí. Čím to asi bude? Nejspíš tím, že ti, co začínali na silné motorce a nežijí, sem nemůžou psát.
A takhle se dělá příznivá statistika.
Pár mladých borců, kteří to taky měli v ruce, už sem dopsalo nafurt. A to bylo vždycky breku, jak život není fér a že si to nezasloužili!
Jo svatá pravda Ale zas budem za ty co nic nechápou, protože oni na to prostě maj...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení
Bludevil>Jo svatá pravda Ale zas budem za ty co nic nechápou, protože oni na to prostě maj...
Respect woe, je mi 17náct a můžu jezdit na čem chci, protože mám za sebou sezonu na vydechlý dváce a v hlavě to mám kuwamegakrutě srovnaný woe. Yeah.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení
Dave81>Respect woe, je mi 17náct a můžu jezdit na čem chci, protože mám za sebou sezonu na vydechlý dváce a v hlavě to mám kuwamegakrutě srovnaný woe. Yeah.
Peace bro'!
Ani nemluvě o tom, jak si patnáctky rvou rodidla a házej na tebe svý podprsenky s košíčky velikosti mikroA, když jim řekneš, jakej jsi krutoborec a jezdíš na něčem, na co nemáš papíry
Bludevil>Peace bro'!
Ani nemluvě o tom, jak si patnáctky rvou rodidla a házej na tebe svý podprsenky s košíčky velikosti mikroA, když jim řekneš, jakej jsi krutoborec a jezdíš na něčem, na co nemáš papíry
Woe to jezdí na benzin, ne na papíry! Počkej až povozim krutokost Mařenu z vedlejší vesnice. Budu brzdit woe až mi bradavkama provrtá záda. Pak jí řeknu ať si po sobě utře to mokrý sedlo a zajde si převlíknout tanga, bhe
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení
SádloGSX: ...rozhodně ti ta 12ka odpustí mnohem víc chyb než papírově "uškrcená" šestka, a to třeba při řazení, páč je to pětikvalt a motor má krouťák jako prase... a to je jen jeden z příkladů....
Lepší protimluv jsi ani napsat nemohl. Hádej, která motorka toho při řazení odpustí víc: Těžká svině s krouťákem na klice jako lokomotiva, nebo lehká mrška s krouťákem podstatně menším? Co bude snazší ubrzdit na klouzavém povrchu: Lehkou šestku, nebo těžkou dvanáctku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení
1100Virago>Lepší protimluv jsi ani napsat nemohl. Hádej, která motorka toho při řazení odpustí víc: Těžká svině s krouťákem na klice jako lokomotiva, nebo lehká mrška s krouťákem podstatně menším? Co bude snazší ubrzdit na klouzavém povrchu: Lehkou šestku, nebo těžkou dvanáctku?
Podle znalce by tě asi při řazení nejvíc nakopal pincek :) Protože čim vík krouťáku, tim víc odpustí :)
Dave81> Podle znalce by tě asi při řazení nejvíc nakopal pincek :) Protože čim vík krouťáku, tim víc odpustí :)
V tom případě vidím jako optimum pro začátek CR500, to má krouťáku skutečně dostatek, že i 17ti letí krutostřelci by mohli uznat, že to motoricky má něco do sebe
SádloGSX>... motorově to nemá cenu škrtit a ani to dost dobře nejde... to si pak pořiď fakt nějaký letadýlko s šestkou v názvu... Papírově ti to nějakej mág co čachruje s papírama stáhnout snad dokáže... Mám GSX 1200, takže stojím za tebou v názoru, že je potřeba nemít v hlavě nasráno a je to pohoda... rozhodně ti ta 12ka odpustí mnohem víc chyb než papírově "uškrcená" šestka, a to třeba při řazení, páč je to pětikvalt a motor má krouťák jako prase... a to je jen jeden z příkladů.... pro ostatní uvádím, že jsem přesedal v roce 92 z Jawy 350 rovnou na GSX 1100 Katana a rozhodně to byl mnohem větší a delší skok, než tady klučina z cebra na GSX.... byť dětskýho cebra... jenže to na silnicích opravdu nebylo tolik pitomců jako teď... já strach, že se mi namotáš pod kola, nebo na plexi nemám, ale stát se může cokoliv, takže když už to rozbít, tak ve zdraví, jasný?!!!!
Díky za názor, samo, že se to budu snažit nerozbít
Jinak, jasně, měl bych radši 6ku, jenže ta by nebyla zadarmo a to je to hlavní
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení
Pár takových mistrů už tu bylo. Někteří jezdí, někteří si prošli několikaměsíčním špitálem (namátkou si vzpomínám na nick Repsol88, který to dotáhl až do TV Nova) a někteří tu už nenapíšou. Ale všichni do jednoho si mysleli, jak jsou vyježdění a jak to mají v ruce. Ale jen u některých se to potvrdilo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení
1100Virago>Scuber: Víš, lidem ani tak nevadí, když se někdo pídí po škrcení motorky. I když se to tu probíralo mockrát a jediné relevantní informace dostaneš od českého zastoupení příslušné značky. Lidi jsou alergičtí na to alespoň papírově, protože to skýtá nebezpečí, ...
uplne skoda slov :) jestli na tom scuber umi jezdit, tak snad ujede flojdum ve felde ne? nebo na to snad nema? mam to takhle snad chapat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení
Scuber>Souhlasím s pár lidma tady, asi jen závidíte...
Jinak si nedovedu vysvětlit, že pořád řešíte hovadiny mimo téma, které se týkalo škrcení motorky a ne vhodnosti na přestup, LOL
Jojo, evidentně ti závidím s tím co mám v garáži
Organic>já si o sobě nemyslim že sem supertalent, jen mám prdel z lidí co musej ke všemu házet co nejvíc negativní komenty, jen sem chtěl podotknout že na síle motorky nezáleží když ji ovládá člověk s mozkem
Hochu ani nevíš jak se mýlíš....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení
Naposledy editováno 16.02.2010 14:00:17
Bludevil>Je zajímavý, jak se mlaďoši navzájem plácají po zádech, jak je jako to dvanáctikilo na začátek the best a nikdo jinej nechápe, že zrovna oni maj ten božskej talent to zvládnout... Pravda je taková, že každej podzim tu mele tyhle sračky o pár "moudrejch" míň, bohužel díky své debilitě sem tam vezmou někoho s sebou. A druhé bohužel je to, že se tu každou zimu objeví zas nová várka tupounů, co sebe sama přesvědčuje o tom samým. Furt dokola. Když nepomůže rada a inteligence, nakonec musí pomoci pan Darwin
Tak tohle podpis...
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení
voltage>Jestli na tuhle konkrétní 12-tku přestoupí člověk v osmnácti "paírově" na 25kw, jinak otevřenou, nebo na ni přestoupí v jednadvaceti, v obou případech třeba ze 125, nebo klidně i třindy, která taky hovno jede, tak mají téměř stejnou šanci si nabít hubu, takže věk bych vyřadil. A co se týče výkonu? To by jste museli odsoudit všechny co šli v 21 letech třeba na šestku supersport, která má ještě vyšší výkon než ta dvanáctka inazuma, nebo sv 650, která zase umí pozlobit při neopatrný manipulaci s plynem, oproti plynulýmu nárůstu výkonu u Iny. Myslím, že autor už má přehled o tom co chtěl vědět, hubu si může namlít stejně jako kdokoliv, třeba i v první zatáčce jak tady někdo vtipně podotkl a myslím, že to téma bude nejepší uzavřít. Jsme motorkáři a měli by jsme bejt parta a ne se tady dohadovat. Hodně km bez nehody.
Shrnuto všechno co tu celou dobu plodím.
Bludevil>Je zajímavý, jak se mlaďoši navzájem plácají po zádech, jak je jako to dvanáctikilo na začátek the best a nikdo jinej nechápe, že zrovna oni maj ten božskej talent to zvládnout... Pravda je taková, že každej podzim tu mele tyhle sračky o pár "moudrejch" míň, bohužel díky své debilitě sem tam vezmou někoho s sebou. A druhé bohužel je to, že se tu každou zimu objeví zas nová várka tupounů, co sebe sama přesvědčuje o tom samým. Furt dokola. Když nepomůže rada a inteligence, nakonec musí pomoci pan Darwin
Myslím si že víc mrtvích bude ve vaší skupině "vyježděných" jezdců, ale nikomu to nepřeju na to tu jsou jiný demence.
Naposledy editováno 16.02.2010 13:43:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení
Cooker: Já musím bejt fakt hrozná pyča, ale furt něco nechápu ... mohl by mi někdo podrobně popsat, jakým způsobem jde u nás v ČR oficiálně a legálně seškrtit SUZUKI GSX1200 ????
Nevím, jestli to česká Suzuki nedělá. Ale rozhodně to jde následujícím komplikovaným a drahým způsobem:
- Moto se prodá do Německa, včetně přepisu
- Koupí a namotuje se škrtící sada z alpha Technik
- Do německých dokladů se oficiálně zanese výkon 25 kW na základě výše provedeného omezení výkonu
- Moto se prodá zpátky do ČR, včetně přepisu
A je to! Obnáší to jen dvojí přepis přes hranice, provizi Němcovi, který to na sebe napíše, škrtící sadu a práci v servisu, úřední poplatky... A to se vyplatí!
matrixbiker: Doplním údaje, aneb jak se dělají nic neříkající statistiky:
0 - 10 let....0....0
Nad 100 let....0....0
Takže nejbezpečnější řidiči jsou malé děti a starci.
Asi jako vyvození, že když jen 5 procent nehod způsobí řidiči pod vlivem alkoholu, tak jezdit střízlivý je nebezpečné, protože střízliví způsobí 95 procent zbývajících nehod.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení
Naposledy editováno 16.02.2010 13:57:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Štelování směsi Suzuki GSX 1200 | George22 | 19 | 19.3.2022 v 16:52 George22 |
Oprava vyfuku (zkraceni a vymena spony) Suzuki GSX 1200 | Honda-600 | 6 | 14.12.2021 v 11:58 radi5 |
nové kotouče gsxr Suzuki GSX 1200 | perak89 | 19 | 23.5.2020 v 17:39 Gahan37 |
Připojení budiku KOSO Suzuki GSX 1200 | Vinczento | 0 | 3.5.2020 v 08:52 Vinczento |