Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.11.2008 v 16:53 | Nahoru | #571
tak tak souhlas, dej to udělat k někomu kdo se v tom štourá kor když máš wilberse. samotná repase, co se týče oleje a gufer je za pár kaček, to zvládne kde kdo, ale to nastevení je už pakárna.. mě to dělali na seriovym podvozku v KRK moto v Liberci jak repasy tak nastavení na moje kila a vešel jsem se krásně do 2000,- Jinak Halbicha doporučuju, od něj maj školu právě kluci v krk..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.11.2008 v 17:29 | Nahoru | #572
Supr díky,potřeboval jsem někoho kdo to za mě rozhodne
Jinak to nastavení od něj bude tak nějak na hrubo nebo né? Bude mi něco platný když si ty utažený šroubky všechny napíšu nebo po repasi to bude úplně něco jinýho

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.11.2008 v 18:12 | Nahoru | #573
Zdar střelci, jeden hrozně důležitý detajl, který určitě rozhodne o nějaké té vteřině.... Dá se někde sehnat barevná pryž na sedlo, konkrétně červená? Díky

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

30.11.2008 v 04:38 | Nahoru | #574

Mazňa>Supr díky,potřeboval jsem někoho kdo to za mě rozhodne
Jinak to nastavení od něj bude tak nějak na hrubo nebo né? Bude mi něco platný když si ty utažený šroubky všechny napíšu nebo po repasi to bude úplně něco jinýho



no to že si původní nastavení opíšeš, bude jen ku tvému prospěchu, alespoň budeš mít možnost srovnání rozdílu v nastavení a v pocitu z jízdy a uděláš si obecně přehled o tom jak podvozek pracuje. co si budem povidat někdy přesný opak toho co si myslíš že je správně funguje.. Jinak pokud si to necháš po repasi nastavit přímo na tvoji váhu tak možná budeš muset nejspíš být u toho aby sis na bika párkárt sednul a zapružil ale Halbich je mistr svého oboru takže by to měl zvládnout jen s nahlášenými kily

Naposledy editováno 30.11.2008 14:48:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

30.11.2008 v 19:05 | Nahoru | #575
Perňa #81> už si vytáhl ty tvoje nový prkna ? nedělní odpolko...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

30.11.2008 v 20:10 | Nahoru | #576
znackuju zatim mam za sebou 9stranek, vsechno precteno, pokracovani v noci

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

30.11.2008 v 21:13 | Nahoru | #577

Mazňa>Perňa #81> Perňo vedle ve vlákně jste řešili přední vidle.
Mám podvozek od wilbrese a chtěl bych na něm udělat nějakou
udržbičku,tak nevím jestli se do toho mám pustit sám nebo to nechat odborníkům.
Mám strach abych na tom něco nepodělal,nebo jestli je to jenom vyměnit olej,gufera a je to? Díkes



Jj, tam jsme ale řešili sériový vidlice jedné dívenky. To je trochu jiná a jde to udělat "na koleni". Willberse svěř určitě Halbichovi, on má u nás na Willbers i zastoupení..

K sériovým vidlím a jejich repasi jsme řešili toto:

Alice>Leko2>tlumič řízení - tekl

a pokud se ptáš na vidle - myslím, že ten olej v nich dlouho nikdo neměnil, pokud vůbec. Soudím dle toho, že při nastavení pružin na 4. rysku (jak udává slavný manuál) se z ní stane parník a vyhovuje mi když je vidět jen ryska 1.
Nebo myslíš pokud to neteče, nevrtat do toho?



Tak a tady už vážně přestává "prdel"! Ne, to že chceš udělat servis vidlí je chvályhodný. Co už je míň dobře, že ty s tvojí pidiváhou máš zašroubovaný pérování až na jednu rysku!! To máš "zamknutý" a s motorkou se moc dřeš, protože to pořádně nezatáčí. Já s mýma cca 80kg mám sériovou vidlici nastavenou na ještě o půl rysky víc na měkko, než je tovární nastavení!! Když se jede na vodě, tak se ještě víc šroubuje do měkka..

Olej když nevíš bych volil cca 7,5W - 10W, možná raději ten řidší 7,5W a kdyby to bylo úplně mimo, tak zkusit "přihustit". Dej tam třeba Silkolene nebo Motul nebo Motorex, Castrol, Willbers, ...to je jedno, hlavně plnou syntetiku určenou do USD vidlí. Hodně důležitá je výška hladiny! Pokud chceš vidlici tvrdší ke konci zdvihu, dává se vyšší hladina oproti normálu (řádově v mm, přidal bych tak 5-15mm, pokud má Sůza problémy s přílišným ponořováním). Určitě vyměnit gufera.. A pak už jen dobře nastavit, to je nejdůležitější! Do větších akcích bych se nepouštěl, to až později...jak špatně uvádí Majkl s progresivními pružinami od Ohlinse - NAOPAK! Ohlins používá pružiny LINEÁRNÍ s různými tuhostmi podle hmotnosti jezdce a progrese pružení se dělá právě laborováním s výškou hladiny oleje. Ale to je věda a jak uvedl principál LEKO, alchimie a know-how každého ladiče tlumičů..
Ty jsi lehká holka - tedy myšleno ve vztahu k tvé hmotnosti , tak by měly být tvé sériové pružiny ve vidlicích tuhé až až

Jinak tu hladinu/množství oleje ve vidlích musíš zjistit u Suzuki. Ale s tou hladinou je to trochu složitější na určení při montáži, protože se má měřit v nalitém tubusu s vloženou cartige bez pružiny! Ta se následně po změření hladiny navlíkne na cartige a ponoří do oleje a dokončí se montáž vidlice.. Pak už jen pozor na jednu důležitou věc! Brýle utáhnout na moment max 22kN (snad jsem nepokazil jednotky)!!! Když se to přežene, bude chodit špatně..

Toť má troška do mlýna

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

30.11.2008 v 21:17 | Nahoru | #578

Prasouš>Zdar střelci, jeden hrozně důležitý detajl, který určitě rozhodne o nějaké té vteřině.... Dá se někde sehnat barevná pryž na sedlo, konkrétně červená? Díky



Ve světě se to občas vidí, ale u nás jsem rád, že seženu černou za pár kaček.. Zkus "technosel" nebo tak nějak podobně (to snad používá tovární Ducati). Chceš bejt ze všech nejrychlejší, co!?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

30.11.2008 v 21:28 | Nahoru | #579

UIAA>Perňa #81> už si vytáhl ty tvoje nový prkna ? nedělní odpolko...



Zdar carvere. No já je ještě nemám, čekal jsem až prodám motorku a budu mít jasnější ekonomickou situaci, takže teď pomalu kalkuluju a asi pořídím ty 102mm pod botou, abych pak ve freeridu nelitoval, že jedu na "běžkách".. No a když nebudou podmínky, vezmu své staré Movemenety Spark (83mm) a pojedu na nich (byl jsem s nima i teď), viz.:

Zde prašanová ochutnávka - JUMP postavenej kdesi ve freeridu, takže jsem se tam musel škrábat pěšky A ty polety za to stály

[URL=

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

30.11.2008 v 22:19 | Nahoru | #580
hustomegakruty tak jsem to zdarne cele precetl az do samotneho konce, a odnasim si opravdu dost informaci ktere budu urcite někdy potrebovat

Uvazuju nad okruhem, ale asi na to nemam dostatek penez, hold chudej student
Takze treba někdy , az budu "vydělavat"

Díky za Vaše informace, chci zase supersporta

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 09:46 | Nahoru | #581

Benja>hustomegakruty tak jsem to zdarne cele precetl az do samotneho konce, a odnasim si opravdu dost informaci ktere budu urcite někdy potrebovat

Uvazuju nad okruhem, ale asi na to nemam dostatek penez, hold chudej student
Takze treba někdy , az budu "vydělavat"

Díky za Vaše informace, chci zase supersporta


no pres sezonu se tady poradali akce okruh sosnova,
co je za cca 300 kc na 2 hodiny a kluci se hezky vyblbli.
a supersport neni podminkou okruhu ;o)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 13:40 | Nahoru | #582
Perňa #81> pěkný pěkný ale kurva já sebou nevozim žádnýho nelyžaře natož foťák. Mno, ale ani neskáču - moje nohy už by to asi nezvládly. tak není co fotit...

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 13:47 | Nahoru | #583
HausO: ja vim, že není.Ale vzdy se mi libili a měl jsem radsi supersporty,ale kvuli zdravotnim problemum (zada,kotniky,kolena...) jsem volil něco mezi, fazer se mi zdal jako hezkej stred, ale casem jsem pochopil, ze lasku neovlivnis

Sosnová aneb česká lípa, je pro mě cca 300km daleko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 14:01 | Nahoru | #584
Benja> Mýto máš určitě o hodně blíže ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 15:21 | Nahoru | #585

UIAA>Perňa #81> pěkný pěkný ale kurva já sebou nevozim žádnýho nelyžaře natož foťák. Mno, ale ani neskáču - moje nohy už by to asi nezvládly. tak není co fotit...



No my taky vozíme jen malý automaty foťáky, ale někdy ty fota nejsou úplně takhle idilický :\ (3x už jsme fotili krev z rypáčku - já 2x, celkem asi 8 stehů a kámoš letos bez stehů rozraženej ret).
Taky už to nějak cejtím, hlavně mi "cvakaj" kolena...ale futruju se Proenzi3, tak se to snad kua musí zlepšit!

A co jinak, jak se rozvíjí dohody a plány ohledně CECu 2009??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 17:05 | Nahoru | #586

pepazdepa1>Benja> Mýto máš určitě o hodně blíže ne?



Pokud myslis vysoke, tak to mam cca 120km nejbliz to mam jen do brna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 17:42 | Nahoru | #587

Benja>pepazdepa1>Benja> Mýto máš určitě o hodně blíže ne?

Pokud myslis vysoke, tak to mam cca 120km nejbliz to mam jen do brna


no my "prazaci" to mame taky do sosnovy skoro 100km do mostu taky tak...
ale aspon to neni stereotyp, navic s Fazrem bych tech 100km ani neresil, vzdit to je takova minimalni projizdka ;o)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 17:44 | Nahoru | #588

HausO>Benja>pepazdepa1>Benja> Mýto máš určitě o hodně blíže ne?

Pokud myslis vysoke, tak to mam cca 120km nejbliz to mam jen do brna
no my "prazaci" to mame taky do sosnovy skoro 100km do mostu taky tak...
ale aspon to neni stereotyp, navic s Fazrem bych tech 100km ani neresil, vzdit to je takova minimalni projizdka ;o)



jako jasny, ale kdyz nasadim trosku lepivejsi pneu, tak po te dalnici to pujde zachvilku do pryc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 17:52 | Nahoru | #589

Benja>jako jasny, ale kdyz nasadim trosku lepivejsi pneu, tak po te dalnici to pujde zachvilku do pryc


no pokud nebudes chtit brousit stupacky tak to zvladne imho kazda guma ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 18:08 | Nahoru | #590

HausO>Benja>jako jasny, ale kdyz nasadim trosku lepivejsi pneu, tak po te dalnici to pujde zachvilku do pryc
no pokud nebudes chtit brousit stupacky tak to zvladne imho kazda guma ...



to prave chci , kdyz uz , tak poradne

uvazuju o D208 nebo Qualifiery

Naposledy editováno 01.12.2008 18:08:54

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 18:41 | Nahoru | #591
Benja> Qualifier je dobrej za sucha, za mokra teda nic moc... ale nezkoušel jsem ho na okruhu, jinak výdrž na R1 tak do 5000 km při svižný jízdě na těch rozmlácenejch silnicích!! nikdy více, teď už jen na okruh

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 18:45 | Nahoru | #592
Benja> Dej tam Qualifir RR (dvousměs) vydrží ti po dálnici a lepidlo ti zbyde pro okruh

enzo> za mokra je vo hubu každá guma akorát sporttouriery mají lepší odvod vody jinak ten plyn musíš přívřít taky

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 19:33 | Nahoru | #593
enzo,MickXX: díky tak zkusim ty RRka, na kolik to tak vyjde? A co treba D208RR? Jako na mokru moc svizne nejezdim "rezzpect" ... spis pilu, kdyz je krasne, teplo

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 19:37 | Nahoru | #594
Perňa #81> ci woe prej proenzi - hele to je pro lidi nad hrobem.
Jinak CEC09 je zatím ve hvězdách.... Víš jak rozhoduje se v únoru a většinou to řeší pouze a jen peníze. Takže prostě bude jasno hned po zaplnění ....

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 20:09 | Nahoru | #595
Benja> Tak běž do těch Qualifier RR (hledej po shopech viděl jsem je kolem 3.500,- zadek)

208 - klasika
208RR - stejná pouze měkčí směs (rychleji se zahřívá) - doprodej
Qualifier - měkká směs celá
QualifierRR - měkká po stranách střed z D208 (dvousměsovka)

Jinak jak už to tu někdo poplival ty D208 tak z praxe ověřeno přímo na XX celá sada D208 vydržela cca 8.000km.
Osobně teď jezdím D Roadsmart (taky dvousměsovka) celou sadu najeto na ní zatím 6.700km a je na cca 50% !!! Na vodě bez problémů a na okruhu drží taky perfektně.
Jinak skvělá volba taky na výdrž i na okruh je Bridstone BT-016 ale cenově už trochu jinde, stejně jako Metzeler nebo klasika Pirelli. Takže Dunlopů se vůbec neboj a volba je na tobě.

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 20:23 | Nahoru | #596
MickXX: takže volit mezi těma 208RR a QualifierRR? ... ja pravě hledam něco tak do těch 5tisic+-nějake stovka uz mě nevytrhne prece jen pneu je potreba trosku kvalitnejsi

Mě jde pravě o to ze na "jaro" kdyz jeste nejsou silnice idealni na "Prasení" .. tak tam mam zatim D252 myslim ze ted mam obute, takze to tam sjedu a pak jak bude tepleji, tak chci pravě obut něco noveho, tak se raději ptam, sice to vypada blbe, ale proc se nezeptat

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 20:33 | Nahoru | #597
Benja> QualifierRR

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 20:40 | Nahoru | #598
dvousmesovku na orkuh nedoporucuji...
pri prechodu z mekci smesi na tvrdsi se meni charakteristika,
hlavne pri brzdeni je to dost nebezpecne co jsem si bohuzel
na vlasni kuzi odskousel i ja ...

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 20:43 | Nahoru | #599
MickXX: a jak tu rika HausO, myslis ze to nebude dělat paseku?Nerad bych lezel ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.12.2008 v 20:47 | Nahoru | #600
HausO> Je to možný, já s tím problém neměl zas tak na "krev" nejezdím. To víš mi rekreační jezdci. Akorát mě nasralo že sem si obrousil kapotu asi s tím kluci žlutí nepočítali že bude autobus kroužit i na okruhu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 630 Dnes v 16:13 Krautkopf
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1200, 1201] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 36006 Dnes v 14:50 Helitechnic
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf


TOPlist