globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Lehký a malý stan(kvalitní)

11.1.2015 v 15:38
Zdravím ve spolek.Sice je tu dost témat o stanech ale už staršího data a nic moc jsem nedohledal,tak se chci zeptat jestli nemáte někdo tip na malý a lehký kvalitní stan co by se vešel např do batůžku,mám sporta a toho místa fakt moc nejni ,no a nějakej tip na spacák a karimatku by taky bodnul ,co nejmenší a nejlehčí,všem za případné tipy děkuju

21.1.2015 v 15:34 | Nahoru | #571
Honza-TA950> člověk nesmí bejt hejsinka

21.1.2015 v 15:57 | Nahoru | #572
Weezzee> hejsinka? bohužel musím uznat, že nerozumím řeči Tvého kmene

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehký a malý stan(kvalitní)

21.1.2015 v 15:57 | Nahoru | #573
Kdyby jsi chtěla mrknout, me fotky jsoutady .

Honza-TA950: Já bych to ještě zkrátil a upřesnil: ...ale jinak ono to ranní vstávání ze spacáku není nic příjemného nikdy.

21.1.2015 v 16:19 | Nahoru | #574
fidlimydli> island, skotsko a skandinávie to chce trochu lepší vybavení do deště a pak se dá, jsou to zajímavé zamě

vstávání ze spacáku ...no s pěkným výhledem, bez nutnosti spěchu, počkat až se člověk trochu ohřeje na sluníčku, snídaně až do spacáku ...hmmm to zase můžu

21.1.2015 v 16:30 | Nahoru | #575
Honza-TA950> Tak taková konstalace u mne ještě nenastala.

21.1.2015 v 16:47 | Nahoru | #576
fidlimydli> jaké si to uděláš....

Když už tu byly fotky z cest tak Vietnam na moto

21.1.2015 v 17:22 | Nahoru | #577

fidlimydli píše: Weezzee> Podle fotek je tam opravdu nádherně a jestli jsi to dala sama jak píšeš, tak to jsi teda eso. Taky o Skandinávii uvažuji, ale prozatím mne pořád drží v povzdálí to počasí. Co čtu cestopisy, tak často deště a zima.
Kdyby jsi chtěla mrknout, me fotky jsoutady .

21.1.2015 v 18:41 | Nahoru | #578
Honza-TA950> Vietnam super. Fotky mne opět naladily. Mám Indii, Nepál, Írán a Vietnam na dlouhodobém seznamu a věřím, že se ke všemu postupně dostanu. Indie bude už za 2 měsíce. Chci si tam na den taky půjčit moto.

Edit: Ale jak jsem viděl fotky toho jídla, zemřu ve Vietnamu hlady. Jsem tak trochu ... trochu dost panda a kromě eukalyptových listů skoro nic nežeru.

Naposledy editováno 21.01.2015 18:49:29

21.1.2015 v 19:29 | Nahoru | #579
fidlimydli> Thajsko bylo na jídlo pohoda i pro zhýčkané turisty se vždycky něco našlo za rozumný peníz, Kambodža chudší, ale pořád pohoda. Vietnam mimo turistické místa prostě asijský - ale zemi je třeba poznat i prizmatem jídla a pití, takže pivo do plastu s kostkou ledu a kučecí pařát ze stánku k tomu patří
indie mi zatím vždycky unikla kromě čekání v dílí na letišni bez víza ale spousty známých tam byla a jídlo se dá - truchu zhubneš a když budeš jíst vaření třeba vegaratiánské tak v klidu...drobný průjem k cestování taky patří

jinak jestli jseš panda co jí eukalyptové listí tak je to ještě v poho, taková koala by na tom byla hůř

E: teď jsme si všiml, že jsi z valmezu. Já jsem původem z Rožnova

Naposledy editováno 21.01.2015 19:31:14

21.1.2015 v 19:58 | Nahoru | #580
Honza-TA950> Samozřejmě jsem myslel koala a eukalyptus, ale protože jsem jelito, tak jsem to poplet.

Bohužel poznávání zemí skrz jídlo nepřichází v úvahu. Opravdu jím jen pár věcí. Zbytek mne prostě natáhne a konec. Štve mne to, ale já si nerozkážu, aby mi to chutnalo. Venku strávím většinu času na kebabech, konzervách atp.

Jo, on každý pořádný Pražák pochází z Moravy.

1 reakcí na tento příspěvek Lehký a malý stan(kvalitní)

21.1.2015 v 21:42 | Nahoru | #581
Já naopaka sežeru všechno na co přijdu - jídlo mě prostě baví, jen se z toho holt často poseru

jediné jídlo co jsem v životě nedojedl byla medůza nakrájená na proužky...to jsem prostě nedal

22.1.2015 v 01:50 | Nahoru | #582
Honza-TA950> Hmmm. ..... Možná jsi měl zkusit kostičky, když Ti proužky nešmakovaly.

22.1.2015 v 07:39 | Nahoru | #583

Jo, bývá tam deštivo... ale to mi nějak neva. Když prší, tak si prostě vezmu pláštěnku Jak jsem psala, zamilovala jsem si skandi a tohle počasí k tomu prostě patří O to lepší je pak ten výhled všude, když se udělá hezky. V létě se chystám na Trolltungu, tak doufám, že bude aspoň trochu hezky, že tam nebudu stát v mlze

e: jinak cestopisy ze skandi se mi líběj od Šipky tady

Naposledy editováno 22.01.2015 07:46:43

22.1.2015 v 07:40 | Nahoru | #584

Honza-TA950 píše: Weezzee> hejsinka? bohužel musím uznat, že nerozumím řeči Tvého kmene

Prostě zhejčkanej rozmazlenej člověk

22.1.2015 v 07:43 | Nahoru | #585

titus píše: Kdo nebyl loni v Norsku, tak zaváhal, bylo tam nejlepší počasí za posledních 40let, a já to chytl trochu pršelo až na Nordkappu.

2 reakcí na tento příspěvek Lehký a malý stan(kvalitní)

22.1.2015 v 08:13 | Nahoru | #586
A fotky máte moc hezký jen mně města a památky prostě nic moc neříkají

22.1.2015 v 10:02 | Nahoru | #587
Weezzee> Jak jsem psal, jsem taky na přírodu, ale místa jako starý Jeruzalém, Benátky atp. rád navštívím, protože to jsou vyjímečná místa. Takový Londýn, Paříž, Miláno mne vůbec neláká.

22.1.2015 v 11:52 | Nahoru | #588

Weezzee píše: A fotky máte moc hezký jen mně města a památky prostě nic moc neříkají

tak co třeba docela opuštěné (v jižní části) Fanské hory v Tajikistanu? viz Tajik

22.1.2015 v 12:00 | Nahoru | #589

Alarm píše: To jsem fakt jedinej kdo vozí pro dva tento k tomu nafukovací madraci pro dva a dvě židličky

Ovšem, co se týče židliček, ještě to nemáš úplně dotažené

A ano, to na zemi je malý skládací gril, ketrý taky vozíme sebou a sbalí se do velikost ani ne A4 s tloušťkou 1cm.... NA dno kufru ideální. A to není dovolená s několika dny na místě, ale každý den někde jinde. Prostě se musíš umět nabalit a nevidím důvod, proč se nějak moc omezovat jen proto, že jezdíme na motorce. Vařič a jídlo si taky vozíme, protože to máme rádi, když se najíš někde v přírodě, není to o penězích, ale o pocitu. Do restaurace taky zajdem, ale to vaření k tomu prostě patří.

22.1.2015 v 12:28 | Nahoru | #590

Honza-TA950 píše: já to mixuju, tak mám spíš rád hory, kopce, lesy, vesnice atd. než že bych vymetal galerie amuzea, ale když už tam člověk je tak jít kolem vyhlášených památek a ani tam nenkouknout dost dobře nejde

To jo, mám v plánu třeba trochu projít Bergen v Norsku, až tam poletim Ale moc hrotit to nebudu, a spíš jak vyjde čas A ty hory vypadají super

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehký a malý stan(kvalitní)

22.1.2015 v 12:29 | Nahoru | #591

motorbreath píše: Nejsi. Ten jme vozili kdysi, ale nahradili jsme ho velkým Áčkem s mega předsíňkou, pro dva až tři lidi super veget, líp se to staví a balí.

Ovšem, co se týče židliček, ještě to nemáš úplně dotažené

22.1.2015 v 13:14 | Nahoru | #592

zdenekhanz píše: Tak to je moje rec,proc se omezovat a ještě si to uzit,staci se jenom umet zabalit..

Jdu trénovat

22.1.2015 v 14:18 | Nahoru | #593

Ovšem co je pro jednoho omezení, může být pro druhého výhoda. Jelikož je mé SV lehké, mám rád lehkou motorku místo tanku, je pro mne omezení vysoká hmotnost bagáže ať ji sbalíš jakkoliv. Spím každý den jinde a na divoko, tak by mne taky omezovalo každodenní dlouhé rozkládání a hlavně úmorné balení všech těch věcí.

Naopak chápu, že GSák, který má tank už v základu, nějaké to kg neřeší a požitkář dá přednost steaku z jeho grilu snězeném v sedací soupravě s ubrusem a vázičkou plnou gerber i kdyby měl zapojit přívěs.

Každému co jeho jest.

Edit slovosled

Naposledy editováno 22.01.2015 14:25:33

22.1.2015 v 14:18 | Nahoru | #594

Kluzon píše: Jdu trénovat

ono to o tom dost je si najít svůj systém co člověku vyhovuje,
vymyslet jak náklad na motrku uložit - jestli kufry nebo tašky či vaky, co kam dát tak aby to člověku vyhovovalo a bylo to praktické

ono pěkne si doma sbalit s tím, že místo pro stan bude dole v kufru se pak ukáže jako naprosto nepraktické protože je třeba všehcno vyndat ze stanu, uložit stna apka vše ostaní. Nebo že se zapomene na místo na běžné provozní nákupy nebo na uložení vody na pití atd.

22.1.2015 v 14:33 | Nahoru | #595

fidlimydli píše: Samozřejmě podle libosti každého soudruha a pokud to někomu vyhovuje, ať si sebou vozí třeba i peřiny. (ano, znám takové i když autem)

Každému co jeho jest.

Edit slovosled

Amen

2 reakcí na tento příspěvek Lehký a malý stan(kvalitní)

22.1.2015 v 14:57 | Nahoru | #596
motorbreath : nemáš někde odkaz na ten gril ? :) Taky bych neco takoveho chtel vozit, taham gril kam muzu,ale na masinu je muj velky - slozeny 46 x 41,5 cm a tezky 2.6kg .. Nasel jsem neco takoveho,to je mensi http://www.vela.cz/skladaci-gril-v-brasne

Naposledy editováno 22.01.2015 14:58:36

22.1.2015 v 15:29 | Nahoru | #597
devmixil> tohle vypadá že by mohlo být ono

Lehký a malý stan(kvalitní)

22.1.2015 v 15:29 | Nahoru | #598

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehký a malý stan(kvalitní)

22.1.2015 v 17:15 | Nahoru | #599

Weezzee píše: Počkej, to chceš říct, že jsem tam byla za nejlepšího počasí a teď už to bude jen horší? Sakra Je fakt, že za ten týden co jsem tam byla mi pršelo jen jednu noc celou a jeden den s občasnýma přeháňkama, ale to foukal takovej vítr, že jak rychle jsem zmokla, tak rychle jsem zase uschla Když jsem tam byla (na Jihu na Hradangerviddě), tak zrovna ve Skotsku zuřil nějakej Orkán a lízlo to i jih Norska... Jednu noc jsem tam měla nějakých 17-20ms vítr. Pořád mě budil třepotající se stan

To ne, ale loni to byl nějakej extrém.Dá se říct, že jsme nepotřebovali věci co jsou skoro všemi doporučovány
Zateplení pod hadry, teplý rukavice,(někdo dokonce tvrdil, že bez vyhřívaných heftů to nejde) atd. Já jezdím celý léto v bezprstových rukavicích a tam bych je využil po celou dobu taky. Prostě jsme se přes den normálně potili, a koupali se až u polárního kruhu, a to je co říct, já totiž, když voda nebuble, tak mě tam nikdo nedostane

Tu se můžeš podívat

Lehký a malý stan(kvalitní)

22.1.2015 v 17:15 | Nahoru | #600
Těch skládacích grilů je víc v různém provedení velikosti a skladnosti