globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vzducháč K&N
21.11.2010 v 20:49
Ahoj, tak jsem poprve rozdělal motku na výměnu vzducháče a zjistil jsem, že tam mám K&N. Moje otázka zní: Čím tyto filtry perete? Musí to být něco origo k tomu určené, nebo se do dá prát něčím doma dostupným? Dík Mirek
Předchozí
1 2
Následující

Vzducháč K&N

19.4.2012 v 09:53 | Nahoru | #31
Sem leda prdnu ty fotky svíček.

celý článek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzducháč K&N

19.4.2012 v 10:53 | Nahoru | #32

MedWed píše: mno nevim... pacto mereny vykon byva vykon na zadnim kole... takze pokud merici stolice neprepoctava nejakym koeficientem ztrat... tak by nemel byt vyssi. tedy pokud vyrobce nekeca a nepropaguje schvalne nizsi vykon ve svych materialech :)

Výrobce právě většinou udává větší výkon než je skutečnost, rádi kecají a honí si triko ale stačí kouknout do několika renovovaných časopisů kde jsou srovnávací testy mašin a u některých je prováděno i to měření a leckdy nesedí právě u té většiny.

Naposledy editováno 19.04.2012 10:54:57

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzducháč K&N

19.4.2012 v 16:36 | Nahoru | #33

Katana píše: Výrobce právě většinou udává větší výkon než je skutečnost, rádi kecají a honí si triko ale stačí kouknout do několika renovovaných časopisů kde jsou srovnávací testy mašin a u některých je prováděno i to měření a leckdy nesedí právě u té většiny.



takze se shodneme, ze tohle

Davecherokee píše: papírový výkon a naměřený se neshoduje, ten papírový je vždy nižší)

je nesmysl :)

(reakce na) Vzducháč K&N

19.4.2012 v 16:47 | Nahoru | #34

jetam píše: vyprat v jarový vodě


škodiči

(reakce na) Vzducháč K&N

19.4.2012 v 19:47 | Nahoru | #35
MedWed> No jo, myslel jsem to jinak než jsem to napsal, výrobce vždy (téměř vždy) udává vyšší výkon než je realita.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzducháč K&N

19.4.2012 v 19:54 | Nahoru | #36

MedWed píše: je nesmysl :)



jak kde... u nas se casto nameri vetsi vykon, zakaznik je pak spokojenejsi.. zvlast kdyz v miste kde se meri predtim nakoupil treba vyfuk, KN filtr atd ... doporucuju prohlidnout treba namerene grafy co maj na strankach DK raccing

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzducháč K&N

19.4.2012 v 20:30 | Nahoru | #37
assassin> tak nebavim se o zamerne nepresnem mereni...

(reakce na) Vzducháč K&N

19.4.2012 v 20:40 | Nahoru | #38

MedWed píše: assassin> tak nebavim se o zamerne nepresnem mereni...



ono se caso ani moc presne merit neda.. beznej typ brzdy ma jen setrvacnik, tzn na zadnim kole neumi vlastne zmerit nic.. jen meri jak rychle se valec roztaci a z toho vse pocita... tzn je jasny ze spousta parametru co do toho vypoctu vstupuje muze mit velkou chybu a neni moc moznosti jak je zjistit presneji....

brzda ktera ma i retarder uz dokaze primo merit moment na kole.. to uz je jina samo....

je to hlavne o obsluze a to se obavam ze casto lidi co meri nemaj vubec predstavu co ztezejni parametry jako "moment setrvacnosti" znamenaji a podle toho vypadaj namereny data...

Vzducháč K&N

20.4.2012 v 10:08 | Nahoru | #39
S momentem setrvačnosti jsme tůhle ve škole laborovali a ejhle i motor z Favritu měl bez problému 400 kW

Vzducháč K&N

20.4.2012 v 23:22 | Nahoru | #40
Čau, mám otázku zpět k těm filtrům. Montoval jsem Gipro na FZ1, když jsem odklopil nádrž mrknul jsem i na vzduchový filtr. Mašina má najeto 16 tis a v servis manuálu píší výměnu až po 40 tis. Filtr vypadá po 16 tis slušně, airbox je 100% čistej, ale stejně bych rád filtr vyměnil, když jsem se k němu složitě propracoval (sundat panely, odklopit nádrž ...). Pokud tam dám např. Pipercross jaké jsou u něj lhůty kde se musí znovu namazat? Předpokládám, že ten lepivej olej na airfiltry po čase "zaschne". Není lepší v tomto případě, kdy se tam dostanu málo často použít originální papírák?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzducháč K&N

22.4.2012 v 12:06 | Nahoru | #41
faudy> mám vyměněné jenom Knko a to z finančních duvodu, je mi jedno jestli to má o tři koně víc nebo míň, za jizdy jsem žadné změny nepozoroval, problém je jenom při startu za nizkých teplot a to stejně moc nejezdím, ale jak tady někdo píše jestli to muže ovlivnit životnost motoru a jak se to bude chovat ve větší n.m. výšce třeba v alpách

(reakce na) Vzducháč K&N

24.4.2012 v 20:53 | Nahoru | #42
petranule> V Alpách se ten motor stejně umrtví (horní spektrum), i když jsem měl možná placebo efekt že s KN to bylo o jeden malej chlup lepší. Ale byl tam na jednom pasu slovák s TA650, měl na tom laďák a právě že homologační vložku vyndával když jel do kopců a povídal, že mu to ani "nekucká".
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.


TOPlist