paolo_novy Přidat reklamu

Téma: jak je to s přejezdy na enduru po silnicích?
29.9.2010 v 17:56
zdravim, plánuju jít off-road po pár pokusech mě na silnici zabít, proto si chci pořídit enduro a jezdit mimo silnice. Mám otázku, při přejezdech po silnicích budu mít samozřejmě SPZ a světla, ale blinkry hodlám mít v krabici, můžou být nějaký problémy když mě zastavěj orgáni s tim že ukazuju jenom rukou?vim že se ukazovat rukou může, ale když bych ty blinkry měl na tý motorce mít tak nevim.... nemám s timhle zkušenosti, možná je to banální otázka...jak to děláte vy?
jo a taky mám dotaz jestli má EXC450 05-07,08-x nějaký vážnější problémy?
Předchozí
1 2
Následující

jak je to s přejezdy na enduru po silnicích?

29.9.2010 v 23:17 | Nahoru | #31
škoda jí ničit v terénu, je to opravdu leštěnka, docela sem se na ní vyřádil a tahát ji do terénu a mlátit s ní o zem, to fakt nee...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak je to s přejezdy na enduru po silnicích?

30.9.2010 v 08:43 | Nahoru | #32

PRETORIAN88>Vespa> jj, dědkovi sem dohazoval kámošovu DRZ, asi už zas hledá něco jinýho měl nějaký dilema...



Jo dědek má dilemat nekonečno. Zatim chce Jawu 350.

(reakce na) jak je to s přejezdy na enduru po silnicích?

30.9.2010 v 12:06 | Nahoru | #33

roberto.cz>A enduristovi69 jsem dohazoval Vespovu KTM


Děkuju!

jak je to s přejezdy na enduru po silnicích?

30.9.2010 v 15:22 | Nahoru | #34
rukama mávat můžeš

jak je to s přejezdy na enduru po silnicích?

30.9.2010 v 15:24 | Nahoru | #35
Neboj sa, 450 ti určite bude stačiť a len tak sa na kraj jej možností nedostaneš. Teda ak nechceš jazdiť len po poľných cestách a lúkach. Ja som zo začiatku tiež chcel len výkon. Najprv som mal Hondu CR 250R, ale bolo to moc, zobral som 4T Husaberg FE 400, ale pri mojom nepravidelnom jazdení som zistil, že aj ten je nad moje sily. Teraz mám Yamahu WR 250f a výkon chýba len veľmi málo kedy. Väčšinou v dlhých tiahlych výjazdoch. Všade inde má sily viac než dosť a vydržím jazdiť v rovnakom tempe oveľa dlhšie ako som vládal na 400.

(reakce na) jak je to s přejezdy na enduru po silnicích?

30.9.2010 v 19:06 | Nahoru | #36
hiffson> to sou pády nejdřív biga, pak chtěl DRZ, tedkon jawu

1 reakcí na tento příspěvek jak je to s přejezdy na enduru po silnicích?

1.10.2010 v 18:17 | Nahoru | #37
Čau.
Já do léta jezdil na YZF 250 F a celkem to byla fajn motorka,ale brutální náklady na údržbu (ventily,píst,řetězovka,olej) tak jsem v červenci koupil KTM 450 EXC-R r.v. 2006.
Motorka je o něco těžší než krojda (cca 8kg) ale manévrovatelnost v terénu je v pohodě a motoricky je enduro do terénu lepší než krojda,protože má lepší spodek a střed plynu.Takže když uděláš chybu ve výjezdu dá se to lépe zachránit plynem či spojkou než u krojdy,která se hned staví na zadní.S KTM jezdím i na motokrosové trati a taky není problém,podvozek to má super a síly na rozdávání ALE hlavně ty servisní intervaly a údržba je někde úplně jinde!!!Je rozdíl řešit olej po 5 nebo 15 mth,o ventilech ani nemluvě.
Co se týče KTM 525 EXC, tak to bych spíše považoval za cestovní enduro nebo motárda,moc síly do terénu KTM 250 EXC budeš muset více honit(taky záleží, kde chceš jezdit),takže mé doporučení je 450 EXC-R
Jo,malou značku mám taky na zadku (bez blinkru) a zatím není problém

ps: když jsem KTM kupoval,tak mi všichni říkali,že jen do r.v. 2006 pak prý byl nějaký velký problém s vačkou nebo ojnicí na motorech,ted kua nevím

1 reakcí na tento příspěvek jak je to s přejezdy na enduru po silnicích?

1.10.2010 v 22:08 | Nahoru | #38
když už se bavíte o endurech tak taky přihodím dotaz: jaký jsou výhody/nevýhody 2t/4t u endura?

Naposledy editováno 01.10.2010 22:57:20

jak je to s přejezdy na enduru po silnicích?

1.10.2010 v 23:03 | Nahoru | #39
můj názor je že 2T je do lesa lepší ohledně váhy, ale je horší na výjezdy, protože nemá takovej spodek jak traktorovej 4T. Jinak je to hlavně o tom co komu víc sedne

(reakce na) jak je to s přejezdy na enduru po silnicích?

1.10.2010 v 23:47 | Nahoru | #40
StrejdaG> díky za tip, vidim to už delší dobu na EXC450 tak snad se toho dožiju a brzy si jí pořídim...

jak je to s přejezdy na enduru po silnicích?

2.10.2010 v 09:37 | Nahoru | #41
dobrá volba

(reakce na) jak je to s přejezdy na enduru po silnicích?

3.10.2010 v 20:26 | Nahoru | #42

Maikl>když už se bavíte o endurech tak taky přihodím dotaz: jaký jsou výhody/nevýhody 2t/4t u endura?



no nevýhody, snad jedině zase ta údržba 2T a 4T je jiná (motor)
jinak tady kolem jezdí kluci na endurech KTM 200 nebo 300 a není vidět,že by jim to v terénu nějak vadilo,ale je fakt,že je u nás převaha 4T motorek .
Já z 2T endur akorát zkoušel GAS GAS 250 - co se týče ovladatelnosti,tak to bylo jako kolo s tím se dalo jezdit všude,akorát ten průběh plynu mi moc neseděl do ostrých výjezdů,prostě nic nic a nejednou urvané ruce jo a hlavně,2T motorky nebrzdí motorem jako 4T,takže ve sjezdech,si hodně na brzdách......
Takže pokud moc nejezdíš,tak 4T ti ledacos odpustí no a 2T tě bude asi stát méně peněz na údržbu
Ale ber to tak,že já 2T nikdy moc nejezdil,takže si ještě počkej na názor nějakého 2T borce

Naposledy editováno 03.10.2010 21:22:59
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Tutor 12 18.3.2024 v 16:44 krokoš
Smazat prosim KTM EXC 450 Tutor 0 7.3.2024 v 14:20 Tutor
Smazat prosim KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Tutor 0 7.3.2024 v 13:59 Tutor
Ktm KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Musilll 1 28.2.2024 v 18:54 Norous123
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06


TOPlist