Téma: Beta Alp 4.0
27.7.2010 v 17:02
ahoj, není mezi vámi majitel Bety Alp 4.0 ?
chtěl bych o motorce získat nějaký informace, o zastoupení v ČR, možnostech servisu atd.
vím, že motor je DR 350, ale to je tak všechno.
díky za každý info!
chtěl bych o motorce získat nějaký informace, o zastoupení v ČR, možnostech servisu atd.
vím, že motor je DR 350, ale to je tak všechno.
díky za každý info!
Petr Huska> Kaštan jel Dakar na DR 350? Vim teda že jel na DR-Z 400, ale o 350 nevim. máš nějaky foto?
Jinak DR 350 má určitě dobrej motor, ale v tom Alpu asi bude nějak předělanej. Kámoš měl M4, což je motardovej Alp 4.0 a vrátil to po pár dnech, protože ten motor vydával zvuk jak setrvačník. Je to aji slyšet na nějakym videu na YouTube. Sice to prej jelo dobře, ale mělo to šileny zpracování a bál se těch zvuků z motoru
Jinak DR 350 má určitě dobrej motor, ale v tom Alpu asi bude nějak předělanej. Kámoš měl M4, což je motardovej Alp 4.0 a vrátil to po pár dnech, protože ten motor vydával zvuk jak setrvačník. Je to aji slyšet na nějakym videu na YouTube. Sice to prej jelo dobře, ale mělo to šileny zpracování a bál se těch zvuků z motoru
Makotřas> Musím souhlasit s Petrem Huskou, asi jsi natrefil na špatný kus. Moje DRko jezdí spolehlivě a motor vydrží opravdu hodně, samozřejmě bylo třeba po 18 letech vyměnit některé díly, ale třeba klika a ojnice včetně ložisek jsou původní a vůli nemají naprosto žádnou. To současná endura už asi těžko splní.
Buď ten motor Beta nějak předělala a tím snížila životnost, nebo jsi měl prostě vadný kus, ale koncepce motoru jako taková špatná být nemůže.
Buď ten motor Beta nějak předělala a tím snížila životnost, nebo jsi měl prostě vadný kus, ale koncepce motoru jako taková špatná být nemůže.
1 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 4.0
tak v roce 96 mi bylo 9, to sem Dakar a časopisy zrovna nesledoval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 4.0
Navrc.WR-F>tak v roce 96 mi bylo 9, to sem Dakar a časopisy zrovna nesledoval
Tak to mě bylo sice už 10, ale taky jsem ho nesledoval

Pro všechny: Kaštan s tím jel, pokud vím, nejen Dakar (a to byly tenkrát trasy přes saharu!) ale paris-peking a jestli si dobře vzpomínám, startoval s tím i na nějaké 6D! Ty motory jsou vymyšlené dobře, i po těch letech se točí a ještě chvíli budou, záleží jen na tom, jaké hovado s tím jezdilo před váma... ale pokud beta ten motor nějak podělala, co na tom, DRka jsou dělané ještě poctivě


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 4.0
black-jack> Ahoj,nechci tady dělat roztržky ,je to moje osobní zkušenost ,motor má beta uplně stejnej jako dr 350 se startérem dokonce na víčku ol filtru je logo beta jen nalepené když sundáš logo je tam nápis suzuki,jinak je rozdíl na cdi počet kabelu ,motor má automatický dekompresor,některý nemá startovací páku ale to mněly i dr 350,unás těch dr 350 jezdilo docela dost a všichni se toho zbavily ,jinak se podívej kolik lidí na to schání pořád věci do motoru a pořád ty stejné,,příklad hlava motoru příčina,,špatné olejové čerpadlo ,sám Kaštan doporučuje jeho kontrolu a na 25000km jeho vímněnu,častá závada zapalování,častá závada vyletí vivažovák ven z motoru tam je vírobní vada na klice,chci ti jen poradit mám s tím motorem jen problémy a rozhodně nejsem sám ,když se podíváš třeba na hondu xr 400 tak tam je vše v pohodě je to určitě lepší volba než suzuki ,jinak je pravda že s WR 400 se to rovnat nedá
Makotřas> to s tím nápisem suzuki na beťácém motoru je mazec teda
Jinak vydřená hlava: málo oleje, nebo vyběhané čerpadlo
zapalování: buď opravdu výrobní vada, nebo se někdo hrabe v elektrice a pak něco odejde
vyvažovák: u modelů od roku 93 výš není řádně zajištěn pohon vyvažováku ( to máš svatou pravdu), jedná se o modely, které mají díru pro trn durch klikou, ale dá se to vyřešit např řádným zalepním a je klid
Podle mě to není špatná motorka, jen se na ní časem projevují přetáhnuté výměny oleje, nečistění vzduch filtru a různé prasárny (úpravy) původních majitelů. To, co píšeš o Betě ALP mě dost překvapuje, ale nezbývá nic jen ti věřir
Ale pozor, jsou tu dneska výkonnější motorky s lepším podvozkem, nižší váhou, o tom není třeba se přít, ale pochybuju, že zvládnou najet to, co staré endura DR,XR,XT...

Jinak vydřená hlava: málo oleje, nebo vyběhané čerpadlo
zapalování: buď opravdu výrobní vada, nebo se někdo hrabe v elektrice a pak něco odejde
vyvažovák: u modelů od roku 93 výš není řádně zajištěn pohon vyvažováku ( to máš svatou pravdu), jedná se o modely, které mají díru pro trn durch klikou, ale dá se to vyřešit např řádným zalepním a je klid
Podle mě to není špatná motorka, jen se na ní časem projevují přetáhnuté výměny oleje, nečistění vzduch filtru a různé prasárny (úpravy) původních majitelů. To, co píšeš o Betě ALP mě dost překvapuje, ale nezbývá nic jen ti věřir

1 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 4.0
Na Bazoši i tady na motorkářích je jedna na prodej! Míra
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail [1 ... 9, 10] Beta ALP 4.0, Fantic XEF 250 Trail | Matess727x | 275 | 14.3.2025 v 06:36 SuperSic58 |
Beta Alp 40 Beta ALP 4.0 | v4o | 19 | 26.7.2024 v 14:20 radimnet77 |
Manuál Beta Alp 4.0 | xrkář | 5 | 13.3.2023 v 13:42 Yevgen |
jiné pneu v TP Beta ALP 4.0 | Fulham | 1 | 28.5.2020 v 20:33 Kohlstein |
Motorka na polní cesty a ne moc těž... Beta Alp 4.0 | agrarnik | 19 | 28.11.2014 v 14:56 Tchert |