Co víc dodat?Motor KTM, 6 rychlostí. dík za další dvoutakt!!!!!!
Naposledy editováno 09.07.2010 01:39:22
Jira>PetrTM> Mně to přišlo jen vtipný psát "4T je dost takový těžkopádný a motor nemá o moc lepší vlastnosti než 2T" a přitom se zmínit o tom, že na žádné nejel (vyznělo to tak). Potkali jsme se na CC dvojic, které jel na MX motorce, ale tam byla polovina trati MX, tak proč ne.
Ti kteří vyhrávají UFO by podle mne vyhráli i na jiné spolehlivé motorce. Knight by vyhrával na BMW kdyby ho dovezlo do cíle a na Kawasaki taky kdyby u nich zústal.
Přijde mi, že hodně lidí si koupí starší 2T kvůli "výhodné" ceně. Pak ještě to co se říká o údržbě a tak...
Pro mne je 2T moc "splašená" a jelikož jezdím málo, žádné trénování jen závody a cílem je spíš dokončit, užít si to a "nezrakvit se", tak je pro mne 4T optimální. Na EXC 300 bych si asi zvykl, ale třeba tankování by mne otravovalo. Teď jsem si ověřil, že 2 hodiny na nádrž (7,něco) dám. Ať si každý pilotuje na co má a co mu sedí, ale já na hobby enduro doporučím každému začátečníkovi 4T enduro.
Je léto, "okurková sezóna" a zatímco silničáři řeší "kůže x textil" tak tohle se zvrhne do "4T x 2T".
BTW: USWE Ti pošlu v týdnu, tak doufám, že s tím budeš jezdit!
na 4T enduru jsem seděl akorát jednou a to bylo teď na KTM dni v Bělý, byla to 450, pak jsem přesednul na EXC250 2T a ten rozdíl ve váze a ovladatelnosti byl hodně znát, navíc motor mě dost šokoval tím, jak jde odspodu, čekal jsem to mnohem horší. výkonu hafo a občas stačilo pohladit spojku a jelo to furt. takže z tohoto důvodu bych nikdy 4T enduro nechtěl a to nepočítám náklady na servis. rozhodně jsem neměl v úmyslu tady rozpoutat diskuse ve stylu 4T vs 2T, protože ty jsou většinou o hovně. každýmu vyhovuje a baví ho něco jinýho.
jinak XC na krosce se jede celkem dobře, ale dost záleží na trati. v božeticích byla část na MX trati a zbytek se jel na bublačku v lese. takže na krosku ideální. naštěstí
akorát mě od neustálýho spojkování přestal fungovat ukazováček, tak jsem se skvěle naučil prostředníčkem a už nechci jinak
2 reakcí na tento příspěvek Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
Troj11>Ač to bude v serii asi nejlepší 2t na trhu- 6kvalt, 11ka průhledná nádrž.. furt je to "JEN" přeplastovaná KTM.. přál bych si dvoutakta s nádrží pod sedlem alespoň na ujetí 150km, kryté výfukové koleno, 6kvalt, max 110kg plná.. toho se asi nikdy nedočkám.. leda si jí postavit sám jako prototyp...
dobře řečeno1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
Matess727x>Markus: To že jsi se svezl jednou na 4T někde kolečko kolem břízek, neznamená, že víš o čem mluvíš. Chce to vyzkoušet 4T versus 2T více v terénu při nějakém náročnějším enduro offu a delší dobu, aby jsi byl kompetentní to pak nějak objektivně posoudit.
Povedal by som, že to isté platí aj v opačnom prípade. Ak sa z fóra dobre pamätám, tak na EXC si veľa nejazdil a porovnávať moderný 2T s niečím čo si jazdil pred 30 rokmi je tiež dosť zcestné.
volodaj>Povedal by som, že to isté platí aj v opačnom prípade. Ak sa z fóra dobre pamätám, tak na EXC si veľa nejazdil a porovnávať moderný 2T s niečím čo si jazdil pred 30 rokmi je tiež dosť zcestné.
...nikde to neporovnávám s 2T z před 30-ti roky,...nevkládej mi prosím do ust něco, co jsem neřekl a nenapsal. Každopádně jsem na různých 2T - brácha jich měl požehnaně najezdil o dost více, než v případě Markuse, na 4T jedna zkušební jízda kolem břízek. Ale v podstatě to je jedno.Sdílím názor toho, kdo říká, že každému podle jeho potřeb a chutí.Já už bych ale prostě 2T nechtěl,...nelíbí se mi už ani zvuk 2T.
A k tým výjazdom, čo tu už bolo spomenuté. Veľakrát keď ideme jazdiť, tak vidím, ako najväčšie problémy sa niekam vyštverať majú práve borci, ktorí majú 525 a podobné obsahy a ich hlavná debata je, aký majú krúťak. Potom sa zahrabú, čaká sa na nich a ťahať ich musia chodiť chlapci na 125 2T, ktorý hore vybehnú bez problémov.
Naposledy editováno 09.07.2010 17:13:18
Matess727x>Markus: To že jsi se svezl jednou na 4T někde kolečko kolem břízek, neznamená, že víš o čem mluvíš. Chce to vyzkoušet 4T versus 2T více v terénu při nějakém náročnějším enduro offu a delší dobu, aby jsi byl kompetentní to pak nějak objektivně posoudit.
tak tý čtyripade jsem dal samozřejmě kouř, nebyla moje lítal jsem na ní půl hodiny a pak půl hoďky na cvajtaktu. to stačí ne? na delší trať by byla samozřejmě pohodlnější 2T bych řek.
taky myslím, že spousta začátečníků si zbytečně pořizuje velký čtyřtakty, jejichž výkon nedokážou pořádne zužitkovat. vetšinou řeknou, že to jde vocpoda a dýl to vydrží do servisního intervalu, ale pak se mdrlaj skoro na volnoběh po lese na hroznym kladivu. jezdim 125 a můžu říct, že ještě zdaleka neumím využít všeho co ta motorka umí. pro mě stále výkon dostatečnej
nemínim tady někomu cpát že 2T rulez, nebo něco takovýho. jenom nechápu proč tahat do lesa tolik železa, když to není třeba. toť vše
Naposledy editováno 09.07.2010 17:25:18
1 reakcí na tento příspěvek Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
...neexistuje odpověď co je a co není lepší, a proč!...co a jak a proč vyjede a co a jak a proč nevyjede!
.......hlavní je "pilot"!.......moto už jen může vylepšit jízdní styl a výkony!
........myslím stroje v technickém a udržovanem stavu.To je další důležitá věc!
Když je pilot "kopyto" tak mu nepomůže nic!
Naposledy editováno 09.07.2010 17:30:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
Jira>PetrTM> Mně to přišlo jen vtipný psát "4T je dost takový těžkopádný a motor nemá o moc lepší vlastnosti než 2T" a přitom se zmínit o tom, že na žádné nejel (vyznělo to tak). Potkali jsme se na CC dvojic, které jel na MX motorce, ale tam byla polovina trati MX, tak proč ne.
Ti kteří vyhrávají UFO by podle mne vyhráli i na jiné spolehlivé motorce. Knight by vyhrával na BMW kdyby ho dovezlo do cíle a na Kawasaki taky kdyby u nich zústal.
Přijde mi, že hodně lidí si koupí starší 2T kvůli "výhodné" ceně. Pak ještě to co se říká o údržbě a tak...
Pro mne je 2T moc "splašená" a jelikož jezdím málo, žádné trénování jen závody a cílem je spíš dokončit, užít si to a "nezrakvit se", tak je pro mne 4T optimální. Na EXC 300 bych si asi zvykl, ale třeba tankování by mne otravovalo. Teď jsem si ověřil, že 2 hodiny na nádrž (7,něco) dám. Ať si každý pilotuje na co má a co mu sedí, ale já na hobby enduro doporučím každému začátečníkovi 4T enduro.
Je léto, "okurková sezóna" a zatímco silničáři řeší "kůže x textil" tak tohle se zvrhne do "4T x 2T".
BTW: USWE Ti pošlu v týdnu, tak doufám, že s tím budeš jezdit!
hele nevzpomínám si, že bychom se potkali. ani nevím jak vypadáš a co máš za motorku
Vespa>jack91> ony ty YZtka a CRka budou myslím trochu poladěný na enduro - těžší setrváky, vejfuky, přívěry apod.. nedokážu si představit že by se ostrý CR vydrápalo stejně jak podtuněný EXC.
urcite to meli naladene, protoze to co jsem videl tak to cistokrevny MX asi nebyl, ale docela by me zajimala technicka dokumentace tech uprav:) nic mene byli to pani piloti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
markus>hele nevzpomínám si, že bychom se potkali. ani nevím jak vypadáš a co máš za motorku
Jel jsi s Michalem ne? Parkoval jsi obytňák vedle něj. Byli jsme si představený, před první jízdou jsme se bavili, mám EXC-F.............a Hele se nejmenuju.
2 reakcí na tento příspěvek Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
Tohle je jen nápad kam ještě vrazit KTM motor....i když dobrý tak nevím proč, když si můžu koupit originál. Za mě
Proč plýtvají penězi do vývoje 2T Husaru a neinvestují do vývoje 2T KTM...... jen práce pro práci... asi to s tím husarem dobře nedopadne a KTM ho stejně po pár letech odstřelí
1 reakcí na tento příspěvek Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
MikiberG>Nic proti 2T motorkám ale k Husarovi patří 4T a charakterový jednoduchý a spolehlivý motorky. Co s ním ted předvádí KTM je pošlapání historické minulosti. Navíc to nikam nevede protože to jsou v podstatě jen jinak poskládaný KTM a v konkurenci nijak nevynikají. Je to podle mě totální odklon od hard motorky k metronářadí. Kde jsou ty časy kdy ve sloganech Husabergu bylo "Neděláme motorky krásné ale jednoduché a spolehlivé,jenom 4T, .... pro závodní použití atd..." To byly slogany kolem roku 2005 a s tím jsem se ztotožňoval. Jako hobík potřebuju trvanlivou jednoduchou a spolehlivou motorku. Je mi celkem fuk jestli 2T nebo 4T - každý si vybere to svoje ale chtěl bych něco jinýho, odlišnýho, s nápadem..... třeba jako otočenej motor.... jen nevím proč 1 000 000 změn směrem ke standardu KTM.....?
Tohle je jen nápad kam ještě vrazit KTM motor....i když dobrý tak nevím proč, když si můžu koupit originál. Za mě
Proč plýtvají penězi do vývoje 2T Husaru a neinvestují do vývoje 2T KTM...... jen práce pro práci... asi to s tím husarem dobře nedopadne a KTM ho stejně po pár letech odstřelí
souhlas se vším, akorát je možný, že to naopak Husabergu zvýší obrat a stane se zněj silnější firma v rámci konsorcia KTM
Joraell>Moc to zerete. Je prece jedno jake jine motorky dela houser, pokud ma nekdo rad jeho 4t tak si je koupi a nejakej 2t ho nezajima, me se tento 2t docela libí. Ackoliv je to vesmes preplastovana KTM s kvaltem navic a vetsi nadrzi, tak i tohle je jeji plus :)
Kvalt naviac nemá, KTM 300 EXC pre 2011 má tiež 6-kvalt.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
1 reakcí na tento příspěvek Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
Uvalak>MikiberG> zadnyho spolehlivyho Husaberga jsem jeste nepotkal a jednoduchym bych ten motor taky nenazval, kdyz se musi kvuli kazdy kokotine pulit... teda mluvim o modelech do 08, toho novyho nikdo z kamaradu nema, ale ja sam docela uvazuju o FE 390
Ale prosimte? a kdy jsi ten motor pulil ? pulit se musi kvuli vymene pistu kterej budes menit po 500 mth. Nemluve o tom ze kdyz by se to nahodou hvizdlo tak vymenis vlozku a jedes vesele dal jako na novem jakoby jsi na jine motorce vymenil celej valec, pritom za cenu noveho nikasilu. Jednoduzsi motor byt ani nemuze, 1 vackovej 4 ventil s pristupem ke vsemu i kdyz je motor v ramu.
Spolehlivost byl problem prvnich ?novych modelu" rok 00 a 01 dale se problémy vychytavaly. Jse o to ze KTM chtela udelat motorku s mnoha dily stejnymy jako na KTM a tim vznikal hlavni kamen urazu. Od roku 03 je u nej jedinej problem a to zapalovani, ktere se vymenilo v roce 2004 za nynejsi kokusan a karburator za nyni pouzivany FCR a motorka je proste bez chyby.
Naposledy editováno 10.07.2010 19:26:18
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
mě toto vodrazovalo od těch vostrejch, ale jezsli u Husaro to je až po 500mth tak to je jiná