globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: K6 vs K7
13.5.2010 v 15:13
Zdravím všechny uvažuji o téhle motorce jak je velkej rozdíl mezi těmito modelema, např. náročnost na údržbu, spolehlivost, výkonost, ovladatelnost na co si dát pozor při koupi atd. díky za odpověď


Naposledy editováno 13.05.2010 15:14:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

13.5.2010 v 16:46 | Nahoru | #31
GRASSEL> To nevim to mi přijde, že každej se podívá do techničáku na origo barvu, když je pak jiná, tak si hned myslí bůhví jak to někde někdo strašně rosekal...je pravda, že K6 bych už asi nikdy potom neprodával, to už asi moc neni kam dál jít:))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

13.5.2010 v 16:47 | Nahoru | #32
assassin> jo to jo 85ka v origoši

Mě třeba hrozně láká 955ka speedtriple a úplně vidím co bych s ní udělal mám to v palici pěkně dlouho a kdoví co bude .............

ale jinak se mi líběj i takový retráče atd. třeba zephyr 1100 na dráťákách bundička, džíňáky....joj

Akorát bych to chtěl jako druhou motorku protože ten sport je pro mě pořád největší snoubení mejch žádostí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

13.5.2010 v 16:49 | Nahoru | #33

GRASSEL>assassin> jo to jo 85ka v origoši

Mě třeba hrozně láká 955ka speedtriple a úplně vidím co bych s ní udělal mám to v palici pěkně dlouho a kdoví co bude .............

ale jinak se mi líběj i takový retráče atd. třeba zephyr 1100 na dráťákách bundička, džíňáky....joj

Akorát bych to chtěl jako druhou motorku protože ten sport je pro mě pořád největší snoubení mejch žádostí



jj nakej peknej kafac.. do detailu dotazenej, ty jejich dobove vyfuky bez tlumicu... taky bych hned neco takovyho postavil:)
ale jak rikas, chce to cas, finance, misto a v garazi vic kousku... jen s peknym kafacem nebo jen s motardem atd si nevystacis:)

(reakce na) K6 vs K7

13.5.2010 v 16:52 | Nahoru | #34
Sefo> to máš pravdu ale nejlepší je říct, hele je to tak a tak, chceš to?! Nechceš?! Tak ahoj ať si myslí co chce, ať si myslí že je to třeba motorka seskládaná z 5ti smrťáků to je jeho věc na motorce se pozná co jí majitel dával a jak se o ní staral, byť je odřená, opravená, svařovaná atd. Ten vztah jde poznat

K6 je fakt super ale nemůžu si pomoct, když jsem na tom jel tak motorem, zátahem mi to přišlo jako na K1 prostě takovej stejnej průběh atd. ale super, moc příjemná motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

13.5.2010 v 16:57 | Nahoru | #35
assassin> přesně tak garáž, možnosti a finance omezený to je fakt těžký já bych prostě potřeboval motorky dvě, za prvý chci motorku co jede, funguje, má dobrej podvozek atd. (sport) a za druhý ty retráče, stavby, cafáče atd. jenže tam když člověk hledá ty vlastnosti jako aby to jelo, fungovalo, podvozek byl super atd tak to je těžký

navíc si nedokážu představit jak bych ty mrdaly a noufíra dával třeba na zephyrovi

čéče ale já jsem hrozně ulítlej na takový ty dobový věci a prachovky, prostě ty klasický co se dávaj na retra si je dám snad na géčko

3 reakcí na tento příspěvek K6 vs K7

13.5.2010 v 17:06 | Nahoru | #36
Taky bych chtěl GSX-R 1000, ale na K5, K6 se bojím jedné skutečnosti. A to toho rámu. Jezdit s představou, že mi ten rám pomaloučku praská, nebo že tam mám přišroubavaný někde výztuhy mě nenechává klidným... Jsou v tomto ohledu mé obavy zbytečné? Jen kvůli této výrobní vadě spíš pokukuji po té K7, K8.

(reakce na) K6 vs K7

13.5.2010 v 17:11 | Nahoru | #37
Zdeny88> hele tak tohodle bych se fakt nebál.......tak horký to fakt není. Kámoš jí zboural spoustakrát a z toho jednou fakt úplně a rám drží jak vzteklej a dašlí K5-6 co znám taky v pohodě. A když už tak bych tam nechal dát ty výstuhy, mě by teda nesrali ale já bych je tam ani nedával protože vím že s tím rámem se to zveličuje.......

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

13.5.2010 v 17:15 | Nahoru | #38
Zdeny88> Taky bych se toho nebál snad jen dva případy byly v zahraničí s tímto ale bůh ví co stím kdo co dělal

(reakce na) K6 vs K7

13.5.2010 v 17:17 | Nahoru | #39
tigerbou> stalo se to i tady.....nicméně jak říkám, nic bych z toho nedělal

Naposledy editováno 13.05.2010 17:18:05

(reakce na) K6 vs K7

13.5.2010 v 17:21 | Nahoru | #40

WhiteS>Jen jsem řekl svůj názor. , tak se uklidni, ať nejsi zbytečně banovanej...



Achjo ty seš marnej ...

Jinak bych to asi moc nehrotil, vybíral podle toho na co narazíš.

Naposledy editováno 13.05.2010 17:22:47

(reakce na) K6 vs K7

13.5.2010 v 17:23 | Nahoru | #41

GRASSEL>assassin> přesně tak garáž, možnosti a finance omezený to je fakt těžký já bych prostě potřeboval motorky dvě, za prvý chci motorku co jede, funguje, má dobrej podvozek atd. (sport) a za druhý ty retráče, stavby, cafáče atd. jenže tam když člověk hledá ty vlastnosti jako aby to jelo, fungovalo, podvozek byl super atd tak to je těžký

navíc si nedokážu představit jak bych ty mrdaly a noufíra dával třeba na zephyrovi

čéče ale já jsem hrozně ulítlej na takový ty dobový věci a prachovky, prostě ty klasický co se dávaj na retra si je dám snad na géčko



to asi prichazi s vekem... taky se mi libi retro... a neni to odjakziva:)

1 reakcí na tento příspěvek K6 vs K7

13.5.2010 v 18:16 | Nahoru | #42
Já osobně jsem chtěl taky původně K6, ale mě osobně třeba svolávcí akce s rámem odradila. Ono kdyby to byla taková kravina jak tady někteří neustále prohlašují, tak Japonci nedělají celosvětovou svolávací akci.
Ano je pravda, že s tím můžeš třeba 10 seknout a nic se nestane, ale třeba se to může vysrat v době kdy se ti to třeba zrovna hodit nebude...a věř, že ty případy určitě nejsou jenom dva ve světě (zeptej se třeba MIPa).
A jestli někdo tvrdí, že K7/K8 jede hůř oproti K5/K6??? Podle mě někdo tady na foru něco kvákne a pak to všichni papouškujou, jak je ta K7 slabá oproti K6 i když ani na jedné v životě nejeli

K6 vs K7

13.5.2010 v 18:23 | Nahoru | #43
ja mam k7 a spokojenost

(reakce na) K6 vs K7

13.5.2010 v 18:27 | Nahoru | #44

Sefo>Taky jsem o K5-6 uvažoval, ale na inzerci jsem nenašel takovou, kterou bych bez váhání vzal. To ty novější modely jsou tam některé moc pěknéé


To je ale u všeho. Musíš holt chvilku vybírat...

1 reakcí na tento příspěvek K6 vs K7

13.5.2010 v 18:33 | Nahoru | #45
Když s k7 sděláš ty origo laufy a dáš tam ladak tak jsou dobrý obě K6 jede líp odspodu.

(reakce na) K6 vs K7

13.5.2010 v 18:42 | Nahoru | #46

Zdeny88>Taky bych chtěl GSX-R 1000, ale na K5, K6 se bojím jedné skutečnosti. A to toho rámu. Jezdit s představou, že mi ten rám pomaloučku praská, nebo že tam mám přišroubavaný někde výztuhy mě nenechává klidným... Jsou v tomto ohledu mé obavy zbytečné? Jen kvůli této výrobní vadě spíš pokukuji po té K7, K8.


K5 a K6 jsou stejné, tudíž se montují výztuhy na obě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

13.5.2010 v 18:43 | Nahoru | #47

jomoto>Když s k7 sděláš ty origo laufy a dáš tam ladak tak jsou dobrý obě K6 jede líp odspodu.


A samozřejmě to chce vyhodit i katalyzátor a nahradit ho propojovací trubkou se svodem. Jinak to moc nemá význam a navíc je to hnusný...

(reakce na) K6 vs K7

13.5.2010 v 18:47 | Nahoru | #48
Grassel>No to víš, dneska se nevyplácí motorku prodávat. Nejlepší je jí jezdit dokud to jde to už vím dlouho. V ČR něco prodávat nebo kupovat je fakt směšný a proto si tvořím motorku k obrazu svému a je mi jedno co kdyby náhodou............

No tak to je bohužel pravda,taky jsem k tomu došel.Jinak ještě je tu jedna možnost a sice rozprodat bajk na díly,lidi jsou tu hloupí a když jsem tak počítal to svoje monstrum,po dílech bych za nej dostal možná i o něco víc než je momentální tržní cena,je to směšný ale je to tak.
Nebudu to ale dělat,motorka je pro mě jistým atributem extravagance,a mě to vyhovuje,tak si ji asi vymazlím ku své radosti.Jako ty!

(reakce na) K6 vs K7

13.5.2010 v 18:56 | Nahoru | #49

tigerbou>Zdeny88> Taky bych se toho nebál snad jen dva případy byly v zahraničí s tímto ale bůh ví co stím kdo co dělal



Sorry chlapci, ale zlomenych K5/K6 jsou "plne paddocky".
Nam se zlomila jedna v Lausitzu (MiPovi na brzdach) a videl jsem jich nekolik dalsich vsude mozne. Namatkou:







Takze bat se toho sice nemusite, nicmene je to seriozni nedostatek a zlomit se vam ram muze.

2 reakcí na tento příspěvek K6 vs K7

13.5.2010 v 19:03 | Nahoru | #50
dawe02>To jsem netušil že to je tak kritické s těma rámama a že už je tolik případů

Naposledy editováno 13.05.2010 19:05:06

(reakce na) K6 vs K7

13.5.2010 v 19:06 | Nahoru | #51
tigerbou> proto to pisu, abys vedel. Kriticke to je, jinak by Suzuki nedelala globalni warranty akci, za kterou poradne zaplati.

(reakce na) K6 vs K7

13.5.2010 v 19:26 | Nahoru | #52

tigerbou>dawe02>To jsem netušil že to je tak kritické s těma rámama a že už je tolik případů



jak "tolik" ?! Nikdo tu neřekl počet
Já prostě vím asi o 9x K5-6, z toho 1x superstock, 1x KWS motorsport level 2 z AMA, 4x dostávaj kurevsky zabrat a jezděj po prdeli furt. Ten zbytek jezdí tak nějak normálně svižně, ani jedna nemá výztuhy a všechny šlapou tak jak maj

ty okruhovky byly nespočetněkrát rozmlácený a někdy i fakt hodně, hlavně to KWSso a v pohodě. Já věřím tomu co vidím a motorkám co znám, to co vidím na fotce je jen na fotce a nevím co to je za motorku, kolikrát a jak byla zbořená než šla na drom atd. tož tak........

K6 vs K7

13.5.2010 v 19:34 | Nahoru | #53
zdar za mě bych sel do novější k7 z laďákama vypadá fakt dobře ...moc se mi libí :) kamoš jí ma čeveno stříbrna taková nějaká kombinace laďáky nový mapy, na brzdě 190 koní jedě to strašně.na silnici tenhle vykon nevyužiješ max na rovinkách..

(reakce na) K6 vs K7

13.5.2010 v 19:37 | Nahoru | #54
superstrelo> asi jak píšeš myslím si to samý

2 reakcí na tento příspěvek K6 vs K7

13.5.2010 v 19:40 | Nahoru | #55
Docela pěknej článek o problému s praskáním rámů byl v Motohousu. Určitě to není tak horký!Nemůžete přece podle fotek něco posuzovat!Takovej fotek naseru od každýho typu motky fůru!Ty motorky měly určitě dost těžký crashe!Já měl K5 2 roky a no problem!Je to jeinej 4vál do kterýho bych šel znova!!Je to fakt pecka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

13.5.2010 v 19:45 | Nahoru | #56
DaveLister> ta nase mela K5 jeden tezsi pad s Boumisem v Brne a zbytek prkotiny. Pak se zlomila znenadani. Vic nez polovina lomu byla v te dobe zoxidovana.

(reakce na) K6 vs K7

13.5.2010 v 19:45 | Nahoru | #57
DaveLister>

ale je to každýho věc, já mluvím čistě o sobě že kdybych si jí já kupoval tak úplně v pohodě a s klidem a když už někdo chce mít teda dobrej pocit tak ať zajde k suze a daj mu výztuhu

a co se týče okruhovek tak to jsou povětšině lehlý, bouraný motorky hozený do laminátu takže tam bych o tom co bylo moc nemluvil

Naposledy editováno 13.05.2010 19:47:25

(reakce na) K6 vs K7

13.5.2010 v 20:16 | Nahoru | #58

Dawe02>DaveLister> ta nase mela K5 jeden tezsi pad s Boumisem v Brne a zbytek prkotiny. Pak se zlomila znenadani. Vic nez polovina lomu byla v te dobe zoxidovana.



Něco bylo špatně že ty K5 a K6 praskaly a ještě k tomu příspívaly rázy při dopadu př.kola z wheelečka.
Za mě K7

K6 vs K7

13.5.2010 v 21:49 | Nahoru | #59
Osobně bych zkusil napsat mail klukům, co měli oba modely doma:
http://www.motorkari.cz/uzivatel/?uid=52601
http://www.motorkari.cz/uzivatel/?uid=52601

ja K5/6 nejel, takže nehodnotim.

Naposledy editováno 13.05.2010 21:52:16

1 reakcí na tento příspěvek K6 vs K7

14.5.2010 v 10:44 | Nahoru | #60
Kde je Bubrak ? Ten by Vam vysvetlil co si mate koupit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35792 Dnes v 07:00 Animals21
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist