globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dám koleno na D 220??
 
26.8.2007 v 18:12
Poraďte, jde to bezpečně? neujede mi zadní kolo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dám koleno na D 220??

28.8.2007 v 18:22 | Nahoru | #31
CONAN>Nechceš někdy zajezdit?Jezdim teďkom sám bo mlaďasi malj plnou hlavu bab a kamoš co s ním jezdím měl bouračku a zotavuje se.Sjel bych makov nabo skřitek.Numero na mě je 603 176 147 nebo www.strelci-bohumin.estranky.cz
strelec dejv

14350 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dám koleno na D 220??

28.8.2007 v 18:55 | Nahoru | #32
14350>Může být. v týdnu, nebo přes víkend?

(reakce na) Dám koleno na D 220??

6.9.2007 v 14:04 | Nahoru | #33
chlumakFZS600>chlapi co řešíte? Taky mám na litovým Fazerovi D 220 a statečně hobluju stupačky bez náznaku ustřelení.Určitě mně přijdou lepší než Metzelery Z4, ketrý jsem tam měl předtím.Na normální svižný poježdění/mimo okruh) vřele doporučuju *yes*

Dám koleno na D 220??

6.9.2007 v 16:30 | Nahoru | #34
Zdarec já hrotím pirelku dragon gt a docela sem s ní spokojenej ale koukám že příští rok tam seknu na zkoužku taky dunlopa

Dám koleno na D 220??

7.9.2007 v 11:57 | Nahoru | #35
Taky sem se honil za náklony na koleno. Několikrát se mi to dokonce i povedlo v jedné zatáčce...pak mi to ale uklouzlo a krom sliderů na koleni sem odřel i kombinézu a motorku. Ted už pro mě není náklon na koleno tak důležitej, protože si na motorku eště tak 2 měsíce nesednu, natož abych s tim dělal psí kusy. Každej svýho štěstí strůjcem. Tak ať nedopadnete jak já.

(reakce na) Dám koleno na D 220??

7.9.2007 v 13:12 | Nahoru | #36
Thunder>>
dobře, tuto odpoved jsem opravdu nečekal :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: *yes*

2 reakcí na tento příspěvek Dám koleno na D 220??

25.9.2007 v 12:34 | Nahoru | #37
kdybych se po... tak koleno nedam,neumim to,i kdyz se snazim vysedat,snad to ani na sevenfifty nejde?Vzadu mam Bridgestonku Bt 54 R a vepredu Michelin Macadam X 90-to jsou asi turisticky gumy,ne?Teda-jednou sem ho dal,vloni po prebrzdeni predku ,kdyz jsem se vyvalel a byla z toho operace kolene :(

(reakce na) Dám koleno na D 220??

25.9.2007 v 12:36 | Nahoru | #38
Thunder>A možná i ramínko a hlavičku...... Ne, proč by ne......Ale teď na podzim na to kašli..... :cool:

Dám koleno na D 220??

25.9.2007 v 13:24 | Nahoru | #39
...ja nevim,mam pocit,ze mam stupacky moc vepredu a dole,ze mam tak malo zalomeny nohy,ze to koleno proste nejde vystrcit.jinak-Fazera jsem tenkrat,kdyz jsem kupoval masinu,moc chtel,ale chybelo mi asi 10 litru.Ale nelituju.Na stary kolena bych si chtel poridit BMW F 650 GS

(reakce na) Dám koleno na D 220??

25.9.2007 v 13:32 | Nahoru | #40
patrik CB 750>jde to, ale musis sundat padaky a taky u toho vypadas u jak blbec, protoze na takove motorce se proste nevisí :D
Jo a ty tvoje gumy skutecne nejsou neco, cemu se da verit... obe dve touring!

1 reakcí na tento příspěvek Dám koleno na D 220??

25.9.2007 v 14:47 | Nahoru | #41
...nemam padaky

(reakce na) Dám koleno na D 220??

25.9.2007 v 15:38 | Nahoru | #42
patrik CB 750>>
tak si je porid at je muzes sundat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dám koleno na D 220??

25.9.2007 v 15:59 | Nahoru | #43
patrik CB 750> zajed si na okruh a uvidis co se da :) nebo spis co musis... s tim vysedanim se zacalo prave proto, ze jezdili gumy, co prd drzely.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dám koleno na D 220??

25.9.2007 v 20:35 | Nahoru | #44
mordy>>
... ac kolinkar teoretik si dovolim s timto tvrzenim nesouhlasit a primo tomu oponovat ... neni to zase nic jineho, nez fyzika. Pri prujezdu zatackou se musis naklonit, abys tim vyrovnaval odstredivou silu, to je jasny. V tu chvili na gumu pusobi sila rovnajici se tize motorky a pilota (tedy hmotnost) ve smeru svislem, sila odstrediva ven ze zatacky ve smeru vodorovnem, odpovidajici kombinaci hmotnosti pilota a motorky, rychlosti a polomeru zataceni a pripadne i sila ve smeru vpred ci vzad odpovidajici akceleraci nebo brzdeni. Tolik teorie... prevedeno do praxe to neznamena nic vic ani min, nez ze urcity naklon guma pri plynulem prujezdu zvladne v pohode, ale pri brzdeni nebo akceleraci to utect muze.

Pri prujezdu zatackou mas tri varianty, jak sedet. Bud budes v ose motorky, takze jak se nakloni motorka, naklonis se taky. Nebo jedes temer svisle a motorku si pokladas pod sebou a treti moznost ze motorka je skoro svisle a ty z ni slejzas. Ve vsech trech pripadech jde o jedno - dostat celkove teziste "soupravy" pilota a motorky mimo osu motorky, na tu stranu, kam chcu zatocit.

A ted prichazi ta podivnost. At si vyberu kterykoliv ze tri zminovanych zpusobu, je pri stejne rychlosti a polomeru guma namahana uplne stejnymi silami. Takze vysedavanim na malo prilnavy gume mnoho nezmuzes. Navic je motorka zpravidla tezsi nez pilot, takze vysednuti z motorky ma na presunuti teziste stranou mensi vliv nez poklopeni motorky pod prakticky svisle sedicim pilotem... i kdyz u lehky a vysoky motorky zase bude znat, ze pilot ma teziste vejs a ma tedy vetsi paku.

Nicmene proc teda vysedavat, kdyz to jde i jinak... protoze to uz jinak nejde. Gumy za beznych okolnosti udrzi podstatne vic, nez jaky naklon zvladnou motorky (ted nemyslim motardy, ale silnice) a proste vic uz ta motorka poklopit nejde, protoze uz by necim drela. Takze jedina sance jak dostat teziste jeste vice dovnitr do zatacky, je presunout tam teziste pilota.

Takze me tvrzeni je zcela opacne, nez tvrzeni mordyho - ja rikam, ze vysedavanim se zacalo prave proto, ze jezdili gumy, co drzely vic, nez byla motorka schopna vyuzit bez vysedavani pilota.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dám koleno na D 220??

26.9.2007 v 11:34 | Nahoru | #45
mordy>>
...rad bych se svezl na okruhu,ale za 1. za to nehodlam davat takovej batoh a hlavne za 2.bych mel strach ze strelcu,kterejm bych 100 % prekazel,nedavno byl smrtak v Brne pri volnejch jizdach.Slysel jsem,ze se da nekdy svezt v Sosnovy,jaksi polooficialne,prej za 2 kila,ale dopredu ti to asi nikdo neslibi a jet tam a zpatky zbytecne se mi nechce.Asi nejlepsi by byly vetsi kruhaky,treba na skutru uz jsem si takhle odkrouzil par kolecek,kdyz nic nejelo.

(reakce na) Dám koleno na D 220??

26.9.2007 v 12:05 | Nahoru | #46
patrik CB 750>>
Uz je z toho mytus... :rolleyes:
Imho je rozhodne lepsi si na ten okruh zajet (slusne gumy podminkou) a zkusit si hranice sve a stroje, nez na jejich neznalost potom doplatit nekde pod vleckou traktoru apod. ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dám koleno na D 220??

26.9.2007 v 12:24 | Nahoru | #47
Sim> toho o cem pises, jsem si uzil dost. v moste jsem zjistil, ze me nepusti do naklonu nove padaky. takze jsem visel v zatackach jako debil, abych si nestrejchnul a kolem me litaly supersporty :D
moje info vychazi z nejakyho clanku o historii motosportu. psali tam, ze jako prvni zacal vysedavat cesky jezdec, na jmeno si nevzpomenu, protoze mel proti konkurenci nekvalitni pneu. prislo mi to docela na miste. jestli znas zadni pneu s ctvercovym prurezem, co se davaly na jawky, ty se klopit moc nedaly. za hranou to strasne ustrelovalo.

na netu jsem nasel jenom zminku: vysedávat z motorky kvůli snížení těžiště a zmenšení sklonu začal jako první František Šťastný. o tom, ze kvuli pneu nikde nic...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dám koleno na D 220??

26.9.2007 v 12:25 | Nahoru | #48
patrik CB 750> zajed si na honda dny pristi jaro, je to zadara. stoji to za zkousku.

(reakce na) Dám koleno na D 220??

26.9.2007 v 13:20 | Nahoru | #49
mordy> ano, vysedavani pomuze pri nevhodnem profilu gumy eliminovat nestabilitu a zhorsene jizdni vlastnosti motocyklu pri vetsim naklonu, ale s prilnavosti to do cineni nic nema. Tys psal, ze "jezdili gumy, co prd drzely" ... kdybys napsal, ze jezdili hranaty gumy, co mely vzorek jen uprostred a na bocich to nesedelo, ani bych nepip :cool:

(reakce na) Dám koleno na D 220??

26.9.2007 v 13:23 | Nahoru | #50
mordy> jinak padaky me taky uz vytrestaly, napred daly vedet pred cca rokem, kdy mi pri sjizdeni z Kozakova motorka vyputovala o cca metr ze stopy pote, co sem ji postavil ve vracecce na padak a kola se nadlehcily - tenkrat jsem to nejakym zazrakem ustal a snazil se do stejne situace nedostat.... coz se darilo az do druheho zarijoveho vikendu... viz http://forum.motork...ewtopic.php?id=20442

edit... kecam, ne druhy ale treti zarijovy vikend... ono letos vychazi tak, ze vlastne posledni prazdninovy je uz prvni zarijovy...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dám koleno na D 220??

26.9.2007 v 13:27 | Nahoru | #51
mordy>>
Rad bych,ale posledni 2 roky to bylo v Brne,coz je trosku z ruky... A poustej tam na okruh i motorky z "sedyho"dovozu,jak tomu oni rikaj?Nekde jsem slysel,ze se svezou jen masiny koupeny u nas,u autoriz.prodejce znacky.Moje Cb pochazi z Nemecka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dám koleno na D 220??

26.9.2007 v 13:43 | Nahoru | #52
patrik CB 750> Neboj, pusti. Moje CB taky pochazi z Nemecka a :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Dám koleno na D 220??

26.9.2007 v 14:47 | Nahoru | #53
Pokud vim, ohledne motorek kupovanych pouze u nas (mysleno kdyz byly nove) prska hlavne Yamaha... u Hondy bych se toho nebal, spis se bojim toho, ze nejsem strelec - v zatackach sem sice predpokladam rychlej dost, ale zdimat z toho maximalku na rovince, na to nejak nejsem... takze nechcu nekomu prekazet.

(reakce na) Dám koleno na D 220??

26.9.2007 v 15:30 | Nahoru | #54
patrik CB 750>svezes se i v karose, kdyz na ni nalepis kridlo ;) ja mam dovoz z nemecka, poslal jsem jim vin a nic neresili. muze se to ale zmenit, suzuki to myslim letos hlidala.

(reakce na) Dám koleno na D 220??

26.9.2007 v 15:36 | Nahoru | #55
Sim> taky nejsem strelec, ale dalo se tam svezt bez stresu. kdyz zbytecne nezaviras zatacky, da ti kazdej pokoj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dám koleno na D 220??

27.9.2007 v 10:03 | Nahoru | #56
Dawe02>>
...Jo,pekne,moc pekne.Predpokladam ale,ze tam mas nejaky lepivky,ne?A navic,ty jsi vyjezdenej z ty svy zmzliny Suzy,ja jezdim sice uz 25 let,ale az do r.2004 to byly samy fichtly,simsony,MZ,silnejsi masina teprv 3.sezonu,zatim 10 tis.km,ale takhle to nikdy umet nebudu...Budu doufat,ze Honda den bude pristi rok v Moste

1 reakcí na tento příspěvek Dám koleno na D 220??

27.9.2007 v 10:47 | Nahoru | #57
Clovece,Dawe,jakto,ze ti tvoje CB jezdi za 5 l?Mam novy svice,synchrony ok,bohatost taky,i vzduch.filtr,ale jezdim turistic.tempem za 6,na 5 l jsem se dostal jen 1,po ceste po dalnici do Tater.

(reakce na) Dám koleno na D 220??

27.9.2007 v 10:53 | Nahoru | #58
Thunder>>
Koleno das kdyz to umis, ne podle toho co mas obuto. Teda kdyz vynecham extremy jako barumky co jsem mel na fichtlu ....

(reakce na) Dám koleno na D 220??

27.9.2007 v 11:09 | Nahoru | #59
patrik CB 750> videl jsem kluka, co tvrdil, ze jezdi za 4,5l. pri hodne klidnym tempu se to da, ale to jsem videl, teprve kdyz jsem jel za brachou na skutru (400ccm) :) jinak kazdy zatahnuti udela svy. asi budou rozdily v nastaveni smesi. moje si vezme obvykle taky spis k sesti a jezdim docela klidne.

(reakce na) Dám koleno na D 220??

27.9.2007 v 17:15 | Nahoru | #60
patrik CB 750>>
...rad bych se svezl na okruhu,ale za 1. za to nehodlam davat takovej batoh a hlavne za 2.bych mel strach ze strelcu,kterejm bych 100 % prekazel,nedavno byl smrtak v Brne pri volnejch jizdach.Slysel jsem,ze se da nekdy svezt v Sosnovy,jaksi polooficialne,prej za 2 kila,ale dopredu ti to asi nikdo neslibi a jet tam a zpatky zbytecne se mi nechce.Asi nejlepsi by byly vetsi kruhaky,treba na skutru uz jsem si takhle odkrouzil par kolecek,kdyz nic nejelo. [/quote]
Já si myslím,že si dej do kupy co vlastně chceš a co tomu chceš obětovat /chuť,čas i peníze/u počítače - to koleno - akorát můžeš se praštit o roh stolu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist