globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Benzín!!!
 
4.4.2010 v 16:50
Zdravím chtěl bych se zeptat u jaké benzinky je nejlepší benzín protože se mě dokonce stalo že ta moje motorka trošku vynechavala při plynu když jsem načerpal u jedné pochybné benzinky.....
a jak to je stím specialním benzínem u OMV ta 100 je k něčemu ? díky za odpovědi předem

(reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 19:34 | Nahoru | #31

Poly_
....dle testů je v něm větší obsah vody než u jiných benzínek, proto s tim maj některé motory problémy. Ale zas je to závislý na tom kterou dávku schytáš... :/

to mas z nejaky knizky nebo si to napsal sam..Zkousel si nekdy smichat benzin s vodou? ze tam pridavaj vodu..

Naposledy editováno 04.04.2010 19:35:41

2 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

4.4.2010 v 19:34 | Nahoru | #32
Nechápu proč vyhazujete peníze za reklamní mýtus Shell V-power,až na oktany kvalitativně srovnatelnej s obyčejnými palivy většiny společností Poslední 2 roky máme ve firmě tankovací karty Shell na asi 30 aut Ford,Škoda,Renault,Fiat(nafta i benzín) a dokud jsme tankovali všude možně,tak bylo všechno v normě,ale od doby co tankujeme takřka výhradně Shell máme neustále problémy s palivovou soustavou (vstřikovače,čerpadla atp.)toliko praxe.. Nyní info od kamaráda pracujícího přímo v Čoice s přístupem k výsledkům testů z ůstavu paliv a maziv,. Nejkvalitnější paliva má suveréně Benzina (Verva je prý ůplně bezkonkurenční)následuje OMV dále Agip,EuroOil a nyní už z trhu odstoupivší JET,.. potom už je to všechno průměr,který splňuje kvalitativní normy,včetně již zmíněné Shellky,takže jestli máte rádi angličáky,tak prosím,ale já si tam po zkušenostech raději naleju něco jiného

Benzín!!!

4.4.2010 v 19:38 | Nahoru | #33
jinak ja tam naleju cokoliv..kdyz mi dojde benzin fakt neresim co to je za znacku nebo tak..jede mi to tak nejak stejne porad..takze mi to je sumak..

Benzín!!!

4.4.2010 v 19:49 | Nahoru | #34
Pokud budeš tankovat u OMV, Benziny nebo u Shellu nebo Agipu, tak nebudeš mít problém.

Co se týče těch 100 oktanů, tak pokud máš motor s vyšším kompresním poměrem než 9,5 řekněme 12, tak ano projeví se. Minimálně budeš mít o kousek nižší spotřebu a půjde to líp za plynem. Aby to bylo opravdu citelně znát, tak by to chtělo přenastavit řadu dalších parametrů. Také se podívěj do tvojí příručky co tam můžeš lejt.

Benzín!!!

4.4.2010 v 19:55 | Nahoru | #35
praxe je praxe, občas se dostanu do letovic kde je shellka.
noa já vím že můj fichtl je lemra líná noa z letovic je kopec co jsem vždycky jel na jedničku, je to několik kilometrů, nějaký zatáčky a prostě dvojka se tam nechytala. když jsem vzal speciál na zmíněné shellce, vyletěl to celý na dvojku a ještě měl rezervy!
na třipade je optimální cestovní rychlost tak kolem devadesátky, možná necelé devadesátky, vyloženě je poznat že tam je tomu motoru nejlíp a že tam chce byt. když jsem vzal natural na shellce, furt šla přes kilo aji když jsem nechtěl prostě na tom motoru bylo vyloženě poznat že prahnul po otáčkách
to jsou mý zkušenosti, v-power jsem neměl, byly to "obyčejný" benzíny ale z produkce shell.
říká se že nejlepší je shell, na druhým místě omv.
naopak třeba vžicky se mně zdál jako pochybná značka unicorn, ale mý zkušenosti jak z auta tak z mašiny jsou jako kdekoliv jinde

Benzín!!!

4.4.2010 v 20:03 | Nahoru | #37
Suzuki GSX-R 1100 BMW K1200S
Natural 95 141,78 HP 100,0% 152,08 HP 100,0%
V-Power Racing 139,79 HP 98,6% 153,14 HP 100,7%
Verva 100 140,72 HP 99,3% 154,82 HP 101,8%

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 20:57 | Nahoru | #38

Mr.FiFI>No, já tam beru furt Vervu 95, je o korunu dražší, motor se líp zahřejvá, dole se tak neklepe a spotřeba je nepatrně menší, tenkrát jsem to měřil, asi o 0,2litru na 100km. Navíc má údajně čistit motor atd. Já mám svojí motorku rád a koruna za litr mě nevytrhne. Ta Carrera 95 na tom bude stejně. Tak jednu z deseti nádrží vemu 100 oktanovej (Verva 100 či Carrera 100). Jinak tyhle paliva se maj údajně dovážet z Německa nebo Rakouska. Na Shellce neberu, maj to zbytečně drahý tyhle paliva.
Mimochodem, na Ford Focus foru jsem čet, že chlap co má 170ti koňovýho Focuse, tak to měřil a vyšla ma spotřeba rozdílná o necelý dva litry, na stejný trase. Tušim z 11,5 na 9,5litru na 100km. Podle mě na tom něco málo bude
Jinak za mě nebrat na Benz, Luk Oil a Ono.



Kristova noho...! Jak tyhle kokotiny můžet pořád někomu žrát...???
Já Ti na stejné trase ukážu rozdílnou spotřebu takovou, že Ti ji nebude věřit nikdo.
Na trase Praha-Zlín udělám spotřebu 5,0litrů/100km a druhý den Ti ukážu se STEJNÝM AUTEM spotřebu 10litrů na 100km.
V žádném případě to nebude palivem, ale pravou nohou na plynu a jízdím průměrem...!!!
Auto bude Passat 2,0 TDi a těch 10litrů bude spotřeba při projetí trasy 300km za 2hodiny 5minut.
Ale možná se po absolvování trasy pobliješ...

(reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 21:01 | Nahoru | #39

Seikos>Jak V-power tak Verva a různé tyto super nadpozemské benzíny jsou jen marketingový žvást



Máš pravdu a němáš pravdu. Pan kolega co se ptá a má 125 cc a tam je znát ve výkonu nebo v průběhu točivého momentu cokoliv co tomu i trochu pomůže.

1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

4.4.2010 v 21:06 | Nahoru | #40
Tohle je jen marketingový tah, jak dostat z důvěřivců víc peněz. Před pár lety jsem četl zajímavý test vysokooktanových paliv. Několik druhů motocyklů (supersporty, naháče, endura) nejdříve natankovali benzínem s předepsaným oktanovým číslem (většinou 95, u některých 98) a změřili na brzdě, vytiskli grafy... To samé po natankování vysokooktanového benzínu. Výsledek? U všech propad výkonu (ale nijak dramatický), průběh výkonu nerovnoměrný, motory se více zahřívaly, problémy s pravidelností chodu.
Důvod? Údajně vysokooktanový benzín jsou schopny učinně spalovat pouze motory speciálně k tomu vyvinuté, s vysokým kompresním poměrem, který běžné sériové motocykly nemají. U běžných motorů dochází k zahoření směsi v nesprávný okamžik, detonačním rázům. Motorům to nijak neprospívá.
Na závěr poradili tankovat benzín s okt. číslem stanoveným výrobcem, který je doplněn různými nadstandartními aditivy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 21:06 | Nahoru | #41

navrc6>Nechápu proč vyhazujete peníze za reklamní mýtus Shell V-power,až na oktany kvalitativně srovnatelnej s obyčejnými palivy většiny společností Poslední 2 roky máme ve firmě tankovací karty Shell na asi 30 aut Ford,Škoda,Renault,Fiat(nafta i benzín) a dokud jsme tankovali všude možně,tak bylo všechno v normě,ale od doby co tankujeme takřka výhradně Shell máme neustále problémy s palivovou soustavou (vstřikovače,čerpadla atp.)toliko praxe.. Nyní info od kamaráda pracujícího přímo v Čoice s přístupem k výsledkům testů z ůstavu paliv a maziv,. Nejkvalitnější paliva má suveréně Benzina (Verva je prý ůplně bezkonkurenční)následuje OMV dále Agip,EuroOil a nyní už z trhu odstoupivší JET,.. potom už je to všechno průměr,který splňuje kvalitativní normy,včetně již zmíněné Shellky,takže jestli máte rádi angličáky,tak prosím,ale já si tam po zkušenostech raději naleju něco jiného



Se Shellem má přesně opačné zkušenosti. Normy na paliva nejsou jen kvalitativní ale i kvantitativní. Dále se toho kamaráda u ČOIky zeptej jak se podle norem testují třeba detergenty třetího druhu ? Jestli o tom něco ví, tak ti to vysvětlí - jen jednu drobnost ne na všechno jsou normy.

Jinak jiná věc je nafta. Píšeš o naftě nebo benzínu ? Spíš si myslím, že o té naftě. Tam by to odpovídalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 21:09 | Nahoru | #42

george.cz>



No v Rusku mají třeba OČ 76, tak s chutí do toho. Třeba kvalitní nafta se opravdu pozná. Benzín už tolik ne. A s jinými aditivy to je ještě horší.

Řada výrobců motorek udává minimální oktanové číslo.

Naposledy editováno 04.04.2010 21:10:45

1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

4.4.2010 v 21:15 | Nahoru | #43
abych řekl pravdu tak motorka mi jela nejlíp na benzín od Agipu , teď jezdim od OMV a taky jede dobře , naopak nic moc se jí nechtělo po benzínu z Benziny , ale podle mě na to benzín moc nemá vliv , teda pokud v něm neni voda nebo nějaká jiná sračka

(reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 21:25 | Nahoru | #44
babuka> jasně, nejnižší oktanové číslo uvádí výrobci proto, aby se chránili pro případ, že někoho napadne lít tam nějaký hnus, na který by nejel ani ZIL a bude uplatňovat záruku
To samé u vznětových motorů s cetanovým číslem motorové nafty

(reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 21:33 | Nahoru | #45

čeplin>



S Agipem mám tu samou zkušenost.

Benzín!!!

4.4.2010 v 21:38 | Nahoru | #46
lej tam co je predepsane.Jinak u nas se testy delaly,ale nevim ted ktera znacka mela nejkvalitnejsi

(reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 21:39 | Nahoru | #47

Fidži.V-Strom>Poly_> Jen si nepochopil ironii, nic víc za tím nehledej



Tak to se fakt omlouvám, páč občas tady člověk čte takový bludy že mě to nedalo. Ještě jak napsal že si má kouipt ten magnetizér tak to mě dorazilo a musel jsem se ozvat :DDD

Benzín!!!

4.4.2010 v 21:45 | Nahoru | #48
hoši to je sranda.... Lidi si myslej, že když natankujou shell V power racing, že jim to pojede jako ferrari nebo co, ale skutečnost je jiná....Už tady bylo psáno proč.

Motory do kterých se má tankovat Natural 95, tak jsou ve kuntečnosti dělaný na Oktanový číslo 92-93. Takže ideální a dostupný je Načůral 95.

Ještě k tý vodě v benzínu, někdo tu psal, že to ředěj 50 na 50...tak větší píč...jsem neslyšel. On totiž ten benzín než vám doteče do pistole a pak do nádrže, tak teče přes takové vahadla(váhy) a kdyby tam bylo jen trochu vody, tak ten benzín vyteče z podstjanu na zem, pač je voda težší než benzín... Ale o těchto věcech by se dalo psát stále, protože lidi vymýšlej pořád nějaké kraviny. Jako špína a rez v benzínu atd...

Benzín!!!

4.4.2010 v 21:48 | Nahoru | #49
Ted byl v Motohousu test benzinu,testovali jestli ma vliv oktanove cislo na vykon motorky a .....NEMA!!! ani hovno,natankovali klasickej n95 pak myslim Vpower a pak nejakej special benzin (anglickej test,angl. benal) kterej mel snad oktanove cislo 120 a stal 4x tolik co normalni N95 a zjistili ze vykon se nezvedl ani o prd. Takze kecy jako ze "ja tankuju VPower a jede to lip" apod jsou hovadiny. Dulezity je netankovat u neznackovych sracu jako unicorn,papoil apod. A jako nejkvalitnejsi vychazi v testech Benzina,jestli natankujete Vpower tak taky rozhodne neudelate chybu,ale penezenka bude prazdnejsi a to Brno za 2:00 s tim stejne neudelate

Benzín!!!

4.4.2010 v 21:51 | Nahoru | #50
hlavně netankujte v Bánově... sice maj v okolí nejlevněji (29:90Kč) ale dnes sem jel na brigádu a dandyna nejela... Ten levný humus mi zanesl karbec, tak se to musí vyčistit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 21:52 | Nahoru | #51
babuka> Problémy nastaly jak u naftových,tak i u benzínových motorů a nebylo to vinou nějakého opotřebení nad 100tis km, v průběhu těch dvou let jsme kupovali nová auta a ty problémy se začaly vyskytovat klidně kolem 50tis km!! Jestli ti dobře rozumím s kvantitativními normami,tak máš na mysli asi množtví nějakých škodlivin uvolňujících se po spálení do ovzduší,což podle mě(laika) podléhá normám kvalitativním.. A pokud si myslel nějaká aditiva,čistící složky a co já vím jaké sračky,tak to už bude asi alchimie výrobce, kterou podle mě nelze objektivně kladně,nebo záporně hodnotit.. O detergentech asi nic vědět nebude,je to potravinář jen se nějak dostal k těm výsledkům,jsme přece v Čechách

1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

4.4.2010 v 21:52 | Nahoru | #52
jeste dodam ze ten test probihal tak ze natankovali jeden druh benalu a postavili motorku na brzdu,zmerili ji a takhle otestovali vsechny tri druhy benzinu co meli k dispozici,takze zadnej test jestli to "pocitove" jede lip,ale 100% merenej dukaz na brzde

(reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 22:06 | Nahoru | #53

navrc6>babuka> Problémy nastaly jak u naftových,tak i u benzínových motorů a nebylo to vinou nějakého opotřebení nad 100tis km, v průběhu těch dvou let jsme kupovali nová auta a ty problémy se začaly vyskytovat klidně kolem 50tis km!! Jestli ti dobře rozumím s kvantitativními normami,tak máš na mysli asi množtví nějakých škodlivin uvolňujících se po spálení do ovzduší,což podle mě(laika) podléhá normám kvalitativním.. A pokud si myslel nějaká aditiva,čistící složky a co já vím jaké sračky,tak to už bude asi alchimie výrobce, kterou podle mě nelze objektivně kladně,nebo záporně hodnotit.. O detergentech asi nic vědět nebude,je to potravinář jen se nějak dostal k těm výsledkům,jsme přece v Čechách



Zvláštní. Co by vystudovaný palivář slyším tuto informaci poprvé, že by Shell mě s tímhle problém. Jo slyšel jsem, že má Shell lepší naftu v Německu než u nás to jo - byl na to nějaký test MFDnes či co. U benzínu ne. Detergenty třetího druhu jsou látky, které právě čistí přímo spalovací prostor atd. atd. a na to prostě nejsoujen tak nějaké normy. Jsou i druhého druhu co čistí právě palivové vedení atd. Aditiv je velmi mnoho. Já si vážně nemohu pomoci, ale když leju Shell nebo ten Agip nebo i to OMV nebo i tu Benzinu, tak mi to jede o trochu lépe něž s nějakým no name. Jezdím ale na 125 cc.

Jinak vše je podle norem, tj. že to třeba minimálně splňuje nějakou číslo z nějaké specifikace. To není jen tak možné obejít.

1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

4.4.2010 v 22:06 | Nahoru | #54
jo 100oktanák ti bez úprav a vetšího kompresního poměru výkon nepřidá páč oktanové číslo udává odolnost proti samovznícení, ale aspoň v něm není(nesmí být) příměs biolihu, který je u nenadstandartních benálů N95 ap. 3% a chtěj schválit i víc. Tak i když je to možná placebo efekt takt já na řepku nejezdím za mě verva

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 22:10 | Nahoru | #55

Roman.Le>jeste dodam ze ten test probihal tak ze natankovali jeden druh benalu a postavili motorku na brzdu,zmerili ji a takhle otestovali vsechny tri druhy benzinu co meli k dispozici,takze zadnej test jestli to "pocitove" jede lip,ale 100% merenej dukaz na brzde



Oktanové číslo je dost relativní pojem. Nebudu zabíhat do podrobností. Faktem je to, že na to prostě musí být motor s jistým kompresním poměrem, jistým předstihem atd. Řekl bych, že výrobci paliv neříkají, že když někdo naleje 100 oktanový benzín do Š120, že z toho bude raketa.

Třeba čistý toluen má OČ 115. Samo o sobě to nic neznamená, jen 115 na speciálním testovacím motoru podle jisté metodiky. Nic víc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

4.4.2010 v 22:12 | Nahoru | #56
Léťa>

Ethanol má tuším OČ 105. Ethanol, resp. biolíh má spíš jiné nevýhody.

Benzín!!!

4.4.2010 v 22:13 | Nahoru | #57
Babuka: ja preci netvrdim ze oktanove cislo zvedne vykon,ale najde se tu par strelcu kterym to pridava 20 koni a budou se s tebou o tom hadat do krve

Benzín!!!

4.4.2010 v 22:19 | Nahoru | #58
Jinak ja tankuju do masiny i do auta jen u benziny a jsem max spokojenej. Jednou v zivote jsem natankoval u OMV protoze v nadrzi uz bylo uplny hovno a auto jelo snad jen na vypary a vysledek byl takovej ze jsem si pripadal ze jsem presedl do auta s polovicnim obsahem. HUMUS
Tata tankuje uz nejakej ten rok jen u Agipu a taky spokojenost a nazor na OMV ma stejnej ppac tam taky jednou natankoval

Benzín!!!

4.4.2010 v 22:24 | Nahoru | #59
jezdim jen na OMV Carrera95 a s autem SHELL V-Power-vse bez problemu

Benzín!!!

4.4.2010 v 22:24 | Nahoru | #60
Jedině agip. A někdy mě vozí tatík ze španělska Repsol
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist