globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: chyba 3* dlouze 4* kratce
19.1.2010 v 22:07
Ahoj porikil jsem 954ku dovoz italie. Po koupi jsem si ji privezl do garaze a tam sem ji tri dny za sebou startoval. vzdy jsem ji nechal zahrat a pak chcipnul kazdy den startovala hur a hur az jsem nenastartoval :( od nekoho chytryho zvas jsem se dozvedel ze pod sedlem je ten dvoupinovy konektor kterej kdyz spojim tak mi to vyblika chybu to jsem udelal a blika trikrat dlouze a ctyrikrat kratce. volal jsem do hondy tam jim rek ten kod blikani a rekli ze je to chyba na ty klapce privodu vzduchu ale ze bez toho by motorka stejne chytla at hledam jinde no a ja nevim kde :( jeste mam teda obednany novy svice kdyz jsem je vyndal tak byli pekne mokry. jo a taky kdyz jsem ji vezl domu tak mi v tranzit spadla na pravou stranu na predek zlomila se maska drzak na svetle a asi trosku ohlo leseni ale nemuze to mit taky s tim neco spolecnyho diky moc za kdzdy info dik :)

chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 19:07 | Nahoru | #31
Všechno se zapnutým zapalováním

1 reakcí na tento příspěvek chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 20:14 | Nahoru | #32
děkuju jo a to smazani chyby ?

1 reakcí na tento příspěvek chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 20:16 | Nahoru | #33
viz můj přwedposlední příspěvek,vlastně teď už předpředposlední

(reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 20:24 | Nahoru | #34
Camča_v> vys podle toho jak pises tak je videt ze tomu fakt rozumis nedelas v honde ? ze to nebude nic vaznyho kdyz bezela normalne

chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 20:31 | Nahoru | #35
Nedělám,já Hondy rozbíjím
Nic vážnýho to není,ale není to tak,jak by to mělo být.

(reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 20:35 | Nahoru | #36
Camča_v> to pro me znamena ze kdyz budu skratovat ten konektor a bude se hejbat je vse ok? kdyz se hejbat nebude tak bud servo v pytli a nebo pridrena privera ve vyfuku a servo s tim nehne je to tak ? je to ovladani prevery ve fitrbouxu a privery ve vyfuku na tom jednom samem servu ? ted nejsem u motorky a nevibavim si. vis sem automechanik ale v tomhle teprv zacinam predtim jsem mel farose 93 to byla jeste stara skola tohle promenny sani

1 reakcí na tento příspěvek chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 20:39 | Nahoru | #37
Jedno servo ovládá i klapku,i přívěru.Je možný,že se zadřela přívěra a servo je spálený,nebo se odrbalo ozubení.Sežeň jinej motorek, inzerátů s tím je tu plno.

(reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 20:42 | Nahoru | #38
Camča_v> a zakladni nastaveni zas pres konektor ? jo dik moc ze my radis

chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 20:45 | Nahoru | #39
No jasně,seřízení přívěry a klapky jedině přes servisní konektor.

chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 21:07 | Nahoru | #40
jo a jeste kdyz teda budu zkratovat ten kabel a bude se hejbat privera ve filtrboxu musi se hybat i privera vyfuku je to tak ?

(reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 23:23 | Nahoru | #41

2-hrnek>Ze se nezahreje? A kdes to cetl? Praveze na miste motor (i vodnika) muzes klidne uvarit a to vcetne sepnutyho vetraku chladice...



A to prosimtě jak? Možná když nechám mašinu stát na 40°c teplu, natlápnu ji a budu ji trápit plynem...jinak mě teda nenapadá způsob jak uvařit motorku na mistě i s ventilátorem...I v teplech jako kráva mi mašina nejde přez 90°C.... vono tam taky nesmíš lejt vodu s fridexem...

1 reakcí na tento příspěvek chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 23:55 | Nahoru | #42
tady sem se dočet takovej pičovin... (né s tou klapkou a závadách) ale těch kokotin jako startování v zimě.. jako že je to prospěšná věc . aáá koukám že nám tady začínají vařit vodníci.. hmm to bude krmivo pro nově příchozí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce

21.1.2010 v 00:11 | Nahoru | #43

Mirek12>tady sem se dočet takovej pičovin... (né s tou klapkou a závadách) ale těch kokotin jako startování v zimě.. jako že je to prospěšná věc . aáá koukám že nám tady začínají vařit vodníci.. hmm to bude krmivo pro nově příchozí



Taky na ty píp..oviny zírám taky. Takže já pro změnu nezazimovávám nijak...! Prostě zastavím v garáži a jdu domů. Jak je sucho, jdu do garáže, vystrkám mašinu ven, zamknu garáž, sednu na mašinu, nastratuju a pak nasadím helmu s rukavicema a jedu. žádné zahřívání a tůrování na místě. Nejlepší promazání a prohřátí je klidnou jízdou, kolem 3-4 tisíc ot.
Baterku jsem nikdy nevyndaval.

Ale k tématu zde:
NIKDY bych nekupoval žádnou neznámou hajtru z Itálie. To radši budu jezdit na kole
Jeden si stěžuje, že slyší "asi" rozvoďák při studeném startu, druhý si stěžuje, že nejde za plynem, třetí že nejde nastartovat, čtvrtý zas že něco jiného.... ach jo, lidi jsou nepoučitelní.
Italové jsou nejhorší prasata už tak obecně, natož ještě od nich koupit motorku, abych vyhodil peníze...

Naposledy editováno 21.01.2010 00:11:34

(reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce

21.1.2010 v 00:21 | Nahoru | #44
hondacbf1000> já jsem baterku z fazera vyndal protože je k ní nahovno přístup.. a motorku jsem schoval někdy na konci září,, kvůli operaci tak než ji dám z 5 někdy v březnu tak tam nemusí smrdět .. aspon mě nenapadne taková pičovina jako to startovat.... vybíjet baterku ..a po každém schlazení natáhnout vodu všude kde se dá potom se někdo diví ,že má mokré svíce.. jinak nějaky zahřívání na stojanu seru.. nasatartuji a jednu normálně zahřátá je hnedka

2 reakcí na tento příspěvek chyba 3* dlouze 4* kratce

21.1.2010 v 00:43 | Nahoru | #45
Mirek12 proč by si jí měl vybíjet? Normálně na zimu baterku vyndám nabiju uklidím a jednou za měsíc k tomu prostě dojdu motrku nastartuju zahřeju nechám chvilku blafat,když je zima mírna,tak s ní projedu ulici a zas jí uklidím.

Spíš než,že bude mít někdo mokré svíce,tak čekám na jaro,až tady bude každej psát,jak po zimě nemůžou nastartovat ale ty jim pak rozhodně nejlíp poradíš

chyba 3* dlouze 4* kratce

21.1.2010 v 01:05 | Nahoru | #46
presne tak ja ji startoval po koupi v garazi kde je pokojova teplota kdybych ji nechal bejt to bych na jare cumel. ted mam aspon cas to vyresit relatyvne v klidu a ne ze dojedu sezonu necham moto ve stavu jako sem ji dojezdil a na jare zas vytahnu a jezdim dal tak to fakt ne vsechno vicistit promazat vymenit oil nechat seridit a pak vym ze sem udelal co slo. jo a nechat takovu gelovku v motce prez zimu uplne vybit tak uz ji v zivote nenabijes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce

21.1.2010 v 09:35 | Nahoru | #47
LukyCat> Počkej počkej, tak tohle nechápu už vůbec, proč by mašina neměla po zimě nastartovat??
Pokud je to střik tak ten ti musí chytit na brnk i po sebevětší zimě, či delším stání o tom snad žádná ne?
S karburátorem je to o něco horší a je možná lepší ho na zimu vypustit, ale i tak sedlám už 2. mašinu s karburátorem a otázka startu po zimě je prostě jen delší protočení...
ad vybíjení baterky - no teba proto, že tím tvým blafáním na fleku nedobije ani polovinu toho, co spotřebuje na startování
Kor třeba já mám zapojený světla natvrdo s klíčkem (jo je to debilní systém by Honda) takže motorka se mi při stání na fleku dost vybíjí, protože ten halogen to jednoduše sežere...

(reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce

21.1.2010 v 09:52 | Nahoru | #48
abcman> tady nic nenahádáš a když jo,tak to stojí spoustu času a duševních sil
Věř mi,mám s tím bohaté zkušenosti. Naštěstí už nemám tolik času to tu pravidelně sledovat
Jinak podporuju tvoje názory zde v tomto vlákně

chyba 3* dlouze 4* kratce

21.1.2010 v 09:56 | Nahoru | #49
v hondě se spletli, to blikání signalizuje, že byla padla na pravou stranu, zlomená maska, držák na světle a trochu ohlé lešení

jinak máš po smrti baterku. a nestartuj to každý den jenom tak pro radost, akorát to tím ničíš (kondenzace vody, koroze, zanášení karbonem). baterku dobij, pokud je to gelovka, tak na inteligentní nabíječku ála OPTIMATE a nech jí tam do jara (pouze OPTIMATE!) a skladuj ji mimo mráz.
pokud ti i po dobití bude takhle haprovat, tak než ji zahodíš, zkontroluj dobíjecí napětí a pokud bude ok (při 5000ot/min se zaplými světly více než 13V na baterce)

Naposledy editováno 21.01.2010 09:59:42

chyba 3* dlouze 4* kratce

21.1.2010 v 11:47 | Nahoru | #50
chci reagovat na to zahřívání na stojanu,podle mě to nemá smysl,motor se sice trochu prohřeje,ale převodovka,pneu,atd ne...auto taky nikdo nezahřívá,sedne a jede ne?

1 reakcí na tento příspěvek chyba 3* dlouze 4* kratce

21.1.2010 v 14:02 | Nahoru | #51
Rád bych touto cestou požádal místní odborníky na slovo vzaté o zdůvodnění, proč by nastartování jednou za měsíc přes zimu na zvedáku a dvacetiminutový chod na dvojku takový nesmysl? Budu jim neskonale vděčen. K

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce

21.1.2010 v 14:08 | Nahoru | #52
Kousek> přečti si poslední rutanův příspěvek,celkem pěkně to shrnul ;o)
Je to jako když děcko tajně rozbaluje dárky ještě před vánocema

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce

21.1.2010 v 14:13 | Nahoru | #53

Camča_v>Kousek> přečti si poslední rutanův příspěvek,celkem pěkně to shrnul ;o)
Je to jako když děcko tajně rozbaluje dárky ještě před vánocema



Právě proto sem se na to ptal. Kde se tam vezme ten kondenzát, od čeho to bude korodovat a nedej bože karbonizovat? K

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce

21.1.2010 v 14:22 | Nahoru | #54

Kousek>Právě proto sem se na to ptal. Kde se tam vezme ten kondenzát, od čeho to bude korodovat a nedej bože karbonizovat? K



vlhkost vzduchu? spaliny ze sytičem obohacené směsi?
čemu dál nerozumíš?:)

(reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce

21.1.2010 v 14:35 | Nahoru | #55

RUTAN>vlhkost vzduchu? spaliny ze sytičem obohacené směsi?
čemu dál nerozumíš?:)



A co je s vlhkostí vzduchu? Jaký sytič u střikačky po dvaceti minutách? K

1 reakcí na tento příspěvek chyba 3* dlouze 4* kratce

21.1.2010 v 14:59 | Nahoru | #56
vlhkost vzduch se jak znamo usazuje na mistech s rozdilnou teplotou ... cili kdyz motor jen navrcis a DOSTATECNE neprohrejes JIZDOU, tak ti ta vzdusna vlhkost uvnitr zkondenzuje a voda v motoru asi neni dobra vec ...

pokud to nekdo nechape, at si napusti v koupelne plnou vanu horky vody a pocka pul hodky ... steny budou mokry jak svina ... pokud by je mel vyhrejvany (potazmo PROHRATEJ motor), tak by se na nich nic nesrazelo...

(reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce

21.1.2010 v 15:13 | Nahoru | #57

mateSAS>vlhkost vzduch se jak znamo usazuje na mistech s rozdilnou teplotou ... cili kdyz motor jen navrcis a DOSTATECNE neprohrejes JIZDOU, tak ti ta vzdusna vlhkost uvnitr zkondenzuje a voda v motoru asi neni dobra vec ...



S první větou souhlasím, vlhkost kondenzuje na plochách s teplotou nižší než je teplota okolí. Nicméně to není odpověď na položenou otázku.

Tak že se budu opakovat: proč by nastartování jednou za měsíc přes zimu na zvedáku a dvacetiminutový chod na dvojku měl být takový nesmysl? K

1 reakcí na tento příspěvek chyba 3* dlouze 4* kratce

21.1.2010 v 15:17 | Nahoru | #58
Kousek> odpovim otazkou:

"A komu tim pomuzete, co? Druhe strane?" :D
****
dejme tomu, necham to prohrat trebas do vetraku .... protocim kvalty aby se aspon trosku prohrala prevodovka ... ale stejnak - podvozkem nehnes atd ... ale je to proste zbytecny ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce

21.1.2010 v 15:24 | Nahoru | #59

mateSAS>Kousek> odpovim otazkou:

"A komu tim pomuzete, co? Druhe strane?" :D
****
dejme tomu, necham to prohrat trebas do vetraku .... protocim kvalty aby se aspon trosku prohrala prevodovka ... ale stejnak - podvozkem nehnes atd ... ale je to proste zbytecny ...



Tak že hrůzné poškození motoru je nesmysl a padá?

A co se týče hýbání podvozkem, k čemu by zrovna tohle mělo být prospěšné?
Navíc, když budu šibovat s motykou, tak na ni sednu a to si piš, že se se mnou hne. K

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce

21.1.2010 v 15:28 | Nahoru | #60
Kousek> mno ... aby se trebas prohraly i tlumice, podvozek atd ?! ... protoze jinak celkem mi unika smysl toho proc motorku vubec startovat kdyz se na ni nesvezu?!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist