1 reakcí na tento příspěvek chyba 3* dlouze 4* kratce
1 reakcí na tento příspěvek chyba 3* dlouze 4* kratce
1 reakcí na tento příspěvek chyba 3* dlouze 4* kratce
2-hrnek>Ze se nezahreje? A kdes to cetl? Praveze na miste motor (i vodnika) muzes klidne uvarit a to vcetne sepnutyho vetraku chladice...
A to prosimtě jak? Možná když nechám mašinu stát na 40°c teplu, natlápnu ji a budu ji trápit plynem...jinak mě teda nenapadá způsob jak uvařit motorku na mistě i s ventilátorem...I v teplech jako kráva mi mašina nejde přez 90°C.... vono tam taky nesmíš lejt vodu s fridexem...
1 reakcí na tento příspěvek chyba 3* dlouze 4* kratce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce
Mirek12>tady sem se dočet takovej pičovin... (né s tou klapkou a závadách) ale těch kokotin jako startování v zimě.. jako že je to prospěšná věc . aáá koukám že nám tady začínají vařit vodníci.. hmm to bude krmivo pro nově příchozí
Taky na ty píp..oviny zírám taky. Takže já pro změnu nezazimovávám nijak...! Prostě zastavím v garáži a jdu domů. Jak je sucho, jdu do garáže, vystrkám mašinu ven, zamknu garáž, sednu na mašinu, nastratuju a pak nasadím helmu s rukavicema a jedu. žádné zahřívání a tůrování na místě. Nejlepší promazání a prohřátí je klidnou jízdou, kolem 3-4 tisíc ot.
Baterku jsem nikdy nevyndaval.
Ale k tématu zde:
NIKDY bych nekupoval žádnou neznámou hajtru z Itálie. To radši budu jezdit na kole
Jeden si stěžuje, že slyší "asi" rozvoďák při studeném startu, druhý si stěžuje, že nejde za plynem, třetí že nejde nastartovat, čtvrtý zas že něco jiného.... ach jo, lidi jsou nepoučitelní.
Italové jsou nejhorší prasata už tak obecně, natož ještě od nich koupit motorku, abych vyhodil peníze...
Naposledy editováno 21.01.2010 00:11:34
2 reakcí na tento příspěvek chyba 3* dlouze 4* kratce
Spíš než,že bude mít někdo mokré svíce,tak čekám na jaro,až tady bude každej psát,jak po zimě nemůžou nastartovat ale ty jim pak rozhodně nejlíp poradíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce
Pokud je to střik tak ten ti musí chytit na brnk i po sebevětší zimě, či delším stání o tom snad žádná ne?
S karburátorem je to o něco horší a je možná lepší ho na zimu vypustit, ale i tak sedlám už 2. mašinu s karburátorem a otázka startu po zimě je prostě jen delší protočení...
ad vybíjení baterky - no teba proto, že tím tvým blafáním na fleku nedobije ani polovinu toho, co spotřebuje na startování
Kor třeba já mám zapojený světla natvrdo s klíčkem (jo je to debilní systém by Honda) takže motorka se mi při stání na fleku dost vybíjí, protože ten halogen to jednoduše sežere...
jinak máš po smrti baterku. a nestartuj to každý den jenom tak pro radost, akorát to tím ničíš (kondenzace vody, koroze, zanášení karbonem). baterku dobij, pokud je to gelovka, tak na inteligentní nabíječku ála OPTIMATE a nech jí tam do jara (pouze OPTIMATE!) a skladuj ji mimo mráz.
pokud ti i po dobití bude takhle haprovat, tak než ji zahodíš, zkontroluj dobíjecí napětí a pokud bude ok (při 5000ot/min se zaplými světly více než 13V na baterce)
Naposledy editováno 21.01.2010 09:59:42
1 reakcí na tento příspěvek chyba 3* dlouze 4* kratce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce
Je to jako když děcko tajně rozbaluje dárky ještě před vánocema
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce
Camča_v>Kousek> přečti si poslední rutanův příspěvek,celkem pěkně to shrnul ;o)
Je to jako když děcko tajně rozbaluje dárky ještě před vánocema
Právě proto sem se na to ptal. Kde se tam vezme ten kondenzát, od čeho to bude korodovat a nedej bože karbonizovat? K
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce
Kousek>Právě proto sem se na to ptal. Kde se tam vezme ten kondenzát, od čeho to bude korodovat a nedej bože karbonizovat? K
vlhkost vzduchu? spaliny ze sytičem obohacené směsi?
čemu dál nerozumíš?:)
1 reakcí na tento příspěvek chyba 3* dlouze 4* kratce
pokud to nekdo nechape, at si napusti v koupelne plnou vanu horky vody a pocka pul hodky ... steny budou mokry jak svina ... pokud by je mel vyhrejvany (potazmo PROHRATEJ motor), tak by se na nich nic nesrazelo...
mateSAS>vlhkost vzduch se jak znamo usazuje na mistech s rozdilnou teplotou ... cili kdyz motor jen navrcis a DOSTATECNE neprohrejes JIZDOU, tak ti ta vzdusna vlhkost uvnitr zkondenzuje a voda v motoru asi neni dobra vec ...
S první větou souhlasím, vlhkost kondenzuje na plochách s teplotou nižší než je teplota okolí. Nicméně to není odpověď na položenou otázku.
Tak že se budu opakovat: proč by nastartování jednou za měsíc přes zimu na zvedáku a dvacetiminutový chod na dvojku měl být takový nesmysl? K
1 reakcí na tento příspěvek chyba 3* dlouze 4* kratce
"A komu tim pomuzete, co? Druhe strane?" :D
****
dejme tomu, necham to prohrat trebas do vetraku .... protocim kvalty aby se aspon trosku prohrala prevodovka ... ale stejnak - podvozkem nehnes atd ... ale je to proste zbytecny ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce
mateSAS>Kousek> odpovim otazkou:
"A komu tim pomuzete, co? Druhe strane?" :D
****
dejme tomu, necham to prohrat trebas do vetraku .... protocim kvalty aby se aspon trosku prohrala prevodovka ... ale stejnak - podvozkem nehnes atd ... ale je to proste zbytecny ...
Tak že hrůzné poškození motoru je nesmysl a padá?
A co se týče hýbání podvozkem, k čemu by zrovna tohle mělo být prospěšné?
Navíc, když budu šibovat s motykou, tak na ni sednu a to si piš, že se se mnou hne. K
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade | Rob7802 | 24 | 16.8.2023 v 10:15 Rob7802 |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... | PůlPlyn | 2 | 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn |
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade | KaBrnak88 | 8 | 8.5.2022 v 19:57 lecomondo |