Majkl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
Majklr1>assassin> Ja nechci 50koni navic ja jen chci aby motorka mela lepsi krivku aby se to v urcitejch otackach zlepsilo!!Chapes???
Tak to si našetři i na ten commander,nebo nějakou jinou elektroniku
Ty nesmysly co tu nekdo psal o tom ze pc nepotrebujes je kravina(proto moje ironicka poznamka o filtrech a pc), diky pc nastavis jakztakz korektne afr ve spektru otacek jakym potrebujes.
Dalsi moznosti je treba i zmena toho casovani, promena delka sani (ikdyz r1 ma kratky naustky) pro ruzny posunuti vykonu do spektra otacek(ikdyz nepatrny) a pak treba od Murkina vzit toho Rapida a ladit a ladit.
Vyhodou rapida je ze je to klasicka stand-alone a ne jako pc, ktera je spis piggybacks. Takze kdyz vymenis pisty za kovany, prevrtas, zacnes tam cpat methanol tak jen preladis mapy a jedes.
PWC uz dneska NOVEJ sezenes i v CR za 8000Kc ...
1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1???
No a na tohle jsi přišel jak?
Naposledy editováno 15.01.2010 18:02:39
1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1???
BTW: ja sem taky teda zil v domeni ze kdyz chces vetsi vykon tak musis smes obohatit a naopak chuda smes jede hur, vic se hreje a podpaluje pisty a ventily...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
Murkin>pylot> Nejde to takhle schrnout,že motor s chudší směsí,bude mít větší výkon,každej motor (obsahem různé válcové jednotky) potřebuje přesně nastavené palivo,bude rozdíl mezi 125kou a nebo litrem,krerej je třeba dvouválcovej.Když bude paliva moc,špatně,když málo,ještě hůř
sign...
+ doplnim ze zalezi na dalsich mnoha faktorech jako treba teplota a tlak okolniho vzduchu, tlak v motoru, dynam. i staticky kompresi, VE apod...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
Murkin>mateSAS Naopak v zajmu zvyseni vykonu je potreba smes ochudit, ale to jde pak uz na ukor zivotnosti motoru .
No a na tohle jsi přišel jak?
eeeh ... jednoduse ...
pokud chces vykon, tak musis dostat do motoru hodne smesi ... a pokud mozno chudsi smesi! jak tu bylo zmineno - nese to sebou rizika jako podpaleni ventilu, prohoreni pistu, extremni barveni vyfuku atd ...
Pokud by byla smes uz zase extremne moc chuda, tak to nepojede vubec ... Kdyz se jezdili karburatory, tak to bylo relativne slozity najit optimalni nastaveni a byl t dycky nejakej kompromis.
V dnesni dobe Powercommanderu, ignition modulu ... v posledni dobe dokonce i Powercommanderu V je situace uplne jina a smes si vymyslis jakou chces.
Zpatky k problemu - proc myslis ze se u zavodnich motorek pouzivaji svicky s vysokou tepelnou hodnotou, proc se dejou takovy veci, ze ti obycejna svicka klidne ukapne do valce, proc se deje to, ze zavodni motorky se nestihaji chladit a tak se dodavaji dalsi chladice.. MIMO JINY proto, ze maji chudou smes...
********
zkus me to vyvratit, budu jedine rad, ale nevim jak to udelas .)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
mateSAS>eeeh ... jednoduse ...
pokud chces vykon, tak musis dostat do motoru hodne smesi ... a pokud mozno chudsi smesi! jak tu bylo zmineno - nese to sebou rizika jako podpaleni ventilu, prohoreni pistu, extremni barveni vyfuku atd ...
Pokud by byla smes uz zase extremne moc chuda, tak to nepojede vubec ... Kdyz se jezdili karburatory, tak to bylo relativne slozity najit optimalni nastaveni a byl t dycky nejakej kompromis.
V dnesni dobe Powercommanderu, ignition modulu ... v posledni dobe dokonce i Powercommanderu V je situace uplne jina a smes si vymyslis jakou chces.
Zpatky k problemu - proc myslis ze se u zavodnich motorek pouzivaji svicky s vysokou tepelnou hodnotou, proc se dejou takovy veci, ze ti obycejna svicka klidne ukapne do valce, proc se deje to, ze zavodni motorky se nestihaji chladit a tak se dodavaji dalsi chladice.. MIMO JINY proto, ze maji chudou smes...
********
zkus me to vyvratit, budu jedine rad, ale nevim jak to udelas .)
Tak to je slusnej blabol
vyvracet Ti nic nebudu,evidentne by to bylo hazeni hrachu na zed.
Naposledy editováno 15.01.2010 19:44:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1???
Ty si myslíš,že motorka jezdí na vzduch?že musí mít chudou směs?
Nebo snad že se závodní motory hřejou,že jsou chudý a proto se dávaj přídavný a nebo větší chladiče? a nebude to spíš tím,že chladící systém je konstruovaný třeba na 120Kw a po úpravách má motorka třeba 150Kw?To pak musíš těch 30Kw taky nějak chladit ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
ehm ... proc v Dynojetim kitu jsou teda velmi casto trysky mensich prumeru nez jakyma jsou osazeny motorky v serii?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykon R1???
mateSAS>Murkin> Proto jsem tam psal ze MIMO JINY
ehm ... proc v Dynojetim kitu jsou teda velmi casto trysky mensich prumeru nez jakyma jsou osazeny motorky v serii?
Protože jsou tam taky jehly,který maj podstatně větší a strmější zůžení než origo,to už jsi snad viděl ne?nebo jsi si toho nevšiml? To ti pak odpouštím,že jsi si to nespojil a nedošlo Ti to
DavR1 Klídek,reklamu nepotřebujem
kdyz bude smes bohata, tak to nepojede, pac se nevyuzije veskere palivo, ze ano? .... existuje jakysi idelani smesovaci pomer ... nicmene kdyz bude smes chudsi, tak mas zaruku ze prohori palivo ve vetsi mire, ale zase je pruser, ze se spalovaci prostor blbe chladi ... ne ?!
1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1???
Chceš mít výkon?a nebo pěkný emise?
1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1???
dole je peknej graf ...
- po montazi vyfuku byl nakej narust - to je nam jasny (jiny proudeni atd)
- po pootevreni airboxu ... sup .... nakej narust ... tady se logicky smes ochudila, kdyz se s palivem nic ndelalo
- po montazi KNka dalsi narust - a pritom zase byla smes ochuzena...
********
proc se tak tedy deje?
1 reakcí na tento příspěvek Vykon R1???
takze to, ze by hooodne paliva bylo doobre bych zrovna taky netvrdil :)
Murkin>Protože jsou tam taky jehly,který maj podstatně větší a strmější zůžení než origo,to už jsi snad viděl ne?nebo jsi si toho nevšiml? To ti pak odpouštím,že jsi si to nespojil a nedošlo Ti to
DavR1 Klídek,reklamu nepotřebujem
mimo jiny - pokud se nepletu, tak jehla ti dela bohatost pouze do urcite polohy plynu ... kdyz mas otevreno na plnej, tak uz ti jehla neovlivnuje nic a bohatost smesi urcuje pouze tryska (ano, vim, je tam taky jehlovy kominek a podobny veci...). Takze kit od Dynojetu ti tu smes pri plny plynu ochudi, ... nebo se porad pletu? :)
kua - jsem se nejak rozepsal pri patku .)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
? pomoc ? nepřepsaný motocykl YZF R1 [1, 2, 3] Yamaha YZF-R1 | Polik0 | 61 | Dnes v 20:44 FILODENDRON |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1237, 1238] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37117 | Dnes v 20:20 Ozzy_ |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | 21.10.2024 v 11:18 xb |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |