info: http://www.impexta.com/cz/motorka.php?id=765
info: http://www.impexta.com/cz/motorka.php?id=766
Naposledy editováno 10.09.2019 17:50:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čína přichází s
Whistler>na tomhle bych se už opravdu bál o život
...dyk jsi to ještě neviděl? Třebas budeme všichni prekvapeni.Oni ty číňani se strašně rychle zdokonalujou a přizpůsobujou. Já co tak občas vídám, na čem jezdí kluci při offech, tak občas to je se stavem těch různých japonských vysloužilých endur-tam kde se o to starat není priorita jezdců,...tak někdy je to taky na zbrojní pas.
Naposledy editováno 23.12.2009 18:33:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čína přichází s
stalo se to kámošovi na Yuki RS125, koupil jí novou, má to na předku 2 kotouče, furt měl měkkou páčku, propadala se mu, zkoušeli brzdovku, odvzušnění, všechno, měl to v záručním servisu a tam mu řekli že to není závada ale vlastnost jednou jel, chtěl brzdit a nic, tak se rozsekal a dvě hodiny ležel ve škarpě v bezdědomí než se probral
Whistler>Matess727x> víme, víme, od začátku se už zlepšili o dost, ale stejně bych se bál že ve někde ve 130 vezmu za brzdu, páčka se propadne a já se zabiju
stalo se to kámošovi na Yuki RS125, koupil jí novou, má to na předku 2 kotouče, furt měl měkkou páčku, propadala se mu, zkoušeli brzdovku, odvzušnění, všechno, měl to v záručním servisu a tam mu řekli že to není závada ale vlastnost jednou jel, chtěl brzdit a nic, tak se rozsekal a dvě hodiny ležel ve škarpě v bezdědomí než se probral
to nevis ze se v dnesni dobe vsechny hardwarovy zavady opravujou softwarove? Meli mu tam nahrat novy firmware a hned by to brzdilo
Rekreačka kousek od nás nakoupila čtyřkolky jakési čínské výroby (ne Yuki) když jsem je viděl bylo mi docela do breku...svařenec z tenkostěných trubiček,některé vysloveně namáhané díly nepochopitelně vylisované z 1 plechu...překroucená poloosa je na denním pořádku..prostě děs...ve srovnání se značkovými stejné kubatury to bylo docela drasticky ošizené..škoda toho protože některé jejich výrobky vypadají docela dobře ..jen ta kvalita.. to dost lidí odradí i když jsou mezi jejich výrobky některé opravdu podařené...
dodatek: že se prodávaj v EU nebezpečný china biky s TP vidim jako chybu evropských úředníků, že tomu tady povolí provoz
Přeborníky ve zkopírovanym designu vidim zde:
čínský "bmw F650cs" ve 250tce:
čínský "bandit 650n oil" ve třídě 125:
Naposledy editováno 23.12.2009 19:03:16
1 reakcí na tento příspěvek čína přichází s
1 reakcí na tento příspěvek čína přichází s
1 reakcí na tento příspěvek čína přichází s
1 reakcí na tento příspěvek čína přichází s
Naposledy editováno 23.12.2009 22:53:49
puclig>Mě by jen zajímalo kdo to schvaluje do provozu na pozemních komunikacích?Je jasné že většina co to má čínana to bude chválit aby nebyli za blbce co si to koupili za šunt,brzdy jsou hrozné a nebezpečné,sváry i materiál jsou jen bláto a plasty dělají z dětských lopatiček.
Toto ale platí jen u těch extrémně levnejch čín, tady je řeč o tomhle 4kile. Ty už si ho viděl in natura?
Naposledy editováno 23.12.2009 23:03:40
Matess727x>Pro spoustu lidí to bude zajímavá a přijatelná volba.Není nikde napsáno, kde se to vyrábí, ale jestli v QungQi motors, nebo v Lifanu, tak by to nemuselo být vůec tak špatný. Ale to bude spíše z nějakých nových fabrik, takže se uvidí, až si to tu někdo koupí.Ale jestli to bude jak s čínskýma pitbajkama,....který si hromadně kupujou i lidi, co se ještě před 2 rokama tvářili, že by si o čínskou motorku ani neopřeli kolo (pár jich unám), tak se na přes rok už nad tím taky nikdo nebude ani pozastavovat.Když už i ty nejpovolanější řeknou, že některý ty čínský pitbajky nejsou zase tak špatný.Možná kdyby se spousta tech odpůrců číny trochu povznesla nad tu pseudo proti histerii, zjistili by, že pro někoho, kdo si chce pořídit ke svým dvoum japonským silničním mrdečkám nějaké endůro, páč to chce jen tak zkusit,...to vůbec nemusí být špatná volba.Stejně jako si z podobných důvodů lidi ke svým motorkám pořizujou na blbnutí ty činský pity a vůbec to neřešej.Osobně snad opravdu neznám nikoho, kdo by si koupil nějakýho origo pitbajka za 50 kolíků.
Asi tak jak to říkaš,,,, spousta lidi na to nadavá ale co nevidět má jednoho doma
ano čína umí kopírovat, nebudem si nalhávat, ale většina těch jakože okopírovaných kabin a aut(podvozků - v případě Tatry) je vyráběno s požehnáním původního autora/výrobce!! Čína si totiž chrání trh a skoro totálně omezuje dovozy, takže automobilky se tam s nějakou fabrikou domluví, dodají know-how a ještě tam rádi tlačí prašule, žádný kopírování to ve většině případů není, no a protože vývoj nezastaví nikdo, tak jsou ty původní kabiny prostě modernizovaný. to je celý. navíc svoje komponenty(např kabiny) dodávají i jiným výrobcůmTakře jedna kabina může teoreticky být na třeba pěti tahačích, přičemž se lehce změní např maska nabo nárazník se světlama a hle máme jiný výrobek a pro evropana dolší kopie. Vždyť v eu se to dělá taky, viz třeba MAN a ERF, nebo kdysi DAF a PEGASO, a mnoho jiných
Oni ti číňani nemusí ani kupovat licence, výrobci jim je často strkají sami. Většina automobilek se tím i veřejně chlubí, že v číně založili společný podnik s nějakým Tinťonryža, vyrábí tam svoje auta a tím EXPANDOVALI na největší trh světa!!
U několika málo výrobků jde bohužel(bohudík?) o veselé kopírování, ale v poměru kolik se toho v číně vyrábí toho zas tolik není, toť můj názor podepřený dlouhodobým sledováním informací, v převážné většině na internetu a odborných časopisech