paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki SV 650S 2006/2007
2.12.2009 v 10:23
Ahojte,

mám dotázek v podstatě ryze technický.

Chystám se koupit SV 650S. Mám cca 25 inzerátů SV-cek od 2004-2008 a 60000-90000Kc, 5000-20000 najeto, vsech barev a doplnku.
Nakonec jsem výběr zúžil na 3 (2x2007 a jedna 2008) po 90tis. korun, v podstate v základu až na jeden kuft u tý 2007.

A teď k dotazu. Dnes moje přítelkyně byla u bráchy (jejiho) v servisu pro nahradni dily na jeji CBRo a tam ji s kámošem řekli, že ať si vezmu spíš ten starší model, tj. 2004/2005, právě protože má jednu svíčku na válec a ty 2007-XXXX mají dvě, čímž ztrácí 10-15% výkonu....

Vzhledem k tomu, že ten kluk dělal X/dost let v Suzuce a teď má cca rok svůj vlastní servis (navíc dal do rychtiku moje GSo snad zázrakem) a prostě ví, tak mu bezvýhradně věřím, že ví co říká....

A teď mi někdo řekněte/vyvrattě, kde je tedy zakopaný jádro pudla.

Byl bych rád za skutečný a relevantní informace, ne někdo řikal, že prej to jede po dvou kolech
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007

2.12.2009 v 16:10 | Nahoru | #31
2-hrnek> odpojim ho a smerem k ridici jednotce dam rezistor 10k a poradne zaizoluju...aby do toho nenachcalo..

(reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007

2.12.2009 v 16:12 | Nahoru | #32

2-hrnek>jak budes vyrazovat TRE?



viz: in english nebo česky ,je to jednoduche

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007

2.12.2009 v 16:18 | Nahoru | #33

karf>Troufám si tvrdit, že všechny SVčka se stříkačkou katalyzátor mají


Já jsem si teda myslel, že ne...Jedině v tom výfuku, ale já ho tam nemám...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007

2.12.2009 v 16:19 | Nahoru | #34

apropos>2-hrnek> odpojim ho a smerem k ridici jednotce dam rezistor 10k a poradne zaizoluju...aby do toho nenachcalo..


Ja teda pokukuju po drazsi variante
GIpro ATRE

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007

2.12.2009 v 16:22 | Nahoru | #35

2-hrnek>Ja teda pokukuju po drazsi variante
GIpro ATRE



zkus tady..levnejsi ...

(reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007

2.12.2009 v 16:30 | Nahoru | #36

apropos>zkus tady..levnejsi ...


jj, vim, ze to maji levneji, jen ta prvni url mi prisla pod ruku driv, spis sem jen chtel ukazat, jak to asi budu resit ja...

Suzuki SV 650S 2006/2007

2.12.2009 v 16:36 | Nahoru | #37
Me kamos sehnal na aukru vipera za 2000 i s postovnym a se svodama. Mel ohnutou prirubu na vejfuk ale trubka a trochu sily to spravilo. Za dva litry nejluxusnejsi zvuk jakej sem si mohl prat. Jeste sem koukal po prevrtani na 700 nebo aspon na 674 nebo na kolik to delaj a po vidlicha a kyvce z neceho jinyho ale pak mi doslo ze bude lepsi prodat to a koupit si TL. Tak cekam az budu mit noty na velkou a pak se s SV asi rozloucim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007

2.12.2009 v 16:59 | Nahoru | #38
BlackSabbath> Katalyzátor je opravdu v koncovce. Kvůli její výměně za laděnou se musí svod řezat flexou (pokud se nemění komplet i svody) a pak jde v koncovce vidět jemná "včelí plástev" katalyzátoru. Ta koncovka je taky pěkně těžká. Když jsem ji měnil na LeoVince,přišlo mi,že origo má minimálně 10 kilo a Leo maximálně dvě... Jinak ten kat byl u mé 2006 bez lambdy,takže u modelů před 2007 bude asi katalizátor neřízený,porom už řízený.... Tzn bych bral asi max 2006 a hned tam dal něco otevřenýho....u těch novějších už pak může být problém právě s tou lambdou.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 650S 2006/2007

2.12.2009 v 17:02 | Nahoru | #39
mám 07 dvousvíčkový,jel sem i na 03ce a rozdíl pocitové žádnej,až na to že ta 03 měla ladák takže to hustokrutě burácelo

je teda pravda že s motorkama to jde do prdele čím novější tím horší,prostě je to všechno udělaný moc pro lidi(bezmozku vzdorný),ta brutalita se vytrácí,...takový tlko,nebo starší karbecový litry,to byla asi jízda,dneska všade serou moc elektroniky a místo řidiče vede motorku počítač

(reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007

2.12.2009 v 17:11 | Nahoru | #40

Dany1788>BlackSabbath> Katalyzátor je opravdu v koncovce. Kvůli její výměně za laděnou se musí svod řezat flexou (pokud se nemění komplet i svody) a pak jde v koncovce vidět jemná "včelí plástev" katalyzátoru. Ta koncovka je taky pěkně těžká. Když jsem ji měnil na LeoVince,přišlo mi,že origo má minimálně 10 kilo a Leo maximálně dvě... Jinak ten kat byl u mé 2006 bez lambdy,takže u modelů před 2007 bude asi katalizátor neřízený,porom už řízený.... Tzn bych bral asi max 2006 a hned tam dal něco otevřenýho....u těch novějších už pak může být problém právě s tou lambdou.


Já mám právě 2006 a koncovku upravenou, takže nevím, co tam bylo předtím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007

2.12.2009 v 17:13 | Nahoru | #41

DawidER5>mám 07 dvousvíčkový,jel sem i na 03ce a rozdíl pocitové žádnej,až na to že ta 03 měla ladák takže to hustokrutě burácelo

je teda pravda že s motorkama to jde do prdele čím novější tím horší,prostě je to všechno udělaný moc pro lidi(bezmozku vzdorný),ta brutalita se vytrácí,...takový tlko,nebo starší karbecový litry,to byla asi jízda,dneska všade serou moc elektroniky a místo řidiče vede motorku počítač


Jel jsi na litru se stříkačkou? Já myslím, že je to živé až dost... Teď nemyslím Hujdu...

Suzuki SV 650S 2006/2007

2.12.2009 v 19:06 | Nahoru | #42
Jinak jsem tedy zjišťoval a buď od roku 2005 nebo 2006 je ten katalyzátor ve výfuku...Naštěstí jen takhle, takže lehce demontovatelný...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007

2.12.2009 v 19:14 | Nahoru | #43

BlackSabbath>Jel jsi na litru se stříkačkou? Já myslím, že je to živé až dost... Teď nemyslím Hujdu...

Zivy mozna... Ale neco tomu proste chybi.

(reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007

2.12.2009 v 21:07 | Nahoru | #44

pylot>Zivy mozna... Ale neco tomu proste chybi.


Asi myslis takovou tu syrovost bez elektroniky, coz?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007

2.12.2009 v 21:26 | Nahoru | #45

pylot>Zivy mozna... Ale neco tomu proste chybi.


Ono když tomu dáš pořádně, tak začne takovej tanec, že o žádné elektronice ani hladkým chodu stříkačky nic nevíš... A na užití si nejsyrovější syrovosti mám Jawu 21 Sport...

Suzuki SV 650S 2006/2007

2.12.2009 v 21:33 | Nahoru | #46
Jo tak to nevím a jen tak. Myslíš že poznáš 10-15% výkonu.

(reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007

2.12.2009 v 21:48 | Nahoru | #47

BlackSabbath>Ono když tomu dáš pořádně, tak začne takovej tanec, že o žádné elektronice ani hladkým chodu stříkačky nic nevíš... A na užití si nejsyrovější syrovosti mám Jawu 21 Sport...


vsak tu mam doma taky, tam je elektroniky vsehovsudy asi 10 dratku... tam to regulujes akorat tim, kolik ovsa tem konim das

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 650S 2006/2007

3.12.2009 v 09:40 | Nahoru | #48
Tak jsem mluvil s kamosema trocha info mam, v podstate jde o to, ze motorka ma papirove vykon stejny, ale to je maximalni vykon, ktereho lze dosahnout pouze za urcitych podminek...jako je teplota motoru, kvalita benzinu, otacky atd....v podstate se jedna o to, ze jsou od 07 elektronicky rizene vstriky, stejne tak elktronicky rizena směs (poměr vzduch/palivo) lambda sondou a navic při dvou svíčkách sice dochází k dokonalejšímu spalovní, ale směr výbuchu nejde jako u jednosvíce přímo proti válci, od svíček i proti sobě....

a důvod tohot všeho je velmi prostý...prostě to všechno museli osekat z důvodu splnění emisní normy EURO3, jinak by ty motorečky vůbec nesměli do EU dovážet!!!!!

Takže to je shrnutí a já teď z toho stojím před novou otázkou!

Koupit radši starší model, 2003-2006 (spíš tedy 2005/2006 s černým, odlehčeným rámeme a zavěšením kol) nebo novější moto 2007/2008 a bohužel se smířit s tím, co vše je vyjmenováno výše!!!

Navíc rozdíl mezi 2006 a 2007/2008 je cca 5000Kc!!!

Teď si uvědomuji, co je to sladká nevědomost........

Suzuki SV 650S 2006/2007

3.12.2009 v 10:41 | Nahoru | #49
zdarec,

mám rok K0,jel jsem i na kamosove K5.Dojmy? z noveho modelu ( K3-az nyni,ac jsem jel jen K5 ),mam pocit,az moc velke linearnosti.Ne ze by obecne vsechny SV650,nebyly prime vice nez dost,ale to vstrikovani to totalne dohladilo.Muj karbenatek mi prijde znatelne ,,hrubsi,,a jsou tam znat mensi ,,skoky,, v prubehu vykonu..

jinak kazdopadne ale SV serie vytecne stroje at poridis jakykoliv
pristi rok zahajim s nim 3 sezonu a nic mi neschazi

(reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007

3.12.2009 v 10:46 | Nahoru | #50

moTomikiff>Tak jsem mluvil s kamosema trocha info mam, v podstate jde o to, ze motorka ma papirove vykon stejny, ale to je maximalni vykon, ktereho lze dosahnout pouze za urcitych podminek...jako je teplota motoru, kvalita benzinu, otacky atd....v podstate se jedna o to, ze jsou od 07 elektronicky rizene vstriky, stejne tak elktronicky rizena směs (poměr vzduch/palivo) lambda sondou a navic při dvou svíčkách sice dochází k dokonalejšímu spalovní, ale směr výbuchu nejde jako u jednosvíce přímo proti válci, od svíček i proti sobě....

a důvod tohot všeho je velmi prostý...prostě to všechno museli osekat z důvodu splnění emisní normy EURO3, jinak by ty motorečky vůbec nesměli do EU dovážet!!!!!

Takže to je shrnutí a já teď z toho stojím před novou otázkou!

Koupit radši starší model, 2003-2006 (spíš tedy 2005/2006 s černým, odlehčeným rámeme a zavěšením kol) nebo novější moto 2007/2008 a bohužel se smířit s tím, co vše je vyjmenováno výše!!!

Navíc rozdíl mezi 2006 a 2007/2008 je cca 5000Kc!!!

Teď si uvědomuji, co je to sladká nevědomost........


jak rikas, rozdil v cene je tam uz minimalni, spis si musis vybrat podle toho, co od toho ocekavas...

(reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007

3.12.2009 v 11:56 | Nahoru | #51

BlackSabbath>Ono když tomu dáš pořádně, tak začne takovej tanec, že o žádné elektronice ani hladkým chodu stříkačky nic nevíš... A na užití si nejsyrovější syrovosti mám Jawu 21 Sport...


Jo sak ja netvrdim ze to nejede to ani nahodou. Konkretne s gixerem nemam zadny zkusenosti ale treba to litrovy SVcko taky jede jak z praku ale pritom je to vechno tak nejak uhlazeny a vyvazeny.... Vubec se s tou motrkou nemusis prat ani se na ni ucit. Proste jenom sednes a jedes. Asi je to hlavne o zvyku ale me to proste nejak chybi...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 650S 2006/2007

3.12.2009 v 16:33 | Nahoru | #52
Mam SV650 K7, predtim jsem chvili mel SV650 K4 a neco najezdil i na SV650 z roku 2000 (vsechno nahaci) a nejlepsi byla K4. Modely od 99 do 02 maji mirne delsi kvalty, proto se mi zdala ne tak moc ciperna jak K4, pokud dobre pamatuju na 6-ku na 6000ot/min jela stara cca 133km/h dle tacho, kdezto nova 125km/h dle tacho. K7 je kvuli EURO3 mirne uskrcena na maly kvalty.

Tady je to namerino , je tam docela dira neni liz pravda...

Jinak bych doporucoval SV650 novejsi (od K3), ale se vsema je porad velka zabava.

Naposledy editováno 03.12.2009 16:33:44

(reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007

3.12.2009 v 16:37 | Nahoru | #53

ultima.thule>Mam SV650 K7, predtim jsem chvili mel SV650 K4 a neco najezdil i na SV650 z roku 2000 (vsechno nahaci) a nejlepsi byla K4. Modely od 99 do 02 maji mirne delsi kvalty, proto se mi zdala ne tak moc ciperna jak K4, pokud dobre pamatuju na 6-ku na 6000ot/min jela stara cca 133km/h dle tacho, kdezto nova 125km/h dle tacho. K7 je kvuli EURO3 mirne uskrcena na maly kvalty.

Tady je to namerino , je tam docela dira neni liz pravda...

Jinak bych doporucoval SV650 novejsi (od K3), ale se vsema je porad velka zabava.


Suzuki SV 650S 2006/2007

3.12.2009 v 21:19 | Nahoru | #54
značkuju
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist