1-valce: vykon hned

2-valce: nizkootackove (HD) jedou pekne od spodu, ale zas vrch na hovno a celkove to hovno jede.. vysokootackove (LC8) zas maji hovno spodek, coz mne strasne sralo.. potom to jede, ale zazrak to neni teda vubec

3-valce: nuda, nuda

4-valce: KDE JE SPODEK?! to uz muzou rovnou dat volnobeh na 7000 otacek.. uz nejvetsi omyl jsou pro mne ctyrvalcove 600ccm - no to je hruza.. ale i R1 prece ma hovno spodek.. kdyby to neslo tocit nad 7000otacek, tak je to strasne hodne..
Jaky motor ma silny spodek, ale i slusny vrsek?
Napada mne potom pouze napr Speed Triple. Nebo jak jsou na tom motorky typu Bandit 1200, Busa atd.?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
assassin>yeoup: hele s tim "jede od spodu" mam dojem ze jses z toho sveho XT zblblej... jasne pocit z jednovalce takovej je, protoze ma 5 kvaltu na maximalku 140kmh .. tzn na jednicku jede nevim 50? vzhledem k tomu ze kroutak na motoru bude podobnej jako u 600gsxr (stejne objemy) ktere ale na jednicku pojede pres kilo.. je jasny ze diy prevodum se bude kroutak na kole znacne lisit pri tech treba 30-40kmh ... takze proste neuvazujes to ze se ta motorka jinak pouziva a tudiz je i prevod tak konstruovanej... zkus si nakou sportovni moto, klidne i tu sestku naprevodovat jako tu XT600 ..tzn ze sestka v maximu bude odpovidat cca 140-160kmh a uvidis na prvni kvalty ze to pojede odspodu lip jak XT....








3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
assassin>jo nekteri ladici ty sekundarni klapky odmontovavaji..treba na kawe zzr1400 uz ta druha klapka dela slusnou restrikci v sani a jeji odstraneni znamena dalsi porci koni navrch.. ale detaily sem nezkoumal...
asi odbocim od tematu, ze vsechno az na Busu jsou asi mrdky dle zakaladatele, ale chci se zeptat, jak je to s tema klapkama na sv650? na tom novejsim, co mam, predpokladam, ze jsou dve a jak je to na starsim modelu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
2-hrnek>asi odbocim od tematu, ze vsechno az na Busu jsou asi mrdky dle zakaladatele, ale chci se zeptat, jak je to s tema klapkama na sv650? na tom novejsim, co mam, predpokladam, ze jsou dve a jak je to na starsim modelu?
Od doby co ma SV strikacku (2003) tak ma i dve klapky. Driv byly podtlakovy karburatory ktery si taky ovlada motor sam takze to taky nebylo cely jenom na tobe ale bylo to lepsi a ostrejsi nez dve klapky ve strikacce.
RadimV929>2-hrnek> Otázkou je,zda pár koníků stojí za hladký a vyrovnaný průběh.Samožřejmě záleží na typu motky,řidiči atd,atd....Ale zrovna u ZZR 1400 bych je asi nechal...
Ja nic takovyho provadet na motce nebudu, me ty hajtry, co tam jsou, na to jezdeni po okreskach staci...

pylot>Od doby co ma SV strikacku (2003) tak ma i dve klapky. Driv byly podtlakovy karburatory ktery si taky ovlada motor sam takze to taky nebylo cely jenom na tobe ale bylo to lepsi a ostrejsi nez dve klapky ve strikacce.
Jj, mel jsem tu moznost zkusit si i SV650S 2002, bylo vyladeny a ta reakce na plyn byla ostrejsi oproti memu... Vedel jsem, ze karburator je oproti strikacce takovej, ale s tema klapkama jsem nevedel...
1 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"
Projel jsem si tvoji recenzi na R1 09 a naprosto chápu tvoje trápení se slabým průběhem výkonu. Biker co v zimním odbdobí točí novou, půjčenou (pro něj absolutně neznámou) + - 180ti koňovou mašinu na 3. a 4. rychlost. st. do červenýho, prostě musí mít problém vybrat si stroj, co by mu stačil!
Možná snad Dodge Tomahawk (motor z Vipera) by snad mohl uspokojit tvoje požadavky na řádný průběh výkonu


Strach z nedostatku síly motoru - Yeoupův syndrom!


Mě napadá nějakej dragster. To by ho mohlo vzrušit. Třeba mu to Knebl pučí!



2 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"

jinak souhlasim s assassinem, jsem zblbly z toho jednovalce.. kdybych na nem nejezdil, tak bych se na vsechno dival asi jinak a nepozastavil bych se nad tim, ze ctyrvalce nemaji spodek atd.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
2-hrnek>asi odbocim od tematu, ze vsechno az na Busu jsou asi mrdky dle zakaladatele, ale chci se zeptat, jak je to s tema klapkama na sv650? na tom novejsim, co mam, predpokladam, ze jsou dve a jak je to na starsim modelu?
novejsi strikacky od suzuki maj klapky dve i to SV ... ono to oddelani druhe klapky muze sebou u systemu kterej je navrzenej na 2 prinest ruzny problemy.. prvni suzuci strikacky jsou povestne trhavym fungovanim... tzn upravci co to predelavaj jdou treba po max vykonu "dragstery" ale pouzitelnost v provozu muze byt horsi osobne jsem mel na hednom gsxr klapky odpojene protoze bylo v haji servo co s nima hejbe... a fungovalo to na ten kratkej pokus stejne jako s nima.. ale nemel sem moznost to nejak dyl testovat a ani sem ve smeru teto "upravy" dal nebadal takze postup odtraneni sekundarnich klapek nemuzu doporucit, jen vim ze se tim lidi zabejvaj..
Naposledy editováno 02.12.2009 12:02:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

assassin>novejsi strikacky od suzuki maj klapky dve i to SV ... ono to oddelani druhe klapky muze sebou u systemu kterej je navrzenej na 2 prinest ruzny problemy.. prvni suzuci strikacky jsou povestne trhavym fungovanim... tzn upravci co to predelavaj jdou treba po max vykonu "dragstery" ale pouzitelnost v provozu muze byt horsi osobne jsem mel na hednom gsxr klapky odpojene protoze bylo v haji servo co s nima hejbe... a fungovalo to na ten kratkej pokus stejne jako s nima.. ale nemel sem moznost to nejak dyl testovat a ani sem ve smeru teto "upravy" dal nebadal takze postup odtraneni sekundarnich klapek nemuzu doporucit, jen vim ze se tim lidi zabejvaj..
jj, dik za info, ja se spis jen zeptal, kdyz tu na to prisla rec, ja nijak do motky v tomhle ohledu zasahovat nechci...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
assassin>ale i tak je busa prilis silnej konkurent pro vsechno ..
Nedávno dělali přímej srovnávací test Busy a BMW K1300S na www.motorcycle.com. BMW vyšel jako vítěz (jestli si pamatuju správně tak říkají stejný výkon, lepší ovládání).
Zajímavý, že teď už ten článek nedokážu najít ...

Jen pro zajímavost.
RadimV929>assassin>Jo jo nápadně to připomíná experimenty s výfukovýma přívěrama,pryč s ní a v normálním provozu se s tím pak nedá jezdit,ale jsou tam 2 koníci k dobru...
jj mas pravdu... okruhove upravy na silnicni moto vetsinou znamenaji horsi pouzitelnost.. ono i treba "ostre" vacky a souvisejici upravy znamenaji i treba 20koni ve spicce ale dole je to jeste horsi a tudiz v provozu taky k nicemu...
Sleeper1>...ne sorry nejsi šulin, už je mi to jasný...
Projel jsem si tvoji recenzi na R1 09 a naprosto chápu tvoje trápení se slabým průběhem výkonu. Biker co v zimním odbdobí točí novou, půjčenou (pro něj absolutně neznámou) + - 180ti koňovou mašinu na 3. a 4. rychlost. st. do červenýho, prostě musí mít problém vybrat si stroj, co by mu stačil!
Ale řek bych, že se mu při té představě jak tohle s tou R1 provádí dobře honilo


1 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
PetrXX>Mno kluci tady v Olmiku teď dělali Triumph Rocket III Turbo, prý z toho šel na brzdě strach co to dělalo (a hodnoty měl ten Triple opravdu dechberoucí, z hlavy nechci kecat ale jen z těch čísel jsem si sedl na zadek), tož se poptej u Angel Racing, třeba by se nechal koupit
Jsi nečet mistra, že třívalce jsou nudné mrdky?? Slabej spodek, nulovej vršek, by na tom mistr usnul

btw, tady je jasně vidět, že je to stroj pro nudaře... ve 2000rpm jen 50 kobyl a 170Nm krouťáku, tomu říkáš silný spodek??


Naposledy editováno 02.12.2009 13:39:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
Bludevil>Jsi nečet mistra, že třívalce jsou nudné mrdky?? Slabej spodek, nulovej vršek, by na tom mistr usnul
btw, tady je jasně vidět, že je to stroj pro nudaře... ve 2000rpm jen 50 kobyl a 170Nm krouťáku, tomu říkáš silný spodek??
Tak to pardon, víš co, já hodnotím motorky jen podle toho, jak jsou hezké na obrázku, na žádné jsem nikdá nejel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"
PetrXX>Tak to pardon, víš co, já hodnotím motorky jen podle toho, jak jsou hezké na obrázku, na žádné jsem nikdá nejel a pokud je 300Nm ve 4.000ot nudných, tak nevím, snad už jen si předplatit raketové saně USAF, to by mělo mít dostatečný tah..?
Já si to o tobě hned myslel

A teď vážně.. Copak výkon, ale ten krouťák té zrůdy, to se nedá komentovat, natož asi zvládat




Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Po přidání plynu zůstanou vysoké ot... Chunlan 125 Tiger, Chunlan CL125 | Kárys | 13 | 6.4.2025 v 09:21 Kárys |
Moto pro začátečnici do 300ccm Chunlan 125 Tiger | stspravce | 27 | 24.3.2025 v 19:57 Gahan37 |
Nekonečné vlákno-hádka motorkářů o ... [1 ... 17, 18] Chunlan 125 Tiger | dr.rath | 526 | 6.6.2018 v 10:01 likvos |
Sháním víčko nádrže a levý přepínač... Chunlan 125 Tiger | Miyuki_ | 3 | 22.5.2017 v 22:04 Miyuki_ |
návod k obsluze Chunlan Chunlan 125 Tiger | maskarajda | 3 | 2.4.2017 v 10:57 biker.all |