paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ..prubeh "vykonu"
2.12.2009 v 01:54
Muj pohled na vec: (tyka se motorek, na kterych jsem jel)

1-valce: vykon hned , ale celkove slabe, slaby vrch.. na mesto je to idealni, nemusi se to tocit atd.
2-valce: nizkootackove (HD) jedou pekne od spodu, ale zas vrch na hovno a celkove to hovno jede.. vysokootackove (LC8) zas maji hovno spodek, coz mne strasne sralo.. potom to jede, ale zazrak to neni teda vubec
3-valce: nuda, nuda jel jsem pouze na street triplu R, ten motor byla strasna nuda.. spodek pry silny - no ja si silny spodek predstavuji jinak.. a vrsek zadny.. skoda, hodne jsem si od toho sliboval..
4-valce: KDE JE SPODEK?! to uz muzou rovnou dat volnobeh na 7000 otacek.. uz nejvetsi omyl jsou pro mne ctyrvalcove 600ccm - no to je hruza.. ale i R1 prece ma hovno spodek.. kdyby to neslo tocit nad 7000otacek, tak je to strasne hodne..

Jaky motor ma silny spodek, ale i slusny vrsek?
Napada mne potom pouze napr Speed Triple. Nebo jak jsou na tom motorky typu Bandit 1200, Busa atd.?


(reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 10:43 | Nahoru | #31
assassin> Fuj ty bydlis daleko. Tak to se asi podivam po nejakym Teleti bliz v okoli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 10:44 | Nahoru | #32

assassin>yeoup: hele s tim "jede od spodu" mam dojem ze jses z toho sveho XT zblblej... jasne pocit z jednovalce takovej je, protoze ma 5 kvaltu na maximalku 140kmh .. tzn na jednicku jede nevim 50? vzhledem k tomu ze kroutak na motoru bude podobnej jako u 600gsxr (stejne objemy) ktere ale na jednicku pojede pres kilo.. je jasny ze diy prevodum se bude kroutak na kole znacne lisit pri tech treba 30-40kmh ... takze proste neuvazujes to ze se ta motorka jinak pouziva a tudiz je i prevod tak konstruovanej... zkus si nakou sportovni moto, klidne i tu sestku naprevodovat jako tu XT600 ..tzn ze sestka v maximu bude odpovidat cca 140-160kmh a uvidis na prvni kvalty ze to pojede odspodu lip jak XT....



Zaplať pánbu, že se v této žvanírně najde někdo, jehož příspěvek má hlavu i patu (platí bohužel nejen to tohle vlákno)...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 11:03 | Nahoru | #33

assassin>jo nekteri ladici ty sekundarni klapky odmontovavaji..treba na kawe zzr1400 uz ta druha klapka dela slusnou restrikci v sani a jeji odstraneni znamena dalsi porci koni navrch.. ale detaily sem nezkoumal...


asi odbocim od tematu, ze vsechno az na Busu jsou asi mrdky dle zakaladatele, ale chci se zeptat, jak je to s tema klapkama na sv650? na tom novejsim, co mam, predpokladam, ze jsou dve a jak je to na starsim modelu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 11:06 | Nahoru | #34
2-hrnek> Otázkou je,zda pár koníků stojí za hladký a vyrovnaný průběh.Samožřejmě záleží na typu motky,řidiči atd,atd....Ale zrovna u ZZR 1400 bych je asi nechal...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 11:10 | Nahoru | #35
Váňa> Týwoe, nemáš pocit, že pod nickem yeuop se skrývá baba? Won chce, aby to táhlo nahoře i dole, bylo to lehký a jezdilo to pokud možno za 2 litry

..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 11:11 | Nahoru | #36

4-valce: KDE JE SPODEK?! to uz muzou rovnou dat volnobeh na 7000 otacek


bože ty seš šulin

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 11:15 | Nahoru | #37

2-hrnek>asi odbocim od tematu, ze vsechno az na Busu jsou asi mrdky dle zakaladatele, ale chci se zeptat, jak je to s tema klapkama na sv650? na tom novejsim, co mam, predpokladam, ze jsou dve a jak je to na starsim modelu?


Od doby co ma SV strikacku (2003) tak ma i dve klapky. Driv byly podtlakovy karburatory ktery si taky ovlada motor sam takze to taky nebylo cely jenom na tobe ale bylo to lepsi a ostrejsi nez dve klapky ve strikacce.

..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 11:19 | Nahoru | #38
yeuop> Zkoušel jsi něco na způsob CR 500?

..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 11:19 | Nahoru | #39
Doporučil bych ti nějakej pořádnej elektromotor. Bandit uplně v nízkejch nejede. Ve středních zatáhne, ale v točkách už je zase vydechlej, když je v sérii.

..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 11:21 | Nahoru | #40
To by mě zajímalo co s tou motorkou chceš provádět za psí kusy, když LC8 SM nejede. To vypadá že chceš bejt the road´s fastest yeuop Ale to je můj pohled na věc, nemám rád když nedokážu využít to co v motorce je.

(reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 11:21 | Nahoru | #41

RadimV929>2-hrnek> Otázkou je,zda pár koníků stojí za hladký a vyrovnaný průběh.Samožřejmě záleží na typu motky,řidiči atd,atd....Ale zrovna u ZZR 1400 bych je asi nechal...


Ja nic takovyho provadet na motce nebudu, me ty hajtry, co tam jsou, na to jezdeni po okreskach staci... Ja se spis jen chtel zeptat, jak to u tyhle motky je...

..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 11:22 | Nahoru | #42
yeuopové všech zemí, vyserte si voko

(reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 11:23 | Nahoru | #43

pylot>Od doby co ma SV strikacku (2003) tak ma i dve klapky. Driv byly podtlakovy karburatory ktery si taky ovlada motor sam takze to taky nebylo cely jenom na tobe ale bylo to lepsi a ostrejsi nez dve klapky ve strikacce.


Jj, mel jsem tu moznost zkusit si i SV650S 2002, bylo vyladeny a ta reakce na plyn byla ostrejsi oproti memu... Vedel jsem, ze karburator je oproti strikacce takovej, ale s tema klapkama jsem nevedel...

1 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 11:49 | Nahoru | #44
...ne sorry nejsi šulin, už je mi to jasný...
Projel jsem si tvoji recenzi na R1 09 a naprosto chápu tvoje trápení se slabým průběhem výkonu. Biker co v zimním odbdobí točí novou, půjčenou (pro něj absolutně neznámou) + - 180ti koňovou mašinu na 3. a 4. rychlost. st. do červenýho, prostě musí mít problém vybrat si stroj, co by mu stačil!
Možná snad Dodge Tomahawk (motor z Vipera) by snad mohl uspokojit tvoje požadavky na řádný průběh výkonu

..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 11:55 | Nahoru | #45
Yeoupe měl by jsi začít posilovat zápěstí, aby jsi přetlačil tu pružinu plynu aspoň do půlky, tohle už fakt není možný!!

Strach z nedostatku síly motoru - Yeoupův syndrom!

Mě napadá nějakej dragster. To by ho mohlo vzrušit. Třeba mu to Knebl pučí! Určitě kompresor a NOS. Bez toho ani ťuka.

2 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 11:58 | Nahoru | #46
kdyz uz tu nekdo zminoval CR 500 - tak to jsem nezkousel, ale strasne rad bych zkusil

jinak souhlasim s assassinem, jsem zblbly z toho jednovalce.. kdybych na nem nejezdil, tak bych se na vsechno dival asi jinak a nepozastavil bych se nad tim, ze ctyrvalce nemaji spodek atd.

..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 12:01 | Nahoru | #47
A komu to cpeš?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 12:02 | Nahoru | #48

2-hrnek>asi odbocim od tematu, ze vsechno az na Busu jsou asi mrdky dle zakaladatele, ale chci se zeptat, jak je to s tema klapkama na sv650? na tom novejsim, co mam, predpokladam, ze jsou dve a jak je to na starsim modelu?



novejsi strikacky od suzuki maj klapky dve i to SV ... ono to oddelani druhe klapky muze sebou u systemu kterej je navrzenej na 2 prinest ruzny problemy.. prvni suzuci strikacky jsou povestne trhavym fungovanim... tzn upravci co to predelavaj jdou treba po max vykonu "dragstery" ale pouzitelnost v provozu muze byt horsi osobne jsem mel na hednom gsxr klapky odpojene protoze bylo v haji servo co s nima hejbe... a fungovalo to na ten kratkej pokus stejne jako s nima.. ale nemel sem moznost to nejak dyl testovat a ani sem ve smeru teto "upravy" dal nebadal takze postup odtraneni sekundarnich klapek nemuzu doporucit, jen vim ze se tim lidi zabejvaj..

Naposledy editováno 02.12.2009 12:02:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 12:08 | Nahoru | #49
assassin>Jo jo nápadně to připomíná experimenty s výfukovýma přívěrama,pryč s ní a v normálním provozu se s tím pak nedá jezdit,ale jsou tam 2 koníci k dobru...

(reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 12:11 | Nahoru | #50

assassin>novejsi strikacky od suzuki maj klapky dve i to SV ... ono to oddelani druhe klapky muze sebou u systemu kterej je navrzenej na 2 prinest ruzny problemy.. prvni suzuci strikacky jsou povestne trhavym fungovanim... tzn upravci co to predelavaj jdou treba po max vykonu "dragstery" ale pouzitelnost v provozu muze byt horsi osobne jsem mel na hednom gsxr klapky odpojene protoze bylo v haji servo co s nima hejbe... a fungovalo to na ten kratkej pokus stejne jako s nima.. ale nemel sem moznost to nejak dyl testovat a ani sem ve smeru teto "upravy" dal nebadal takze postup odtraneni sekundarnich klapek nemuzu doporucit, jen vim ze se tim lidi zabejvaj..


jj, dik za info, ja se spis jen zeptal, kdyz tu na to prisla rec, ja nijak do motky v tomhle ohledu zasahovat nechci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 12:50 | Nahoru | #51

assassin>ale i tak je busa prilis silnej konkurent pro vsechno ..



Nedávno dělali přímej srovnávací test Busy a BMW K1300S na www.motorcycle.com. BMW vyšel jako vítěz (jestli si pamatuju správně tak říkají stejný výkon, lepší ovládání).

Zajímavý, že teď už ten článek nedokážu najít ...

Jen pro zajímavost.

(reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 12:59 | Nahoru | #52

RadimV929>assassin>Jo jo nápadně to připomíná experimenty s výfukovýma přívěrama,pryč s ní a v normálním provozu se s tím pak nedá jezdit,ale jsou tam 2 koníci k dobru...



jj mas pravdu... okruhove upravy na silnicni moto vetsinou znamenaji horsi pouzitelnost.. ono i treba "ostre" vacky a souvisejici upravy znamenaji i treba 20koni ve spicce ale dole je to jeste horsi a tudiz v provozu taky k nicemu...

(reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 13:21 | Nahoru | #53

Sleeper1>...ne sorry nejsi šulin, už je mi to jasný...
Projel jsem si tvoji recenzi na R1 09 a naprosto chápu tvoje trápení se slabým průběhem výkonu. Biker co v zimním odbdobí točí novou, půjčenou (pro něj absolutně neznámou) + - 180ti koňovou mašinu na 3. a 4. rychlost. st. do červenýho, prostě musí mít problém vybrat si stroj, co by mu stačil!


Ale řek bych, že se mu při té představě jak tohle s tou R1 provádí dobře honilo

1 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 13:32 | Nahoru | #54
Mno kluci tady v Olmiku teď dělali Triumph Rocket III Turbo, prý z toho šel na brzdě strach co to dělalo (a hodnoty měl ten Triple opravdu dechberoucí, z hlavy nechci kecat ale jen z těch čísel jsem si sedl na zadek), tož se poptej u Angel Racing, třeba by se nechal koupit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 13:34 | Nahoru | #55

PetrXX>Mno kluci tady v Olmiku teď dělali Triumph Rocket III Turbo, prý z toho šel na brzdě strach co to dělalo (a hodnoty měl ten Triple opravdu dechberoucí, z hlavy nechci kecat ale jen z těch čísel jsem si sedl na zadek), tož se poptej u Angel Racing, třeba by se nechal koupit


Jsi nečet mistra, že třívalce jsou nudné mrdky?? Slabej spodek, nulovej vršek, by na tom mistr usnul

btw, tady je jasně vidět, že je to stroj pro nudaře... ve 2000rpm jen 50 kobyl a 170Nm krouťáku, tomu říkáš silný spodek??


Naposledy editováno 02.12.2009 13:39:00

..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 13:44 | Nahoru | #56
to Yeuop -Já si to myslel už dávno,ale teď jsem si jistej...ty se načerno připojuješ z Bohnic,že?
Využíváš každý chvilky bez kazajky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 13:51 | Nahoru | #57

Bludevil>Jsi nečet mistra, že třívalce jsou nudné mrdky?? Slabej spodek, nulovej vršek, by na tom mistr usnul

btw, tady je jasně vidět, že je to stroj pro nudaře... ve 2000rpm jen 50 kobyl a 170Nm krouťáku, tomu říkáš silný spodek??



Tak to pardon, víš co, já hodnotím motorky jen podle toho, jak jsou hezké na obrázku, na žádné jsem nikdá nejel a pokud je 300Nm ve 4.000ot nudných, tak nevím, snad už jen si předplatit raketové saně USAF, to by mělo mít dostatečný tah..?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 13:54 | Nahoru | #58

PetrXX>Tak to pardon, víš co, já hodnotím motorky jen podle toho, jak jsou hezké na obrázku, na žádné jsem nikdá nejel a pokud je 300Nm ve 4.000ot nudných, tak nevím, snad už jen si předplatit raketové saně USAF, to by mělo mít dostatečný tah..?


Já si to o tobě hned myslel Že máš rád takový ty motorky co maj hodně plastu, myslím že kámoš říkal že se nazývaj zalehávačky!

A teď vážně.. Copak výkon, ale ten krouťák té zrůdy, to se nedá komentovat, natož asi zvládat

(reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 14:06 | Nahoru | #59
Bludevil> prý měli strach, že jim to zpřetrhá vazací popruhy no bude to mazec, předloni jsem zkoušel XX s turbem, kovanými písty a Dynojetem, té bestii praskal rám, jak to s tím cukalo, ve dvoustech na záda jak nic... z toho Rocketa bych měl asi vážně vééééliký respekt ale kde se já poseru, maestro (možná!) spokojeně kývne

(reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 14:08 | Nahoru | #60
yeuop> Dám ti jednu radu, přes internet to takhle klidně řikej, ale jesli někdy (asi ne) ale pokud někdy pojedeš na nějakej moto sraz, tak tam tohle nahlas neřikej, nebo asi dost rychle dostaneš dělo....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moto pro začátečnici do 300ccm Chunlan 125 Tiger stspravce 24 19.1.2022 v 09:46 650ccm
Nekonečné vlákno-hádka motorkářů o ... [1 ... 17, 18] Chunlan 125 Tiger dr.rath 526 6.6.2018 v 10:01 likvos
Sháním víčko nádrže a levý přepínač... Chunlan 125 Tiger Miyuki_ 3 22.5.2017 v 22:04 Miyuki_
návod k obsluze Chunlan Chunlan 125 Tiger maskarajda 3 2.4.2017 v 10:57 biker.all
Dotaz-rada Chunlan 125 Tiger Vrahoun 6 20.4.2016 v 20:55 Mutlik


TOPlist