paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Erik Buell je opět zpět !
24.11.2009 v 19:40
sice jenom co se týče závodění, ale i to může bejt první krok k obnově značky...

yes!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 13:26 | Nahoru | #31

DaliboRR>Rejže je vrchol techniky a spolehlivosti....Ducati zase desingu.Vše ostatní nestojí za zmínku Co DMC.motobiker?


A co MV-Agusta? Když už tak Italšroty jsou vrcholem designu...

Jinak HD & Buell, ale i ta Ducati a další stroje, to je něco úplně jinýho než vrchol techniky a designu , nejsou to stroje pro každýho, ale já stejně přesně chápu co je na nich tak super , ale to v čem jsou nej se nedá vyjádřit na papíře , narozdíl od Japonců, jedině snad kvalita zpracování je něco v čem jsou objektivně lepší než Asian bikes, jinak v ničem moc nevynikají , ale to přece nebrání nikomu v tom aby to byl pro něj lepší stroj než ten užasně dokonalej Japončík...

(reakce na) Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 13:26 | Nahoru | #32

1100Virago>DivokýPrase: Na pár jebkách jsem se svezl, a nebyly to jen HD. A pokud to, co jsi napsal, není pomluva, tak mi ukaž, jak se ta duše a ksicht měří. Protože pocity jsou individuální. Neexistuje jediná univerzálně krásná ženská ani jediná univerzálně ksichtová dušová motorka. To jen někteří si myslí, že tyhle vlastnosti má zrovna jejich stroj a chtějí tím poměřovat ostatní.
Odpověď na kopírování chopperů HD je jednoduchá - kdyby je Japonci nekopírovali, nevyšel by jim z toho chopper. Nemůžeš udělat tříkolku, která bude mít dvě nebo čtyři kola, protože přestane být tříkolkou.
A ani s těmi motory to není tak horké. CB750C má řaďák. CX500C vidlicák podél. Magna nebo Venture jsou véčkové čtyřválce. Podle téhle logiky je V-rod kopií japonských motorek, protože vodou chlazené véčko dělali žluťásci dřív. A kategorii muscle biků taky, takže V-rod je navíc kopíí Vmaxe, dokonce i s napodobeným názvem.

memphis.unv: Jenže charisma je velice relativní pojem. Někomu připadá charismatické úplně něco jiného, než dalším. Nedá se s tím ohánět jako s obecně platnou pravdou a poměřovat tím ostatní.
Ohledně existence nebo neexistence některých modelů - to je tvrzení bez možnosti důkazu. Alternativní dějiny si prostě nevyzkoušíme. Stejně tak jde ale napsat, že kdyby nebylo japonských sportů, nebyly by ani Buelly.

Zkrátka, zkuste občas věci posuzovat očima jiných, ne jen vlastními. Možná pak pochopíte, jak zcestné jsou některé výroky o "duši". Nebo to aspoň prezentujte slovy "podle mého názoru" a "pro mě to nemá duši", ale nesnažte se to vnucovat jako něco univerzálního.


No chlape...jestli už ani tohle nehne se zabedněnci -většinou pubescenty- co melou dokola: "tahle má duši,tahle koule,tahle charisma,tahle je plagiát" ..tak už nevím.Je úsměvné,že někdy někdo kdysi dávno tohle řekl a ti mladí snaživci tak moc chtějí zapadnout mezi bikery,že to dokola papouškují,snaží se být co nejradikálnější a uniká jim jedna podstatná věc....na to není metr,je to jen v individuálním cítění dané motorky daným pilotem.

(reakce na) Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 13:28 | Nahoru | #33

1100Virago>DivokýPrase: Na pár jebkách jsem se svezl, a nebyly to jen HD. A pokud to, co jsi napsal, není pomluva, tak mi ukaž, jak se ta duše a ksicht měří. Protože pocity jsou individuální. Neexistuje jediná univerzálně krásná ženská ani jediná univerzálně ksichtová dušová motorka. To jen někteří si myslí, že tyhle vlastnosti má zrovna jejich stroj a chtějí tím poměřovat ostatní.
Odpověď na kopírování chopperů HD je jednoduchá - kdyby je Japonci nekopírovali, nevyšel by jim z toho chopper. Nemůžeš udělat tříkolku, která bude mít dvě nebo čtyři kola, protože přestane být tříkolkou.
A ani s těmi motory to není tak horké. CB750C má řaďák. CX500C vidlicák podél. Magna nebo Venture jsou véčkové čtyřválce. Podle téhle logiky je V-rod kopií japonských motorek, protože vodou chlazené véčko dělali žluťásci dřív. A kategorii muscle biků taky, takže V-rod je navíc kopíí Vmaxe, dokonce i s napodobeným názvem.

memphis.unv: Jenže charisma je velice relativní pojem. Někomu připadá charismatické úplně něco jiného, než dalším. Nedá se s tím ohánět jako s obecně platnou pravdou a poměřovat tím ostatní.
Ohledně existence nebo neexistence některých modelů - to je tvrzení bez možnosti důkazu. Alternativní dějiny si prostě nevyzkoušíme. Stejně tak jde ale napsat, že kdyby nebylo japonských sportů, nebyly by ani Buelly.

Zkrátka, zkuste občas věci posuzovat očima jiných, ne jen vlastními. Možná pak pochopíte, jak zcestné jsou některé výroky o "duši". Nebo to aspoň prezentujte slovy "podle mého názoru" a "pro mě to nemá duši", ale nesnažte se to vnucovat jako něco univerzálního.



ale tak to se dalo cekat.. obavam se ale ze "strizlivy" nazor cloveka jako si ty stejne v hadce HD vs rejze nebude vyslysen...

pro me muze mit vetsi "dusi" nulapetka jawa nez nejake HD... ja proti HD vlastne nic nemam.. je to motorka zastarala konstrukci ale ma svuj marketing, tradice, funguji.. coz je obdivuhodne .. ale zaslepeni fanousci co tvrdi ze motorka je jen zelezo z Milwaukee(nebo jak se to pise, sem linej googlit) a vsechno ostatni je shit, to je proste zsalepenej pohled na vec...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 13:28 | Nahoru | #34

DMC.motobiker>A co MV-Agusta? Když už tak Italšroty jsou vrcholem designu...

Jinak HD & Buell, ale i ta Ducati a další stroje, to je něco úplně jinýho než vrchol techniky a designu , nejsou to stroje pro každýho, ale já stejně přesně chápu co je na nich tak super , ale to v čem jsou nej se nedá vyjádřit na papíře , narozdíl od Japonců, jedině snad kvalita zpracování je něco v čem jsou objektivně lepší než Asian bikes, jinak v ničem moc nevynikají , ale to přece nebrání nikomu v tom aby to byl pro něj lepší stroj než ten užasně dokonalej Japončík...


Ano...může být MV Agusta je perla mezi motorkami,italsky nádherná a "japonsky" překoňovaná Kombinace přímo vražedná

1 reakcí na tento příspěvek Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 13:38 | Nahoru | #35
DaliboRR> Škoda jen že má tak moc válců , ten motor by mě určitě nudil...
Bych si na tom připadal jako na Hondě Civic...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 13:41 | Nahoru | #36
DaliboRR> jel jsem na 750 a zas takovej zázrak to nebyl . když to srovnám s japoncema ,ikdyž pěkná je o tom žádná .

(reakce na) Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 13:45 | Nahoru | #37

DMC.motobiker>DaliboRR> Škoda jen že má tak moc válců , ten motor by mě určitě nudil...
Bych si na tom připadal jako na Hondě Civic...


No výkon je výkon...ale je fakt,že na konkurenci už nemá.Myslím na okruhu.Já MV Agustu vnímám jako kompromis mezi italšrot vs. rejže.Ale s tou cenou se posrali

(reakce na) Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 13:46 | Nahoru | #38

Wario>DaliboRR> jel jsem na 750 a zas takovej zázrak to nebyl . když to srovnám s japoncema ,ikdyž pěkná je o tom žádná .


Věřím ono i litr je prý oproti rejžím už nic moc.Ale desing je jako by se zastavil čas.Myslím v dobrém.

3 reakcí na tento příspěvek Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 13:58 | Nahoru | #39
Tak jen na závěr k tý duši: kolik firem se může pochlubit tím, že si její logo nechávaj lidi vytetovat na tělo? A nemám na mysli dementní extremismus typu ,,miluju eržiku´´

(reakce na) Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 14:03 | Nahoru | #40

DivokýPrase>Tak jen na závěr k tý duši: kolik firem se může pochlubit tím, že si její logo nechávaj lidi vytetovat na tělo? A nemám na mysli dementní extremismus typu ,,miluju eržiku´´



no to je otazka jestli to hovori o kvalite produktu te firmy... nebo o mentalite (rozumu) zakazniku...

ja bych si nic takovyho na telo nikdy vytetovat nenechal...

(reakce na) Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 14:09 | Nahoru | #41

DivokýPrase>Tak jen na závěr k tý duši: kolik firem se může pochlubit tím, že si její logo nechávaj lidi vytetovat na tělo? A nemám na mysli dementní extremismus typu ,,miluju eržiku´´


Ty woe ty máš,ale argumenty Houpy hou to se mi přitížilo,viď?

assassin> Tak trička ještě chápu,ale kérka s logem motorky?

Naposledy editováno 25.11.2009 14:11:15

1 reakcí na tento příspěvek Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 14:31 | Nahoru | #42
Jo nedávno si tu někdo chtěl nechat vytetovat logo Suzuki...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 14:36 | Nahoru | #43
DMC.motobiker>S tvým počtem motorek by jsi už vypadal jako tapeta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 14:48 | Nahoru | #44
DivokýPrase: V tom případě jsi právě uznal, že všechny motorky japonských výrobců tu tvou slavnou duši mají, protože v googlu jsem celkem rychle našel obrázky kérek Yamahy, Hondy, Suzuki i Kawasaki.

(reakce na) Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 15:17 | Nahoru | #45
1100Virago> No a vo tom to je-když budeš ještě chvilku hledat, tak najdeš i kéru ,,miluju eržiku´´.

(reakce na) Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 16:20 | Nahoru | #46

DaliboRR>DMC.motobiker>S tvým počtem motorek by jsi už vypadal jako tapeta


Mno na logo Ducati Corse si nechávam místo přímo na čele...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 16:35 | Nahoru | #47
1100Virago> to by sice napsat šlo, jenomže v praxi je to nesmysl důvod?
jednoduše proto že jestli se někdo žene za technickou dokonalostí a výkonově (po všech stránkách) čimdál lepším dílem, neni to kopírování je to inicializace vývojě. vývoj byl vždycky, byť bez japonské snahy by byl bezesporu pomalejší.
jenomže jak už jsem říkal je rozdíl snažit se udělat nejvýkonější stroj, což už samo o sobě zhruba ukazuje cestu a na druhou stranu máme kopírování do pro vývoj slepé uličky. protože vývoj kupředu neni ani od cb750 shadowovi ani ničemu podobnýmu
pro američany byl jak chopper tak bobber přirozenou cestou v evoluci, pro japonce je to kopírování. nehledě na to že ani od těch japonců nekopírují, pochybuju že třeba v 60. letech kopíroval ariel se svým square four, případně v současnosti 1198 se svým L2
co se týká toho že říkáš že tomu věřit můžeme a nemusíme jestli jsou ty modely řekněme "inspirovaný" konkurencí, je to zase celkem jasný.
ducati vyjela se svým monsterem a měla fenomenální úspěch. japonci si chtěli z téhle vlny taky uždibnout. co je to první čeho si na monsterovi všimneš? příhradové rám dané na odiv a obecně vzato V2. japonci kteří směřují k litýmu hliníku a R4 viděli dvě odlišnosti- krásu rámu a motor co oni nenabízeli- takže to udělali taky s tim že tohle se asi líbí takže to udělají taky. sice posvým, rám teda vypadá příhradově aji když ne z trubek a motor V2 ale ne vzducháč, což je pro ně podřadný.
to samý u těch kapot- ducati slavila fenomenální sportovní úspěchy se svéma mašinama. když se podíváš který mašiny vyhrály wsbk tak patří letošní rok k těm vyjimkám kdy to neurvala ducati takže japonci opět když viděli cizí úspěchy vzali to co bylo charakteristický pro konkurenci s tim že to nějak sami zbastlí, pokus o vzití si soupeřovy koncepce. a vyjely nám z japonska mašiny který byly "výkonově" opět krok zpět či minimálně stranou, mašiny se kteréma se snažili přiživit na italským dvouválcovým úspěchu opět až na popud ciziny.
v případě H-D je to jasný úplně.

ale POZOR!! nechcu aby to vypadalo že su proti japoncům nějak zaujaté, to ne, akorát chcu aby se věci nazývaly pravéma jménama. pokud někdo řekne že buell je na hovno tak proč ho ti milovaní a uctívaní japonci kopírují? protože na něm něco je?
a tak dále a tak dále. nechodím do diskuzí o japoncách a nepíšu tam co je to za sračky ani jiný urážky, včetně toho že bych je nazýval plagiátama, akorát když vidím že se někde píšou nepravosti tak mně to nedá a musím se přidat

a co se týká toho charismatu, nevim jak přesně ho teda pociťuješ ty ale tomu když na motorce poznáš že se nastartovala jenom podle otáčkoměru, místo monumentálního, strach nahánějícího a za srdce beroucího brumláku nebo chrapláku přecházejícího v kanonádu tak je nějaký podivný kvičení který se akorát s otáčkama zintenzivňujě, ovládání motorky za jízdy je stejně nudný jako na simulátoru a motor táhne pouze a jen přímo uměrně otáčkám, na řazení neni potřeba cvik ale je to jako mačkání na tlačítko spouštějící servo, pak tomu neříkám charisma ale sterilita či frigidita.
je to asi tak stejný jako když mně tady kdosi přesvědčoval že spalovací motor je na hovno, že nejcharismatičtější by byl v motorce elektromotor. u toho se už člověk musí akorát smát.
když jsem se ho zeptal jestli když pro něho je otravování se s něčim tak nedokonalým jako motor přítěží, jestli by nebral radši teleport, odpověděl že pak by motorku prodal hned.
což neni to proč jezdíme na motorkách. ale věřim tomu že se nám to ti blbci japonští budou snažit nacpat a pokud budou vyrábět motorky dál tak s myšlenkou "jsou to blbci ti evropani, ale když něco tak podřadnýho a nedokonalýho chcou tak jim to za ty jejich peníze vyrobíme"

Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 16:40 | Nahoru | #48
Divoký prase> Moc asi ne.




A myslím si o tom svoje. I o HDčkařích a takových těch vestičkách.

1 reakcí na tento příspěvek Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 16:50 | Nahoru | #49
jinak pokud mně někdo bude chtět něčim označit tak než jako odpůrce japonců tak spiš dnešníma očima jako "zpátečníka", protože za dokonalý mašiny považuju Triumph Thruxton, Ducati 1000 Sport a Harley-Davidson XR 1200. noa takovýhle mašiny se s japoncama vylučují už z principu, nebo pokud člověka hledá aspoň "nejmíň přetechnizovaný" či "nejtradičnější" tak tam rozhodně nepochodí

Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 17:56 | Nahoru | #50
Míň kecat a víc jezdit. Dneska to bylo supr. Krátká, ale výživná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 19:29 | Nahoru | #51
memphis.unv> Tu slátaninu co zabrala půlku této stránky jsem s pusou od ucha k uchu nakonec dočetl.Věčné tohle omílání plagiát,kopírování atd. dovede průměrně vzdělaný člověk a nemusí hned v marketingu -stačí obchodka ¨-shrnout do jedné věty.Nabídka a poptávka Jak jednoduché....že?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 20:06 | Nahoru | #52
DaliboRR> však jsem říkal že jim to nemůžu mít za zlý
a jak jsem taky říkal- akorát rád nazývám věci pravéma jménama
a hlavně nevim proč by to mělo byt k smíchu když sám říkáš že to tak je
a závěrem- nejde o to jestli to tak je nebo ne, člověk co má soudnost to vidí, jenomže ať někdo netvrdí že je něco na hovno když se to ti jak bohové uctívaní japonci snaží napodobovat

(reakce na) Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 20:44 | Nahoru | #53

memphis.unv>...ať někdo netvrdí že je něco na hovno když se to ti jak bohové uctívaní japonci snaží napodobovat



Jenže ono to bohužel velmi často bývá přesně naopak, když majitel motky (lhostejno zda z itálie či spojeného usákova) dělá z najitelů japonské motorky blbce nekonečným hnětením frází o "duši" a "charismatu" v kombinaci s kecy o plagiátorství. Pokud někdo z něčeho dělá božstvo, jsou to právě oni (vážne si myslím, že tam bude trošku problém s mindráčkem). Tvrdím, že moje mašina má charismatu na rozdávání, přestože v ní buší srdce od yamahy. Silně ale pochybuji, že mi to dává jakékoli právo se na majitele jiných mašin dívat kupříkladu jako na "blbce se sériovkou" (jakože sériových HD i italů jezdí mraky).

Jen na okraj.

(reakce na) Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 20:49 | Nahoru | #54
memphis.unv> 98% souhlas

Naposledy editováno 25.11.2009 20:50:38

Erik Buell je opět zpět !

25.11.2009 v 22:50 | Nahoru | #55
PetrXX> Jo tvoje motorka má charisma , ale "vypůjčené" z HD...

Jinak když na to tak koukám, softailovej rám, motor OHV - ano ten tak moc zastaralej u HD 100 let používanej motor už dorazil i do Japonska , ještě ke všemu oddělená převodovka pokud dobře vidím, a to snad ne, že by byla olejová nádrž mimo motor? No celkově vzato, 90% Harley - Davidson , ale proč né, někde to čongové vokoukat musí , ale co na tom nechápu je, proč sakra kopírujou i techniku - tu 100 let starou u HD používanou konstrukci? :\ Proč to mají zapotřebí, vždyť přece oni jsou technická velmoc, oni udávají směr, tak mi řekni k čemu jim je dneska OHV? Kdyby ta tvoje mašina měla zdvyhací tyčky oddělený tak by ta iluze byla dokonalá, a už by jen stačilo dát na to nálepku HD a 99% lidí by nepoznalo rozdíl... Ale o to tady nejde, nechci řešit jesli se ten "HD" vic povedl u Yuki, nebo u Yamahy, to je věc lidí co na tom jezdí , a já jsem rád že tě ta mašina baví, a můžu ti popřát akorát hodně štěstí na cestách...

1 reakcí na tento příspěvek Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 07:04 | Nahoru | #56
Memphisovi docela rozumim. Nikoho nenapada, jen konstatuje vice mene danou vec. A s tim charismatem a dusi: Zeptejte se patnactiletyho kluka, kterej dostal od rodicu svou prvni Yuki (Yamahu, Duc nebo H-D, dosad podle chuti), jak se mu rozbusi srdce, kdykoli vleze do garaze...

1 reakcí na tento příspěvek Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 08:48 | Nahoru | #57
Ještě mi vysvětlete proč poloviny lidí na japonských chopperech má nazádech nápis HD nebo slataninu HD loga s japonským názvem?

Viděli jste už někoho na HD s nápisem Yamaha na zádech?

(reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 08:59 | Nahoru | #58

Pastell>Ještě mi vysvětlete proč poloviny lidí na japonských chopperech má nazádech nápis HD nebo slataninu HD loga s japonským názvem?

Viděli jste už někoho na HD s nápisem Yamaha na zádech?



ne, protože kopie s výšivkou HD se prodávaj snad všude, se podívej na aukro, od povlečení, přes hodiny až po záchodové prkénko, vše originál HD s USA

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 09:16 | Nahoru | #59
memphis.unv: Máš v tom elaborátu určité nepřesnosti.
Japonci neokopčili Ducati jen kvůli jejím úspěchům ve WSBK. Faktem je, že v 90. letech byla pravidla Duknám dost šitá na míru a prakticky jediná možnost, jak vyrobit konkureneschopnou motorku, byla převzít jejich koncepci. Prostě 4V 750 ccm měly proti 2V litrům nevýhodu. Jakmile se obsahy sjednotily, převaha Ducati se rozplynula. Což vedlo k tomu, že po pár letech jim opět zvedli povolený obsah na 1200
Ohledně charismatu - možná by ses divil, pro kolik lidí je naopak charismatičtější hvízdání vztekle vytočeného čtyřválu nebo bručení V4 nebo bigbangu. Kolik lidí má naopak rádo ten raketový zátah, když se motor dostane do obrátek a přední kolo letí nahoru. Kolik lidí miluje to přesné ovládání, kdy i na hrbolaté silnici projedeš v kalupu zatáčku ve velkém náklonu a tlumiče to poberou tak, že letíš jako podle kružítka. Nesnaž se všechno posuzovat svými pocity. Znám dost lidí, pro které jsou dvouválce jen "traktory" a jejich zvuk jim nenahání do tváře strach, ale úšklebek. A o charismatech motorek asi nejlíp vypovídá trh a oblíbenost. Což mě přivádí k myšlence, že ty Buelly asi neměly charisma pro dostatek lidí, když s nimi Harley zavřel krám.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 09:35 | Nahoru | #60
1100Virago> Ducati má titul s 999 i když byly 4V litry Jo a jestli jsi byl někdy na závodech nemůžeš říct,že Bigbang bzučí a samotný výrobce se snažil dohnat zátah V2 od spoda. Proš se honda vzdala vývoje V2 když s ním vyhrála v sbk dva tituly a s 4V později 1? Takže tady neřeš kravinu,že Ducati má nějaké výhody to prostě ostatní nechcou dělat 2V. Jestli vstoupí KTM bude taky 1200 a pochybuju,že bude od začátku vyhrávat

Jo a já znám spoustu lidí,kteří jsou znuzení jízdou když motorka jede sama. Já chci aby mi řekla hochu tady ten asfalt není pro tuto jízdu a jestli v zatáčce pustíš plyn či dokonce podřadíš tak tě nakopu řádně doprdele.A jestli máš potřebu jezdit 300 tak se ohledni jinde ja ti na to seru,ale za to tě bude pořádně bolet pracky z mačkání spojky když mě buděš chtít hnát někde dál a tu tvoji krasotinku na tandemu nech doma nebo zažije peklo.Jestli po mě něco chceš tak ukaž že na to máš!
V porovnání s R1:
ANo pane chcete se rozjet na 6ku není problém pane stačí dát plný gas a potahat to přez spojku. Brzy bude 300 chcete hodit 2 kvalty dolu není problém

Už mi hrabe musím si dát ranní šálek kávy

Naposledy editováno 26.11.2009 09:53:31
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 10 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider
Buell servisák/znalec Ostrava Buell 1125 R xtmon 0 9.10.2018 v 23:34 xtmon
Buell 1125 R Buell 1125 R mmme 5 31.12.2015 v 10:03 dewwil
Servisní manuál k Buell 1125 R/CR Buell 1125 R Stilo 2 18.10.2014 v 11:01 marnej
Buell 1125R - průměrna spotřeba ben... Buell 1125 R misut22 26 9.12.2013 v 20:51 dewwil


TOPlist