Nějaké diskuze jsem si tu pročetl, i článek od TT, ale moc chytrej z toho nejsem. Nejlepší by bylo nějaký srovnání funkcí atd.
Používat ji budu převážně na silnici, občas nějaký OFF.
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zumo 550 vs 660
Lesní cesty Zumo 550 ukazuje, pokud jsou v podkladech a to, jestli po nich Zumo umí nebo neumí navigovat, to není dané Zumem ale mapou. Třeba lesní cesty v Rumunsku v mapě RoAD jsou autoroutingové a lesní cesty v mapách Topo Czech nejsou.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zumo 550 vs 660
co bych na nich taky s cbr dělal
Napsal jsem jen postřehy z 550 se kterou pracuji denně.660se mi na motorku nevejde vzhledem k šířce vs. rejdu řidítek a hlavně o co je lepší na silnici? O nic Jaká si novinka souběžnosti pruhů?
550 má tohle už přece dávno vyřešené jen to není v letáku
Když jedu po čtyřproudové dálnici,která se bude rozdělovat na dvě,tak 550 hlásí držení se na té straně a v těch pruzích, které jsou pro zvolený směr správné a nenechá mně jet bezhlavě jen zvoleným směrem.
Co mi na 550 chybí je neviditelnost POI bodu třeba benzinek na zvolené trase a pak po té samé trase se vrátit a nebo tu samou jet jindy případně ji přenášet do jiného zařízení. Dobrá je editovatelnost v PC,kdy si s trasou udělám co potřebuji.
Naposledy editováno 27.02.2010 11:27:33
To bylo vysvětlení toho, proč ta mapa cesty "vidí" ale nenaviguje po nich a vysvětlení, že to není věc navigace ale mapy.
550 nemá a nikdy mít nebude řadu vlastností 660, nejde jen o řazení do jízdních pruhů. Není to žádná "souběžnost" o které píšeš. Řazení do jízdních pruhů je informace o tom, do kterého pruhu se máš zařadit na třeba čtyřproudové výpadovce z Mnichova, abys nejel v tom, který bude za 500m oddělený betonovým dělicím mantinelem od správného směru. Jestli to umí 550, tak mi ukaž kde :)
I na silniční ježdění má 660 věci, které 550 nabídnout nemůže - například možnost úpravy toho, co vidíš na displeji. Zajímavé je, že drtivá většina lidí, kteří chtěli změnit zobrazovaný čas dojezdu na vzdálenost na hlavní stránce zobrazení, jezdí právě po silnici. Pro navigaci po silnici má 660 především nový výpočetní algoritmus trasy, který umí třeba vynechat nějaké území (uživatelsky definované), což opět chtěli silničáři (nechci jet přes Švýcarsko kde se platí a raději si zajedu a objedu to), zobrazuje určité POI během jízdy (opět chtěli silničáři) a když nic jiného, tak zobrazuje stav dopravy jako stavovou ikonu přímo na hlavním displeji (opět žádost silniční a ne offroadová). To je jen pár příkladů.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zumo 550 vs 660
ty jo ... to jsi mně zaskočil.
Na Slovensku jsem s tím ještě nebyl, ale jezdím pro auta jinak po celé Evropě a vede mi to přesně i po malých uličkách.
Life time aktualizace by měly vychytat nově vzniklé komunikace,ale to co ty popisuješ mi připomíná situaci, když jsem si do Itálie nenatáhl do navigace ty správné mapy a ukazovalo mi to jen hlavní silnice,ale pak když jsem z notasu na parkovišti nahrál do zuma oblasti, které jsme projížděli bylo vše jak má být-do poslední uličky a odbočky. Nevím jak moc se liší City Navigátor Europe NT 2010.1 a City Navigátor Europe 2009 s life time aktualizacemi. To je dotaz spíš na TomaseTT
Bohužel se nikde nepíše, co přesně ta která aktualizace LifeTime pro CN Europe mění a co je nového ale třeba v těch posledních letošních přidali podstatný kus Řecka a Turecko, území, která tam dřív vůbec nebyla. Hlavně ale průběžně aktualizují všechno ostatní, bohužel někdy se stane chyba (viz ta dálnice v Itálii omylem označená jako vedlejší silnice) ale to je věc dodavatelů dat, ti nejsou neomylní. Navteq pravidelně zveřejňuje, co v každém novém sestavení bude ale Garmin nepíše, co z toho používá ale předpokládá se, že to bere celé a vždycky je to o jednu kompilaci pozadu. Takže když teď Navteq vydá čtvrtletní aktualizaci, tak u Garminu to bude v letním vydání atd.
Kdo chtěl, ten to měl možnost vidět a pokud to šlo, lidem jsem se věnoval a vysvětloval, srovnával a předváděl....
touratech-cz.blogspot.com/
Ne, nevím co máš na mysli. Jestli myslíš nový update BT modulu, který si každý do navigace může stáhnout, tak to pochopitelně existuje ale jestli to umí nějaký konkrétní mobil a jestli ten konkrétní mobil podporuje všechny funkce (třeba stažení kontaktů), to nikde psané není a musí se to vyzkoušet. Je to víc problém mobilů než navigace, obvykle telefon, který nefunguje s 550 nefunguje ani s 660 a dalšími (myslím tím to korektní stažení kontaktů při spuštění). Protože mám stejný problém s BT v autě, tak to obvykle zkouším i spárovat v autě a když ani to nejde, považuju to za neřešitelné.