paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
AHoj,potřeboval bych Vaše poznatky co se týče poruchovosti,pohodlí při jízdě,údržba,spotřeba a výkon,vybavení těhle dvou mašin.
Upřesním,že by se jednalo o modely VTR1000F r.v.2002 tady mě láká výkon a vzhled ,prostě se mi líbí.
u VFR 800 r.v. 99 bez V-Tecu tady mě láká system propojení brzd a vyloženě cesťák 4 válce,vzhled trošku mínus.....ale na cesty asi větší pohodlí.....díky za názory
Anketa: VTR nebo VFR?
VTR 100 F
38%
28
VFR 800
62%
46

2 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 23:14 | Nahoru | #31
ty,ale nepřišlo mi, že by VTR mělo dole nějaký extra zátah, prostě to chtělo nějaké točky.

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 23:18 | Nahoru | #32

pepek9>jo, jak mi tady připoměl C.J. tak ještě lepší volba než VTR by bylo SV 1000S


Co se týče SV1000 něco jsem o nich také četl a byly tam nějaké problémy proto už se i nedělají...kecal bych ale něco kvůli zatáčkám nebo rámu.....?

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 23:26 | Nahoru | #33
to byly TL

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 23:29 | Nahoru | #34
SV 1000, stejně jako V-Strom 1000 se už nedělaj kvůli emisním normám. ten motor plní jen Euro2

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 07:17 | Nahoru | #35
djgas> VFR 800 má 782ccm, je to je to v podstatě pořád 750. Ale to ničemu nevadí. Já jsem s ní velmi spokojen, cestuji poměrně často. K dokonalosti tomu chybí jen kardan. Letmo uložené kolo nejen hezky vypadá, ale je taky super na údržbu. U starší modelů se ale musí povolit výfuk.

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 07:41 | Nahoru | #36
VeFeRák> veveráku, veveráku.....točky chce všechno,když chceš něco vidět...

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 08:35 | Nahoru | #37

djgas>Tou sportovnější jízdou myslíš tedy,že VFR moc ne...bude asi těžší.....



ale jo, je to neco mezi sportem a cestakem.. akorat trosku tezsi s ne moc ostryma brzdama..

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 08:41 | Nahoru | #38
sportovně jet můžeš,ale taháš o dost větší váhu a brzdy jsou prostě spíš na tu turistiku...myslím,že duál na sport není zrovna ideální...

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 09:01 | Nahoru | #39

VeFeRák>ty,ale nepřišlo mi, že by VTR mělo dole nějaký extra zátah, prostě to chtělo nějaké točky.



proti VFR to velký rozdíl není, ale proti 4V z té doby jede od spodu podstatně líp

1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 10:13 | Nahoru | #40
Zajímavé názory,zatím se setkávám s plusy pro VFR,říkám u VTR je to zase ten design,každopádně to bude chtít tu projižďku,záleží na tom jak budou vyladěné střiky-tady již zmíněná ucukanost VTR,protože dost kilometrů strávím ve městech tzn.popojíždění na křižovatkách....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 10:26 | Nahoru | #41

djgas>Zajímavé názory,zatím se setkávám s plusy pro VFR,říkám u VTR je to zase ten design,každopádně to bude chtít tu projižďku,záleží na tom jak budou vyladěné střiky-tady již zmíněná ucukanost VTR,protože dost kilometrů strávím ve městech tzn.popojíždění na křižovatkách....



Tak je jasné že ve mestě budeš na VTR furt spojkovat, ale nepochopil jsem co myslíš tím "záleží na tom jak budou vyladěné střiky". VTR-F nikdy nemělo stříkačku, všechny ročníky byli karburátory

Naposledy editováno 07.08.2009 10:26:25

2 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 10:31 | Nahoru | #42
na Fku jsem nejel, ale muz potvrdit, ze ucukanost VTR je pravda, s mym SP se neda jet 50, jednicka je vytocen totiz uz tak kolem 4-5tis a vyfuky uz celkem rvou a n dvojka je pod 3tis a bez promakcnuti spojky to nekdy nejde a cukame spolu. takze to resim pokud to jde lehce kolem 70km/h.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 10:33 | Nahoru | #43
Laďa.s> Aha,vidíš,další info,které jsem se nedočetl....doprá připomínka.....

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 10:34 | Nahoru | #44
babynek> na F-ku se s otevřenýma výfukama dalo jezdit po městě cca od 2,5 tis bez spojkování. Což je dobré, ale pro někoho kdo je zvyklej po městě brblat na 4válu v 1500 otáčkách to může být šok

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 10:34 | Nahoru | #45
Laďa.s> no ja myslim, ze v otackach pod 3tis je to jedno jestli karbec nebo strikacka, me to cuka taky :)

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 11:13 | Nahoru | #46
Firestorm je mrdka která nejede. VFR je kvalitní sport cesta mašina. myslím si, že VFR tady každej vychválí. jdi do VFR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 11:19 | Nahoru | #47
djgas> Ahoj, máme obě dvě já VTR 1000F 04 táta VFR 800FI 99. Jezdím na obou a ve městě je to stejné Vfr také nemá rádo otáčky pod 2500. Jinak spotřeba při společném ježdění VFR 6,5L vs. VTR 7,2L. Jak píšou ostatní VFR je dobrý kompromis mezi 4vál a 2 vál. Pro mě je hlavní rozdíl v manipulaci na místě CCA 30Kg je lehčí VTR. VFR má zase (aspoň podle mě víc nesmrtelnější motor - ozubená kola). Musíš si prostě určit co přesně chceš a motkou dělat.
Cestování je stopro lepší na VFR a na okruhu je to cca stejné (záleží na pilotovi).
Takže good luck.

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 11:23 | Nahoru | #48
babynek> VTR F bude mít určitě kratší převody. Já jedu 50Km na dvojku celkem v poho - reakce na plyn dostatečná - motor necuká, ale vfr už může za 3.

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 11:29 | Nahoru | #49
VTRka je průměrná motorka s průměrnýma vlastnostma vhodná i pro méně vyježděné jezdce(v uvozovkách). Ovšem v kombinaci s vhodným výfukovým systémem (není laďák jako laďák) má opravdu nadprůměrný zvukový projev a to je její největší plus. VFR je průměr sám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 11:30 | Nahoru | #50
Berry7> Tak tenhle názor pro mě dost znamená myslím si,že máš nejlepší možnost srovnání když jsou pod střechou obě.Jasný že na VTR budu více řadit,vidím to na VFR,cena mírnbě vyší vykon vidím cca na stejno,na okruhy nejezdím,spíše pohodovky....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 11:38 | Nahoru | #51
djgas> Hele myslím si, že jelikož máš NTV tak bude stejně přechod na jakoukoliv VTR nebo VFR
velký posun v před, ale nenech se znást, že VFR je cesťák - na sport je taky dobrá.
Kamarád zrovna jednu prodává tady na motorkarich s oranž. kolama. Jinak se ptej na cokoliv.
Na VTR je lepší pouze to, že když máš kvalitní laďáky tak zvuku se nevyrovná žádný jiný 4vál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 12:07 | Nahoru | #52

VeFeRák>..... Motor bez V-tecu mi přijde poměrně vyrovnaný, s V- tecem vespod mrtvější.



S Vitkem to neni vespod mrtvejsi, ale primo chciply! Chci zpatky starej motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 12:09 | Nahoru | #53
Berry7> jo zvuk je brutal,ale o to mi až tak nejde,to kdyby na to došlo můžju i na VFR investovat do nějakých brutal trubek,ale nejsem zastánce tohoto stylu.šlo mi o ty výkony abych za chvíli se nazačal nudit...

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 12:19 | Nahoru | #54
VFR - nesmrtelnej motor, ozubený kola, dá se točit líp než VTR, ale u VTR to není potřeba, protože má velkej zátah už od spodu, a je o zhruba 30kg lehčí a mnohem ovladatelnější než VFR, svez se a uvidíš, každopádně VTR chce větší údržbu, odchází napínák řetězu a hlavně když za to budeš tahat, tak seš na 9-10l jako nic...

2 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 12:27 | Nahoru | #55
eeeeh ... jestli muzu - VFRo urcite nerbat verzi VTEC - tuta vec jim na tom moc nefunguje ... aspon ne optimalne a vyrabi to hrozny veci v prubehu kroutaku :(

VTR je rekneme sportovnejsi (spis vseobecna "fama", jelikoz je vzdalena pribuzna SPckum)...

Kolik za ni chces davat? Neuvazoval jsi o trivalci? Kterej OPRAVDU TAHNE ODSPODU, ne ze se to o nich jen vypravi (tak jako o litrovejch V2 ... zadnej litrovej V2 NIKDY NEJEL odspodu...)

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 12:42 | Nahoru | #56
Za mne VFR! Trosku minus za design - ale to zase vyvazi velky bocni plastky, s chladicema na bocich kdyz je hnusne - hrejou krasne do nohou.
Nemsrtelnej motor - ozubeny kola rulezz!(pozn. poradavam a chlapik mi na typicky zvuk tech kol odpovedel ze to je v prdeli, ze bude muset menit rozvodovej retez, po 10 minutach kdyz jsem se prestal smat a oznamil mu ze to ma ozubeny kola, tak se mne zeptal a jak to jede s tim VeTECem? )
A kdyz mas odvahu a kule, nenni problem na ni stacit urvanejm sestkam, v zatackach - protoze oni si blbe zaradi a sou druhy zatimco VFRackej motor pobere i docela kruty podtoceni, jen si zabrbla a tahne...Par kamosu s 6kama by mohlo vypravet... Navic na nadrz dojedes o obrejch 100 km dal nez oni s neskutecnym pohodlickem pro sebe a pro spolujezdce ( pokud mas madla/kufry - muze se stat ze i usne na dalnici).
Za mne VFR!
Jinak je na prodej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 12:55 | Nahoru | #57
mateSAS> Jednoho favorita mám vybranýho,chtěl jsem se vlízt do 80tis.max, s tím že že rozhodují km a stav...určitě chci verzi bez V-TECu,kamarád měl 6 let klasiku VFR800 a pak zkusil V-TEC a říkal hrůza úplně jiná mašina...

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 13:12 | Nahoru | #58
djgas> nu, v tom pripade jo ... nakyho anglana bys sehnal daleko draz :(

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 13:19 | Nahoru | #59
djgas> No nudit se určitě nebudeš. VTR a podřazování před zatáčkou bez antihop. spojky. a VFR taky není žádný chudáček výkon mají stejný.
Nezapomen ze se bavíme o motkách s 110 koněmi. Jinak obě jedou kolem 250Kmh.

1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

7.8.2009 v 13:23 | Nahoru | #60
VFR 800

VTR 1000F

Tuto mas pro porovnani :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm Forgys69 21 14.6.2024 v 20:02 Forgys69
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37


TOPlist