Pro dementy co nepochopili můj příspěvek, ani sem nepište...
Mr.FiFI>Tak já bych to upřesnil. Varadero má omezovač na 125tis otáček. Největší točivej moment je v 11tis, není problém řadit na nějakých 11,5tisících i víc. A ten motor je naprosto v pořádku, má nalítáno 18tis, předchozí majitel ho taky dvakrát nešetřil a není problém. Takže když nevíte, jak to je, tak to
Když nemáš rád ty co o tom ví hovno a píšou sem, tak sem taky radši nepiš...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
1 reakcí na tento příspěvek Omezovače Varadero 125
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
A sundavat omezovač? Proč? 4T dvackaři furt vymejšlej nějaký bejkárny. Za prvý ten motor už v těch otáčkách stejně nebude mít žádnej krouťák, a za druhý mu přetáčení určitě neprospívá a mohlo by taky skončit špatně a je jedno jestli je ten motor novej nebo vylítanej..
Ale to si asi slyšet nechtěl, takže u stříkačky to lze sundat asi jedině výměnou řídící jednotky, to nebude úprava jentak odšmiknout nějakej kablík nebo někde něco připájet..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)