už pár měsíců se snažím přečíst všechno, co najdu o Ejsu, protože se mi tahle motorka opravdu moc líbí a rád bych jí letos vyměnil za svou ZZ-R 600.
Dost o tom přemýšlím... , znáte to, pro-proti, olej-neolej...
Názorů je tady poměrně hodně, ale informací není nikdy dost!!
Chci vědět, jestli do ní mám jít nebo ne. Ejs je favoritem i proto, že má určité rozměrové vlastnosti, které při mé výšce 190cm asi nemusím rozvádět. Díky. *yes*
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99
Ja mam bohuzel kus, kterej si nejaký ten olej bere....a je to kolem toho 0,5 litru na 1000km pri ostrejsi jizde, a kolem 3dl normalni jizda (pokud jsou 30tky vedra, tak je to trochu vic).
Mozna bych uvital trosku ostrejsi brzdy (bo je to trochu tezsi masina), ale to je vec stylu jizdy. Proste to neni masina na honeni se sestkama v ostrych zatackach (tu se projevi tech 198kg suche vahy)
Jinak bych rekl, ze na ACE je vyhodnejsi vetsi hmotnost ridice, bo ja se svyma 78 kilama to do ostrejsich zatacek musim trochu vic premlouvat...ale to je opet na zpusobu jizdy.
Skvelej motor...nekomu po prechodu ze sestky chybi ten kopanec kolem 6tis ot....bo Ace proste tahne furt stejne (resp. vykon se zvysuje relativne plynule), ale toje opet otazka vkusu.
Je to proste litr kterej tahne furt (jak se rika:"OBJEM NICIM NENAHRADIS" :thmubup: )
Spotreba benzinu je jak pise Lukasu.....luxusni:)
Mam ACE r.v.97, najetých 39tis km.
Prave vcera mi na tom kamos delal ventily....a vsechno bylo +/ - jedna setina....proste drzak. Vacky jak novy, membrany jak novy.... nikde zadnej problem. Kdyz uz to bylo rozhozeny, tak jsem vymenil i svicky.
Kdyz mel najeto kolem 36tis, tak jsem na nem menil retezovku...a daval jsem treti(podle poctu ohnuti na zajistovacim plisku).
Jinak jsem zjistil ze tam mam DYNOJET jehly (zakladni kit)...nastavene jak original...a protoze jsem ted menil svicky i vzduchac...tak to v nejblizsi dobe zkusim prohnat pres brzdu...zajima me kolik koni se za tech 10 let ztratilo:))
2 Kokr: Ace je taky moje první silná motorka po ČZ :) ale jde o zvyk s hlavně rozvadu hold to nezlomíš do zatáčky jako R6 atd musíš tomu pomoci ale projedeš ten vingl jak budeš chtít, doporučuju tlumič řízení dobrá to věc ! co se týče spolujezdce tak je to v pohodě ženský si pochvalujou velký pohodlný sedátko než např na R1, Z1000 ....
Spotreba benzinu je jak pise Lukasu.....luxusni:) SOUHLAS *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99
S tím olejem je to věčná dizkuze, ale musím se přidat na stranu těch co tvrdí nežere.
záleží jestli motorce dáváte co jí patří-pravidelný servis, údržba atd.
Mám na ní už nalítáno cca 8000km a po seřízení a výměně oleje tam moc nedolívám.
Prostě si ji nemžu vynachválit. Motorku přesně pro mě.
Spíš se věnuju cestování a na to jsou nejvhodnější Michelin Macadam. teda co se mojí zkušenosti týká.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99
ZX-9 sem měl před Acem a rozdíl vidím hlavně v průběhu výkonu - yzf se měkce lineárně sbírá už odspodu a subjektivně se dokonce zdá, že tam takovej výkon není. Ninja mi přišla dole slabší, ale ten děsivej tah od středních otáček až do konce, to je mazec...
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99
Vim to bo od jara budu s dvouma 9tkama jezdit...tak se uvidi....hlavne jsem zvedavy jak to bude vypadat v Alpach...jestli se projevi u ACE ten vetsi kroutak, nebo jestli bude vyhoda nizsi vaha tech ninji....
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99
kdyžtak ti to pošlu po icq ;) nebo hledej na
http://users.firenet...2661/a/Downloads.htm
http://www.thunderace.nl/
dle manuálu : výměna pouze oleje : 3L
filtr + olej 3,2 L
a celkové množství kapacity oleje 3,5 L
osobně s tou teplotou problém nemám při jízdě když je teplo se to drží těsně nad 60 a při střelbě trochu nad , ve městě 80-100 a větrák se zapne vyjímečně navíc spíná za stovkou a uchladí to k 80ti a vypne se, a jestli ti bublá voda tak to vyměn za chaldící kapalinu kapalinu, vodu bych tam nedal , osobně jsem na ajře dělal servis na 42 000 a vyměnil jsem všechny provozní náplně a v pohodě, hodně štestí při práci *yes* ;)
K té teplotě, budeš mít asi špatné čidlo, protože jinak by to nelezlo tak vysoko. u mě se to věčně drží na 60, i při ostré jízdě.
Kapalinu ybch tam, být tebou, dal kvalitní. tedka si nevzpomenu jak se jmenuje, ale stojí něco kolem 100,-/ litr a má modrou barvu a je určená přímo pro sportovní stroje a není žádný problém.
a u oleje bude stejný problém, čidlo. jinak by to porblikávat nemělo vůbec.
nejezdí tady někdo na slovensko na Babu??
kdyby náhodou jo, tak dejte vědět, enchce se mi furt trmácet samotnému.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf 1000 thunderace 98-99
a konečně sem poznal jak papá olej při 200 na dálnici... :marod: :(
Ale jako protiklad...jsem se se spotřebou benzínu na dálnici dostal asi na 5,5 litru. Ale ten olej nepříjemnej.
Jinak tohle možná patří do jinýho threadu, ale jak lidi mluví o poklesu výkonu ve vyžších nadmořských výškách (hlavně u mašin s karbecama), tak já to na Grossglockneru, nijak výrazně nepociťoval....spíš mí přislo, že daleko větší roli tam hrajou ty prudký stoupání.
Narozdíl od kluků se vstřikováním mi ani neklesly otáčky na volnoběhu.
A hlavně jsem krásně využíval to, že ace táhne pěkně od spodu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Barva Yamaha YZF 1000R Thunderace | Spangeoboob | 10 | 7.3.2022 v 17:02 Julip2 |
Manuál Yamaha YZF 1000R Thunderace | Spangeoboob | 2 | 7.1.2022 v 19:31 Spangeoboob |
Výměna oleje Yamaha YZF 1000R Thunderace | Pluskycbr | 4 | 12.7.2021 v 09:54 Kamikadze-Ace |
Regulátor dobíjení yzf 1000 thunder... Yamaha YZF 1000R Thunderace | pithell | 2 | 22.6.2021 v 19:21 wáca |
centrální tlumič yzf 1000 thunderace Yamaha YZF 1000R Thunderace | keibi125 | 4 | 20.7.2020 v 07:48 Lazyfucker |