1 reakcí na tento příspěvek Kentoya Yuki co je to vlastne zač?
Škoda, že nečtete knížky např od Pavla Husáka, Jiřího Wohlmutha, Miloše Skořepy, ale i od redaktorů z původních časopisů Svět motorů, Motoristická současnost atd. Dozvěděli by jste se, že pan jezdec František Šťastný v době, kdy jej lanařila Honda, si jeden jejich dvoutakt půjčil na Manu, a behem kola se mu asi pětkrát kousl. Podle jeho slov jej tedy nechal pořádně vychladnout kilometr před cílem, dojel, práskl heftem a slušně poděkoval. Japonci se tvářili nevěřícně a on se jen usmíval. Další ráno japončík startnul, odjel, a po třista metrech hodil stojku přes řidítka. Přesně tak, jak se vy mlaďoši o číňanech vyjadřujete, mluvili o nich Angláni a jejich motocyklový průmysl úplně skončil. Ale to asi ani nevíte, když získáváte jedinnné a zaručené informace jedině z netu, z 90% nepravdivých. Čímž nechci obhajovat Číňany. Také se mi nelíbí ty pochybné čínské nedodělky prodávány z kontejnerů, ale vše je o lidech. V době, kdy chce každý slevu ze slevy se však tomu nelze divit.
Věnuju se motorkám 26 let, a myslím že vy co stále na čínu nadáváte a oslavujete italy, jste zapoměli na jednu věc. Spousta vás má skůtry bez EURO 1-3, žádné přisávání vzduchu ani dodatečné čištění výfukových zplodin, o srovnání modelů škrcených na limit 45km/hod a otevřených nemluvě. Kdysi jsem vlastnil Elysséo 100, díly na něj byly až za měsíc. Známému u Elystara 125, skůtra za 115tisíc, odešlo CDI a váha vzduchu, cena opravy 14tis. Za to je půl číňana... Dnes lidi berou skůtra opravdu jako spotřební zboží, já mám v nabídce bohužel jen ty dražší, každý přijde, nadšeně jej okomentuje a koupí si pak stejně nějakou jebku a nadává...
tomax>Je zvláštní, že nejvíc nadávají ti z vás, kterým ještě nebylo ani dvacet. Hoši, v dobách, kdy my měli pincky a Mustangy, tak Simsony byly prvé roky (84 a 85) nedostatkové. Teď si snad může vybrat každý co chce a je to jeho volba.
Škoda, že nečtete knížky např od Pavla Husáka, Jiřího Wohlmutha, Miloše Skořepy, ale i od redaktorů z původních časopisů Svět motorů, Motoristická současnost atd. Dozvěděli by jste se, že pan jezdec František Šťastný v době, kdy jej lanařila Honda, si jeden jejich dvoutakt půjčil na Manu, a behem kola se mu asi pětkrát kousl. Podle jeho slov jej tedy nechal pořádně vychladnout kilometr před cílem, dojel, práskl heftem a slušně poděkoval. Japonci se tvářili nevěřícně a on se jen usmíval. Další ráno japončík startnul, odjel, a po třista metrech hodil stojku přes řidítka. Přesně tak, jak se vy mlaďoši o číňanech vyjadřujete, mluvili o nich Angláni a jejich motocyklový průmysl úplně skončil. Ale to asi ani nevíte, když získáváte jedinnné a zaručené informace jedině z netu, z 90% nepravdivých. Čímž nechci obhajovat Číňany. Také se mi nelíbí ty pochybné čínské nedodělky prodávány z kontejnerů, ale vše je o lidech. V době, kdy chce každý slevu ze slevy se však tomu nelze divit.
Věnuju se motorkám 26 let, a myslím že vy co stále na čínu nadáváte a oslavujete italy, jste zapoměli na jednu věc. Spousta vás má skůtry bez EURO 1-3, žádné přisávání vzduchu ani dodatečné čištění výfukových zplodin, o srovnání modelů škrcených na limit 45km/hod a otevřených nemluvě. Kdysi jsem vlastnil Elysséo 100, díly na něj byly až za měsíc. Známému u Elystara 125, skůtra za 115tisíc, odešlo CDI a váha vzduchu, cena opravy 14tis. Za to je půl číňana... Dnes lidi berou skůtra opravdu jako spotřební zboží, já mám v nabídce bohužel jen ty dražší, každý přijde, nadšeně jej okomentuje a koupí si pak stejně nějakou jebku a nadává...
velký souhlas
Gregi>Jimmi> Aaaa,znalec promluvil..
.:MireCzech:.> Asi tak no,napsal si to driv nez ja.
myslíš že o tom nic nevím? měl jsem předtím skůtra a přez 2 roky chodím na skůtr forum a tam je vše o čínských skůtrech tak o tom něco vím nenavážěj to samé mireczech
Naposledy editováno 13.07.2009 12:10:32
Cobra357>Když vidím značku JAWA na tý činský sračce tak se o mě pokouší infarkt!!!
mrkni a srovnávej:yuki
kentoya
jawa
tak proč ne i jiný, navíc v té Argentyně je to výrobek Regal Raptor a to je jeden z těch kvalitnějších čínských výrobců, tak proč by je nemohli prodávat pod svou značkou, když jim to sype nějaký groš? pokud to nebudou prodávat oni tak to bude prodávat někdo jiný...........
a navíc svezl ses na tom? že to tak kritizuješ? já ano a je to za málo peněz málo muziky a pokud to někomu vyhovuje............
Naposledy editováno 13.07.2009 01:23:14
1 reakcí na tento příspěvek Kentoya Yuki co je to vlastne zač?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kentoya Yuki co je to vlastne zač?
Azzaziel>na Yuki jsem jel a nikdy by jsem to nechtel konkretne 125 motard... proti Cine nic nemam, ale jak uz tu mnozi psali, lidi chtej levny veci a podle toho to taky Cinani vyrabej, samozrejme muzou udelat 125 za 100 000Kc (clovek si to za tu cenu posklada i doma) :), ale kdo by to pak kupoval :)
dnešní motorky z číny už jsou mnohem kvalitnější než třeba před třemi roky
1 reakcí na tento příspěvek Kentoya Yuki co je to vlastne zač?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kentoya Yuki co je to vlastne zač?
PosMiros>Azzaziel>na Yuki jsem jel a nikdy by jsem to nechtel konkretne 125 motard... proti Cine nic nemam, ale jak uz tu mnozi psali, lidi chtej levny veci a podle toho to taky Cinani vyrabej, samozrejme muzou udelat 125 za 100 000Kc (clovek si to za tu cenu posklada i doma) :), ale kdo by to pak kupoval :)
dnešní motorky z číny už jsou mnohem kvalitnější než třeba před třemi roky
a kvalita stále stoupá, poměr ně rychle....nicméně, furt je to nahovno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kentoya Yuki co je to vlastne zač?
Whistler>PosMiros>Azzaziel>na Yuki jsem jel a nikdy by jsem to nechtel konkretne 125 motard... proti Cine nic nemam, ale jak uz tu mnozi psali, lidi chtej levny veci a podle toho to taky Cinani vyrabej, samozrejme muzou udelat 125 za 100 000Kc (clovek si to za tu cenu posklada i doma) :), ale kdo by to pak kupoval :)
dnešní motorky z číny už jsou mnohem kvalitnější než třeba před třemi roky
a kvalita stále stoupá, poměr ně rychle....nicméně, furt je to nahovno
taková Yuki SM/TR 125/200 je všude chválená
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kentoya Yuki co je to vlastne zač?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kentoya Yuki co je to vlastne zač?
VeFeRák>Mám Yuki Sport 125, rok 2004, 15 500 km najeto, nemůžu říct, že by s ní byl problém. Je to městské poskakovadlo a motorka na rozježdění pro 16letého kluka. Na dva roky mu opravdu nehodlám kupovat nic dražšího, už jen proto, protože si nedělám iluze o tom, že to nikde nepoloží. A rozdíl 10-15 km/h ve prospěch čehokoliv jiného mě nezajímá. Vsadil bych botky, že většina odsuzovačů Číny nenajela na Yukině apod. víc než pár km a všechna moudra mají zprostředkovaně. Sám jsem zvědav, kolik vydrží, ale nemám k ní nedůvěru, narozdíl třeba od předchozí zkušenosti c ČZ 175 byť v lehce vrakoidním stavu.
PŘESNĚ TAK JAK JSI NAPSAL ŽE VĚTŠINA CO JELA NA ČINACH TAK JEN PAR KM A TAKOVE TY KECY JEDNA BABKA POVIDALA ŽE ČINY JSOU NA PIČU VŠECHNO SE SYPE TAK TO JSOU POUZE BLABOLY TO MĚ FAKT DOST HODNĚ VYTAČI, JE MI JEDNO JESI POJEDU O 10KM/H MIN,ALE TO ŽE HRDINOVE NA SUZUKACH,YAMAHACH,HONDACH,APRILIE A PODOBNE ZNAČKY JEDOU O 10KM/H VIC TO JSO UPROSTĚ HUSTONABUŠENI BORCI . A SRAČKY KTERE SE SMĚJI ČINAM TAK AT SRAČKAMA ZUSTANOU
VradosV>VeFeRák>Mám Yuki Sport 125, rok 2004, 15 500 km najeto, nemůžu říct, že by s ní byl problém. Je to městské poskakovadlo a motorka na rozježdění pro 16letého kluka. Na dva roky mu opravdu nehodlám kupovat nic dražšího, už jen proto, protože si nedělám iluze o tom, že to nikde nepoloží. A rozdíl 10-15 km/h ve prospěch čehokoliv jiného mě nezajímá. Vsadil bych botky, že většina odsuzovačů Číny nenajela na Yukině apod. víc než pár km a všechna moudra mají zprostředkovaně. Sám jsem zvědav, kolik vydrží, ale nemám k ní nedůvěru, narozdíl třeba od předchozí zkušenosti c ČZ 175 byť v lehce vrakoidním stavu.
PŘESNĚ TAK JAK JSI NAPSAL ŽE VĚTŠINA CO JELA NA ČINACH TAK JEN PAR KM A TAKOVE TY KECY JEDNA BABKA POVIDALA ŽE ČINY JSOU NA PIČU VŠECHNO SE SYPE TAK TO JSOU POUZE BLABOLY TO MĚ FAKT DOST HODNĚ VYTAČI, JE MI JEDNO JESI POJEDU O 10KM/H MIN,ALE TO ŽE HRDINOVE NA SUZUKACH,YAMAHACH,HONDACH,APRILIE A PODOBNE ZNAČKY JEDOU O 10KM/H VIC TO JSO UPROSTĚ HUSTONABUŠENI BORCI . A SRAČKY KTERE SE SMĚJI ČINAM TAK AT SRAČKAMA ZUSTANOU
myslíš že je to jen o rychlosti?
1 reakcí na tento příspěvek Kentoya Yuki co je to vlastne zač?
1 reakcí na tento příspěvek Kentoya Yuki co je to vlastne zač?
1 reakcí na tento příspěvek Kentoya Yuki co je to vlastne zač?
Lehce si dovolím upozornit, že na překupníkovi (a pak konečném prodejci) kupodivu záleží více, než se zdá. Taková motorka přijde z Dálného Východu rozebraná - a správným smontováním a naštelováním lze konečnou kvalitu velmi - ale skutečně velmi - ovlivnit.
Kentoyu Lens jsme koupili v roce 2005 v Auto Adámek a byla perfektně připravená, protože prodej motorek tam tehdy zařídil chlápek, co do toho byl fanda (pak z firmy odešel a s motorkama to tam bylo naprd). A ta Kentoya nám slouží dodnes bez problémů. Když si čtu o špatných zkušenostech s "čínou", odhaduji, že je nesmírně důležité si najít správného prodejce a servisáka v jedné osobě. Pak lze mít mašinku velmi dobrou. Když to ale prodává šmudla, který majitele nové motorky posléze odkáže na autorizovaný servis někde v Nové Vsi, lze si představit, jak asi pečlivě motorku připravil k prodeji, jak dotáhl všechny šroubky, našteloval zapalování, řetěz, ....
Nenadávejme čínským dělníkům. Za většinu problémů mohou čeští "taky montéři". Přeci rozpadlé ložisko v kole u jedné z deseti identických motorek nesvědčí o špatném materiálu ložiska, ale o špatné montáži či alespoň o nepřekontrolování práce "čínského soudruha".
Lehce si dovolím upozornit, že na překupníkovi (a pak konečném prodejci) kupodivu záleží více, než se zdá.
Máš 100% pravdu! Podle mě je předprodejní montáž a příprava, která probíhá v ČR dost zásadní - bohužel, čínabajky prodává kdekdo (osobní zkušenost). Kdo si dá tu práci a po koupi motorky ji celou prohlédne, seřídí a dotáhne, bude mít slušnou motorku za pár peněz.
...jasně, teenager s tím mindráky nezamázne, ale borci s potřebou nahradit motorkou půl svojí osobnosti asi nejsou cílovou skupinou...
P.S. mého Triggera vyrobila firma Zongshen (OHV motor)
neznamyScooterD>VradosV> a vo tom přesně to je, nic se Ti na tom nevysralo, akorát jsi musel řešit to že nejde nastartovat, karbec a brzdu
ty jsi asi dobra piča kdo tu mluvil že nešlA nastartovat??? a to neni vada motorky ale mechaniku kteři mi ji seřizovali, udělali to špatně za to nemuže motka z činy ,,, ty si tu chytry jak svina že ????sory za gramatiku