paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kentoya Yuki co je to vlastne zač?
 
11.7.2009 v 08:58
zdarec,co jsou vubec zač tyto počeštělé značky?Co je to za čínského výrobce?nebo proste tyto značky nakoupí co se jim v číně líbí a pak na to plácnou svoje logo?Tuším že Yuki jsou motorky od Lifana ale nejsem si tím jist.dík
Anketa: kde hledat ojeté motorky
www.LevneMoto.com
11%
3
www.annonce.cz
0%
0
www.motoinzerce.cz
82%
23
www.TipMoto.com
7%
2
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Kentoya Yuki co je to vlastne zač?

12.7.2009 v 12:25 | Nahoru | #31
Je zvláštní, že nejvíc nadávají ti z vás, kterým ještě nebylo ani dvacet. Hoši, v dobách, kdy my měli pincky a Mustangy, tak Simsony byly prvé roky (84 a 85) nedostatkové. Teď si snad může vybrat každý co chce a je to jeho volba.
Škoda, že nečtete knížky např od Pavla Husáka, Jiřího Wohlmutha, Miloše Skořepy, ale i od redaktorů z původních časopisů Svět motorů, Motoristická současnost atd. Dozvěděli by jste se, že pan jezdec František Šťastný v době, kdy jej lanařila Honda, si jeden jejich dvoutakt půjčil na Manu, a behem kola se mu asi pětkrát kousl. Podle jeho slov jej tedy nechal pořádně vychladnout kilometr před cílem, dojel, práskl heftem a slušně poděkoval. Japonci se tvářili nevěřícně a on se jen usmíval. Další ráno japončík startnul, odjel, a po třista metrech hodil stojku přes řidítka. Přesně tak, jak se vy mlaďoši o číňanech vyjadřujete, mluvili o nich Angláni a jejich motocyklový průmysl úplně skončil. Ale to asi ani nevíte, když získáváte jedinnné a zaručené informace jedině z netu, z 90% nepravdivých. Čímž nechci obhajovat Číňany. Také se mi nelíbí ty pochybné čínské nedodělky prodávány z kontejnerů, ale vše je o lidech. V době, kdy chce každý slevu ze slevy se však tomu nelze divit.
Věnuju se motorkám 26 let, a myslím že vy co stále na čínu nadáváte a oslavujete italy, jste zapoměli na jednu věc. Spousta vás má skůtry bez EURO 1-3, žádné přisávání vzduchu ani dodatečné čištění výfukových zplodin, o srovnání modelů škrcených na limit 45km/hod a otevřených nemluvě. Kdysi jsem vlastnil Elysséo 100, díly na něj byly až za měsíc. Známému u Elystara 125, skůtra za 115tisíc, odešlo CDI a váha vzduchu, cena opravy 14tis. Za to je půl číňana... Dnes lidi berou skůtra opravdu jako spotřební zboží, já mám v nabídce bohužel jen ty dražší, každý přijde, nadšeně jej okomentuje a koupí si pak stejně nějakou jebku a nadává...

Kentoya Yuki co je to vlastne zač?

12.7.2009 v 18:32 | Nahoru | #32
článek od Tomaxe me mluví z duše.Je tu mnoho frajeru co v živote s čínou nemeli zkusenosti a jen to haní protože je to populární nadavat na vše čínské.Ale uvedomte si že třeba Korado nabízí skutry 50 za 13500kč pro distributory,musí to dovest a zajistit servis...tak me reknete za kolik to čínani delaji?skoro za nic a podle toho se pak nemuze nekdo divit ze se na tom neco posere.Myslíte si snad že čínani neumejí udelat kvalitní stroje?samozřejmě že umí ale za takovou cenu že už by to bylo špatne prodejne jelikož je to Made in China.

(reakce na) Kentoya Yuki co je to vlastne zač?

13.7.2009 v 00:48 | Nahoru | #33

tomax>Je zvláštní, že nejvíc nadávají ti z vás, kterým ještě nebylo ani dvacet. Hoši, v dobách, kdy my měli pincky a Mustangy, tak Simsony byly prvé roky (84 a 85) nedostatkové. Teď si snad může vybrat každý co chce a je to jeho volba.
Škoda, že nečtete knížky např od Pavla Husáka, Jiřího Wohlmutha, Miloše Skořepy, ale i od redaktorů z původních časopisů Svět motorů, Motoristická současnost atd. Dozvěděli by jste se, že pan jezdec František Šťastný v době, kdy jej lanařila Honda, si jeden jejich dvoutakt půjčil na Manu, a behem kola se mu asi pětkrát kousl. Podle jeho slov jej tedy nechal pořádně vychladnout kilometr před cílem, dojel, práskl heftem a slušně poděkoval. Japonci se tvářili nevěřícně a on se jen usmíval. Další ráno japončík startnul, odjel, a po třista metrech hodil stojku přes řidítka. Přesně tak, jak se vy mlaďoši o číňanech vyjadřujete, mluvili o nich Angláni a jejich motocyklový průmysl úplně skončil. Ale to asi ani nevíte, když získáváte jedinnné a zaručené informace jedině z netu, z 90% nepravdivých. Čímž nechci obhajovat Číňany. Také se mi nelíbí ty pochybné čínské nedodělky prodávány z kontejnerů, ale vše je o lidech. V době, kdy chce každý slevu ze slevy se však tomu nelze divit.
Věnuju se motorkám 26 let, a myslím že vy co stále na čínu nadáváte a oslavujete italy, jste zapoměli na jednu věc. Spousta vás má skůtry bez EURO 1-3, žádné přisávání vzduchu ani dodatečné čištění výfukových zplodin, o srovnání modelů škrcených na limit 45km/hod a otevřených nemluvě. Kdysi jsem vlastnil Elysséo 100, díly na něj byly až za měsíc. Známému u Elystara 125, skůtra za 115tisíc, odešlo CDI a váha vzduchu, cena opravy 14tis. Za to je půl číňana... Dnes lidi berou skůtra opravdu jako spotřební zboží, já mám v nabídce bohužel jen ty dražší, každý přijde, nadšeně jej okomentuje a koupí si pak stejně nějakou jebku a nadává...



velký souhlas

(reakce na) Kentoya Yuki co je to vlastne zač?

13.7.2009 v 00:55 | Nahoru | #34

Gregi>Jimmi> Aaaa,znalec promluvil..

.:MireCzech:.> Asi tak no,napsal si to driv nez ja.



myslíš že o tom nic nevím? měl jsem předtím skůtra a přez 2 roky chodím na skůtr forum a tam je vše o čínských skůtrech tak o tom něco vím nenavážěj to samé mireczech

Naposledy editováno 13.07.2009 12:10:32

(reakce na) Kentoya Yuki co je to vlastne zač?

13.7.2009 v 01:10 | Nahoru | #35

Cobra357>Když vidím značku JAWA na tý činský sračce tak se o mě pokouší infarkt!!!

mrkni a srovnávej:
yuki
kentoya
jawa

tak proč ne i jiný, navíc v té Argentyně je to výrobek Regal Raptor a to je jeden z těch kvalitnějších čínských výrobců, tak proč by je nemohli prodávat pod svou značkou, když jim to sype nějaký groš? pokud to nebudou prodávat oni tak to bude prodávat někdo jiný...........
a navíc svezl ses na tom? že to tak kritizuješ? já ano a je to za málo peněz málo muziky a pokud to někomu vyhovuje............

Naposledy editováno 13.07.2009 01:23:14

1 reakcí na tento příspěvek Kentoya Yuki co je to vlastne zač?

13.7.2009 v 14:10 | Nahoru | #36
na Yuki jsem jel a nikdy by jsem to nechtel konkretne 125 motard... proti Cine nic nemam, ale jak uz tu mnozi psali, lidi chtej levny veci a podle toho to taky Cinani vyrabej, samozrejme muzou udelat 125 za 100 000Kc (clovek si to za tu cenu posklada i doma) :), ale kdo by to pak kupoval :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kentoya Yuki co je to vlastne zač?

13.7.2009 v 14:28 | Nahoru | #37

Azzaziel>na Yuki jsem jel a nikdy by jsem to nechtel konkretne 125 motard... proti Cine nic nemam, ale jak uz tu mnozi psali, lidi chtej levny veci a podle toho to taky Cinani vyrabej, samozrejme muzou udelat 125 za 100 000Kc (clovek si to za tu cenu posklada i doma) :), ale kdo by to pak kupoval :)


dnešní motorky z číny už jsou mnohem kvalitnější než třeba před třemi roky

1 reakcí na tento příspěvek Kentoya Yuki co je to vlastne zač?

13.7.2009 v 14:41 | Nahoru | #38
Mám Yuki Sport 125, rok 2004, 15 500 km najeto, nemůžu říct, že by s ní byl problém. Je to městské poskakovadlo a motorka na rozježdění pro 16letého kluka. Na dva roky mu opravdu nehodlám kupovat nic dražšího, už jen proto, protože si nedělám iluze o tom, že to nikde nepoloží. A rozdíl 10-15 km/h ve prospěch čehokoliv jiného mě nezajímá. Vsadil bych botky, že většina odsuzovačů Číny nenajela na Yukině apod. víc než pár km a všechna moudra mají zprostředkovaně. Sám jsem zvědav, kolik vydrží, ale nemám k ní nedůvěru, narozdíl třeba od předchozí zkušenosti c ČZ 175 byť v lehce vrakoidním stavu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kentoya Yuki co je to vlastne zač?

13.7.2009 v 17:20 | Nahoru | #39

PosMiros>Azzaziel>na Yuki jsem jel a nikdy by jsem to nechtel konkretne 125 motard... proti Cine nic nemam, ale jak uz tu mnozi psali, lidi chtej levny veci a podle toho to taky Cinani vyrabej, samozrejme muzou udelat 125 za 100 000Kc (clovek si to za tu cenu posklada i doma) :), ale kdo by to pak kupoval :)
dnešní motorky z číny už jsou mnohem kvalitnější než třeba před třemi roky



a kvalita stále stoupá, poměr ně rychle....nicméně, furt je to nahovno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kentoya Yuki co je to vlastne zač?

13.7.2009 v 17:37 | Nahoru | #40

Whistler>PosMiros>Azzaziel>na Yuki jsem jel a nikdy by jsem to nechtel konkretne 125 motard... proti Cine nic nemam, ale jak uz tu mnozi psali, lidi chtej levny veci a podle toho to taky Cinani vyrabej, samozrejme muzou udelat 125 za 100 000Kc (clovek si to za tu cenu posklada i doma) :), ale kdo by to pak kupoval :)
dnešní motorky z číny už jsou mnohem kvalitnější než třeba před třemi roky

a kvalita stále stoupá, poměr ně rychle....nicméně, furt je to nahovno


taková Yuki SM/TR 125/200 je všude chválená

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kentoya Yuki co je to vlastne zač?

13.7.2009 v 17:48 | Nahoru | #41
PosMiros> TRko je povedené, ale to je jedna z mála

(reakce na) Kentoya Yuki co je to vlastne zač?

13.7.2009 v 17:59 | Nahoru | #42

Whistler>PosMiros> TRko je povedené, ale to je jedna z mála


je fakt že na ostatní sem moc chvály neslyšel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kentoya Yuki co je to vlastne zač?

13.7.2009 v 18:09 | Nahoru | #43

VeFeRák>Mám Yuki Sport 125, rok 2004, 15 500 km najeto, nemůžu říct, že by s ní byl problém. Je to městské poskakovadlo a motorka na rozježdění pro 16letého kluka. Na dva roky mu opravdu nehodlám kupovat nic dražšího, už jen proto, protože si nedělám iluze o tom, že to nikde nepoloží. A rozdíl 10-15 km/h ve prospěch čehokoliv jiného mě nezajímá. Vsadil bych botky, že většina odsuzovačů Číny nenajela na Yukině apod. víc než pár km a všechna moudra mají zprostředkovaně. Sám jsem zvědav, kolik vydrží, ale nemám k ní nedůvěru, narozdíl třeba od předchozí zkušenosti c ČZ 175 byť v lehce vrakoidním stavu.



PŘESNĚ TAK JAK JSI NAPSAL ŽE VĚTŠINA CO JELA NA ČINACH TAK JEN PAR KM A TAKOVE TY KECY JEDNA BABKA POVIDALA ŽE ČINY JSOU NA PIČU VŠECHNO SE SYPE TAK TO JSOU POUZE BLABOLY TO MĚ FAKT DOST HODNĚ VYTAČI, JE MI JEDNO JESI POJEDU O 10KM/H MIN,ALE TO ŽE HRDINOVE NA SUZUKACH,YAMAHACH,HONDACH,APRILIE A PODOBNE ZNAČKY JEDOU O 10KM/H VIC TO JSO UPROSTĚ HUSTONABUŠENI BORCI . A SRAČKY KTERE SE SMĚJI ČINAM TAK AT SRAČKAMA ZUSTANOU

(reakce na) Kentoya Yuki co je to vlastne zač?

13.7.2009 v 18:29 | Nahoru | #44

VradosV>VeFeRák>Mám Yuki Sport 125, rok 2004, 15 500 km najeto, nemůžu říct, že by s ní byl problém. Je to městské poskakovadlo a motorka na rozježdění pro 16letého kluka. Na dva roky mu opravdu nehodlám kupovat nic dražšího, už jen proto, protože si nedělám iluze o tom, že to nikde nepoloží. A rozdíl 10-15 km/h ve prospěch čehokoliv jiného mě nezajímá. Vsadil bych botky, že většina odsuzovačů Číny nenajela na Yukině apod. víc než pár km a všechna moudra mají zprostředkovaně. Sám jsem zvědav, kolik vydrží, ale nemám k ní nedůvěru, narozdíl třeba od předchozí zkušenosti c ČZ 175 byť v lehce vrakoidním stavu.

PŘESNĚ TAK JAK JSI NAPSAL ŽE VĚTŠINA CO JELA NA ČINACH TAK JEN PAR KM A TAKOVE TY KECY JEDNA BABKA POVIDALA ŽE ČINY JSOU NA PIČU VŠECHNO SE SYPE TAK TO JSOU POUZE BLABOLY TO MĚ FAKT DOST HODNĚ VYTAČI, JE MI JEDNO JESI POJEDU O 10KM/H MIN,ALE TO ŽE HRDINOVE NA SUZUKACH,YAMAHACH,HONDACH,APRILIE A PODOBNE ZNAČKY JEDOU O 10KM/H VIC TO JSO UPROSTĚ HUSTONABUŠENI BORCI . A SRAČKY KTERE SE SMĚJI ČINAM TAK AT SRAČKAMA ZUSTANOU


myslíš že je to jen o rychlosti?

Kentoya Yuki co je to vlastne zač?

13.7.2009 v 19:00 | Nahoru | #45
je jasný, že kdo čínu vlastní či prodává ji bude chválit, kdo ji nevlastní pomlouvá, osobně jsem třetí skupina,bohužel vlastním, vlastnil a pár let to v baráku nechci vidět. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale 50ccm skútr kterej nevyjede kopec se 100kilovym chlapem, může bejt zadarmo a stejně je na ..... U 125 je situace jiná,ty většinou jezdí celkem slušně i s polovičnim výkonem oproti konkurenci. Samozřejmě že se bude čína stále zlepšovat, ale řekl bych, že kvalita poroste jedině se společensko-ekonomickým rozvojem celé společnosti a pokud bude růst životní úroveň,porostou náklady výroby tím poroste i cena výrobků. A až dosáhne kvality japonců trochu pochybuji, že na tom bude cenově znatelně lépe, vemzme-li se v potaz, že už dnes jsou některé japonské modely vyráběny v nízko nákladových zemích. Někdo tu řekl, že cena odpovídá kvalitě, což není úplně pravda, cena odpovídá spíš množství. Za málo peněz velkej hezkej skútr, velký světla, velký kola, všechno velký a hezký, často okopírovaný západní stroj. To že nejede a je poruchovje řeší spousta lidí až po jeho zakoupení. Dneska je cenověj rozdíl u 50ky >5tis u 125 >10t a holt doba je taková, že si většina lidí nepřiplatí pár tisíc navíc, ale koupí levnější. Tahle vlna byla před lety v rakousku, dnes už je téměř pryč.

1 reakcí na tento příspěvek Kentoya Yuki co je to vlastne zač?

14.7.2009 v 22:02 | Nahoru | #46
neberu to tak že když ji mam že na ni nenadavam ,tak mě jednou nechtěla chytnout až po 3/4 hodiny tak jsem na ni nadaval že jaka je to kurva proč jsem to kupoval atd. ale jsem rad že ji mam nic se mi na tom ješe nevysralo kromě ,Brzdy:špatne seřizeni v připravě předprodeje motorky,a zasrany karbec od nečistot asi od novoti v nadrži, jinak s ničim jinym ,,,a jak psal PosMiros o rychlosti to neni zabit se mužeš i v 10km/h.

(reakce na) Kentoya Yuki co je to vlastne zač?

14.7.2009 v 22:04 | Nahoru | #47
VradosV> spíš sem myslel že japonec není lepší jen v rychlosti... ale hlavně ve zpracování, ve funkčnosti podvozku a brzd atd.

1 reakcí na tento příspěvek Kentoya Yuki co je to vlastne zač?

15.7.2009 v 10:43 | Nahoru | #48
VradosV> a vo tom přesně to je, nic se Ti na tom nevysralo, akorát jsi musel řešit to že nejde nastartovat, karbec a brzdu

1 reakcí na tento příspěvek Kentoya Yuki co je to vlastne zač?

15.7.2009 v 13:08 | Nahoru | #49
Kentoya a Yuki jsou překupníci motorek - a to téměř výhradně čínských motorek z různých továren.
Lehce si dovolím upozornit, že na překupníkovi (a pak konečném prodejci) kupodivu záleží více, než se zdá. Taková motorka přijde z Dálného Východu rozebraná - a správným smontováním a naštelováním lze konečnou kvalitu velmi - ale skutečně velmi - ovlivnit.
Kentoyu Lens jsme koupili v roce 2005 v Auto Adámek a byla perfektně připravená, protože prodej motorek tam tehdy zařídil chlápek, co do toho byl fanda (pak z firmy odešel a s motorkama to tam bylo naprd). A ta Kentoya nám slouží dodnes bez problémů. Když si čtu o špatných zkušenostech s "čínou", odhaduji, že je nesmírně důležité si najít správného prodejce a servisáka v jedné osobě. Pak lze mít mašinku velmi dobrou. Když to ale prodává šmudla, který majitele nové motorky posléze odkáže na autorizovaný servis někde v Nové Vsi, lze si představit, jak asi pečlivě motorku připravil k prodeji, jak dotáhl všechny šroubky, našteloval zapalování, řetěz, ....
Nenadávejme čínským dělníkům. Za většinu problémů mohou čeští "taky montéři". Přeci rozpadlé ložisko v kole u jedné z deseti identických motorek nesvědčí o špatném materiálu ložiska, ale o špatné montáži či alespoň o nepřekontrolování práce "čínského soudruha".

Kentoya Yuki co je to vlastne zač?

15.7.2009 v 17:10 | Nahoru | #50
650ccm> s tim smontováním neplatí paušálně, osobní zkušenost mám takovou, že jsou sundaný jen řídítka a přední kolo. Pravda je taková, že dovozce resp. dealer by měl skoro vše překontrolovat.

(reakce na) Kentoya Yuki co je to vlastne zač?

18.7.2009 v 09:27 | Nahoru | #51
[quote]650ccm>Kentoya a Yuki jsou překupníci motorek - a to téměř výhradně čínských motorek z různých továren.
Lehce si dovolím upozornit, že na překupníkovi (a pak konečném prodejci) kupodivu záleží více, než se zdá.

Máš 100% pravdu! Podle mě je předprodejní montáž a příprava, která probíhá v ČR dost zásadní - bohužel, čínabajky prodává kdekdo (osobní zkušenost). Kdo si dá tu práci a po koupi motorky ji celou prohlédne, seřídí a dotáhne, bude mít slušnou motorku za pár peněz.

...jasně, teenager s tím mindráky nezamázne, ale borci s potřebou nahradit motorkou půl svojí osobnosti asi nejsou cílovou skupinou...

P.S. mého Triggera vyrobila firma Zongshen (OHV motor)

(reakce na) Kentoya Yuki co je to vlastne zač?

19.7.2009 v 09:22 | Nahoru | #52

neznamyScooterD>VradosV> a vo tom přesně to je, nic se Ti na tom nevysralo, akorát jsi musel řešit to že nejde nastartovat, karbec a brzdu



ty jsi asi dobra piča kdo tu mluvil že nešlA nastartovat??? a to neni vada motorky ale mechaniku kteři mi ji seřizovali, udělali to špatně za to nemuže motka z činy ,,, ty si tu chytry jak svina že ????sory za gramatiku
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist