1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 28.8.2009 Brno CEC2 nahradnik se hlasi
Alice>Hele, a bereš, že ty budeš montovat a já Ti budu radit...
My to máme doma rozdělené, Pavel je mechanik a já elektronik. On mi tedy říká elektrikář zabiják,...že mě jednou ta elektrika zabije...
Tak to by neklaplo. Muj nejvetsi montazni pocin je tankovani benzinu...a pripadne maximalne strikani retezu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 28.8.2009 Brno CEC2 nahradnik se hlasi
Moje motorka má problém pouze po pádu s vlněním a odskakováním + se povolil ten napínák + píchlá guma ... Jinak je Ok.
Problém s motorem nebo čím má Pavel. Sehnal v sezoně stejnej rok,jako mám já a Mišuge, nechtěli jsme trápit na okruhu jen tu moji (A on je jinak endurista ).
Motorka mu jela chvíli výborně, říkal že lépe než moje, je tam navíc Powercom...Jen tedˇnajednou z ničeho nic začal ten problém. Jeden den jela, druhý den už od nastartování špatně.
Odpojte taky ten PC na zkousku..
Dawe02>To vůbec není hloupá připomínka.
Vzali jsme z mojí motorky komplet celou nádrž (s pal.filtrem atd..) + airbox s čidly a žádná změna.
S PC i bez se to chová stejně špatně.
Vyměnili jsme faifky, dali i nové i moje svíčky, žádná změna.
od 0-3tis vždy velmi špatný nástup i sestup, nad 7 to samé.
Divné na té zavádě je, že v otáčkách, ve kterých to jde špatně-pomalu nahoru, to jde stejně pomalu dolu. Pátráme dál, jdeme na ty hadice a podobné věci...díky...