globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Svíčky splitfire
 
27.3.2007 v 18:09
Zdarec,máte někdo zkušenost s těmito svíčkami,mám je na TL a moc s nima spokojený nejsem,při nižších otáčkach jakoby vynechávaly.A kámoš je měl na VTR a měnil je hned po týdnu,říkal úplně nahovno.Tak se ptám jak to s nima je?Dík :puke:
Předchozí
1 2
Následující

Svíčky splitfire

29.3.2007 v 12:46 | Nahoru | #31
spalovac,Nak>díkec ;) :shy: *yes*

(reakce na) Svíčky splitfire

29.3.2007 v 12:51 | Nahoru | #32
Nak>kdyz tak koukam do toho katalogu, tak L10S jeko NGK B10EGV a L11S je jako NGKB10EGV...tim chci rict ze ty L11S bych do TZR dat moh, pac jsou jako devitky, jen maji tenkou racingovou elektrodu...co na to rikas??

(reakce na) Svíčky splitfire

29.3.2007 v 12:53 | Nahoru | #33
Nak>pripomina mito rusky detonak Mars..ten jsem kdysi davno za bolsevika mel

(reakce na) Svíčky splitfire

29.3.2007 v 12:54 | Nahoru | #34
Nak>ja to proste rikam vsem,ze budoucnost je ve dvoutaktnim dieselu !!! :):)

predstav si mit tohle ve 250 ccm v moji TZR...to by byl rachot

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky splitfire

29.3.2007 v 13:03 | Nahoru | #35
No je to stary rusky MK17, jeste ho mam doma s celou krabickou. 0,14Hp pri 14 000ot :D
vyplach je primo ven sterbinami z valce, takze to dost ztraci na vykonu bez vyfuku. O dvoutaktnich dieselech sem slysel, nicmene si myslim ze pro vysokootackovy stroje neni nafta vyhodna. Ted sem nekde cetl o protopy sportovni masiny s 3I TDi motorem, ze nejakeho VW maleho potforstva. Vytahli z toho 120Hp :D spotreba 2,5L na sto.

Hele ono jinak zalezi na tepelny hodnote svicky. Ty Silver svice od Brisku jsou primarne vyvinute pro motory na LPG. Vydrz by mely mit 60 000km v aute. Pokud ti neni lito penez klidne si je tam dej, jet ti to pojede v pohode. A kdyz se ti tak libi napis RACING na izolatoru tak prosim :D mozna zkus koupit jednu L11S a jednu L(R)12C a uvidis rozdil mezi nimi...zajimal by me. Nak

(reakce na) Svíčky splitfire

29.3.2007 v 13:43 | Nahoru | #36
Nak>Ten napis je bozi a ta barva kovoveho tela taktez:)
Koupim oboje a uvidim,jaky mezi nema bude rozdil (ja myslim,ze zadny)

To R znamena,ze ma v sobe odrusovaci odpor?

1 reakcí na tento příspěvek Svíčky splitfire

29.3.2007 v 16:56 | Nahoru | #37
Mám doma nějakej ruskej i českej dvotaktní dízl a jednu srandu se žhavicí svíčkou. nejlepší je vnitřek - žádný kroužky, hliníková ojnice :lol: :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky splitfire

29.3.2007 v 17:35 | Nahoru | #38
Nak>jak jednu...musim od kazdeho druhu dve..mam dvouvalce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky splitfire

29.3.2007 v 21:18 | Nahoru | #39
spalovac>ano to R znamena je ze odrusena :) pardon me nedoslo ze TZR je dvouval...nevim proc ale porad si kazdou 250ku spojim s jednopistem :D teda krom RS250ky...na tom bych se mooooc rad projel :P - a co teprve takova RD500, sakrys. Nak

(reakce na) Svíčky splitfire

29.3.2007 v 21:21 | Nahoru | #40
Dingo>ten MK17 neni jiny :D misto ojnice taky hlinikova parodie :D klika na dvou mrnavych kulickovych loziscich. Pist zadny krouzky nema a casem jak se to ojede ztraci to kompresi a vykon. Jako kluk sem mel upoutanou polomaketu tak tam lital, no nakonec zustal jen motorek. Nak

1 reakcí na tento příspěvek Svíčky splitfire

5.4.2007 v 20:14 | Nahoru | #41
Abych se vratil zpátky k těm svíčkám,mam najeto prvnich několik stovek km a spotřeba šla o 1,5litru nahoru :puke: .Ještě je chvilku nechám ale jestli se to nezlepší poletí svinským krokem do hajzlu. :mad:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky splitfire

5.4.2007 v 20:27 | Nahoru | #42
martincbr>a copak?, vzduchový filtr máš čistý??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky splitfire

6.4.2007 v 12:10 | Nahoru | #43
Nak>Az te nekdy potkam,tak ti to pucim, aby jsi vedel,jak v roce 1985 fungovala konkurence :) Ja ji mam z rou 1986,takze test by mel byt objektivni *yes*

(reakce na) Svíčky splitfire

6.4.2007 v 12:31 | Nahoru | #44
Nak>jinak TZR 250 2MA ve srovnani s RGV jede o neco min(47PS versus 60PS), ale motor je kultivovanejsi a HLAVNE, nezere 12 litru. Normalnim provozem po dalnici se da jet vpohode do 6l a vydrz 1l oleje az na 800Km.
O neco hur brzdi, suchou hmotnost ma cca 128Kg. Trochu kultivovanejsi posez.
RGV jsem si chtel koupit, ale vzhledem k tomu, ze najedu i 10 000 Km za sezonu, tak RGV(potazmo RS 250) by me sezrala :) Je to spis motorka na takove obcasne vikendove sportovni pojezdeni, nez na denodeni pouzivani.
RZ500 ci RG500 jsem nekociroval,ale musi to byt zazitek.

(reakce na) Svíčky splitfire

6.4.2007 v 13:38 | Nahoru | #45
spalovac>hmm tak prozatim sem zapujceni cizi masiny odmital :D od ty doby co sem si jako kluku pucil S51ku a vymlel se s nim po 30m lucniho sprintu :D ale zivou 250ku asi neodmitnu...tak snad nekdy. :) Nak

(reakce na) Svíčky splitfire

6.4.2007 v 17:34 | Nahoru | #46
Dingo>přez zimu se žádné úpravy nedělaly,kromě výměny těch svíček,Filtr je určite čistý.Spotřeba šla nahoru až po výmeně svíček.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist