2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky splitfire
vyplach je primo ven sterbinami z valce, takze to dost ztraci na vykonu bez vyfuku. O dvoutaktnich dieselech sem slysel, nicmene si myslim ze pro vysokootackovy stroje neni nafta vyhodna. Ted sem nekde cetl o protopy sportovni masiny s 3I TDi motorem, ze nejakeho VW maleho potforstva. Vytahli z toho 120Hp :D spotreba 2,5L na sto.
Hele ono jinak zalezi na tepelny hodnote svicky. Ty Silver svice od Brisku jsou primarne vyvinute pro motory na LPG. Vydrz by mely mit 60 000km v aute. Pokud ti neni lito penez klidne si je tam dej, jet ti to pojede v pohode. A kdyz se ti tak libi napis RACING na izolatoru tak prosim :D mozna zkus koupit jednu L11S a jednu L(R)12C a uvidis rozdil mezi nimi...zajimal by me. Nak
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky splitfire
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky splitfire
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky splitfire
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky splitfire
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky splitfire
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky splitfire
O neco hur brzdi, suchou hmotnost ma cca 128Kg. Trochu kultivovanejsi posez.
RGV jsem si chtel koupit, ale vzhledem k tomu, ze najedu i 10 000 Km za sezonu, tak RGV(potazmo RS 250) by me sezrala :) Je to spis motorka na takove obcasne vikendove sportovni pojezdeni, nez na denodeni pouzivani.
RZ500 ci RG500 jsem nekociroval,ale musi to byt zazitek.