tak v návaznosti na popis reklamace u MCH píši i popis reklamace v BikersCrownu. Už se nedivim že se tomu říká motorkářský Lidl, i když to bych firmě Lidl křivdil.
Kalhoty BikersCrown Praha Braník
Během 15 minut si mě nikdo ani nevšiml. Maňánismus, kecárna s babama… Po 20 minutách procházení regály se mi začal věnovat prodejce. Docela poradil. Koupil jsem Nazran Fighter II. A teď k porovnání. Při svlékání jsem si všiml utrženého “ stahování pasu” a to po 14ti dnech . Je to oproti Fighter I řešeno plastovým páskem a sponou. Jsem blbec, že jsem tomu věřil. Prostě to držet nemůže a ani na nových , co jsem si v BC prohlížel, to není moc pevné. Vyrazil jsem reklamovat ještě ten den. Přijel do BC a první co jsem slyšel bylo, že to trvá vždycky měsíc. No co nadělám , řekl jsem si. Vynutil jsem si , že chci zapsat do protokolu žádost o nové kalhoty i když na to prý nemám nárok a oni rozhodnou. Po 14ti dnech jsem se v BC stavil. Prodavač se podíval do počítače a řekl, že reklamaci zatím v Chlumci ani neřeší ( trochu rozpor s : Obchodník musí reklamaci řešit bez zbytečného odkladu ). Poté mi bylo řečeno, že nemám nárok na výběr řešení reklamace ( v OZ je toto jasně napsáno ). Pokud bude zájem, tak mohu dopsat jak jsem dopadl. Nehodlám to vzdát. V případě neuznání jdu z znalcem v oboru textilních materiálů. Všude čtu, jak v BC s reklamacemi lidi válčí,tak uvidím.
Tak už vííím...
Dnes mi přišla po 23 dnech SMS že mam reklamaci k vyzvednutí. Vyrazil jsem tam. Místo požadovaného nového zboží zde byly mé kalhoty, opravené. Oprava znamenala znovunanýtování přezky. Materiál byl pod nýt nastrkán a nedržel vůbec. Dle reklamačního protokolu došlo k výměně spony,ale spona byla původní ( poškrábaná, opotřebovaná ). Chtěl jsem vysvětlení,ale prý není na prodejně nikdo,kdo by byl za reklamace zodpovědný ( první nezákonost ).jen jsem dostal číslo kamsi do Chlumce ať si to tam vyřešim,že s tím nemají nic společného ( další chyba lávky prodejce ). Volal jsem na Sdružení obrany spotřebytele a mohu požadovat vrácení peněz. Prodejce se o tom nehodlá bavit. Dnes jsem proto poslal žádost na Hospodářskou komoru o mimosoudní řešení sporu. Prý jsem v právu a budou to se mnou a prodejce řešit. Zítra,pokud se z BC nikdo neozve s řešením, posílám celou dokumentaci na ČOI. Ty už jim pokutku rádi daj.
Pro názornost přikládám fotky jak vypadají opravené kalhoty by BikersCrown. Od dnešní reklamace jsem je nepoužil. Je to jak jsem je dostal. Je vidět že se to trhá.
[URL= jsou hodně v detailu,tak si to otevřete. Chvilku to trvá,než se otevřou ( cca 2MB/obrázek )
doplnění...
dnes mi přišla odpověď na stížnost do BC
Dobrý den,
ohledně Vaší stížnosti nebylo z naší strany učiněno nic protizákonného. Vámi reklamovaná vada byla odstraněna a věci nebrání nic dalšímu užívání.
Z Vaší stížnosti není patrné co požadujete, pokud nejste spokojen s vyřízením Vaší reklamace máte možnost vrátit reklamované zboží zpět přímo do reklamačního oddělení firmy Bikers Crown k opětovnému posouzení a nebo postupovat dle zákonných možností.
S pozdravem
Iva Bráborcová
Bikers Crown s.r.o.
V Lipkách 78/II
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Tel.:+420 495 484 255
Fax.:+420 495 484 256
Mob.:+420 604 255 414
Krásné....
BTW: Proč asi mají na dveřích zákaz pořizování audio a video záznamu na prodejnách?
Naposledy editováno 30.06.2009 17:23:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
MilanM3>Všechno je to o lidech. Znám lidi z celýho BC, včetně vedení, je pravda, že ve Vrbovce se to dost střídá, ono obecně v Praze lidi dost fluktujou, ale Karlovarská je jiný kafe, to samý Chlumec. Věřte, že si majitelé třeba tuhle debatu přečtou a že je to mrzí, jak se někteří zaměstnanci chovají a že z toho i vyvozují důsledky. Ale i prodavači jsou lidi a někdy člověk prostě nemá náladu a každej ho ten den sere Jinak pokud mohu za sebe, já s BC nikdy neměl problém, kupoval jsem tam kombi od Spyke a helmu Shoei, na karlovarské příkladný přístup a ochota vyhovět maximální. Rukavice mám už přes rok od Nazranu a nic se mi netrhá, vypadají tak, ja by měly po roce a 10tis km vypadat. Čímž nechci říct, že je to top kvalita, ale jak se k těm věcem člověk chová, tak ty věci podle toho pak vypadají.
Proto jsem jim dal šanci ještě do dnešního oběda, než dokumentaci pošlu na ČOI. Zaslal jsem jim to emailem včera,ale kontakt na někoho z vedení nikde neni.
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
Pajoš.CB>No tak ja taky koupil gate Nazran Fighter a rozjel se mi sev. Reklamaci samozrejme neuznali. Uz na ne seru. Gate si necham opravit jinde.
proč ti ji neuznali ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
Dobrý den,
kontaktovala jsem společnost Bikers Crown. Ta se mi dnes k problému vyjádřila, že nesouhlasí a v podstatě neuznává § 616 obč. zákona. Já se ji samozřejmě pokusím celou problematiku vysvětlit, ale bude pouze na ni, zda přistoupí na mimosoudní řešení sporů , které je na principu dobrovolnosti.
Vy samozřejmě právo na výměnu máte. Pokusím se pro Vás udělat maximum., ale nevím, nevím, zda na to druhá strana přistoupí. Pak by už opravdu zbýval jen soud. Protože ani znalecký posudek není pro prodávající závazný.
V případě jakýchkoliv dotazů, mě kontaktujte S pozdravem Mgr. Eva Strnadová právník SOS
Naposledy editováno 24.06.2009 15:33:03
SOS, které se snaží můj spor mimosoudně řešit mi poslalo odpověď firmy BC na pokus o mimosoudní řešení sporu... Určitě vědí co dělají.
Dobrý den,
chtěla bych reagovat na Váš dopis, který nám byl doručen dne 24.06.2009.
Jedná se o stížnost na řešení reklamace zákazníkovi, kde uvádíte § 616 obč. zákona - výměnu zboží za nové. Tento paragraf uvádí výměnu zboží za nové v případě, že jste zakoupila věc již s reklamovanou vadu. U této reklamace se o tuto skutečnost nejedná, reklamovaná vada vznikla až během užívání výrobku. Kalhoty nebyly po 14 dnech roztrhané jak uvádíte, ale pásek u spony se uvolnil ze švu. Reklamace byla vyřízena dle § 622 odstavec 1 obč. zákona - vada odstranitelná. Tímto si myslím, že z naší strany nebylo učiněno nic protizákonného a reklamaci můžeme považovat za vyřízenou.
S pozdravem
Iva Bráborcová
Bikers Crown s.r.o.
V Lipkách 78/II
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Tel.:+420 495 484 255
Fax.:+420 495 484 256
Mob.:+420 604 255 414
Podotýkám že jsem si koupil v lidlu tankvak, vysílačku, ledviňák, nepromoky 3ks, 6ks nabíječek, 10ks sprejů na řetěz a nebyl z ničím problém, viděl jsem tam i borca z BC s plným vozíkem botů, potom je v BC prodávali za 1900 z původních 699,-
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
Cooker>Pajoš.CB>No tak ja taky koupil gate Nazran Fighter a rozjel se mi sev. Reklamaci samozrejme neuznali. Uz na ne seru. Gate si necham opravit jinde.
proč ti ji neuznali ???
Pokaždé tě vyfakujou, že je to použitý a že si si to udělal sám špatným používáním. Osobná zkušenost. A přesně tahle Bráborcová mě vyfakovala taky, že je kalhoty jsou používáný špatně a nazdar. Masakr. Nazran ani náhodou. Dopadl jsem taky tak jak tady ten autor toho fóra.
Opravdu už cokoli, jen ne Nazran , je to pořád stejná písnička Chovaj se jak gestapo za války, neuznají nic a když, tak jedině po obrovských tahanicích
teamwhd>Hlavně tam furt lezte, nakupujte a pak si stěžujte. V čem bude asi háček??? Proč jsou značky jako dainese nebo alpinestars několikrát dražší? Jen kvůli logu a značce? ne je to i v něčem jiném(že by kvalita, design a funkčnost).....
ja mam kombinezu Torro (nejakej pakistan), nova za 6700,- a plna spokojenost uz 4. sezonu
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
A je to… Reklamace vyřízena. Penízky už mam v kapse. Slíbil jsem,že zde zveřejním i email z BC a dodatek majitele nad kterým bych se ještě pozastavil. Každopádně se nevzdávejte a zjistěte si všechny zákony. Ten telefon,nebo návštěva poradny se vyplatí.
Dobrý den,
v návaznosti na náš telefonický rozhovor jsem znovu prověřila Vaši reklamaci a došla k tomuto závěru. Reklamační oddělení firmy Bikers Crown vyřídilo Vaši reklamaci dle platného reklamačního řádu a nedopustilo se protiprávního jednání.
Odkaz na § 616 obč. zákona odstavec 4, který byl novelizován a říká, že pokud by spotřebitel výměnou získal prospěch neboť věc již užíval důkazní břemeno je na prodávajícím a pokud se prodávající vyjádří, že věci nebrání nic dalšímu užívání, opravené zboží se vrátí spotřebiteli.
Pokud, ale jak tvrdíte je oprava provedena neprofesionálně a se známky poškození kalhot např. třepící se látka viz. snímky, je možné vrátit reklamované kalhoty s Vaším nesouhlasem o vyřízení reklamace. Vy jste této možnosti nevyužil a obrátil se přímo na SOS. Vyjádření SOS Sdružení obrany spotřebitelů pro nás není rozhodující.
Opravené kalhoty jsem neviděla a pouze z fotografií nelze opravu posoudit, z naší strany tedy nebyl důvod postupovat jinak. Myslím si, že ve Vašem případě došlo k chybě v komunikaci o celé záležitosti a z tohoto důvodu bych to ráda uvedla na pravou míru. Není v mém zájmu se tu s Vámi přít o správném znění zákona, ale vyřešit celou záležitost ve prospěch a spokojenost obou zúčastněných stran.
Dle naší domluvy bude vystaven dobropis na Vámi zakoupené zboží a zaslán na prodejnu Praha 4 Braník.
S pozdravem
Iva Bráborcová
Bikers Crown s.r.o.
V Lipkách 78/II
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Tel.:+420 495 484 255
Fax.:+420 495 484 256
Mob.:+420 604 255 414
Dobrý den,
peníze z dobropisem dnes odešly na prodejnu Braník.
V tomto případě souhlasím s odpovědí vedoucí reklamačního oddělení p.Bráborcové, jen bych doplnil
větu, že vyjádření SOS pro nás v tomto případě není rozhodující a to z důvodu, že neměli informace a podklady od obou účastěných stran.
V každém případě je pro nás prioritou spokojený zákazník, proto jsem rozhodl o vrácení částky, i přes to že tato
reklamce nebyla jednoznačná.
Mrzí mě Vaše špatná zkušenost a doufám že na nás nezanevřete.
Hodně kilometrů bez nehod přeje
Martin Solar
majitel firmy
BIKERS CROWN Ltd
Pražská 481/3
503 51 Chlumec n.Cidlinou
Czech republic
Europe
gsm: +420 604 255 414
tel: +420 495 484 255
fax: +420 495 484 256
http://www.bikerscrown.com
Co dodat k odpovědi…
Právě proto,aby jste mohli informace dodat, je zde mimosoudní řešení sporů. Vaše firma žádné informace a podklady nedodala. Jediné co vyplývá z Vašeho jednání s SOS je,že zákony neuznáváte. Osobně jsem rád,že to nemuselo jít k soudu,ale aspoň by bylo jasno. Reklamované zboží jsem znovu nereklamoval,protože k tomu není důvod. Pokud mám na něco ze zákona nárok a vy reklamaci uznáte ,ale zároveň zákon porušíte,tak je zboží “neopravitelné“ a zákazník má právo na výběr ( sleva, odstoupení od kupní smlouvy, výměna)
Ještě přidávám jeden paragraf OZ.
/§616 odst 4 obč. zákona: Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak./
Ahoj a hodně štěstí při případných dalších reklamacích
Naposledy editováno 30.06.2009 17:23:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
Delta>hele ale to máš všude.City Sport Pardubice - outdorový Adidasky boty- nevhodně zvolený druh obuvi a nazdar
City Sport už není teď je to Lifestyle Sports Czech s.r.o.