globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CZ 500 typ 860 V4
11.6.2009 v 14:04
Vzdycky sem obdivoval tuhle CeZetu a ted se dozvim ze nekdo udelal jejich repliky a byl s nema v Horicich,bez tech kapot a s tim digitalnim budikem proste nadhera,jestli mate nekdo foto tehle krasek,byl bych moc rad,kdyby ste je sem soupli.dik

1 reakcí na tento příspěvek CZ 500 typ 860 V4

16.6.2009 v 23:31 | Nahoru | #31
Mr.Magor> závodní Jawa 350 čtyřválec se kousala na ojničních ložiskách... Takže jezdci nepadali proto, že by se kroutil rám

CZ 500 typ 860 V4

17.6.2009 v 00:08 | Nahoru | #32
nadhera diky za znovu zrození

CZ 500 typ 860 V4

17.6.2009 v 12:59 | Nahoru | #33
úžasná je to perfetní...jen tak dál..

(reakce na) CZ 500 typ 860 V4

17.6.2009 v 13:22 | Nahoru | #34

Mr.Magor>je zajimave jak by jste ji vsichni chtely kupovat, a kdyby se to zacalo vyrabet tak si to koupi mozna 5 lidi, a to i kdyby se zmodernizoval desing.. jde o to ze zavodni bestie nejezdi zrovna za 8l/100.. byly by jste radi za 12 pri mirne jizde, a navic konstrukce ramu je peknej schit, jenom same lehke slitiny ale tuhost jen minimalne potrebna pro zavod.. viz zavodni jawa 350,, kolik se na tom vyjebalo jezdcu..



Blbost maximalni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CZ 500 typ 860 V4

17.6.2009 v 16:04 | Nahoru | #35

Mr.Magor>je zajimave jak by jste ji vsichni chtely kupovat, a kdyby se to zacalo vyrabet tak si to koupi mozna 5 lidi, a to i kdyby se zmodernizoval desing.. jde o to ze zavodni bestie nejezdi zrovna za 8l/100.. byly by jste radi za 12 pri mirne jizde, a navic konstrukce ramu je peknej schit, jenom same lehke slitiny ale tuhost jen minimalne potrebna pro zavod.. viz zavodni jawa 350,, kolik se na tom vyjebalo jezdcu..



tady nejde o moderní design a spotřebu ty joudo tady jde o kus historie co byla a mohla být- co se tyče konstrukce tak to s tebou nebudu probírat raději jdi skladat songy a neplet se mezi motorkama ju? pa

CZ 500 typ 860 V4

17.6.2009 v 19:15 | Nahoru | #36
Soudit tuhost konstrukce z obrázků je pěkná kravina, ale v tom, že tu má kde kdo plnou hubu keců, jak by si to koupil, kdyby... .... tak v tom s Mr.Magor souhlasim. Jinak je to ale krásnej kus techniky, radost se dívat.

CZ 500 typ 860 V4

17.6.2009 v 20:12 | Nahoru | #37
myslim ze kdyby tohle prave jawa nebo cezeta vyndala -> jejich stary zavodaky to by uz nekdo koupil a neco co je nic jak delaj ted. sami lidi co to takhle znovu zrodej vedej svý

2 reakcí na tento příspěvek CZ 500 typ 860 V4

17.6.2009 v 21:46 | Nahoru | #38
No nevim jak vy,ale já bych na takovou mašinu asi prachy neměl dokážete si představit,co to musí stát peněz?udělat komplet všechny díly znova třeba v padesátikusový serii?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CZ 500 typ 860 V4

18.6.2009 v 21:54 | Nahoru | #39

Dejmos>No nevim jak vy,ale já bych na takovou mašinu asi prachy neměl dokážete si představit,co to musí stát peněz?udělat komplet všechny díly znova třeba v padesátikusový serii?



jen formy na odlitky karterů, jestli teda nejsou vyfrézovaný což by vyšlo asi levněji. prostě haluz. i kdyby každej díl stál v průměru 1000kč, tak kolik jich na takový mašině může být? cca 1000?? to máš hned milion peněz

(reakce na) CZ 500 typ 860 V4

18.6.2009 v 22:18 | Nahoru | #40
gsx goes to cbr> si děláš prdel, málem se mi z toho zastavila pumpa! to je fantazie,znovu jsem se zamiloval příště je chci vidět naživo

(reakce na) CZ 500 typ 860 V4

18.6.2009 v 23:01 | Nahoru | #41
Marczano> Jen výkresy prej stály pěknej balik..

Naposledy editováno 18.06.2009 23:05:49

(reakce na) CZ 500 typ 860 V4

19.6.2009 v 07:10 | Nahoru | #42

WenCa>Mr.Magor> závodní Jawa 350 čtyřválec se kousala na ojničních ložiskách... Takže jezdci nepadali proto, že by se kroutil rám


nejsem si jistej, ale nestála tato závada život Italského továrního jezdce? jméno už nevím

CZ 500 typ 860 V4

19.6.2009 v 07:54 | Nahoru | #43
Ale je super že je ČZ RELIVE
Doufám že ji uvidím na Těrlicích
A jinak v garáži bych na ní místo měl
jestli bych na ní měl to je druhá věc
Každopádně Krasavice

1 reakcí na tento příspěvek CZ 500 typ 860 V4

19.6.2009 v 09:42 | Nahoru | #44
Na Jawě V4 se zabil Bill Ivy.

CZ 500 typ 860 V4

19.6.2009 v 09:51 | Nahoru | #45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CZ 500 typ 860 V4

20.6.2009 v 01:27 | Nahoru | #46

Michal #5>Na Jawě V4 se zabil Bill Ivy.


Pro upřesnění- Angličan. Pokud mě pamětneklame, kousnul se mu motor, to jepravda, ale právě když dojížděl do depa. Shoda nešťastrných okolnost. helmu v tý chvíli měl údajně na nádrži, takže nebejt toho...Ale bůhví jak to bylo. třeba si to blbě pamatuju (ne že bych byl paměťníkem )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CZ 500 typ 860 V4

20.6.2009 v 10:15 | Nahoru | #47

Dejmos>No nevim jak vy,ale já bych na takovou mašinu asi prachy neměl dokážete si představit,co to musí stát peněz?udělat komplet všechny díly znova třeba v padesátikusový serii?



Obě ty motorky vyšly na 10 mega Jenom formy stály dvojku.

(reakce na) CZ 500 typ 860 V4

20.6.2009 v 12:26 | Nahoru | #48
Hofner> Bill Ivy se zabil v tréninku na Sachsenringu v roce 1969. Šťastný ve své knize píše, že:
"se mu kousnul motor za rychlou pravou zatáčkou. Bill vyletěl z trati a trefil sloupek u plotu. Trénovali jsme spolu, přilítl jsem na to místo a přední kolo jeho motorky se ještě točilo."
Vím, že se vedly nějaké spekulace o upevnění jeho přilby, ale na nádrži ji určitě nevezl.

Jinak, ten italskej tovární jezdec Jawy se jmenoval Silvio Grassetti, ovšem ježdění za Jawu ho život nestálo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CZ 500 typ 860 V4

20.6.2009 v 14:55 | Nahoru | #49
Kuba350> Nejel si s timhle pérákem Hořice?

(reakce na) CZ 500 typ 860 V4

21.6.2009 v 00:31 | Nahoru | #50
amanzes> ty, MOTORKARI , to me podrz.. tak ja jdu delat singly a ty bez rezat zatacky s tou svou malorazkou s variatorem voe!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CZ 500 typ 860 V4

21.6.2009 v 10:49 | Nahoru | #51

Dejmos>Kuba350> Nejel si s timhle pérákem Hořice?


Jel, dokonce i škarpou

(reakce na) CZ 500 typ 860 V4

21.6.2009 v 12:21 | Nahoru | #52
Kuba350> Já se tam škarpou jen motal

CZ 500 typ 860 V4

9.9.2009 v 11:22 | Nahoru | #53
tak jakpak se maj ty to stroje ted? nevi nekdo? v Kyjove sem je nevidel,moc sem se tesil,ze je uvidim na vlastni oci

2 reakcí na tento příspěvek CZ 500 typ 860 V4

13.9.2009 v 16:57 | Nahoru | #54
údajně teď jeli v Branné... Bohužel jsem tam nebyl

(reakce na) CZ 500 typ 860 V4

13.9.2009 v 17:06 | Nahoru | #55
WenCa> Jely už tam i s kapotama a byla to palba jako hovado!!!!!!!!!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CZ 500 typ 860 V4

13.9.2009 v 18:41 | Nahoru | #56

WenCa>údajně teď jeli v Branné... Bohužel jsem tam nebyl

¨
Jeli i s kapotama,nádhera,zítra sem hodím video

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CZ 500 typ 860 V4

13.9.2009 v 18:56 | Nahoru | #57
Kovi> to bys me udelal velikou radost!
skoda ze treba nemaj www ze by se kouklo kde budou a kdo a proc to atd to má,je to fakt nadnera!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CZ 500 typ 860 V4

13.9.2009 v 19:05 | Nahoru | #58
Pawka> kdo co proč a jak je psáno v programu z Branný. Můžu to naskenovat, ale do kanclu se dostanu nejdřív v úterý, tak to sem pak můžu dát.... je to zajímavý čtení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CZ 500 typ 860 V4

13.9.2009 v 19:23 | Nahoru | #59
Kuba350> ok a u čeho vubec Branna je? to vubec neznam

1 reakcí na tento příspěvek CZ 500 typ 860 V4

13.9.2009 v 19:25 | Nahoru | #60
Jo ten zvuk fakt stojí za to. V tom programu je docela zajímavý článek kdyžtak to sem hodím.findy1.rajce.idnes.cz/CZ_500/

Naposledy editováno 13.09.2009 19:30:19
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
druzeta ČZ Ostatní Marťani 20 5.5.2024 v 11:05 Drobeki
CZ 125/150 c kompletace,renovace [1, 2] ČZ Ostatní bisop 44 27.1.2021 v 10:30 bisop
Neznáte motor Walter? ČZ Ostatní Pajuska 12 28.10.2018 v 16:59 kratkej01
Renovace - ČZ Orthopedia ČZ Ostatní G800 6 25.12.2017 v 00:06 Jen
ČZ MX 300 Vyrábí toto opravdu Čz St... ČZ Ostatní yannick 9 28.2.2017 v 15:36 pech.


TOPlist