2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?
A mimochodem: na kolik že má nádrž HP2? ;) Tuším že na 13litrů ;)
A další mimochodem: 950S má sice nádrž na 25 litrů, ale při své spotřebě najede to samé, co GS 800 :lol:
Takže dojezd asi nebude to, co tyhle motorky rozděluje :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?
Třeba se pletu, jen vím, co jsem viděla na vyjížďce.
Ale kuš s tím :) Fanoš si stejně koupí co bude chtít a na EV se ukáže v plném lesku ;) Že jo, chlape brněnské :p
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?
Myslím, že GS800 má jiné zaměření. Ale to je jen můj subjektivní pocit ;) Stejně jako Tvůj, že je LC8 krasavice :rolleyes: :lol:
Safra Fanošu nech si co máš, dej tomu 21kolo a šmytec ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?
1 reakcí na tento příspěvek KTM 950S nebo HP2?
Jinak ta nová 800 od BMW se mi taky líbí a určitě bude možnost si větší nádrž přikoupit (i když to bude stát majlant) na delší expedice i když pro mou potřebu bych vystačil i s tou co tam je
Taky přemýšlím co koupit pro letošní sezónu, jestli něco lehčího (asi LC4 adventure) nebo těžšího a cestovnějšího (BMW 1xxx GS nebo snad LC8) no řeknu vám, že mě to někdy hlava nebere kterou ... nejlépe obě (jednu na do terénu a druhou na cesty :D )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?
1 reakcí na tento příspěvek KTM 950S nebo HP2?
klasika> dojezd je to pěknej ale chtělo by to mít na zadku pořádnej mozol aby tolik z toho tenkýho sedílka nebolel :thmubup:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?
noo, najazdit cez 20tis km za sezonu nieje sranda a predpokladam, ze to nebolo najzdene, na nemeckej dialnici ;)
So svojimi 13km na LC8 za seba zatial hovorit moc nemozem, ale pravda je, ze vacsina ludi co LC8 ma, na nej robi veci, ktore sa motorke takej hmotnosti bezne nerobia. Lietajuca LC8 aj s kuframi je uplne bezna vec :)
Niet sa potom co cudovat, ze motorka dost trpi. Predsa len je to 300kg ktore lietaju a musia na nieco dopadnut.
Co sa tyka tych zavad, tak vsetko co si vymenoval su standardne zavady uvodnych verzii a dnes je to az na palivove cerpadlo a tu spojku vychytane.
Co sa tyka benzinu slabsieho ako RON95, tak aj 990 ma pod sedlom kablik, ktorym sa upravi mapa kvoli detonaciam.
ted uz nevim, jestli to byla nejaka ta vyssi verze nebo normalni, ale proste jsem pochopil, ze toto asi neni pro mne :)
Není nic jednoduššího než zvednout foun a přidat se k nám, my jezdíme furt. A když ne furt, tak imrvére :thmubup:
Šak mně Zobči taky bylo líto, proto jsem to vyřešila stejně jako to chceš řešit Ty... Koupit něco, co se do šutru nezapíchne, ale přeskočí ho :lol: :lol: :lol:
Už aby ty mrazy povolily... :/
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?
Taky jsem měnil zadní kotouč,spokovou lamelu,brzdový hadice,ložiska v hrušce kardanu=cca do 20ti tis kč...ale to jsou spotřební díly a nepočítám to,jelikož vyměníš opotřebovaný díl, počítáš s tím a kvůli němu tě motorka nikde ve štychu nenechá.
Čili cca25tis Kč a motorka je teď v TOP stavu,jelikož budu stavět dům,tak jsem jí udělal,aby zase 10 let fungovala a lil se do ní jen benál a oleje...
U KTM,když už jí obhajuješ,že lítá vzduchem atd, odchází stále motor... ostatní díly celkem držej....myslím,že kvůli hmotnosti a výkonu je samotnej motor vzhledem k povaze cestovní motorky hodně poddimenzovanej a prostě to není motorka na celoživotní bezúdržbovej provoz a na najetí hromady km,ale je to jen motorka na kravení-super vlastnosti i charakter. Motor by skutečně snesl trošku vývoje ve směru spolehlivosti.
Ale druhá strana mince:
V dnešní době je motorka jen spotřební věc a stejně jako u aut se nepočítá s provozem delším než 5-6 let. Bohužel u aut se předpokládá,že za 6 let najezdí kára nějakejch 400-500tis km a musí to vydržet, u motorky se počítá tak s kilem do vyhození u pořádného cesťáku tak do dvou kil (jen můj názor).
Koukni na inzerci - auto se 100tis km je zánovní a zajeté a motorka s 30ti tis km se považuje za mrtvici. U cestovní motorky stoupne tahle hodnota na 60tis km....
Vzhledem k vývoji trhu jako takového si myslím, že aby byl motocykl konkurenceschopný, musí být lehký,výkonný a v neposlední řadě relativně levný,což se se životností zcela neztotožňuje. I BMW 1200 už není tak nesmrtelná a nesnese zacházení starších typů. Zrovna tak nové offroad nesnese zacházení starého Patrola,kterej tahal přívěs,oral pole a najel 800tis km bez problému. Taky dneska nikdo neuvažuje,že si mladej skopčák koupí BMW na celej život,ale na 5 let..... nebo si ho koupí jen na vyzkoušení a zahodí ho dál.... prodeje tak stoupnou a o to fabrice jde.
Podívejte se jen,kolik se třeba na mobile prodává 1200GS ... více než 500kusů momentálně ve frcu...
Je úplně jedno jestli máš koupit KTM nebo BMW, stejně za 5 let to bude morálně stará jebka,po které nikdo neštěkne,protože trh je už takovej. Kup si to,co tě táhne srdcem,pak si výhody i nevýhody dokážeš zdůvodnit a o tom to je..... Jestli chceš neco na celej život,měl ses narodit o 25 let dřív, nebylo z čeho vybírat,tak jsi koupil BMW. ))
Kua to jsem se rozepsal... no né? Dík tomu,kdo dočetl až sem,smekám před ním. )))