globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 950S nebo HP2?
 
2.1.2008 v 15:39
Toz mam trochu dilema?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 17:56 | Nahoru | #31
Bruno17>ale já s ní taky souhlasím.vždy je to především o jezdci..tím videem jsem chtěl pouze poukázat že lc8 je schopná takového ježdění..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 18:08 | Nahoru | #32
Jasne ze je schopna takovyho jezdeni,mozna i horsiho.Holt kdo umi ten umi.Je to jen o jezdci.Ja uz ji chtel koupit davno,ale porad nemam tu odvahu.Jezdil jsem na 950 i na 990 a 950 me trochu zklamala tim jak je vztekla :mad:.Je to asi jen o zvyku.Proste na ni potrebuju jezdit par mesicu a pak hodnotit.Takze kdyby se neco na jare namanulo tak asi pujdu do ni :) .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 18:17 | Nahoru | #33
Klasika>Mas pravdu F800GS "papirove" asi to nejlepsi - takova nemecka reinkarnace Africy nebo podle R-twinu SuperTenera . Az na jeden detail - malou nadrz :marod: . Berme ze to pri takovem adventure cestovani bude brat nejakych 5 az 6.5 litriku na sto tak ze dojezd se pohybuje v rozmezi cca220-300km a to neni moc . Ano na Ukrajinu nebo Balkan to staci ale na vychod Ruska nebo Kazachstan pr.Mongolsko to je malo. A ktomu minimalni poradavek na oktany je nechutnych 95 u levnejsi a slabsi varianty (fiktivni 650ka) 91 *no* .To jsou ofiko bavoracka data treba to budou resit jako u nasich Adv. spinacem co upravi predstih ale pak roste spotreba a je tu furt jen 16litru :puke:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 18:24 | Nahoru | #34
qwert> nehaním LC8 a ani KTM obecně. To byly reálné závady. Pokud je KTM "vychytá" pak to bude jen dobře. A s benzínem si nevybereš. V Rusku bereš ruský, v Turecku turecký. Pak by musel majitel s LC8 vybírat kam pojede a to už není tak úplně "adventúre" ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 18:31 | Nahoru | #35
PetrAT>ono stačí pokud se do lc8 leje méněoktanový benzín rozpojit ten konektor pod sedlem.pokud se na to zapomene tak bohužel..

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 18:34 | Nahoru | #36
Fanos Rusicka>první sezonu se mi taky zdála moc divoká,dnes si její výkon vychutnávám.i když na úkor zadní gumy.. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 19:16 | Nahoru | #37
qwert> Můžu se zeptat na ten konektor pod sedlem? To se týká jen 950 nebo i 990?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 19:24 | Nahoru | #38
JAE>jde o konektor kterým se po odpojení změní mapa zapalování.je to pro případ kdy se motocykl používá s málooktanovým benzínem.nepatrně klesne výkon ale zabrání to poškození motoru.990 to má myslím taky..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 19:44 | Nahoru | #39
Climber> jenže na východ Ruska nebo Kazachstán právě Fanoš motorku má ;)
A mimochodem: na kolik že má nádrž HP2? ;) Tuším že na 13litrů ;)
A další mimochodem: 950S má sice nádrž na 25 litrů, ale při své spotřebě najede to samé, co GS 800 :lol:
Takže dojezd asi nebude to, co tyhle motorky rozděluje :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 19:47 | Nahoru | #40
Klasika>22 litrů..

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 19:51 | Nahoru | #41
qwert> naprosto souhlasím. Jen jsem tím chtěla říct, že LC8 je třeba... jako špičkový dostihový kůň. Dokud půjde krokem, uřídí ho malé dítě. Ale vrcholový výkon z něj dostane jen zkušený žokej. A takových moc není.
Třeba se pletu, jen vím, co jsem viděla na vyjížďce.
Ale kuš s tím :) Fanoš si stejně koupí co bude chtít a na EV se ukáže v plném lesku ;) Že jo, chlape brněnské :p

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 19:52 | Nahoru | #42
qwert> 22 má obyč, Sko by mělo mít 25....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 20:05 | Nahoru | #43
Klasika>jj Sko 25 a moooooooc ho chci ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 20:07 | Nahoru | #44
Cornellius>to slyším poprvé že má S větší nádrž.. :rolleyes:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 20:19 | Nahoru | #45
Klasika>Mne slo jen o to ze k naproste "papirove" dokonalosti F800GS chybi takova 24l nadrz :lol: .Ted aby byla doopravdy tak dobra jak vypada :thmubup: ...Teda vypada dost ujete jako kazde BMW (az na Dakara ;) ale je to styl BMW . 950 S je na muj vkus super krasavice :lol: :lol: :lol:

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 20:28 | Nahoru | #46
Climber> ale ne všichni touží jezdit po Kazachstánu a kdyby chtěli, tak ho projedou na 1200Adv ;)
Myslím, že GS800 má jiné zaměření. Ale to je jen můj subjektivní pocit ;) Stejně jako Tvůj, že je LC8 krasavice :rolleyes: :lol:
Safra Fanošu nech si co máš, dej tomu 21kolo a šmytec ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 20:32 | Nahoru | #47
qwert> na bikez.com jsem našla, že v roce 2003 mělo Sko nádrž na 25 litrů, další ročníky už jen 22. Tak buď je to překlep (nebyl by na bikez první), nebo se to tak dělalo ze začátku. Ale myslím, že když jsem na BIGsrazu mluvila s prodejem KTM (vypadlo mi jméno), myslím ,že se zmiňoval o větší nádrži pro Sko. Ale ruku do ohně za to nedám.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 20:43 | Nahoru | #48
Klasika>všechna S až po dnešní 990 mají 22..

1 reakcí na tento příspěvek KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 20:52 | Nahoru | #49
qwert>tak takovýho ježdění LC8 bezpochyb schopný je a kouká se na to moc pěkně, až si člověk říká tak to bych chtěl mít v garáži

Jinak ta nová 800 od BMW se mi taky líbí a určitě bude možnost si větší nádrž přikoupit (i když to bude stát majlant) na delší expedice i když pro mou potřebu bych vystačil i s tou co tam je

Taky přemýšlím co koupit pro letošní sezónu, jestli něco lehčího (asi LC4 adventure) nebo těžšího a cestovnějšího (BMW 1xxx GS nebo snad LC8) no řeknu vám, že mě to někdy hlava nebere kterou ... nejlépe obě (jednu na do terénu a druhou na cesty :D )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 20:55 | Nahoru | #50
qwert>tak to tam mají špatně napsané a omlouvám se za mystifikaci ;). Ovšem jen tím hůř pro dojezd LC8 ;)

KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 21:03 | Nahoru | #51
Já v tom mám jasno, LC8 950 Skovou verzi ;) a budu spokojený :thmubup: Teď mám Pegaso Trail (06) a Ti co na něm neseděli nadávají jak jsou italské motorky poruchové, ti co na ní ale jezdí, vědí, že není problém najezdit 21000km za sezonu a bez poruchy (já), motorky se serou u každého výrobce a jde jen o štěstí (krom číny :lol: :lol: :lol: tam je každá jízda dobrodružství) A jelikož mi tak trošku vadí šířka GSa 1xxx a osmistovku bych nechtěl, tak je KTM se svou LC8 ideální volba, pak už je to vše jen o odvaze, rukách a touze chtít se něco naučit a poznávat svět! Takže každý si vybere to co mu sedne a potkáme se na silnici, ale hlavně mimo ní ;)

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 21:03 | Nahoru | #52
Klasika>já mám dojezd 350km..mě to stačí.. :)

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 21:06 | Nahoru | #53
Bruno17>lc8 je super i na cestování..

1 reakcí na tento příspěvek KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 21:41 | Nahoru | #54
qwert>to je, mě se líbí jen když sednu na S kovou verzi tak mám nohy v luftu, takže bych musel mít civilnější verzi a na ty naše rozbitý silnice super stroj ale v terénu by se mnou pěkně mávala bych padl na ústa v prvním kopci (se znám :lol: ) ... vždy mě od koupě velkých cestovních endur odradí jejjich váha (když si vzpomenu jak jsem kdysi tahal dominatora z rozblácený jezédácký polňačky + 50 kg navíc co mají velký cestovního endura oproti němu no neví nevím to by bylo na pomoc více lidí) zase na druhou stranu mě u endur šestistovek štvou při cestování vibrace a všeobecně menší pohodlí a teď babo raď ...

klasika> dojezd je to pěknej ale chtělo by to mít na zadku pořádnej mozol aby tolik z toho tenkýho sedílka nebolel :thmubup:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 21:59 | Nahoru | #55
Jo Leno doufam,ze se tam ukazu v lesku a ne zase v sadre :lol: :lol: :lol: :lol:.Spickovej jezdec ze mne asi nikdy nebude pokud budu jezdit tak malo jak do ted.Stacilo par vikendu s Cizakem a hned to bylo o hodne lepsi a taky me brzdil mozek kvuli tomu urazu.Jen doufam,ze letos budu jezdit o hodne vic a jen se zlepsovat.Dalsi vec je,ze Bawika me bilo trosku lito ho nicit,protoze jsem vedel,ze ho stejne prodam a zkusim zase neco jinyho.Ale dost kecu uvidime behem sezony.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 22:18 | Nahoru | #56
PetrAT>>
noo, najazdit cez 20tis km za sezonu nieje sranda a predpokladam, ze to nebolo najzdene, na nemeckej dialnici ;)
So svojimi 13km na LC8 za seba zatial hovorit moc nemozem, ale pravda je, ze vacsina ludi co LC8 ma, na nej robi veci, ktore sa motorke takej hmotnosti bezne nerobia. Lietajuca LC8 aj s kuframi je uplne bezna vec :)
Niet sa potom co cudovat, ze motorka dost trpi. Predsa len je to 300kg ktore lietaju a musia na nieco dopadnut.

Co sa tyka tych zavad, tak vsetko co si vymenoval su standardne zavady uvodnych verzii a dnes je to az na palivove cerpadlo a tu spojku vychytane.

Co sa tyka benzinu slabsieho ako RON95, tak aj 990 ma pod sedlom kablik, ktorym sa upravi mapa kvoli detonaciam.

KTM 950S nebo HP2?

3.1.2008 v 23:31 | Nahoru | #57
kdysi davno jsem uvidel v casopise LC8 a zdalo se mi, ze toto je ta moje vysnena motorka ;) pak jsem byl na KTM day, svezl jsem se na malem motardu, na super dukovi, pak jsem prisel k LC8, sednul si na ni a sel pryc - je na mne prilis vysoka :(
ted uz nevim, jestli to byla nejaka ta vyssi verze nebo normalni, ale proste jsem pochopil, ze toto asi neni pro mne :)

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 07:43 | Nahoru | #58
Fanos Rusicka> žádná sádra nebude, bo Ti to z moci mi svěřené ZAKAZUJI :mad: :lol:
Není nic jednoduššího než zvednout foun a přidat se k nám, my jezdíme furt. A když ne furt, tak imrvére :thmubup:
Šak mně Zobči taky bylo líto, proto jsem to vyřešila stejně jako to chceš řešit Ty... Koupit něco, co se do šutru nezapíchne, ale přeskočí ho :lol: :lol: :lol:
Už aby ty mrazy povolily... :/

(reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 09:39 | Nahoru | #59
qwert> Hele rozhodne nejde o zadne haneni znacky, to je nesmysl, je to super motorka. Co jezdim s kamosem (LC8), tak vsechny "zavady" se podle me tykaji v zasade detskych nemoci, ktere jsou bohuzel zpusobeny dobou a trhem. Kdyby KTM melo cas vyrobit motorku a x let ji jen testovat a pak pustit na trh, tak verim, ze by to bylo o mnoho lepsi. *yes* ;)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950S nebo HP2?

4.1.2008 v 10:00 | Nahoru | #60
matuS> no moje BMW z 96 roku minulého století už i tisíciletí v 80ti tis km přestalo žrát olej,že se konečně zajelo, těď ve 100tis km,když vyjmenuju závady: chcíplo čidlo taku oleje, snímač stavu paliva a 2x jsem přerval spojkový lanko.... takže bych se vešel s náklady na ND za 11let provozu motorky do 5000kč.
Taky jsem měnil zadní kotouč,spokovou lamelu,brzdový hadice,ložiska v hrušce kardanu=cca do 20ti tis kč...ale to jsou spotřební díly a nepočítám to,jelikož vyměníš opotřebovaný díl, počítáš s tím a kvůli němu tě motorka nikde ve štychu nenechá.
Čili cca25tis Kč a motorka je teď v TOP stavu,jelikož budu stavět dům,tak jsem jí udělal,aby zase 10 let fungovala a lil se do ní jen benál a oleje...

U KTM,když už jí obhajuješ,že lítá vzduchem atd, odchází stále motor... ostatní díly celkem držej....myslím,že kvůli hmotnosti a výkonu je samotnej motor vzhledem k povaze cestovní motorky hodně poddimenzovanej a prostě to není motorka na celoživotní bezúdržbovej provoz a na najetí hromady km,ale je to jen motorka na kravení-super vlastnosti i charakter. Motor by skutečně snesl trošku vývoje ve směru spolehlivosti.

Ale druhá strana mince:
V dnešní době je motorka jen spotřební věc a stejně jako u aut se nepočítá s provozem delším než 5-6 let. Bohužel u aut se předpokládá,že za 6 let najezdí kára nějakejch 400-500tis km a musí to vydržet, u motorky se počítá tak s kilem do vyhození u pořádného cesťáku tak do dvou kil (jen můj názor).
Koukni na inzerci - auto se 100tis km je zánovní a zajeté a motorka s 30ti tis km se považuje za mrtvici. U cestovní motorky stoupne tahle hodnota na 60tis km....

Vzhledem k vývoji trhu jako takového si myslím, že aby byl motocykl konkurenceschopný, musí být lehký,výkonný a v neposlední řadě relativně levný,což se se životností zcela neztotožňuje. I BMW 1200 už není tak nesmrtelná a nesnese zacházení starších typů. Zrovna tak nové offroad nesnese zacházení starého Patrola,kterej tahal přívěs,oral pole a najel 800tis km bez problému. Taky dneska nikdo neuvažuje,že si mladej skopčák koupí BMW na celej život,ale na 5 let..... nebo si ho koupí jen na vyzkoušení a zahodí ho dál.... prodeje tak stoupnou a o to fabrice jde.
Podívejte se jen,kolik se třeba na mobile prodává 1200GS ... více než 500kusů momentálně ve frcu...
Je úplně jedno jestli máš koupit KTM nebo BMW, stejně za 5 let to bude morálně stará jebka,po které nikdo neštěkne,protože trh je už takovej. Kup si to,co tě táhne srdcem,pak si výhody i nevýhody dokážeš zdůvodnit a o tom to je..... Jestli chceš neco na celej život,měl ses narodit o 25 let dřív, nebylo z čeho vybírat,tak jsi koupil BMW. ))
Kua to jsem se rozepsal... no né? Dík tomu,kdo dočetl až sem,smekám před ním. )))
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist