paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pětitakt!!!!
 
30.5.2009 v 21:32
Omrzel vás čtyřtakt a nechcete dvoutakt???Tak si kupte pětitakt Pětitakt
Anketa: Má to budoucnost i v motocyklech?
Ano
88%
92
Ne
12%
13

Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 22:54 | Nahoru | #31
A co turbo 700ccm 2t? Nejde jsem to viděl, myslím, že na sněžném skútru.

Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 22:55 | Nahoru | #32
Já si myslím, že motor který by měl expanzní poměr 15, tak by musel mít kompresní poměr 45. A také se to vždy přeci udává na válec a ne na celek.

Tady je to pro diesel a kompresni pomer 15 a expanzni 5 ...

For an air standard engine with g = 1.4 , compression ratio rC = 15 and expansion ratio rE = 5, this gives an ideal diesel efficiency of 56%.

diesel

Naposledy editováno 30.05.2009 22:58:12

(reakce na) Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 22:59 | Nahoru | #33

Skalda>babuka> na co 2 klikovky?? I na tech obrazcich vidis jednu. Podle toho co tam pisou se proste pouzije spalenej plyn z malych preplnovanych valcu jeste na dodatecnou expanzi ve velkem prostrednim valci (a tim ze zvysi ucinnost) , co na tom porad neni jasny?



no vetsi ucinnost mozna ale taky mozna ne ... ty dva klasicky hrnce ti honi vic masa kolem = potrebujou vic krmeni (proto asi to turbo) navic podle mne je to jen o tom ze to bude ekologictejsi na emise(mozna)... ale tohle by me na moto moc nebralo nehlede na to ze tohle uz je vytapany davno recyklaci vejfukovejch plynu coz ma treba jeep od roku 94 u 5,2 V8

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:01 | Nahoru | #34
lumberjack1> treba jo, ale tenhle kousek taky asi nebude vyhonenej otackama k potencialnimu stropu, takze to nema cenu takhle srovnavat...

EDIT: to je reakce na predposledni prispevek; jinak emise to tezko ovlivni, pokud v tom pridanym valci dochazi jenom k expanzi a k zadne dalsi chemicke reakci...

Naposledy editováno 30.05.2009 23:02:59

Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:04 | Nahoru | #35
Tady je přímo ten patent ...

patent

Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:10 | Nahoru | #36
z toho originalu to vypada celkem jasne: oddeli se tim od sebe kompresni a expanzni pomer, cimz se muze expanzni pomer optimalizovat na vysokou ucinnost a kompresni na moznost pouzit preplnovani a tak zajistit zaroven vysokou vykonovou hustotu, celkem mazany...

1 reakcí na tento příspěvek Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:13 | Nahoru | #37
No kaydopadne na idnesu maj podle me blbost a tim je ta veta o 14.5 a obvzkle hodnote u dieselu.

1 reakcí na tento příspěvek Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:13 | Nahoru | #38
tohle je taky zajimaci

Naposledy editováno 30.05.2009 23:14:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:17 | Nahoru | #39

lumberjack1>tohle je taky zajimaci



Pěkný, firma Peraves je tuším výrobce dálníka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:19 | Nahoru | #40
babuka> me se to zda v poradku, proc by to mela bejt blbost?

(reakce na) Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:21 | Nahoru | #41
babuka> jj rikaj tomu monotracer ...

2 reakcí na tento příspěvek Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:23 | Nahoru | #42
teda jste to nějak rozvedli, že v tom začínám mít guláš. Já to pochopil tak že ty dva menší válce cca 150ccm/jeden, fachaj jako 4t a do toho většího cca 400ccm, který je plněn čerstvou směsí každou otáčkou flušou výfukové plyny, které tu směs zapalujou a ten ji pak vypustí za všechny tři válce do laufu resp. do turba, kdyžtak mě opravte....

(reakce na) Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:25 | Nahoru | #43

Skalda>...to je reakce na predposledni prispevek; jinak emise to tezko ovlivni, pokud v tom pridanym valci dochazi jenom k expanzi a k zadne dalsi chemicke reakci...



..jakto ze nedochazi?podle mne se vyuziva dohorivani nespalenyho paliva,hm to by potom fakt zvysilo ucinost a to dost ... ale potom chudaci ti co radi lisaka z vejfuku ...by se asi nedockali

(reakce na) Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:26 | Nahoru | #44

Skalda>babuka> me se to zda v poradku, proc by to mela bejt blbost?



Maj tam vetu "Zajímavostí motoru je expanzní poměr 14,5:1, což je hodnota spíše obvyklá pro dnešní vznětové motory". Diesel kompresní poměr 14 až 20, tak musí mít expanzní poměr řekněme těch 5 viz. odkaz výše a z toho jsem usuzoval na dražší BE. No sobota večer, tak už možná blbnu.

(reakce na) Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:27 | Nahoru | #45

dewwil>teda jste to nějak rozvedli, že v tom začínám mít guláš. Já to pochopil tak že ty dva menší válce cca 150ccm/jeden, fachaj jako 4t a do toho většího cca 400ccm, který je plněn čerstvou směsí každou otáčkou flušou výfukové plyny, které tu směs zapalujou a ten ji pak vypustí za všechny tři válce do laufu resp. do turba, kdyžtak mě opravte....



hmmm ty jo tak ted v tom mam taky hokej

Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:33 | Nahoru | #46
jinak mě napadá, že ta palice se bude kurevsky hřát, když v ní budou proudit i výfukový plyny, no možná nějakej kosmickej matroš použijou, ale to by zase asi zvýšilo cenu....

(reakce na) Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:37 | Nahoru | #47

dewwil>teda jste to nějak rozvedli, že v tom začínám mít guláš. Já to pochopil tak že ty dva menší válce cca 150ccm/jeden, fachaj jako 4t a do toho většího cca 400ccm, který je plněn čerstvou směsí každou otáčkou flušou výfukové plyny, které tu směs zapalujou a ten ji pak vypustí za všechny tři válce do laufu resp. do turba, kdyžtak mě opravte....



Nějak se tam nemůžu zaregistrovat .... doufám, že v PDFku bude víc obrázků proti www stránkám. S tim hranim na tom neco bude.

2 reakcí na tento příspěvek Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:38 | Nahoru | #48
v tom nizkotlakym valci uz dalsimu zapaleni nedochazi, taky jsou jako "combustion cylinders" oznacovany pouze ty male; vsak si prectete ten patent, jestli tomu chcete rozumet, jenze to je prace, co , tak aspon:

the piston swept volume of each of the combustion cylinders (2,3) being smaller than that of the low-pressure cylinder (1), the combustion cylinders (2,3) alternatively delivering their gases of combustion to the low-pressure pressure cylinder (11) for the purpose of a second expansion cycle of the combustion gases and their exhaust from the engine and comprising a means of excess feeding the combustion cylinder (2,3) wherein the volume compression ratio of the combustion cylinders is relatively low, so as to be able to be highly supercharged;



EDIT: pismenka

Naposledy editováno 30.05.2009 23:40:24

(reakce na) Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:42 | Nahoru | #49

Azi.>Z malého motorů se dá vytáhnout hodně. Honda v F1, měla přeplňovanou 1.5 myslím, že s výkonem okolo 500koní, ale životnost byla závod a dost:). Teď můžu doufat, že jsem se nějak zásadně nesekl:)


a dnes ma 2.0 bez turba s 700konma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:42 | Nahoru | #50

Azi.>Z malého motorů se dá vytáhnout hodně. Honda v F1, měla přeplňovanou 1.5 myslím, že s výkonem okolo 500koní, ale životnost byla závod a dost:). Teď můžu doufat, že jsem se nějak zásadně nesekl:)



Mno já četl o BMW (rok 1985-86) a bylo to 1.5 litrovej motor, kterej měl pro závod 897koní a pro trénink 1049koní, dýl to nevydržel než jen trénink. Myslim že ve fázi prototypu bylo 1,5l i s naměřenýma cca 1400 koňma, bloky tohodle prdíka měly základ u seriového motoru, který se použival do normálních aut s cca 80koňma, celkem dobrej tuning. Ale turba zakázali, což je škoda....

(reakce na) Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:43 | Nahoru | #51
Skalda> ... ehm ne kazdej je tak zdatnej v anglictine

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:45 | Nahoru | #52
Skalda> ok už to chápu, ale stejně to bude topit jak kráva v tý hlavě, leda by ji dělali z litiny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:48 | Nahoru | #53

AKRO>Azi.>Z malého motorů se dá vytáhnout hodně. Honda v F1, měla přeplňovanou 1.5 myslím, že s výkonem okolo 500koní, ale životnost byla závod a dost:). Teď můžu doufat, že jsem se nějak zásadně nesekl:)Trochu jsi se sekl, bylo to 800 koní a neměla to jen HONDA,ale skoro všichni ve Formuli 1.Normální atmosférické motory jim nestačily a tuším je to něco přes 15 let,co se turbomotory ve Formuli 1 zakázaly.



taky ta bezpecnost a ovladatelnost vypadali

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:48 | Nahoru | #54
GSX> jj a ty bloky BMW nechávali zrát na dvoře napospas nepřízni počasí a zaměstnanci na ně chodili i na malou, jednou to dávali v dokumentu na Discovery, jsem nestačil zírat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:51 | Nahoru | #55
dewwil> nj, v ty hlave to asi topi vic... je otazka jak moc a jak se s tim vyporadali, ale nejak asi jo, kdyz jim to slape

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:53 | Nahoru | #56
dewwil> Taky sem čučel, hlavně jak ani nepoužívali nový, ale už notně zajetý, prý se po tý době pozná, jestli nemá vadu a pak šup do formule sním, tomu říkám ekonomický myšlení

(reakce na) Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:57 | Nahoru | #57
GSX> jj,dřív neplýtvali, i moč použili k závodění

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 23:57 | Nahoru | #58

taky ta bezpecnost a ovladatelnost vypadali



nojo, ale z toho důvodu se dalo na to koukat... dneska je to jenom o tom, kdo jakej má stroj... viz. Button a ta celá šaškáda co ted předváděj v posledních letech

(reakce na) Pětitakt!!!!

31.5.2009 v 00:02 | Nahoru | #59
Skalda> no asi o něčím vyvložkujou, si dovedu představit jak vypadá hliník když jím proudí výfukově plyny, kdysi jsem měl gsx1100r a byly tam svody yoshimura a u válců byly na ně příruby z hliníku a furt se pálily tak jsem si vytočil nový z nerezu a ok....

Pětitakt!!!!

31.5.2009 v 00:03 | Nahoru | #60
Skútr Peugeot SATELIS 125 compressor 21 koní

skutr kompresor
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist