globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Styl Cafe Racer
 
14.5.2009 v 13:05
Zdravím bikery , spíš asi ty starší . Jako každý, kdo se rád trošku odlišuje od davu typů a stylů jsem hledal něco jiného než sériovou lehnu co letí 300, hodně profláknutý styl chopper resp. bobber . Neháče mají něco do sebe, ale hledal jsem trochu větší nádech sportovnosti bez použití kapoty a štítků . No a nalezl jsem styl Cafe Racer . Naprosto přesné bike dělá Carpy v USA :http://www.cb750cafe.com/ . Mám teď v práci novější model než dělá on: Seven fifty . Teď ji beru na kost a pak podle plánu dál .
No a tak se ptám , je tu mezi váma fanda tohoto stylu ?



Uzavřeno 08.06.2011 v 20:06 uživatelem GarageCafe

(reakce na) Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 14:35 | Nahoru | #31

DMC.motobiker>ilMedvědGuzzini> Ale tvůj asi ne co???

Riddick> Jo do Voxana by mě taky nikdo moc nutit nemusel , ale teď jsem se zamiloval do Moto-Morini Corsaro 1200, to je přímo dokonalost! A jen tak mimochodem dělají prej motory i pro Voxany...



no... vzhledem k faktu že jsem Hradečák, v Počátkách a okolí vč. Batelova jsem oddrandil autoškolu a co víkend jsem navalenej u Strmilova, tak mu klidně sousede říkat budu ;)

Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 14:52 | Nahoru | #32
ilMedvědGuzzini> Aha, takhle, tak to už pak neříkam nic!
No tak až někde potkáš rejži co vypadá jako Café Racer, tak je jasný že to bude on...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 14:54 | Nahoru | #33
Horten> nemám rád umělotiny, navíc jestliže má byt něco charismatické originál tak je pro takovou mašinu podpásovka dělat to z tuctové konzumní pop-série snažící se zaplavit trh bez špetky jakékoliv tradice. je to asi jakoby ducati udělala chopper a do reklamy napsala že to je ten jediné správné
a jak už jsem řekl, nemám rád umělotiny nebo nějaký pokrytecký stylizování se do něčeho, takže kdybych si chtěl nějaké takové stroj pořídit, tak to bude thruxton protože to je opravdu taková mašina, ta si na historii nehraje, ta je její součástí, chtěl bych mašinu ne která si na něco hraje, ale která tim skutečně je.

anebo koupil bych si starou V7 sport a nesnažil bych se žádné bastl jako když se někdo kdo nemá peníze snaží udělat z jawy 350 "drsnýho čopra", "brutálního stríta" a podobně


a ještě jsem zapomněl dodat že mně se tyhle mašiny líbí ne proto že je to v módě, ale protože je to klasická, tradiční, opravdu súportovní motorka, která je srdci daleko blíž než kdejaké supersport

Naposledy editováno 14.05.2009 14:56:23

3 reakcí na tento příspěvek Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 15:20 | Nahoru | #34
Tak ono sehnat motor od Triumpha a originální rám na Nortona aby člověk měl základ na Tritona není zas tak snadný.I když to určítě za to snažení stojí . Mnohem snažší je si sehnat CB 750 nebo CB 550 tak ze 70.let,i když japonce nemusím tak motorky z těchto časů mají jestě něco málo do sebe. Třeba tady

S těma přestavbama bych to tak černě neviděl,ale musí to být čístě udělané prostě precizní a ne takový zvěrstva jakých se lidi dopoustějí na tak 90% Jawek a ČZ. Třeba 350 by nevypadala špatně v CafeRaceru ale chtělo by si s tím opravdu pohrát.

Je škoda že se Jawa nedala směrem klasických motocyklů jako třeba Triumph.

Naposledy editováno 14.05.2009 15:22:29

Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 15:23 | Nahoru | #35
nejsem sice starsi, ale cafe racer tot

(reakce na) Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 15:25 | Nahoru | #36
CantoDeOssanha> však 638 nebo 632 vypadá skoro jako CR už v základu

Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 15:25 | Nahoru | #37
koleno bych si nechal vrtat





1 reakcí na tento příspěvek Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 15:27 | Nahoru | #38
Medvěd> Jak jsi sem dal 900 supersport, hned jsem si vzpomněl, jak se startuje.

(reakce na) Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 15:27 | Nahoru | #39
CantoDeOssanha>
jůůů to chci

http://www.benjiesca...Dsportsterparts.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 15:30 | Nahoru | #40

CantoDeOssanha: S těma přestavbama bych to tak černě neviděl,ale musí to být čístě udělané prostě precizní a ne takový zvěrstva jakých se lidi dopoustějí na tak 90% Jawek a ČZ. Třeba 350 by nevypadala špatně v CafeRaceru ale chtělo by si s tím opravdu pohrát.


Tenhle už celkem slušně začal, a ani to moc nepotřebovalo:

Dokonce po anglicku přehodil brzdu a řazení!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 15:41 | Nahoru | #41

1100Virago>CantoDeOssanha: S těma přestavbama bych to tak černě neviděl,ale musí to být čístě udělané prostě precizní a ne takový zvěrstva jakých se lidi dopoustějí na tak 90% Jawek a ČZ. Třeba 350 by nevypadala špatně v CafeRaceru ale chtělo by si s tím opravdu pohrát.
Tenhle už celkem slušně začal, a ani to moc nepotřebovalo:

Dokonce po anglicku přehodil brzdu a řazení!



Tak ten přesně splnuje moji představu opravdu krása,decentnost.jen bych tam spíš dal klasický výfuky a zrcátka dolu.

miciangoratcd> tak třeba k Vánocům =P

memphis.unv> máme to ale krásný stroje,co ??? A nikdo nám to nevyvrátí!!!

2 reakcí na tento příspěvek Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 15:54 | Nahoru | #42
A co je špatného na japonských CaFe Racerech?
Buď ortodoxně jen angličan a nebo pak už všechno.
Již od počátku tohoto "stylu" byly některé modely ikonama a základem k přestavbě.
Např.
Yamaha - SR,SRX,XS
Honda - GB,CB 400- 750
Suzuki - GT 750,GS
Kawasaki - Mach,Z 1
asi i spousta jiných.
Určitě mají mezi CaFe stejné postavení jako Ducati Super Sport nebo Laverda 1000, Guzzi V7 či modla MV Agusta SS a v neposlední řadě i upravené H-D nebo BMW atd.

(reakce na) Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 15:58 | Nahoru | #43
CantoDeOssanha> však víš jak to je, někteří lidi nerespektují ani třeba ducnu nebo H-D, takže se od nich nedá čekat ani njic jinýho rozumnýho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 15:59 | Nahoru | #44

sannysrx>A co je špatného na japonských CaFe Racerech?
Buď ortodoxně jen angličan a nebo pak už všechno.
Již od počátku tohoto "stylu" byly některé modely ikonama a základem k přestavbě.
Např.
Yamaha - SR,SRX,XS
Honda - GB,CB 400- 750
Suzuki - GT 750,GS
Kawasaki - Mach,Z 1
asi i spousta jiných.
Určitě mají mezi CaFe stejné postavení jako Ducati Super Sport nebo Laverda 1000, Guzzi V7 či modla MV Agusta SS a v neposlední řadě i upravené H-D nebo BMW atd.



když ortodoxně angličan tak tea racer ne?

(reakce na) Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 16:00 | Nahoru | #45

miura>sannysrx>A co je špatného na japonských CaFe Racerech?
Buď ortodoxně jen angličan a nebo pak už všechno.
Již od počátku tohoto "stylu" byly některé modely ikonama a základem k přestavbě.
Např.
Yamaha - SR,SRX,XS
Honda - GB,CB 400- 750
Suzuki - GT 750,GS
Kawasaki - Mach,Z 1
asi i spousta jiných.
Určitě mají mezi CaFe stejné postavení jako Ducati Super Sport nebo Laverda 1000, Guzzi V7 či modla MV Agusta SS a v neposlední řadě i upravené H-D nebo BMW atd.

když ortodoxně angličan tak tea racer ne?



jedině s mlékem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 16:30 | Nahoru | #46

memphis.unv> a ještě jsem zapomněl dodat že mně se tyhle mašiny líbí ne proto že je to v módě, ale protože je to klasická, tradiční, opravdu súportovní motorka, která je srdci daleko blíž než kdejaké supersport


Ono je to teď v módě nebo co? A já myslel že v módě jsou teď spíš zalehávačky co jedou 300! Ono popravdě třeba mě se vždycky líbily motorky který spíš nejsou v módě, a Café Racery jsou přesně ten případ, ale u mě je to asi tím že já jsem doslova odkojený na Nortonu a vyrůstal jsem na Jawách, a odjaktěživa jsem upřednostňoval krouťák, a to je myslím něco co ještě ani dneska není v módě, pokud vůbec kdy bude...

sannysrx> Promiň, ale rejže nikdy nebude pravej Café Racer ani Chopper a ani Retro, rejže je jen spotřební věc, které se po použití zahazuje, nebo pokud možná se má ekologicky zreciklovat, a pokud si někdo myslím že jeho rejže je pravej Kafáč, tak snad jen můžu říct, příště to sfinstvo už nehul...

1100Virago> Tak tahle přestavba Jawky je fakt přímo nádherná!

(reakce na) Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 16:34 | Nahoru | #47
DMC.motobiker> když se podíváš kolik značek zařadilo poslední dobou nějaké retro nebo cafáč do výrobního programu tak je odpověď na otázku jestli je to módní záležitost jasná

Naposledy editováno 14.05.2009 16:34:37

Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 16:36 | Nahoru | #48
miura> No tak dobře , ale víš jak, já sleduju jen moje oblíbené značky, a u těch beru Retro a Kafáče jako samodřejmost snad už od jakživa , a jinak líbily se mi vždycky a vždycky se mi líbit budou, móda nemóda...

(reakce na) Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 16:43 | Nahoru | #49
sannysrx> hele ja myslim ze na japoncich neni nic spatnyho, kdyz chce kaface, udelas to z cehokoliv, jen na to mit ten spravny "materil"a moznosti....treba ja chci z inazumy caface alias mix street, proste silenost, ale neni material, chci jednosic zaprve a kde sehnat na to "bobek" nejsou tady zadny vrakace a tak,.jakoze ...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 16:50 | Nahoru | #50
DMC.motobiker> tak to jsme na tom stejně. je mně krajně protivné střední proud, což jsou japonci jak vyšití, nemám rád přetechnizovanost, nemám rád elektroniku, mám rád klasiku. mám rád karbec a všechny podobný věcičky, h-d mám rád hlavně proto že je to klasická z oceli poctivě dělaná mašina, motor je klasika, třepe se, řezaní je slyšet v širokým okolí, předpisy obchází kde můžou (třeba krásný přechcaní hlukovéch norem) oproti "moderně" upjatém japoncům. nesnesl bych mašinu s elektromotorem any kdyby měla 1000x lepší parametry, nesnesu ani přílišný novoty. naopak mě okouzlují moderně promyšlený ale přesto klasicky řešený věci jako má třeba buell.
jak jsem říkal nemám rád stádo, nemám rád střední proud, nemám rád modernu za každou cenu, mám rád když se tam drží ten tradiční duch a mašina má taky svou osobnost, mašina si nesmí dělat co chce ale "user friendly" je dobrý na ježdění na nákup.
z toho všeho plyne že se mně mašiny jako 1000 sport nebo thruxton prostě líbit musí
noa pokud se jedná o krouťák, taky ho upřednostňuju před otáčkama hnaným výkonem, ve kterým neni ta zábavnost. a navíc k těm klasickém mašinám to taky patří, dřív žádný velký otáčky nebyly

jinak co se týká hlavně "klasickéch mašin", japonci si hrají na něco co jim nepatří, staví na něčem co neexistuje. respektuju to že kawasaki dělá licenci bonevillu, to uznávám, ti nic nepředstírají, ale pokud japonci vyrábí jakože klasickou mašinu, kterou nikdy neměli a i kdyby jo tak od ní utíkali rychle pryč, tak je to postavený na hlavu. říkám, je to stejný jako kdyby ducna postavila choppera a tvrdila že to je ten jediné správné. chopper ameriku symbolizuje, vychází to z ní, nedokážu si představit podle jaké filozofie to tvoří japonci.
nechcu říkat že to je oproti HD jenom snaha o kšeft, protože aji haryk neni pro někoho krásný modrý oči, ale je to přirozený. to je ono- PŘIROZENOST

Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 17:05 | Nahoru | #51
memphis.unv>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 17:17 | Nahoru | #52
memphis.unv> Souhlasím, japonci dnes produkují modely jeden jako druhý, ale s čím nemůžu souhlasit je to, že japonci nikdy neměly klasickou mašinu a co třeba legendární CB 750 a nebo Z 1000

Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 17:18 | Nahoru | #53
Myslel jsem "ortodoxně angličan" jako CaFe ve spojeni s British Rocker a clubem 59.
V Anglii počátkem šedesátých let asi moc lidí na jiných strojích než místní výroby nejezdilo (musíme si i uvědomit ,že v té době to byly asi ty nelepší stroje ).

Chtěl jsem jen říci ,že buď si hraju na "ortodoxního" CaFe Racera se vším všudy a pak jezdím Notonu,Triumhu,BSA atd a na nic jinýho nevlezu protože se držíš tradice. I těch je po světě mazec se svými klubíky "jen pro britské stroje".

A nechápu řeči typu:

ilMedvědGuzzini>ono vůbec, café racer z USA je trochu úsměvné označení

No ono Caffé Racer z USA bych ještě dokázal strávit, ale Japonský Caffé Racer z USA, to je už prostě mimo realitu... Každopádně raději bych viděl jako Caffé Racera třeba HD nebo Buella, než třeba Honda či ostatní rejže...

Oč je Guzzi nebo Dukna,H-D větší CaFe než Honda,Yamaha,BMW atd.

Bavíme se o CaFe né o Classic a CaFe jsou z většiny upravené nebo přestavěné stroje.

Ale jinak štastno cestu a motor v srdci

1 reakcí na tento příspěvek Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 17:18 | Nahoru | #54
Tak jak je Chopper charakteristický pro Ameriku,tak je CafeRacer pro Anglii,proto podle mě hodně lidí nemůže překousnout že by CafeRacer mohl mít Japonskou hnací jednotku ale když si vezmete tak předtím(60.-70.léta) byla,tedy co já vím z fotek které jsem viděl,spousta konstruktérů od Hondy z bělochů tedy z Evropy proto ty motory byly tak podobný Triumphům. A jiný japonský motory jsem v CR neviděl.

Nenadával bych kvůli tomu když tam někdo dá motor z Japonce který tam sedne,i když originál je originál Ta nevraživost která je mezi Východními motocykly a Západními,mi přijde už jako žabomyší válka. Jasný japonci jsou spolehlivý a pro někoho ůžasný ale ten kdo oprovrhuje vším ostatním než japoncem tak by se měl ohlédnout kde to všechno začalo,jak moc byly jejich starý motorky podobný těm evropským atd. Každýmu sedne něco jinýho,někdo má rád když jede krásně pohodlně aniž by cítíl jediný náznak že ma nastartovný motor a někdo má zase rád když mu ta motorka pořádně vibruje a aspon ví že na něčem jede.

2 reakcí na tento příspěvek Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 17:19 | Nahoru | #55
já už mám hotovo [url=

Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 17:33 | Nahoru | #56
Zdravím vy kafoví závodníci! Je možné že už to tu nekde bylo (jestli jo tak mě kopněte do pr...), ale přesto se zeptám- berete tohle jako CAFE RACER???

Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 17:56 | Nahoru | #57
Kde mám tu flexu? Jde se tunit...

(reakce na) Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 18:06 | Nahoru | #58
Desmik>já už mám hotovo

Moc pěkná....kde se ti jí podařilo sehnat ???

Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 18:08 | Nahoru | #59
no nakonec tady u nás ,bylo jich pár v DE ale řekl jsem si že se nejdřív kouknu na tuhle klaplo to a je doma

1 reakcí na tento příspěvek Styl Cafe Racer

14.5.2009 v 18:09 | Nahoru | #60
Hmm, toho Carpyho jsem myslel jen jako příklad . Jinak ITAL na Cafe Racer nebo technicky vyšší Japonec (srovnání za období 1960-1980) je top samé . Ital je Fijat , takže chvíli jede a pak do dílny . Oproti Hondě , ta jede furt .

[img]
Téma je zamknuto


TOPlist