Chtěl bys se vás zeptat na vhodnost brždění motorem. Můj Strom motorem brzdí krásně a při klidnější jízdě skoro nemusím používat brzdu. Otázka se tak týká spíše nevýhod. Opotřebení řetězu se mám pocit vynahradí neopotřebení destiček. Absence brzdového světla zase při klinější jízdě není tak kritická. Jak je to ale s motorem samotným?
Díky za názory.
Naposledy editováno 12.05.2009 23:08:09
1 reakcí na tento příspěvek Brzdit motorem Ano či Ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdit motorem Ano či Ne?
pajachovancu>>sherm14> já sa neptám, já konstatuju že eště ušetříš, ale mosiš si nají dluhy kopec
jj pravda,kdo šetří má za tři,ale nevím jak dlouho tě bude bavit jet z kopce se zavřeným plynem
2 reakcí na tento příspěvek Brzdit motorem Ano či Ne?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdit motorem Ano či Ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdit motorem Ano či Ne?
sherm14>AldaP>Jo jednoválce 4T brzdí pěkně, při normální jízdě brzdy skoro netřeba
no ona se tom taky jiná než normální jízda ani moc jet nedá
Dyt jo normálně naplno....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdit motorem Ano či Ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdit motorem Ano či Ne?
AldaP>sherm14>AldaP>Jo jednoválce 4T brzdí pěkně, při normální jízdě brzdy skoro netřeba
no ona se tom taky jiná než normální jízda ani moc jet nedá
Dyt jo normálně naplno....
no ono se to ''naplno'' od normální jízdy už moc neliší
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdit motorem Ano či Ne?
Motorová nebo vyfuková brzda funguje tak (když to napišu jednoduše) že uzavře vyfuk a brzdný učinek motoru tak ještě zvětší. Ovládá se páčkou někde u volantu.
pak sou ještě retardéry, ty sou na kardanu a fungují jakoby opačně než elektromotor, tím že do nich pustíš štávu tak brzdí kardan. vyhoda je že sou vícestupnové
Everts72>Zeoss> Pro tebe na motorce to velky rozdíl není. Brzdění motorem a používání motorovky se ale hodně vyplatí na nákladáku. Uspora paliva a hlavně brzd, ono vyměnit brzdové desky a kotouče na 5ti nápravách není nic levného
tak,tak....a navíc v nákladáku nesmíš celý kopec brzdit provozní,protože pak za tebů bude unom dým a brzdný učinek né moc veliký
Motorová nebo vyfuková brzda funguje tak (když to napišu jednoduše) že uzavře vyfuk a brzdný učinek motoru tak ještě zvětší. Ovládá se páčkou někde u volantu.
jojo,klapky ve vyf.potrubí,elektronicky ovladatelné a polohovatelné,existujů taky retardéry,atd...hydrodinamické,elektromagnetické atd...teda jestli si to dobře pamatuju z učnáku
sherm14>AldaP>sherm14>AldaP>Jo jednoválce 4T brzdí pěkně, při normální jízdě brzdy skoro netřeba
no ona se tom taky jiná než normální jízda ani moc jet nedá
Dyt jo normálně naplno....
no ono se to ''naplno'' od normální jízdy už moc neliší
Presne to jsem tim myslel...
Naposledy editováno 12.05.2009 22:09:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdit motorem Ano či Ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdit motorem Ano či Ne?
1 reakcí na tento příspěvek Brzdit motorem Ano či Ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdit motorem Ano či Ne?
edit:slovo
Naposledy editováno 12.05.2009 22:57:11
pajachovancu>nevím jestli to sem patří, ale enom tak pro zajímavost- Škoda superb 2.0Tdi r.v.2007 při jízdě z kopce na neutrál ukazuje spotřebu 0.4l ale při brzděním motorem na jakýkoli kvalt ukazuje spotřebu 0.0l takže?
to přece není nic nového to dělá v podstatě každá stříkačka
Naposledy editováno 12.05.2009 22:45:48
1 reakcí na tento příspěvek Brzdit motorem Ano či Ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdit motorem Ano či Ne?
filco>Mě se párkrát stalo,že jsem brzdil i očima.
taky dobra brzda,taky sem sni uz brzdil