http://www.redbikejohn.com/EXC%20rebuild.htm
----------
----------
----------
----------
Nová otázka - má cenu do RFS motoru líp plnou syntetiku 300V a nebo to je zbytečnej "overkill"?
Zatím sem lil 5100, i do DR-Z který točilo víc a je konstrukčně zhruba stejně starý...
-----------
-----------
-----------
-----------
Ahoj, nemůžu nikde sehntat tuhle specifickou jehlu do karburátoru Keihin FCR 39 MX (je použitej v 4T KTMkách, v Yamaze WR, v Hondě CRF a možná v dalších motorkách)) Pokud byste měl někdo zbytek dílů z Dynojet kitu, nebo znali nějakýho ladiče se zásobou, dáte mě prosím tip?
potřebuji jehlu (seřazeno od nejideálnějí dolů)
OCEMN
OBEMN
OBE*P
OBE*Q
OBE**
U KTM mě žádnou z těchhle neumí objednat, jedině OBDTR, která je sériová a moc tlustá.
Na netu jsem vypátral že má motorka (KTM 450EXC 07 US verze) nejlíp pojede s tenkou jehlou (viz výše) a s menší hlavní tryskou (kolem 160) Sériově je tam tryska 178 a tlustá jehla, která ji škrtí, takže je směs ve výsledku chudší než s tenkou jehlou a menší tryskou.
Nebo pokud by tu byl nějaký expert na 450 EXC a přihodil pár tipů, moc by mě to pomohlo.
Naposledy editováno 11.10.2010 00:28:07
Nebo se pokusit vyndat ten spark arrestor a dát tam děrovanou trubku a kolem vatu, jako je to klasicky u dvoutaktů (asi bych dal větší průměr tý trubky). S dušenim 4T bohužel nemam moc zkušeností, jsem zarytej dvoutaktář, až na jednu zradu, kdy jsem si ještě jako neznaboh koupil XT600
Kovi>ladiktm> kolega ma 520exc ( m. 01), tachometr bohužel nejde ale odhadem cca 1000 mh snad i vice, motor (krom řetízku rozvodu) původní včetně svíčky , dodnes šlape. Loni utrh rozetu včetně náby .... zřejmě po těch letech a mnoha kilometrech ( cca 30tis) únava materiálu .....
a berete tam u vás v potaz to že má hodina 60 minut nebo méně?
jedna se o celou hodinu nikoliv vyučovací
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec o 2007 450EXC
Vespa>
Pracuju na šusplechu, zatím kartonovej model:
[img] to musím nějak předělat. Nějaký návrhy?
budeš laminovat z uhlíku??
vejfuk je typickej zaoceánskej..... myslim že moto bude mit slušnej "spodek" už v serii, posledně jsem endurackou koncovku exc kompletně vybral, opravdu citelnej rozdil v pruběhu už od volnoběhu a navic nějake 3/4 kg dolů, je třeba docpat vatou. Všechno je to ale spojeto s nárustem hluku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec o 2007 450EXC
[img] výfuku jsem zatím zkusil dát drátěnku a krásně to ztichlo, bohužel to ale ani nejede :(
takže to chce něco sofistikovanějšího, má idea je úplně uříznou to těleso s jiskrolapem a nahradit ho tenkou děrovanou trubkou a kolem vatu.
Vespa>ladiktm>
Do výfuku jsem zatím zkusil dát drátěnku a krásně to ztichlo, bohužel to ale ani nejede :(
takže to chce něco sofistikovanějšího, má idea je úplně uříznou to těleso s jiskrolapem a nahradit ho tenkou děrovanou trubkou a kolem vatu.
2 reakcí na tento příspěvek Pokec o 2007 450EXC
black-jack> jde mě hlavně o to aby se to sbíralo od rozumných otáček odspodu, ta drátěnka to vyloženě dusila a bylo to takový ucukaný. Ale tohle bude nerestriktivní překopávka, tak se výkon stejně i tak zachová.
Miras87> to je taky fakt. Kdyby mě na tomhle někdo dal doraz plynu na polovinu tak si toho snad ani nevšimnu Ale zároveň to není nějak splašený, jede jak je libo.
1 reakcí na tento příspěvek Pokec o 2007 450EXC
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec o 2007 450EXC
už se těším
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec o 2007 450EXC
Vespa>Joraell> jo, bude to úplně nahovno
už se těším
stejne me po tom tuningu zase napises na icq ze jsem mel zase pravdu, ostatne jako vzdy
jinak to bude asi duvod proč ta motorka cca do 2-3t ot lapá po dechu a nejede
joarell s otevřenou koncovkou tam tu díru nemá,aby jsi tou řestavbou nezpusobil stejnou diru co mam ja
ladiki> Když já to chci mít přesně podle sebe
Cormac> heh, málo sleduješ orange svět
Kovi> No já se mrknu, a nebo sundej koncovku svýho výfuku a mrkni. Jestli to bude kompatibilní tak s tebou ten díl mooooc rád vyměním. Ten můj určitě žádnou díru nedělá, a je hlučností něco mezi sérií a otevřeným
To že ti lapá po dechu ale podle mě jen výfukem nebude, vylaď si volnoběžnou směs
ne každej tuning je nahovno
no k uprave jednouse jsem ten koncovek uriznul aby se v nem spaliny netocily.je to podstatnejsi hlasitejsi hlavne na volnobeh a dole ale o to tobe asi vubec nejde.
Jinak kdyz udelas upravu tu jak jsem mel ja v serii tak by to zadne diry mit nemelo,nevim proc taky kdyz to maji evropske EXC a Husary.
Dneska uz jsem nestihl ale zitra to pujdu projet,podle me to vykonove znatelne nebude vubec,hlavne je to uprava kterou behem 20 minut mam zpet,trubku naboduju zpatky.
2 reakcí na tento příspěvek Pokec o 2007 450EXC
1 reakcí na tento příspěvek Pokec o 2007 450EXC
Nakonec jezdím na Motul 300V a jsem moc spokojenej, je to opravdu nadupaný olej.
Měnil jsem teďka po 850 km a olej byl tmavej, ale pořád měl nazelenalej nádech jako původní a když jsem ho mnul mezi prstama a porovnal s úplně novým tak tam nebyl vůbec žádnej pocitovej rozdíl. Vím že to není zrovna laboratorní test, ale třeba když jsem mělnil olej Motul 5100 na SV650 po 5000 km nebo v XR600 po 2000 tak ty oleje byly jak bota a hmatově tam rozdíl byl, vyjetý klouzal malinko hůř.
Řetězovka je i po těch 2500 km ještě dost solidní, myslím že do konce sezony to s přehledem dá. Vůle na zubech je malá, akorát je řetěz ošoupaný od vodítek, ale s tím asi nic neudělám. Mám velký 15tizubový pastorek, tak to je asi tím.
Taky jsem náhodou našel novýho údajnýho rekormana KTM 450 v počtu najetejch km.
KTM 450 přestavěná na supermoto, najela 77 000 km po silnici bez výměny čehokoliv, po rozdělání bylo vše v motoru ještě v tolerancích:
http://www.thumpertalk.com/forum/showpost.php?p=8467947&postcount=4
Naposledy editováno 14.08.2009 09:48:45
Tak přeci jen bude rozdíl v 850km a 5000km, ale rozhodně Motul 300V je hodně chválenej, kámoš ho leje do Husara a nemůže si ho vynachválit.
Jinak dávej pozor a kontroluj ty vodítka, ať se ti neprodřou a řetěz ti nejede do kyvky, bo do toho hliníkovýho "držáku vodítka" u rozety.
Ne každou výměnu ty sejtka vyndavám, spíš na ně prdim.Stejnak když náhodou něco, tak tam je magnet a dva papírový filtry...
A když něco, tak už to nějaký sejtka nevytrhnou...
Nebo jinak, u prví EXC sem je pravidelně vyndaval a byly úplně čistý, nikdy tam nic nebylo, tak sem je pomalu přestal vyšroubovávat.
jinak ostatní vychytávky jak jsem ti psal mám vyzkoušený ( krom toho pera pumpice z pp katalogu.... pokud by byl problém todle by mohla být minimálni investice jak tomu předejit
[img] /ostatní vychytávky/ by určitě zajímali víc lidí,o co se jedná?
Duke-2>Kovi prosim tě, nestřílí ti to teď po odříznutí tý trubičky když zavřeš plyn?
Nestrilelo,ted uz to mam zase jinak. Koncovku na konci jsem zvetsil diru na prumer 50 mm a navaril na ni derovanou trubku SLK do poslední komory a vycpal ji vatou,zvuk je akorát.Zadna urvana bestie,ale trosku to bubla
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 12 | 18.3.2024 v 16:44 krokoš |
Smazat prosim KTM EXC 450 | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 14:20 Tutor |
Smazat prosim KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 13:59 Tutor |
Ktm KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Musilll | 1 | 28.2.2024 v 18:54 Norous123 |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |