Téma: YZF
 
21.3.2009 v 09:42
Zdravím,

včera jsem přivezl novou YZF , teď jsem si na ni sedl a jel se projet a když přidám větší sumu plynu tak to trochu chcípá ,ale když přidávám postuopně tak to jde .

Může to být tím že to není zajeté nebo že to nebylo nějak ve větších otáčkách protočené? Nebo karbec? špatný benzín? Jsem s tím jen tak vrkal abych to trošku zajel.

nevíte čím to může být?
Předchozí
1 2
Následující

YZF

21.3.2009 v 12:33 | Nahoru | #31
Toho se nebojím

YZF

21.3.2009 v 12:36 | Nahoru | #32
jj zatim nemáš důvod :) počkej až se s moto seznámíš a MTH budou skákat po deseti za tejden eště rád vytáhneš do lesa a na pole svojí EXC

2 reakcí na tento příspěvek YZF

21.3.2009 v 12:53 | Nahoru | #33
EXC nemám , jinak až to zajedu jedu na oil a na filtr , nechám jim to aby se i mrkli na ventily kdyby náhodou.
Potom už jen po 10mth olej + filtr . Na 50 - 60 mth píst.
Podle toho jak budu jezdit.

Dudy>EXC nemám , jinak až to zajedu jedu na oil a na filtr , nechám jim to aby se i mrkli na ventily kdyby náhodou.
Potom už jen po 10mth olej + filtr . Na 50 - 60 mth píst.
Podle toho jak budu jezdit.



Po 50mth. píst?
Možná když pojedeš do první pětky MČR v motokrosu.....

YZF

21.3.2009 v 13:08 | Nahoru | #35
neni zbytecny to davat do servisu kvuli vymene oleje? povolit dva sroubky a vymenit filtry...

(reakce na) YZF

21.3.2009 v 13:11 | Nahoru | #36

Dudy>EXC nemám , jinak až to zajedu jedu na oil a na filtr , nechám jim to aby se i mrkli na ventily kdyby náhodou.
Potom už jen po 10mth olej + filtr . Na 50 - 60 mth píst.
Podle toho jak budu jezdit.


co budeš dělat s ventilama?? to se jim jseš do servisu pochlubit?

YZF

21.3.2009 v 13:13 | Nahoru | #37
Seřídit , já to chci všechno v pořádku , radši to nechám celé projít tu motorku

(reakce na) YZF

21.3.2009 v 13:14 | Nahoru | #38
RSWR>
Není potřeba? Já chci tak 60zhruba , to je celkem dloho si myslím a budu tomu podle mě za chvíli dávat na trati , takže pojistka ať tam je

YZF

21.3.2009 v 13:30 | Nahoru | #39
RSWR>když se ti zdá 50mth málo na 250F...kolik tak vydrží píst na mý YZ 125 podle tebe?

YZF

21.3.2009 v 13:32 | Nahoru | #40
Valím jezdit , nevydržím tu sedět na prdeli a dívat se z okna na ni zatím čaute

1 reakcí na tento příspěvek YZF

21.3.2009 v 14:01 | Nahoru | #41
Vždyť to máš nové tak naco budeš kontrolovat ventily to nechápu,když to nebudeš prasit tak těto přežije

lubošWR>Vždyť to máš nové tak naco budeš kontrolovat ventily to nechápu,když to nebudeš prasit tak těto přežije



víš jak, pro jistotu zkontrolovat jetsli to ti japonci nesložili špatně

Lada.s>lubošWR>Vždyť to máš nové tak naco budeš kontrolovat ventily to nechápu,když to nebudeš prasit tak těto přežije

víš jak, pro jistotu zkontrolovat jetsli to ti japonci nesložili špatně

njn tak je z toho vysranej že má novou moto :) kdo by nebyl :) tak ho nechte chudáka

(reakce na) YZF

21.3.2009 v 14:08 | Nahoru | #44

kastrol>Lada.s>lubošWR>Vždyť to máš nové tak naco budeš kontrolovat ventily to nechápu,když to nebudeš prasit tak těto přežije

víš jak, pro jistotu zkontrolovat jetsli to ti japonci nesložili špatně njn tak je z toho vysranej že má novou moto :) kdo by nebyl :) tak ho nechte chudáka



já bych byl taky, ale nevidím důvod proč se vrtat ve ventilech u nové motorky....

YZF

21.3.2009 v 14:13 | Nahoru | #45
no to zas jo no to je pitchovina tim víc posere když ten motor bude teďka rozebírat než když to nechá 30 hodin běžet :)

(reakce na) YZF

21.3.2009 v 14:19 | Nahoru | #46

Dudy>Ne , je to fungl nový motocykl dovezený z USA. Dnes měla v Historii 2. start



jj... až teď mi došlo, že je to 250

1 reakcí na tento příspěvek YZF

21.3.2009 v 14:40 | Nahoru | #47
rozhodně bych to neurychlil a rozhodil přepákování,kyvku,krk a tak dále a vše promazal. z továrny tám toho moc není.

YZF

21.3.2009 v 17:11 | Nahoru | #48
TAk dobře no :D na ventily to dávat nebudu do servisu, vyměním si jen filtr a oil az to zajedu. Dneska jsem s tím lítal a super . Dokonce jsem to i kilometr tlacil , všichni vykládaj ez 4T houby zerou a 4l padly behem par hodin nevadí aspon jsem si to zkusil i tlacit , na trati jsem se byl taky podviiat ale jsou tam mokre odrazy a vyjezdy takze jsem tam s sebou skoro rypl a vykaslal se na to , ale uz tak čistá není jako byla

YZF

21.3.2009 v 17:25 | Nahoru | #49
Ono je to taky tím , že všichni mi říkali jak je to strašně namáhvahé na údržbu a že jednou tam něco nevyměníš a rozletí se ti Motor tak se tomu snažím předejít.

YZF

21.3.2009 v 17:51 | Nahoru | #50
nemusíš tomu předcházet po pul motohodině jinač trénink v blátě je to nejlepší co můžeš mít ze začátku...já to tak měl taky když roztál sníh a všude byli sra*ky a když sem padal tak mě to aspoň nebolelo a nepřevracelo mě to než sem si zvykl na výkon ptz to hrabalo takže bejt tebou sem rád a to že spadneš...na to sere pes...znáš to přísloví "kdo nepadá,nezrychlí" ne? a k tý spotřebě :D kolik sis myslel že to bude žrát když to točí 12 tisíc otáček v omezovači je skoro jedno jestli máš 2T nebo 4T...oboje žere jak pitcha...mě dváca sežere cca 5 litrů za hodinu a nějaký drobný mýho ježdění...a to tomu nedávam moc sodu

(reakce na) YZF

21.3.2009 v 18:11 | Nahoru | #51

FRELA>rozhodně bych to neurychlil a rozhodil přepákování,kyvku,krk a tak dále a vše promazal. z továrny tám toho moc není.


jj pokud se bude něco přdělávat jinak než je v serii tak není lepší možnost než na nový nezasviněný motorce

YZF

21.3.2009 v 18:47 | Nahoru | #52
Nechám to v základu , jen vyměním OIL a filtr jak to zajedu na těch 30mth zajedu do servisu nebo dříve kdyby byly problémy . 4T moc nerozumím a nechci do toho rýpat zbytečně. Takže tak :\

YZF

21.3.2009 v 19:01 | Nahoru | #53
Pěkná mašinka, tak ať šlape a ty se taky drž

YZF

21.3.2009 v 21:25 | Nahoru | #54
Děkuji
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist