včera jsem přivezl novou YZF , teď jsem si na ni sedl a jel se projet a když přidám větší sumu plynu tak to trochu chcípá ,ale když přidávám postuopně tak to jde .
Může to být tím že to není zajeté nebo že to nebylo nějak ve větších otáčkách protočené? Nebo karbec? špatný benzín? Jsem s tím jen tak vrkal abych to trošku zajel.
nevíte čím to může být?
Potom už jen po 10mth olej + filtr . Na 50 - 60 mth píst.
Podle toho jak budu jezdit.
Dudy>EXC nemám , jinak až to zajedu jedu na oil a na filtr , nechám jim to aby se i mrkli na ventily kdyby náhodou.
Potom už jen po 10mth olej + filtr . Na 50 - 60 mth píst.
Podle toho jak budu jezdit.
Po 50mth. píst?
Možná když pojedeš do první pětky MČR v motokrosu.....
Dudy>EXC nemám , jinak až to zajedu jedu na oil a na filtr , nechám jim to aby se i mrkli na ventily kdyby náhodou.
Potom už jen po 10mth olej + filtr . Na 50 - 60 mth píst.
Podle toho jak budu jezdit.
co budeš dělat s ventilama?? to se jim jseš do servisu pochlubit?
lubošWR>Vždyť to máš nové tak naco budeš kontrolovat ventily to nechápu,když to nebudeš prasit tak těto přežije
víš jak, pro jistotu zkontrolovat jetsli to ti japonci nesložili špatně
Lada.s>lubošWR>Vždyť to máš nové tak naco budeš kontrolovat ventily to nechápu,když to nebudeš prasit tak těto přežije
víš jak, pro jistotu zkontrolovat jetsli to ti japonci nesložili špatně
kastrol>Lada.s>lubošWR>Vždyť to máš nové tak naco budeš kontrolovat ventily to nechápu,když to nebudeš prasit tak těto přežije
víš jak, pro jistotu zkontrolovat jetsli to ti japonci nesložili špatně njn tak je z toho vysranej že má novou moto :) kdo by nebyl :) tak ho nechte chudáka
já bych byl taky, ale nevidím důvod proč se vrtat ve ventilech u nové motorky....