1 reakcí na tento příspěvek Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?
Hlásič, přepáčko, bory
Field>Můžete mi říct někdo oficiální názvy?
Hlásič, přepáčko, bory
Ty hlásiče jsou šrouby pod stupačkou.
A ty bory myslíš asi tuhle větu:
osobně hlásiče nemám ale odřený stupačky a slidery na borách :)
bory taky neznám, ale asi to mělo být "slidery na botách"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 09.03.2009 17:04:26
1 reakcí na tento příspěvek Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?
2 reakcí na tento příspěvek Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Máma-RM>Jo to jsem viděl jak jsi drhnul. Já měl ZX9R 99 a tam jsem sjel hrany těsně před prodejem. Hlásiče nic. koleno nic. Teďka mám ZX10R 2005 a opět pravá strana hrana, levá mi chybí 2mm jednak mám 180 pneu a jednak mám neuvěřitelně tvrdou gumu a v levej jsem padl tak si na ni míň věřím ale slidery jsem nesjel nikde páč koleno nikdy nevyndavám. Jen co ho vyndám tak si prostě nevěřím a neumím najít těžiště. takže mástery co si sjedou slidery moc neuznávám guma je nejvíc, ale psát s ní ještě neumím. To asi až si koupím nějakou normální gumu...
Hele sporty jsou delany na uplne jinou volnost naklonu i bez prepacka, to nemuzes srovnavat. Podle me tam aby sis dripnul tak pojedes daleko vetsi naklon nez ja na fazim.
Jinak ono je asi rychlejsi a bezpecnejsi, bejt povesenej vedle masiny a jet mensi naklon. Cim je masina postavenejsi, tim vic drzi, a pri mensim naklonu budes mozna i rychlejsi. Ale tak me nejde o honeni vterinek na okruhu, me bavi si zkusit byt hezky polozenej, tam na tom ctyrlistku ma clovek cas si s tim pohrat, pridat, ubrat, priklopit, povolit ... proste zkusit co to dela. A jak velkej naklon to na to dripnuti je.
Naposledy editováno 29.04.2009 12:51:37
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Jinak u mě je taková zajimavá věc, že na přední gumě mám ani né 1mm ke kraji a vzadu mi pořád schází necelý 1 cm od kraje.
Asi to tak ale má být, sedí perfektně
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
1 reakcí na tento příspěvek Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Milosek.m>hh ja mam gumu az na kraj a kdyz sem skousel kolinko tak sem si okurvvil slidery na botach a pak jsem dokonce skrtnul stupnou coz jsem nezral:)) ale koleno sem nedal jinak koleno je spis frajerinla v provozu nez nutnost jezdim s klukama co koleno davaj visi z motorky jak opicaci a je jedu v klidku za nima ...
Tak nějak, něktěří z toho vysej fakt srandovně. Jinak pokud si pořádně zaděláš boty a jseš jenom špičkama na stupačkách, tak se ti moc nepodaří škrtnout sliderama na botách
Riddick>No právě předek mám sjetej až na hranu a na zadku jsem se nedostal dál jak cca 1cm od kraje. Přijde mi to divný, ne? Měly by se oba kraje sjíždět stejně
120/70 gumu v provozu nesjedeš jen tak na hranu na SV, který má standartně 120/60 a je na to nastavený, jinak zadek 160/60 jde hnedka na hranu, ale je to vše o tom, jak jezdíš...
Ale jestli by se měli sjížděť stejně předek i zadek to nevím teda.
1 reakcí na tento příspěvek Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?
a pak když se mrkneš ve skutečnosti, tak maj tak možná plošku uprostřed a víc nic:)