Téma: Zkušenosti s kuchnutím origo koncovek TLR ?díky
20.2.2009 v 12:56
hele, nuda, sněží, nevím roupama co dělat. sto vrstev rozleštěnýho Tempa stačí , napadlo mě jakej zvuk to bude mít, když kuchnu origoše. dá se vydělat vložka co je uvnitř ?? co mě tam vlastně čeká ??a nemine ??
bude to dunět ???
bude to dunět ???
Naposledy editováno 20.02.2009 13:21:11
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s kuchnutím origo koncovek TLR ?díky
No a proč sis k tomu nekoupil ty vložky? Jedna výjde na 250,-
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s kuchnutím origo koncovek TLR ?díky
Dědóch>No a proč sis k tomu nekoupil ty vložky? Jedna výjde na 250,-
pac nemely Euro 3 to da rozum ... ne asi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s kuchnutím origo koncovek TLR ?díky
mohhamed> Promin,ale kdyby vyfuky byly jenom trubky tak napriklad RP by delaly jenom jeden tlumic a montovaly by ho na vsechny motky.Ale pokud vim,tak na kazdou motku se dela vyfuk jiny a nasledne se dobrzduje.A co se tyce vetsi propustnosti vzduchu napr kdyz das KN filtr,tak motorka se s tim popere trosku jinak nez auto.Motorce chybi Lambda takze nepozna vic vzduchu tudiz se to resi powercomanderem.Tohle je muj nazor.
StiefTomas>mohhamed> Promin,ale kdyby vyfuky byly jenom trubky tak napriklad RP by delaly jenom jeden tlumic a montovaly by ho na vsechny motky.Ale pokud vim,tak na kazdou motku se dela vyfuk jiny a nasledne se dobrzduje.A co se tyce vetsi propustnosti vzduchu napr kdyz das KN filtr,tak motorka se s tim popere trosku jinak nez auto.Motorce chybi Lambda takze nepozna vic vzduchu tudiz se to resi powercomanderem.Tohle je muj nazor.
125ccm ma jiny vyfuk nez 600ccm a to ma zase jiny vyfuk nez 1000ccm (co se prumeru tyce) tot muj nazor i odpoved
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s kuchnutím origo koncovek TLR ?díky
DaveTLR>To si děláš kozy že ty Tenaxy nemáš.Origa na ty nesahej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s kuchnutím origo koncovek TLR ?díky
DaveTLR> Tak to je smůla, no jiný laděný stojej ranec, ale já bych nekuchal, bál bych se úbytku výkonu prý cca 2-5 íáčků, ale odborník je Assassin tak ať poradí. Mě všude říkali, origo nekuchej ztratí to výkon, jen to dělá bordel, ale vlastní zkušenost nemám, no.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s kuchnutím origo koncovek TLR ?díky
mohhamed>Dědóch>No a proč sis k tomu nekoupil ty vložky? Jedna výjde na 250,-
pac nemely Euro 3 to da rozum ... ne asi
ajo vidíš,na to jsem zapomněl
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s kuchnutím origo koncovek TLR ?díky
Divej výkon nepoznáš jedine na brzdě,já tedy nic nepoznal a spotřebu mám stejnou a otec má ten samej dělanej výfuk a říká že mu to mín žere.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s kuchnutím origo koncovek TLR ?díky
state> nedělám si kozy jenže byly na píču, byly to jen tenoučký obaly...nic víc tam nebylo......plus info, který jsem měl ze servisu, že to střílý právě kvůli tomu že jsou na piču. Hele, nový la´dáky stojí cca 4-5 táců jeden, což není až tak děsný, jen mě napadlo kuchnout origa..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s kuchnutím origo koncovek TLR ?díky
DaveTLR> Do těch tenaxu jsi mohl udělat průchodky a byl klid.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s kuchnutím origo koncovek TLR ?díky
dewwil> no, mezi náma, je jasný, že strátu 2-5 koní nikdy nepoznám. prubnu ještě assasina.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s kuchnutím origo koncovek TLR ?díky
state> ted už je zbytečný nad tím polemizovat. byl jsem z toho zoufalej, sralo mě to . tak co si myslíš o kuchnutí origošů ???????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s kuchnutím origo koncovek TLR ?díky
state> To je pravda na litru úbytek asi 2-5 koní pozná málokdo, ale pro klid duše jsem si vždy koupil laďák.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s kuchnutím origo koncovek TLR ?díky
dewwil> Já jsem si ho vyrobil a origo mám schovaný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s kuchnutím origo koncovek TLR ?díky
DaveTLR> Já bych nepoznal ani kdyby mi jich výfukem uteklo 10
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s kuchnutím origo koncovek TLR ?díky
no kdyz ty origo otevres vyvrtanim der do te prepazky pod tou chromovou poklickou tak to proste dela vetsi kraval, vykonove by to nemelo prilis ztratit...
me treba BOSy hrozne zabijou spodek a stredni pasmo kdyz z nich vyndam ty trubicky, ale treba s yosh, M4 atd jezdej lidi s otevrenejma, co jsem cetl na zahranicnich forech tak to ty BOSy proste delaj, na to ze konstrukce je stejna jako u jinejch je mi to celkem zahada ale je to tak...
max vykon to neztrati asi ikdyz ty vyfuky sundas uplne, tzn kolem 10ti tis to pojede stejne... ale je mozny upravama vyfuku na dvouvalci zncit kroutak v nizkejch otackach... je mozny ze by to slo trochu potlacit kdybych tam v techotackach pridal vic paliva, ale ladil sem to na vyfuky s tou tlumivkou... kdyz tam neni tak mi z toho za chvili brni hlava, a bejt slyset 10km dopredu a rozhoukavat auta je ok jen chvili, pak to prestane cloveka bavit
me treba BOSy hrozne zabijou spodek a stredni pasmo kdyz z nich vyndam ty trubicky, ale treba s yosh, M4 atd jezdej lidi s otevrenejma, co jsem cetl na zahranicnich forech tak to ty BOSy proste delaj, na to ze konstrukce je stejna jako u jinejch je mi to celkem zahada ale je to tak...
max vykon to neztrati asi ikdyz ty vyfuky sundas uplne, tzn kolem 10ti tis to pojede stejne... ale je mozny upravama vyfuku na dvouvalci zncit kroutak v nizkejch otackach... je mozny ze by to slo trochu potlacit kdybych tam v techotackach pridal vic paliva, ale ladil sem to na vyfuky s tou tlumivkou... kdyz tam neni tak mi z toho za chvili brni hlava, a bejt slyset 10km dopredu a rozhoukavat auta je ok jen chvili, pak to prestane cloveka bavit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s kuchnutím origo koncovek TLR ?díky
state> Tak to je jiná, vždy ho tam můžeš dát zpět, ona to není ani taková věda, jen zvolit vhodný průměr a délku vnítřní perforované trubky a šikovný ruce a další akrapovič je na světě. Někde jsem viděl i program na vypočítání výfuku dle objemu, otáček a časování výf. ventilů, jen vědět kde
čau Dejve, kuchnuty origa mám ja na TL, už jsem to tak koupil, origa mám ještě jedny doma, jako zvuk to má ale ja osobně kdybych to koupil s origama, tak to nedělám, radši vrazim prachy do něčeho osvědčenýho než samo domo úpravy, mam tam ještě KN a spolu s těma výfukama tam je dole díra a neni to ono, měl jsem někde doma nějaký video se zvukem, ale nemůžu ho najít, když najdu tak ho sem loupnu, ale jinak osobně bych se do toho nepouštěl
Naposledy editováno 20.02.2009 21:19:18
Naposledy editováno 20.02.2009 21:19:18
Osobne jsem kuchal vyfuk nekolikrat. Vzdy je to trochu lotynka jak to dopadne. Ted naposledy jsem kuchal koncovky z Capnorda a good. Obe koncovka jsme s kamosem zvladli za jeden den vcetne demotnaze a montaze. Neni to zvuk jako original leo vince, proto ze jsem nelaboroval s delkou trubky a velikosti otvoru v ni. Ale jsem spokojen, hlavne to vyslo na par kacek. Jsem spokojen. Jinak ve vsech ladakach od drahych firem neni nic jineho nez perforovana trubka, jen maji presne vychytanou dleku, prumer trubky, a prumer a pocet otvoru v te trubce. Taky zalezi na pouzite vate a zpusobu jejiho uchyceni. Jestli mas cas a nejake naradi, sel bych do toho.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R | Wanislav | 35 | 7.5.2023 v 16:09 assassin |
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | dewwil | 39 | 15.4.2023 v 19:21 dewwil |
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | Rolda89 | 2 | 23.10.2022 v 09:06 Rolda89 |
Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl... [1, 2] Suzuki TL 1000R | JENDA426 | 31 | 2.9.2021 v 10:24 Anti |