paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Mytus o spojkach KTM
 
31.8.2007 v 19:23
Tak jsem se do toho problemu o odchazeni spojek u KTM 990 zakousnul a tady je vysledek : Cely mytus a drizdy o tom ,ze je spojka slaba je totalni hovadina. Ze jsou problemy se spojkama a ze casto odchazeji je ale holy fakt. Ale nelezi tenhle problem na poddimenzovane spojce na 100konovy motor, ale cely tenhle problem vznika kvuli jedne podrbane gumicce !!! System hydraulicke spojky u KTMky spociva ve dvou hydraulickych valeckach-jeden je na riditkach a druhy pred spojkou-a tam se stava ta zatracena chyba. Vrchni hydraulika funguje v pohode a pocit na pacce je normalni ,ale na spodnim hydraulickem valecku casto odchazi gumovy tesnici krouzek a valecek nasaje vzduch-tim padem se spojka pri vymacknuti neotevre na plno ,ale soustavne dre. Spojka se zacne prehrivat a podpali se ,vyhrejou se lamely a praskaji.Dneska jsem sedel s mechanikem 2 hodiny a na me vlastni masine mi vysvetlil nazorne cely problem. Zacal jsem ho mit a chytil jsem to hned na zacatku: nedal se mi na krizovatkach v nulove rychlosti nakopat neutral-jako by byly lamely porad slepene,tak jsem staval posledni vyjizdku na krizovatce se zmacklou spojkou-zacal se mi rychleji prehrivat motor i kdyz bylo venku 18°.. Dnes jsem to odvezl do servisu a na tech 5ti krizovatkach to jiste-pod spojkou a za chvili sepnul ventilator a teplota vyskocila o 2 carky.Po rozhozeni spojky vsechny lamely jeste v pohode :) Takze cely problem spociva v male tesnici gumicce na spodnim valci a pak se odpali spojka a skoda vyleze na 30ooo korun.NEEXISTUJE zadna silnejsi spojka na KTM990 Adventure ,jak mi jebcovali mozek kolegove z Deutschlandu-ze si ju nechali vymenit a jsou bez problemu a dalsi jine blablabla (ja debil jim to uveril a chtel ju po mechanikovi dneska taky :D Chlapec uz skoro brecel ,nez me presvedcil ,ze je to blbost) Jsou pouze asi o 10% silnejsi pruziny ,ale spojku odpalite presne tak ,kdyz vam utece tesnici krouzek na tom spodnim valci. Ty origo pruziny jsou dostacujici a maji jeste 30% rezervu. Takze se omlouvam vsem ,kterym jsem delal nadeje ,ze existuje silnejsi spojka-naletel jsem radobymotorkarum taky :D Ale ne nadlouho...Takze pri servisu si nechat zkontrolovat ucinnost vypinani spodni hydrauliky a problem se vyresi-pri prvnich priznacich (spatne se tam dava neutral v nulove rychlosti,nebo bezduvodne vylitava teplota motoru)nechat pretesnit a usetrite za vymenu cele spojky...Tot asi vse.Diiky mechanikovi Fredymu Gersthoferovi z 2-RadBörse za dobrou radu a trpelivost ,kterou dneska se mnou ty 2 hodiny mel ,i kdyz na nem bylo videt ,ze by me nejradeji umlatil pajsrem :D :D :D
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mytus o spojkach KTM

5.9.2007 v 16:21 | Nahoru | #31
matuS>....die Kupplung wurde überarbeitet, die Vorspannung der Kupplungsfedern variiert je nach Drehmoment und kann so geringe Handkräfte garantieren.....Klasicky antihopping ma 990 Duke http://www.sebimoto...e/Pages/kupplung.htm .. Jeste jednou ti to napisu : Vsechny KTMky 990 ,vyrobene od podzimu 2006 do ted uz maji ty nove spojky !!! Ty bezproblemove !!

(reakce na) Mytus o spojkach KTM

5.9.2007 v 18:02 | Nahoru | #32
Tak jsem se dnes dozvedel od jednoho nejmenovaneho pana s Oranzoveho servisu,ze kamosovo benzinove cerpadlo ktery se mu posralo je zatim jediny posrany na 990ADV u nas..Mate s tim nejaky zkusenosti?Uz na neho ceka mesic a prej bude mozna pristi tyden.Ne,ze by na to srali,ale pry nikde neni :/ .Zkuste neco poreferovat.Kamos nema ted internet tak se ptam za neho.Diky

1 reakcí na tento příspěvek Mytus o spojkach KTM

5.9.2007 v 21:44 | Nahoru | #33
Alexi, a ako zistim, kedy presne bola moto vyrobena? da sa to zistit nejako jednoducho cez vin?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mytus o spojkach KTM

5.9.2007 v 21:59 | Nahoru | #34
matuS>no jasně..

(reakce na) Mytus o spojkach KTM

10.9.2007 v 20:06 | Nahoru | #35
Takze masa uz je doma.Dneska jsem najel cca 250 testovacich km a chova se 100%.Daval jsem ji naprdel s tim cilem ,ze kdyz se to poseere ,tak ju zavezu hned nazpet...NEPOVEDLO se.. :D I kdyz jsem jezdil system Motard : 1 plnej-pohled do nebe ,2 plej pohled do nebe ,3 plnej pohled do nebe :D Kdyz je ta dvojka a trojka otevrena naplno ,tak to ma kurde grady-masina radi exaktne ,kvalty tam padaji samy ,motor se nehreje,neutral jde radit v nulove rychlosti pouhym naklepnutiim..Takze jsem spokojenej a mechos se zaprisahal ,ze problem,, spojka ,, je uz minulostii... jinak ho zabiju :D Stejne je to silenost ,na 21 lamel ,co ma ktmka pouze 0,8 mm spojkova vule pri plnem otevreni....Na Jawce jsem mel lamel 14 a vuli pri otevreni 4mm :D :D :D
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist