Téma: Hlučnost laďáku
 
11.2.2009 v 17:43
Ahoj, mám doma lazený výfuk na DR, vypadá velice slušně a motorce opravdu sluší, problém je v tom, že to řve jako prase, což se mi nelíbí. Nechci provokovat lidi zbytečným rámusem, lepší být v lese jako duch . A Vás se chci zepat, existuje nějaká firma co by to utišila? Kolik by to asi stálo? Chci aby výkon zůstal a zvuk klesl na minimum Díky za každou plodnou odpověd
Anketa: Snažíte se být v lese tiší?
Ne
20%
12
Ano
80%
49

(reakce na) Hlučnost laďáku

11.2.2009 v 22:16 | Nahoru | #31
Vespa> To je přesný, co orig. výfuk? Další ničitel českých lesů a podhoubí

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlučnost laďáku

11.2.2009 v 22:18 | Nahoru | #32
ladiktm> já mám asi to samý co ty na KTM, ale Gas se sériovkou je trochu tišší.. a 08+ dvoutaktní excčka jsou téměř neslyšitelný
Máš ale pravdu že dvoutaky jsou hlučností všechny tak nějak podobný, ale čtyřtakt s vylítanou rourou od komína je bolest.. přitom i s tichým originálem jede moc pěkně, jen víc cuká od volnoběhu, ale dobrýmu jezdci to nevadí. A kdo neumí jezdit tak mu žádnej laďák stejně nepomůže.
Dva úplně nejlepší jezdci z mýho okolí co znám mají na všech motorkách originál neupravený výfuky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlučnost laďáku

11.2.2009 v 22:25 | Nahoru | #33
Vespa> maš pravdu, dvoutak je tichej stroj pokud to zrovna není dvaca MX. Dlouho jsem jezdil serii ale jak jednou zkusíš racing vejfuk tak už jinej nechceš. Motorka tahne daleko líp z volnoběhu a jak už si spravně podotknul, proti seriovce je pruběh výkonu hladký bez nějakých výkonových propadů a děr v oblasti nizkých až středních otáček. Nutno však dodat že všechno ještě závisí jak máš nastavenou přívěru, ta umí taky dost změnit

(reakce na) Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 06:54 | Nahoru | #34

Vespa>ladiktm> já mám asi to samý co ty na KTM, ale Gas se sériovkou je trochu tišší.. a 08+ dvoutaktní excčka jsou téměř neslyšitelný
Máš ale pravdu že dvoutaky jsou hlučností všechny tak nějak podobný, ale čtyřtakt s vylítanou rourou od komína je bolest.. přitom i s tichým originálem jede moc pěkně, jen víc cuká od volnoběhu, ale dobrýmu jezdci to nevadí. A kdo neumí jezdit tak mu žádnej laďák stejně nepomůže.
Dva úplně nejlepší jezdci z mýho okolí co znám mají na všech motorkách originál neupravený výfuky


jo a z toho ma ale jeden na motorce seriovej arow vid ? :) druheho neznam :)

Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 07:35 | Nahoru | #35
já mám nechutně uřvaný RP (od předchozího majitele) a v lese je to fakt moc. Tož dík za tip, RP dávají tlumivku za 500,-

1 reakcí na tento příspěvek Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 08:15 | Nahoru | #36
Moje zkušenost je taková,že otevřenej výfuk,na čtyřtaktu,má VELKÝ vliv pro jízdu v TĚŽKÉM terénu.
Konkrétně u DR-Z 400 S a u WR 450 . Nejvíc je to poznat na tahu od spodních otáček a v extrémních výjezdech. Dokonce WR se značkovým "laďákem" s tlumivkou a bez tlumivky jede znatelně jinak.
Pokud se člověk jen VOZÍ tak otevřenej výfuk nemá žádnej význam.

U dvoutaktu nemám s laďákem žádné zkušenosti,ale vliv to bude mít také velký,protože dvoutakt je na výfuk ještě citlivější.

(reakce na) Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 08:18 | Nahoru | #37

ladiktm>Vespa> maš pravdu, dvoutak je tichej stroj pokud to zrovna není dvaca MX. Dlouho jsem jezdil serii ale jak jednou zkusíš racing vejfuk tak už jinej nechceš. Motorka tahne daleko líp z volnoběhu a jak už si spravně podotknul, proti seriovce je pruběh výkonu hladký bez nějakých výkonových propadů a děr v oblasti nizkých až středních otáček. Nutno však dodat že všechno ještě závisí jak máš nastavenou přívěru, ta umí taky dost změnit



Píšeš o tlumiči,nebo o koncovce?

edit: Předpokládám,že o tlumiči.

Naposledy editováno 12.02.2009 08:20:01

Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 09:01 | Nahoru | #38
Fanda> tady se to už probíralo
jinak to vypadá třeba takhle,vzadu se to přichytne na jeden šroubek
ale nejdříve bych udělal přesně to co popisuje vespa,dle mě máš vylítanou vatu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 09:25 | Nahoru | #39

Kopec>Moje zkušenost je taková,že otevřenej výfuk,na čtyřtaktu,má VELKÝ vliv pro jízdu v TĚŽKÉM terénu.


Dá se to víc podtočit a líp se sebere, a je to asi pohodlnější, ale nikdy sem si nevšiml úměry mezi laďákem a schopností pilota něco vyjet. Resp. kdo zajede s laďákem, zajede stejně i bez. Viz posledně, nevšiml jsem si žeby Tony se sériovkou jakkoliv zaostával za ostatníma s Whitebrothers Je fakt že 530 je jinej stroj než WR450, ale zrovna u nás jednoho WRkáře máme a málokdo je rychlejší a vyjede víc než on, přestože má sériovku a ta jeho motorka pod 3000 prakticky nejede.

Co chci říct je to že s tichým to evidentně taky jde, tak proč dělat zbytečně kravál.

Joraell> nene, to není ten koho myslíš :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 09:36 | Nahoru | #40

Vespa>ladiktm>
Dva úplně nejlepší jezdci z mýho okolí co znám mají na všech motorkách originál neupravený výfuky



kteří? ať vím koho mám mít za svůj vzor

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 09:39 | Nahoru | #41
Lada.s> ty neznáš :)

(reakce na) Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 09:41 | Nahoru | #42
Vespa> třeba poznám

Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 09:53 | Nahoru | #43
Tak tlumítko bych ti vytočil za kilo.. na zkoušku.. jde o to jakou ma ten tvuj dokuch rouru ven (jestli mam material)..
To máš jako akropovic, otevrenej dela strasnej bengal vata nevata, s DB-killerem je kraval o neco vyssi nez serie a motorka ma znatelne vyssi vykon nahore, lip se vytaci, necuka ale sebere spodek.. seriovej vyfuk jede min vespod i nahore i oproti DB-killeru..
osobne jezdim s DB-killerem, kraval je kompromis a zda se mi ze motorce se to tak libi nejvic.. ale stejne kluci rikaj ze delam vetsi kraval nez jejich dvoutakty..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 10:37 | Nahoru | #44
Vespa> jsem tu krapet pozdě, ale musím s tebou souhlasit, kdo tvrdí, že mu mašina nejede s originál laufem (nebo aspoň s tichým výfukem), ať se nejdřív naučí pořádně jezdit

Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 11:24 | Nahoru | #45
no nevím tvou motorku znám jasně byla uřvaná ale nebyl to žadný extrem když si na to zvykli lidi u nás na dědině tak u vás jistě taky no nic zkus tu tlumivku uvidíš a vata by měla být ok

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 12:02 | Nahoru | #46

black-jack>Vespa> jsem tu krapet pozdě, ale musím s tebou souhlasit, kdo tvrdí, že mu mašina nejede s originál laufem (nebo aspoň s tichým výfukem), ať se nejdřív naučí pořádně jezdit



Tohle by se dalo aplikovat i na pneu,tlumiče,obsah motoru,váhu stroje.... :\
Tenhle názor je blbost! Vezmu vás do výjezdu,kterej DR-Z (S) se sériovým výfukem prostě nevyjede...ani s lepším jezdcem. Ten motor to s přidušeným výfukem prostě neudejchá.

Nezastávám se ježdění s uřvaným výfukem,ale jsou stroje,jezdci a terény kde to prostě výrazně pomáhá.
A tvrdit tady,že se máš naučit jezdit a nepomáhat si vylepšováním stroje,nebo lepším strojem,je BLBOST!

PS: nemám motorku s"uřvaným" výfukem
edit:překlep

Naposledy editováno 12.02.2009 12:03:19

Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 12:04 | Nahoru | #47
no ja za sebe rikam ze kdyz dam do akrapa tlumivku tak ze by se to nejak ztlumilo bych nerekl, akorat to vice brzdi motorem a ma to uplne brutalni zatah ve strednich otackach. Ale vrch a spodek je docela chabej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 12:07 | Nahoru | #48

Vespa>Kopec>Moje zkušenost je taková,že otevřenej výfuk,na čtyřtaktu,má VELKÝ vliv pro jízdu v TĚŽKÉM terénu.
Dá se to víc podtočit a líp se sebere, a je to asi pohodlnější, ale nikdy sem si nevšiml úměry mezi laďákem a schopností pilota něco vyjet. Resp. kdo zajede s laďákem, zajede stejně i bez. Viz posledně, nevšiml jsem si žeby Tony se sériovkou jakkoliv zaostával za ostatníma s Whitebrothers Je fakt že 530 je jinej stroj než WR450, ale zrovna u nás jednoho WRkáře máme a málokdo je rychlejší a vyjede víc než on, přestože má sériovku a ta jeho motorka pod 3000 prakticky nejede.

Co chci říct je to že s tichým to evidentně taky jde, tak proč dělat zbytečně kravál.



Vespo ti o kterých píšeš jsou hlavně leštiči nálepek.
A Tony má "pětsettřicítku"...ta laďák vážně nepotřebuje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 13:12 | Nahoru | #49

Kopec>black-jack>Vespa> jsem tu krapet pozdě, ale musím s tebou souhlasit, kdo tvrdí, že mu mašina nejede s originál laufem (nebo aspoň s tichým výfukem), ať se nejdřív naučí pořádně jezdit

Tohle by se dalo aplikovat i na pneu,tlumiče,obsah motoru,váhu stroje.... :\
Tenhle názor je blbost! Vezmu vás do výjezdu,kterej DR-Z (S) se sériovým výfukem prostě nevyjede...ani s lepším jezdcem. Ten motor to s přidušeným výfukem prostě neudejchá.

Nezastávám se ježdění s uřvaným výfukem,ale jsou stroje,jezdci a terény kde to prostě výrazně pomáhá.
A tvrdit tady,že se máš naučit jezdit a nepomáhat si vylepšováním stroje,nebo lepším strojem,je BLBOST!

PS: nemám motorku s"uřvaným" výfukem
edit:překlep



Ale na tlumiče, váhu, obsah a gumy ti každý, kdo tě mimo silnici potká kašle. V terénu si o tobě cizí člověk udělá mínění podle agresivity jízdy a hlučnosti motorky a o tom to je A nezmiňoval jsem se jen o origo výfucích, i ladák přidušený dB killerem motor oživí, ale velký rachot neudělá. Ať si každý sáhne do svědomí a položí si otázku, jestli je lepší jezdit nenápaně po "lese", loukách, prostě volně, nebo mít megahustáckej rejsingvoe vejfuck, do té doby, než nám to totálně zatrhnou...kdyby u nás byly odpovídajíci enduro tratě, je mi to u výfucku, ale je tu prd a musíme jezdit volně (což je si myslím lepší), tak by bylo vhodné se chovat tak, aby to zůstalo aspoň tak, jak to je

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 13:17 | Nahoru | #50

Kopec>......
A tvrdit tady,že se máš naučit jezdit a nepomáhat si vylepšováním stroje,nebo lepším strojem,je BLBOST!
...



Netvrdím že to nejde s laďákem líp, ale to že ve výsledku má víc negativ než pozitiv - 1. nešetrnost k okolí 2. větší únava jezdce 3. strach pořádně tahat. A že to jde ve finále i bez něho.
O tunění ostatní techniky mě nemusíš nic povídat :) Váha, podvozek, gumy = rozhodně stojí za to :)

Jinak problém toho DR-Z S je spíš poměr výkon/váha, na svým Ečku sem s koněma problém neměl, a to sem měl tichý výfuk.

Ostatně všichni jezdíme na dvoutaktech, sice tříkilech, ale střed tak silnej jak čtyřtakt i se sériovým výfukem nikdy mít nebudou, a přesto se na nějakej ten krtinec vyškrábem :).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 13:23 | Nahoru | #51

black-jack>Kopec>black-jack>Vespa> jsem tu krapet pozdě, ale musím s tebou souhlasit, kdo tvrdí, že mu mašina nejede s originál laufem (nebo aspoň s tichým výfukem), ať se nejdřív naučí pořádně jezdit

Tohle by se dalo aplikovat i na pneu,tlumiče,obsah motoru,váhu stroje.... :\
Tenhle názor je blbost! Vezmu vás do výjezdu,kterej DR-Z (S) se sériovým výfukem prostě nevyjede...ani s lepším jezdcem. Ten motor to s přidušeným výfukem prostě neudejchá.

Nezastávám se ježdění s uřvaným výfukem,ale jsou stroje,jezdci a terény kde to prostě výrazně pomáhá.
A tvrdit tady,že se máš naučit jezdit a nepomáhat si vylepšováním stroje,nebo lepším strojem,je BLBOST!

PS: nemám motorku s"uřvaným" výfukem
edit:překlep

Ale na tlumiče, váhu, obsah a gumy ti každý, kdo tě mimo silnici potká kašle. V terénu si o tobě cizí člověk udělá mínění podle agresivity jízdy a hlučnosti motorky a o tom to je A nezmiňoval jsem se jen o origo výfucích, i ladák přidušený dB killerem motor oživí, ale velký rachot neudělá. Ať si každý sáhne do svědomí a položí si otázku, jestli je lepší jezdit nenápaně po "lese", loukách, prostě volně, nebo mít megahustáckej rejsingvoe vejfuck, do té doby, než nám to totálně zatrhnou...kdyby u nás byly odpovídajíci enduro tratě, je mi to u výfucku, ale je tu prd a musíme jezdit volně (což je si myslím lepší), tak by bylo vhodné se chovat tak, aby to zůstalo aspoň tak, jak to je



Než začneš příště odpovídat tak si to pořádně přečti! Nejsem zastáncem ježdění s laďákem po lese. Jen jsem uváděl proč někteří s laďákem jezdí a jakej to má vliv pro jízdu.
Zřejmě jsi to ještě nepochopil!!! Jsou jezdci kteří nejezdí otevřenej výfuk kvůli kraválu,ale kvůli funkčnosti. Proto jsem ho měl i na svým bývalým DR-Z(S). Ten rozdíl poznáš až se přestaneš vozit a začneš jezdit!

(reakce na) Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 13:29 | Nahoru | #52

Vespa>Kopec>......
A tvrdit tady,že se máš naučit jezdit a nepomáhat si vylepšováním stroje,nebo lepším strojem,je BLBOST!
...

Netvrdím že to nejde s laďákem líp, ale to že ve výsledku má víc negativ než pozitiv - 1. nešetrnost k okolí 2. větší únava jezdce 3. strach pořádně tahat. A že to jde ve finále i bez něho.
O tunění ostatní techniky mě nemusíš nic povídat :) Váha, podvozek, gumy = rozhodně stojí za to :)

Jinak problém toho DR-Z S je spíš poměr výkon/váha, na svým Ečku sem s koněma problém neměl, a to sem měl tichý výfuk.

Ostatně všichni jezdíme na dvoutaktech, sice tříkilech, ale střed tak silnej jak čtyřtakt i se sériovým výfukem nikdy mít nebudou, a přesto se na nějakej ten krtinec vyškrábem :).



Éčko a eSko jsou úplně jiný motorky ! S jsem měl a E zkoušel,brutální rozdíl-váha i výkon.Přitom jsou obě ,na první pohled,stejné. Na DRZ (S) jsem se nemusel bát tahat,ani s laďákem.2T tříkilo je ale jiná třída. Zase to ale nemůžeš srovnávat se čtyřtaktem...zase je to ovladatelnosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 13:35 | Nahoru | #53
Kopec> je pravda , že 530 laďák nepotřebuje .... je mi jasný že někde to dělá dost , ale zas na druhou stranu musím říct, že 70% lidí není schopno tu motorku podržet tak, aby využili její výkon, tak proč si tam ku... davaj laďák. A když bych potřeboval ještě lepší spodek, přece jen se dá u tý mi mrchy přepnout na druhou mapu a to jede tak, že se toho i bojím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 13:36 | Nahoru | #54
Kopec> Však já jsem se nenavážel do tebe , ale když už jsem tedy tak nechápavý, můžeš mi vysvětlit, jaký rozdíl je jezdit s laďákem kvůli řevu a kvůli funkčnosti? Protože ve finále to to okolí vnímá jen jako řev

(reakce na) Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 13:38 | Nahoru | #55

Tony.45>Kopec> je pravda , že 530 laďák nepotřebuje .... je mi jasný že někde to dělá dost , ale zas na druhou stranu musím říct, že 70% lidí není schopno tu motorku podržet tak, aby využili její výkon, tak proč si tam ku... davaj laďák. A když bych potřeboval ještě lepší spodek, přece jen se dá u tý mi mrchy přepnout na druhou mapu a to jede tak, že se toho i bojím



...protože to jsou blbci (ta skupina co ten rozdíl ve výkonu nepotřebuje)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 13:40 | Nahoru | #56

black-jack>Kopec> Však já jsem se nenavážel do tebe , ale když už jsem tedy tak nechápavý, můžeš mi vysvětlit, jaký rozdíl je jezdit s laďákem kvůli řevu a kvůli funkčnosti? Protože ve finále to to okolí vnímá jen jako řev



To máš samozřejmě pravdu,jen jsem vám chtěl vysvětlit,že ne všichni kdo si dají "laďák", jsou umachrovaní blbci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 13:47 | Nahoru | #57

Kopec>black-jack>Kopec> Však já jsem se nenavážel do tebe , ale když už jsem tedy tak nechápavý, můžeš mi vysvětlit, jaký rozdíl je jezdit s laďákem kvůli řevu a kvůli funkčnosti? Protože ve finále to to okolí vnímá jen jako řev

To máš samozřejmě pravdu,jen jsem vám chtěl vysvětlit,že ne všichni kdo si dají "laďák", jsou umachrovaní blbci.



Však já taky všechny neházím do jednoho pytle Ale když je člověk normální, chce motor "oživit" dá na to třeba laďák s tim dB killerem ne(je to o něco lepší, ale neřve to, takový kompromis). Pokud není umachrovaný blbec (ten termín se mi líbí ) tak mu musí být jasné, že kdyby každému řvala motorka, moc dlouho jezdit nebudem...

(reakce na) Hlučnost laďáku

12.2.2009 v 16:16 | Nahoru | #58

Vespa>Kopec>......

Netvrdím že to nejde s laďákem líp, ale to že ve výsledku má víc negativ než pozitiv - 1. nešetrnost k okolí 2. větší únava jezdce 3. strach pořádně tahat. A že to jde ve finále i bez něho.
O tunění ostatní techniky mě nemusíš nic povídat :) Váha, podvozek, gumy = rozhodně stojí za to :)

Ostatně všichni jezdíme na dvoutaktech, sice tříkilech, ale střed tak silnej jak čtyřtakt i se sériovým výfukem nikdy mít nebudou, a přesto se na nějakej ten krtinec vyškrábem :).



4.ještě jsem slyšel zajimavej názor že na motoru s otevřeným laufem dostávají ventily vice za uši, myslíš že se to muže takhle projevovat????

(reakce na) Hlučnost laďáku

13.2.2009 v 09:01 | Nahoru | #59
black-jack> jo, takhle jsem to vyřešil já - série na WR má fakt nehezkej šepot a od spodních otáček taky žádná sláva.Osadil jsem Wr otevřeným LeoVince (strašnej rachot), ale naštěstí výrobce dodává v sadě i DBKiller a s ním motorka jede hodně podobně a zvuk je neobtěžující, ale přesto pěknej racingovej .

2 reakcí na tento příspěvek Hlučnost laďáku

13.2.2009 v 09:14 | Nahoru | #60
ja mám třeba na motorce ladak, kvuli prubehu ne vykonu a taky kvuli tomu ze motor potom citelne mene brzdi pri zavreni plynu -> uz nepadam pres riditka. dalsi vec je ta ze ten akrap je minimalne o 2-3 Kg lehci jak origo a podstatne lip vypada :)

Naposledy editováno 13.02.2009 09:15:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist