globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rakousko, Laděný výfuk - homologace
 
10.2.2009 v 07:48
Zdravím,
rád bych se zeptal jakou káte zkušenost s Policii v Rakousku ohledne otevrene koncovky? Plánuji, ze pojedu na Erzberg na silnici a bohuzel nemam na akrapy homologacni vlozky. Tak nevim jestli to mam riskovat. Diky
Předchozí
1 2
Následující

Rakousko, Laděný výfuk - homologace

10.2.2009 v 12:58 | Nahoru | #31
No řeším stejnej problém, bo v létě chci pokořit GG a s libovým Devilem nevím jak bych to ustál, sice mám papír od výrobce na uvedený typ mota, ale na laufu nic vyraženo není a žádnou vložku k němu nemám, takže se budu muset vzdát toho sametovýho zvuku a namontuju origoš, sice nerad ale zbytečný eura vyhozený za případný flastr mi zaplatí těch 10 minut na povolení 3 šroubů, a votom to je

(reakce na) Rakousko, Laděný výfuk - homologace

10.2.2009 v 15:54 | Nahoru | #32

RadoTP>mariano> papír sem k výfukům dostal, všechno potřebné na nich je, jen z druhé strany nemám nic vyplněné (jako datum prodeje a podobné "nesmysly")

Koukají i na tohle nebo jim stačí jen ten samotný papír, kde je uvdeno na jakou mašinu to je homologované?



razítko tam bylo...ale jestli to bylo razítko prodejce, montážního místa nebo čeho, nevím

(reakce na) Rakousko, Laděný výfuk - homologace

10.2.2009 v 16:05 | Nahoru | #33

tomax>Mariano, taková řečnická otázka. Laďák sice může být homologovaný na ´´hluk´´(je to jedno, kdo jej vyrábí), když ale v dnešní době jej firma prodává jakoby schválený, jak to může projít? S žádným nesériovým výfukem motorka nesplní emisní limit Euro3, ani starší Euro2. Pak přeci nemůže být schválená k silnič. provozu? Nemůže plnit jen hlukový předpis, když neplní emisní. To je stejné jako např u pneu, ta může mít stejný rozměr, ale když je špatný rychlostní index, je stejný problém. Podobně je to s pancéřovými hadicemi, přetryskováním karburátoru atd. U nás se to neřeší, ale venku si toho pojišťovny speciálně u motorkářů všímají, aby ušetřili na plnění za pojistku. Osobně mě to taky štve, výfuky dělám přes 15 let. Ale i ten přímý výfuk se dá udělat tak, aby nebyl zcela bez odporu, ale aby systémem kuželů alespoň něco utlumil. Domnívám se, že správně to napsal PetrVTR new.



u starších provedení to homo laďák splňoval, ale u euro3 netuším...dost motorek už má katalyzátor, lambdu, apod.

Rakousko, Laděný výfuk - homologace

11.6.2009 v 23:19 | Nahoru | #34
pytle, to mě štve, přehazovat výfuky. Hlavně mě štve, že si člověk zvykne na ten krásnej zvuk a pak jet takovou dálku do ciziny s nějakym origo čajem, ach jo

Rakousko, Laděný výfuk - homologace

11.6.2009 v 23:35 | Nahoru | #35
kurde no, mám vložku na výfuku a vyraženout homologaci, tak snad to bude ok :\

Rakousko, Laděný výfuk - homologace

11.6.2009 v 23:38 | Nahoru | #36
mám možnost si půjčit origoš, tak to zvážím no.. ale ten můj výfuk není zas tak uřvanej, ale ten papír k tomu nemám

Rakousko, Laděný výfuk - homologace

22.6.2009 v 12:04 | Nahoru | #37
No já jsem měl možnost koupit origo vejfuk v super stavu za 1000, tak jsem ho koupil, lepší než se nervovat a za tu cenu si myslím, že ho pak klíďo prodám.

1 reakcí na tento příspěvek Rakousko, Laděný výfuk - homologace

29.5.2012 v 10:54 | Nahoru | #38
Zajimavé tema...

Mam dotaz ohledně těch kartiček...
Scorpion i k homologovaným výfukum žadnou kartičku nedává.... Jak mam tedy policistovy ukazat nějaké papiry k výfuku, když je výrobce ani sám neposkytuje...

(reakce na) Rakousko, Laděný výfuk - homologace

29.5.2012 v 11:43 | Nahoru | #39

Frodo89 píše: Zajimavé tema...

Mam dotaz ohledně těch kartiček...
Scorpion i k homologovaným výfukum žadnou kartičku nedává.... Jak mam tedy policistovy ukazat nějaké papiry k výfuku, když je výrobce ani sám neposkytuje...

EEEE čko stačí
edit a když ho nemáš nanejtuj tam tohle

Naposledy editováno 29.05.2012 11:45:02

(reakce na) Rakousko, Laděný výfuk - homologace

29.5.2012 v 15:51 | Nahoru | #40

tomax píše: Mariano, taková řečnická otázka. Laďák sice může být homologovaný na ´´hluk´´(je to jedno, kdo jej vyrábí), když ale v dnešní době jej firma prodává jakoby schválený, jak to může projít? S žádným nesériovým výfukem motorka nesplní emisní limit Euro3, ani starší Euro2. Pak přeci nemůže být schválená k silnič. provozu? Nemůže plnit jen hlukový předpis, když neplní emisní. To je stejné jako např u pneu, ta může mít stejný rozměr, ale když je špatný rychlostní index, je stejný problém. Podobně je to s pancéřovými hadicemi, přetryskováním karburátoru atd. U nás se to neřeší, ale venku si toho pojišťovny speciálně u motorkářů všímají, aby ušetřili na plnění za pojistku. Osobně mě to taky štve, výfuky dělám přes 15 let. Ale i ten přímý výfuk se dá udělat tak, aby nebyl zcela bez odporu, ale aby systémem kuželů alespoň něco utlumil. Domnívám se, že správně to napsal PetrVTR new.



Mám akrapa ze slip-on série. Dostaneš k němu kromě tlumící vložky i katalyzátor, a když ho tam dáš, splňuješ Euro3. Mám k němu i kartu, na který je uveden konkrétní typ výfuku i motocyklu. Do rajchu jezdím častěji než k nám a všem policajtům zatím stačila namontovaná vložka a vypálená homologace na plášti. Kartu ještě žádnej z nich vidět nechtěl.

Zajímavý je, že místní střelci nějaký tlumítka vůbec neřeší a jezdí tam málem i bez svodů, ale jak máš jinou značku než rakouskou, tak si tě zkontrolují...

Naposledy editováno 29.05.2012 15:51:58

(reakce na) Rakousko, Laděný výfuk - homologace

5.1.2014 v 23:00 | Nahoru | #41
RadoTP> nemohl bys mi sem hodit, jak ten papír vypadá? že bych si to upravil dle svých potřeb? :D :D
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist