marisekk>MichalR10> s těma brzdama mě ale docela děsíš? Tak nevím no. Uvidíme spíš podle stavu/ceny. Ono je to asi fakt jedno. Vyzkoušel jsem všechny japonský značky, některý v šestkách, nekterý v litru, yamahu v obou. K6 bude asi supr, ale jezdí jich dost, a většina lidí se na takový motorce podepíše, málo jetou v top stavu bude velkej problém sehnat.U R1 nebo kwakera ta šance bude asi větší. Fároš - to je až poslední volba.
Několik lidí mi řeklo, že jim to nedělá skoro vůbec, ale já mám ve svém okolí další 2 ZX10R 2006, které mají moje přítelkyně a můj nejlepší kamarád a dělá to i jim! A to i tehdy, když se jedeme "jen tak lehce projet"!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 06 vs. R1 06 vs. Fároš 06 vs. Gixer K6?
MichalR10>kawafil> perfektně vystižné jen dodam,že model 2005 je ještě vic brutusalnějši a zabavnějši
Souhlas...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 06 vs. R1 06 vs. Fároš 06 vs. Gixer K6?
MichalR10>kawafil> naprosto Tě chápu. Jak už jsem psal, Kawa je moje 12. motorka, ale je to první, která mne ani po 2 letech vůbec neomrzela a pořád mě něčím děsí, překvapuje... no prostě... něco mi dává!
ty mi snad vidiš do hlavy jak řikaš a těch par detailu jako brzdy a seriovy gumy se daj velice snadno vyřešituz jen pro ty duvody co pise Michal...a co jsem vycetl v nejakych testech at uz z cr nebo od anglanu....
nervozni chovani...divny pocit z predniho kola...spatne brzdy (na takove peklo)..coz me dost sere, pac uz i moje predchozi dziksero, jako vsechny dziksera blbe brzdilo... jezdil jsem i na K6 a ty brzdy taky zadna hitparada...tak to bude asi brutus na te desitce ...prej se to ale furt zveda i na vajglu lezicim na ceste ...coz muze byt prca...takze nic pro novacky.... desing se mi casem dostal pod kuzi...a prave proto ze moji znami okolo, oznacujou kawu jako bachyni nebo hnusnou zidli, bych do ni sel... ..jen proto nejit s davem...a je pravda ze desitek nejezdi takove hromady jako jinych znacek....
puvodne to u me vyhravalo novejsi gixo...ale holt zacinam menit pohled na vec
Flyer> myslis tu kawu,co ma o kolecko min a vubec vlastne nejede ...mas tam ode me PM...uz jsem se asi na ni dival...
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 06 vs. R1 06 vs. Fároš 06 vs. Gixer K6?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 06 vs. R1 06 vs. Fároš 06 vs. Gixer K6?
ludanek>Vy tady zase tu ZX10 demonizujete.. Nezda se ten motor "pekelnej" hlavne proto,ze zbytek motorky mu proste jen nestiha??
možna bys měl vyzkoušet vše co se prodava a ne jen to co vidiš v televizi1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 06 vs. R1 06 vs. Fároš 06 vs. Gixer K6?
2 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 06 vs. R1 06 vs. Fároš 06 vs. Gixer K6?
brzdy, podvozek, tam je trochu pozadu, ac ted s 08 se vice nez dotahla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 06 vs. R1 06 vs. Fároš 06 vs. Gixer K6?
ludanek>A nechce se mi verit,ze by zrovna tahle Kawa byla vyjimka,protoze krome jejich majitelu si to nikdo jinej nemysli ...narozdil treba od K6 :\
Určitě není nejlepší... to naplno přiznám a souhlasím s tím... pokud bych chtěl dokonalou motorku, která bude ve všem naprosto perfektní a na které se budu jenom vozit, tak to pro mne znamená obrovské minus v tom, že bych se na té motorce nudil... chci motorku, kterou budu krotit, která bude zlá a bude mít "svou hlavu" a taky potom budu mít ten dobrý pocit z toho, že tu motorku zvládám... pro mne je v tomto hledisku volba zcela jasná... ale každý hledá něco jiného, že?!
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 06 vs. R1 06 vs. Fároš 06 vs. Gixer K6?
Bubrak ZX10R>mno, ze dela Kawa nejbrutalnejsi motory, to je obecne prijimanej fakt, staci si porovnat ZX9 98+ s konkurenci, kde ji trhla az litrova Suzuka za 3 roky, kdezto litrova R1 nebo 954RR od Hondy motorove lehce ztracela ac s vetsim objemem (a Honda jeste navic o 4 roky mladsi), podobne ZX10 v 04 ulitla vsem, az 05 se chytla zas Suzuka
brzdy, podvozek, tam je trochu pozadu, ac ted s 08 se vice nez dotahla
Koukam,ze jsem pichnul do vosiho hnizda Ale musim ti oponovat. Treba u ty ZX9 98 a vis jsem presvedcenej,ze napr. na R1 nikdy nemela a to uz od toho roku 98! Nejela spatne,mel sem ji,99 zelenou,ale R1 stejnyho roku mi nandavala,pokud slo o motor. Ve vysokych tockach to jeste celkem slo,ale jinak ten motor ,a vubec celkova koncepce,to bylo jako nebe a dudy,hned pristi rok sem ji vymenil prave ze R1 a byl to krok spravnym smerem
A u ty ZX10 04 se rikalo,dejte ji tlumic rizena a jiny gumy a treba to bude nejlepsi motorka,ale nakonec se stejne mluvilo hlavne o tom,ze je "chyba" v podvozku,..A pak prisla K5 a bylo po diskutovani co kdyby..,mozna a snad... K5 dominovala! Takze vlastne kariera ZX modelu 04,05 zkoncila driv,nez stihla zacit
Bubrak ZX10R>mno, ze dela Kawa nejbrutalnejsi motory, to je obecne prijimanej fakt, staci si porovnat ZX9 98+ s konkurenci, kde ji trhla az litrova Suzuka za 3 roky, kdezto litrova R1 nebo 954RR od Hondy motorove lehce ztracela ac s vetsim objemem (a Honda jeste navic o 4 roky mladsi), podobne ZX10 v 04 ulitla vsem, az 05 se chytla zas Suzuka
brzdy, podvozek, tam je trochu pozadu, ac ted s 08 se vice nez dotahla
Koukam,ze jsem pichnul do vosiho hnizda Ale musim ti oponovat. Treba u ty ZX9 98 a vys jsem presvedcenej,ze napr. na R1 nikdy nemela a to uz od toho roku 98! Nejela spatne,mel sem ji,99 zelenou,ale R1 stejnyho roku mi nandavala,pokud slo o motor. Ve vysokych tockach to jeste celkem slo,ale jinak ten motor ,a vubec celkova koncepce,to bylo jako nebe a dudy,hned pristi rok sem ji vymenil prave ze R1 a byl to krok spravnym smerem
A u ty ZX10 04 se rikalo,dejte ji tlumic rizena a jiny gumy a treba to bude nejlepsi motorka,ale nakonec se stejne mluvilo hlavne o tom,ze je "chyba" v podvozku,..A pak prisla K5 a bylo po diskutovani co kdyby..,mozna a snad... K5 dominovala! Takze vlastne kariera ZX modelu 04,05 zkoncila driv,nez stihla zacit
Sorry,mam tady tak vyp...ny spojeni,ze to nechodi bud vubec,nebo dvakrat
Naposledy editováno 05.02.2009 16:29:01
MichalR10>ludanek>A nechce se mi verit,ze by zrovna tahle Kawa byla vyjimka,protoze krome jejich majitelu si to nikdo jinej nemysli ...narozdil treba od K6 :\
Určitě není nejlepší... to naplno přiznám a souhlasím s tím... pokud bych chtěl dokonalou motorku, která bude ve všem naprosto perfektní a na které se budu jenom vozit, tak to pro mne znamená obrovské minus v tom, že bych se na té motorce nudil... chci motorku, kterou budu krotit, která bude zlá a bude mít "svou hlavu" a taky potom budu mít ten dobrý pocit z toho, že tu motorku zvládám... pro mne je v tomto hledisku volba zcela jasná... ale každý hledá něco jiného, že?!
Jestli se da na 180ps motorce nudit,to at posoudi kazdej sam,ale chapu ze muze nekoho lakat "maskovana nedokonalost" (Ducati sou toho zarnym prikladem) a ikdyz nedam napr. na SP2 dopustit,tak musim za sebe rict,ze urcite lip svezu na ty R1
Babacoote>Spousta lidí má ráda věci které z nich udělají borce, ale když vycítí, že na tomhle to tak nějak lehce nepůjde, tak to nechcou Jezdec je to co z motorky dělá střelu, hlavně u motek nad 160 kobyl a normální silnici. A je celkem jedno jestli je ten divočák se zelím nebo se šípkovou....
Hlavne aby si spravne odhadnul svoje moznosti,az budes ze 180PS motorky delat tu strelu,protoze cim dokonalejsi = bezpecnejsi
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 06 vs. R1 06 vs. Fároš 06 vs. Gixer K6?
Pamatuju si dobře, jak mi kámoš co měl cbr 1000rr říkal, že motka drží, i když už je za limitem a pošle ho ven ze zatáčky bez varování. Prostě mu nenaznačila že už fičí moc rychle, ale poslušně držela........
Naposledy editováno 05.02.2009 20:28:39
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 06 vs. R1 06 vs. Fároš 06 vs. Gixer K6?
kamos mel R1 98 a to co sem cetl se i potvrzovalo na silnici
krom toho zrovna ZX9 ma silnejsi spodek nez ZX10, takze motor byl silnej vsude
R1 v tech letech byla jako 954RR o 4 roky pozdeji, kratka, presna, ostry brzdy, nekompromisni sportak, ZX9 byl v podstate cestak proti nim, ale motorove minimalne na stejny urovni, ac o 100cc mene, mozna v nizkych rychlostech a otackach, kde se jeste neuplatnil napor, tak R1 byla lepsi
zkousel sem jeste ZX9 proti 954RR na pruzny zrychleni ze 180km/h na 4ku, a se ZX9 sem docela vyrazne ujel
kazdopadne s mensim obsahem je jasny, ze to Kawa umi;
podobne jako treba Suzuka u 750, v 96 potrela Farose a v 00 znovu
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 06 vs. R1 06 vs. Fároš 06 vs. Gixer K6?
2 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 06 vs. R1 06 vs. Fároš 06 vs. Gixer K6?
Babacoote>Jak se to vezme pokud ti dá mašina pocit, že jsi mistr světa tak moc bezpečná ta dokonalost není
Pamatuju si dobře, jak mi kámoš co měl cbr 1000rr říkal, že motka drží, i když už je za limitem a pošle ho ven ze zatáčky bez varování. Prostě mu nenaznačila že už fičí moc rychle, ale poslušně držela........
To co popisujes neni zalezitost motorky,ale pneumatyk. Ty jsou od toho,aby ohlasovali limit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35794 | Včera v 21:16 oxygen |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 4 | Včera v 15:06 TomasRA |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |