1 reakcí na tento příspěvek KLX250 vs WR250R srovnani?
servisní intervaly jsou u KLX standartní, tedy co 6000km kontroly a případné výměny či štelování
1 reakcí na tento příspěvek KLX250 vs WR250R srovnani?
jedinej rozdil v tech motoreh je ze kawa toci 7500 a wrr 10000, tomu taky odpovida psany vykon.. kdyz tam das jinej vyfuk a nastavis tak pojede oboje o dost lip
1 reakcí na tento příspěvek KLX250 vs WR250R srovnani?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?
Libor67>Pro normálního člověka je KLX asi vhodnější, protože bude mít podstatně delší servisní intervaly, menší spotřebu, delší životnost. Kdo jezdí ostře a nehledí na provozní náklady, volí WR. To jsou ti nenormální.
No to právě takhle není.. Servisní interval u WR250R je každých 5000km výměna oleje a kontrola ventilů dle servisní knížky až po 40 000km ! Nemyslím si že na tom bude kawa líp, v tomhle si jsou rovni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?
Suzuki>no že jsou ceny Yamahy a Kawy srovnatelný? Asi špatně koukám...
servisní intervaly jsou u KLX standartní, tedy co 6000km kontroly a případné výměny či štelování
Moc velký rozdíly v ceně už nejsou, Kawa se prodává za 119t.kč, WR250R se nechá sehnat za 135t.kč funglovka. Takže ten rozdíl cca 15t.kč už není tak šílený, když přišla WR250R na trh, stála 154500kč - což už byl fakt ranec, ale ty ceny ještě půjdou dolů a hlavně díky kawě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?
Miras87>MaraTT-R> nevim nestudoval sem servisni manual ale kontrola ventilu po 40 000?to i "normalni" silnice maj asi min ne?
Opravdu to tak je. Kontrola ventilů je až po 40t.km. Ale z té kontroly se stejně nejspíš vyklube to, že se budou muset vyměnit aspoň sací ventily, protože ty jsou titanový, výfukový jsou ocelový. Dlouhej servisní interval je taky danej rozvodem DOHC, např silniční Yamaha FZR 750(myslím že to je ona) tak ta má taky až po 40t.km.
Ale tak problém v tomhle nevidím, např. Suzuki DR-Z400S má od výrobce doporučenou kontrolu ventilů každých 24t.km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?
650ccm>22 koní na lehkém soft-endurku bohatě stačí.
Máš pravdu, 22 koní fakt stačí uplně v pohodě, měl jsem funglovku civilní endurko Suzuki DR-Z250(prodává se pouze v USA - jaká škoda)
je to vzduch-olej a výkon 22k. Vše na této motorce je naprosto super, váha 115kg, el.startér i kick, ovladatelnost, spotřeba, nenáročnost... ale jediný důvod proč jsem jí dal pryč byl ten, že měla moc slabej podovozek - tlumiče. Prostě tlumiče fungovaly 100% jak měli, ale nebyly stavěný na velkou váhu, s mejma 100kg už to bylo opravdu moc a tlumiče šli dost nadoraz, a to mě sra**... Když na to sedne kluk s cca 70-75kg, tak je to naprosto ideální stroj. Jelo to moc pěkně. A Kawu KLX250S vidím v tomhle směru uplně stejně, už jsem skouknul několik videí s testováním KLX250S a když to porovnám s DR-Z250 tak se mi opravdu jeví podvozkově dost stejně, s těmi jezdci to šlo taky celkem nadoraz, to jde prostě poznat. Takže Kawa KLX250S ideální stroj pro lidi který mají opravdu NORMÁLNÍ váhu okolo těch 75kg a né pro nás "prasata" 100kg
Jinak na WR250R jsem nejel, pouze seděl, a ten podvozek je uplně někde jinde, připadá mi to o několik tříd lepší, i s těmě mejma 100kg když jsem to prohoupnul tak se to jevilo o hodně lépe nez DR-Z250 při maximálním přitvrzení.
1 reakcí na tento příspěvek KLX250 vs WR250R srovnani?
BTW nova skoda octavie deklaruje vymenu oleje po 30tkm, ale pouze silenec by se tim ridil.. pouze reklamni tah..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?
Troj11>podle me to jsou blaboly co pisou v manualech.. resp muze si tam napsat kdo chce co chce, spis bych rekl ze to pisou pouze proto, aby tyhle motky budily dojem nekonecne trvanlivosti a spolehlivosti.. a pokud se tim bude majitel ridit tak je vul.. za 5tkm po silnici olej OK, za 5tkm v terenu vykyda z motoru sedocerna kase .. a ty ventily no comment..
BTW nova skoda octavie deklaruje vymenu oleje po 30tkm, ale pouze silenec by se tim ridil.. pouze reklamni tah..
Jak jsem psal, ty ventily to je ta poslední věc čeho bych se na tom motoru bál, tohle uměli vychytat už před 25ti lety, když přišla na trh Yamaha TT350 s rozvodem DOHC, kde se prakticky po celou životnost motoru nesahalo na ventily, myslím tím než byl motor zralej na GO, což je někdy 30t.km, někdy 45t.km, záleží jak se k tomu majitel choval. Hlavně neporovnávat WR250R s WR250F a s jinými speciály co se týče životnosti motorových částí, tady prostě není co srvonávat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?
Vespa>Troj11> mluvíš pravdu, i interval oleje třeba u DR-Z 400 6000km je z výroby dost přepísknutej a minimum je polovina, doloženo rozborem oleje. A když se na motorce jezdí tvrdě tak ani držák nevydrží.
Tak s olejem to je jasná věc, ale tohle si každý musí uvědomit sám, když vím že dávám motorce čočku v terénu, tak vyměním olej klidně i každých 1000km a nebolí mě to. Olej = krev pro motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?
MaraTT-R>
Moc velký rozdíly v ceně už nejsou, Kawa se prodává za 119t.kč, WR250R se nechá sehnat za 135t.kč funglovka. Takže ten rozdíl cca 15t.kč už není tak šílený, když přišla WR250R na trh, stála 154500kč - což už byl fakt ranec, ale ty ceny ještě půjdou dolů a hlavně díky kawě
Sám jsi napsal "se nechá sehnat"...
Kawa má cenu 119000,- na krámě u oficiálních dealerů. Předpokládám, že "šeďáci" ji budou prodávat samozřejmě za míň stejně jako WR250R...
1 reakcí na tento příspěvek KLX250 vs WR250R srovnani?
Pletete si to s KLX250S což je ale verze pro ameriku, která má karburátor, ale k nám se nedováží, protože nesplňuje normu Euro3.
Suzuki>MaraTT-R>
Moc velký rozdíly v ceně už nejsou, Kawa se prodává za 119t.kč, WR250R se nechá sehnat za 135t.kč funglovka. Takže ten rozdíl cca 15t.kč už není tak šílený, když přišla WR250R na trh, stála 154500kč - což už byl fakt ranec, ale ty ceny ještě půjdou dolů a hlavně díky kawě
Sám jsi napsal "se nechá sehnat"...
Kawa má cenu 119000,- na krámě u oficiálních dealerů. Předpokládám, že "šeďáci" ji budou prodávat samozřejmě za míň stejně jako WR250R...
Tu cenu u WR250R jsem nemyslel u šedých dovozců ale ofic. dealer Yamaha, tady ji měli za 135t.kč v akci(výprodej).
1 reakcí na tento příspěvek KLX250 vs WR250R srovnani?
http://www.recenze-t...Kawasaki+KLX250+2009
pisou stejny motor jak na ninje
1 reakcí na tento příspěvek KLX250 vs WR250R srovnani?
Naposledy editováno 28.02.2009 18:37:15