Téma: KLX250 vs WR250R srovnani?
 
7.1.2009 v 14:30
Srovnaval nekdo z vas KLX250 vs WR250R?

Jak to jede?

KLX250

WR250R


Naposledy editováno 07.01.2009 14:41:24

1 reakcí na tento příspěvek KLX250 vs WR250R srovnani?

12.1.2009 v 11:56 | Nahoru | #31
no že jsou ceny Yamahy a Kawy srovnatelný? Asi špatně koukám...

servisní intervaly jsou u KLX standartní, tedy co 6000km kontroly a případné výměny či štelování

KLX250 vs WR250R srovnani?

12.1.2009 v 11:57 | Nahoru | #32
jo a je to pouze KLX250 ...ne KLX250S

vypadá pěkně ale jestli je těch 22koní opravdu tragických Vám povím jakmile přestaně být taková kosa...

1 reakcí na tento příspěvek KLX250 vs WR250R srovnani?

12.1.2009 v 12:08 | Nahoru | #33
22 ctyrtaktnich koni tragickych urcite nebude..
jedinej rozdil v tech motoreh je ze kawa toci 7500 a wrr 10000, tomu taky odpovida psany vykon.. kdyz tam das jinej vyfuk a nastavis tak pojede oboje o dost lip

(reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?

12.1.2009 v 14:10 | Nahoru | #34
Troj11> to jo...já samozřejmě ale ni takovýho řešit nebudu...já to prostě jenom vyzkouším tak jak to je z krámu a uvidíme...poladit se dá všechno kor na úkor servisního intervalu a životnosti...

1 reakcí na tento příspěvek KLX250 vs WR250R srovnani?

12.1.2009 v 14:17 | Nahoru | #35
22 koní na lehkém soft-endurku bohatě stačí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?

12.1.2009 v 21:08 | Nahoru | #36

Libor67>Pro normálního člověka je KLX asi vhodnější, protože bude mít podstatně delší servisní intervaly, menší spotřebu, delší životnost. Kdo jezdí ostře a nehledí na provozní náklady, volí WR. To jsou ti nenormální.



No to právě takhle není.. Servisní interval u WR250R je každých 5000km výměna oleje a kontrola ventilů dle servisní knížky až po 40 000km ! Nemyslím si že na tom bude kawa líp, v tomhle si jsou rovni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?

12.1.2009 v 21:10 | Nahoru | #37
MaraTT-R> nevim nestudoval sem servisni manual ale kontrola ventilu po 40 000?to i "normalni" silnice maj asi min ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?

12.1.2009 v 21:12 | Nahoru | #38

Suzuki>no že jsou ceny Yamahy a Kawy srovnatelný? Asi špatně koukám...

servisní intervaly jsou u KLX standartní, tedy co 6000km kontroly a případné výměny či štelování



Moc velký rozdíly v ceně už nejsou, Kawa se prodává za 119t.kč, WR250R se nechá sehnat za 135t.kč funglovka. Takže ten rozdíl cca 15t.kč už není tak šílený, když přišla WR250R na trh, stála 154500kč - což už byl fakt ranec, ale ty ceny ještě půjdou dolů a hlavně díky kawě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?

12.1.2009 v 21:17 | Nahoru | #39

Miras87>MaraTT-R> nevim nestudoval sem servisni manual ale kontrola ventilu po 40 000?to i "normalni" silnice maj asi min ne?



Opravdu to tak je. Kontrola ventilů je až po 40t.km. Ale z té kontroly se stejně nejspíš vyklube to, že se budou muset vyměnit aspoň sací ventily, protože ty jsou titanový, výfukový jsou ocelový. Dlouhej servisní interval je taky danej rozvodem DOHC, např silniční Yamaha FZR 750(myslím že to je ona) tak ta má taky až po 40t.km.

Ale tak problém v tomhle nevidím, např. Suzuki DR-Z400S má od výrobce doporučenou kontrolu ventilů každých 24t.km

(reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?

12.1.2009 v 21:22 | Nahoru | #40
MaraTT-R> kurna proc jen mam krosa
padat bych moh i na fejzru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?

12.1.2009 v 21:29 | Nahoru | #41

650ccm>22 koní na lehkém soft-endurku bohatě stačí.



Máš pravdu, 22 koní fakt stačí uplně v pohodě, měl jsem funglovku civilní endurko Suzuki DR-Z250(prodává se pouze v USA - jaká škoda)



je to vzduch-olej a výkon 22k. Vše na této motorce je naprosto super, váha 115kg, el.startér i kick, ovladatelnost, spotřeba, nenáročnost... ale jediný důvod proč jsem jí dal pryč byl ten, že měla moc slabej podovozek - tlumiče. Prostě tlumiče fungovaly 100% jak měli, ale nebyly stavěný na velkou váhu, s mejma 100kg už to bylo opravdu moc a tlumiče šli dost nadoraz, a to mě sra**... Když na to sedne kluk s cca 70-75kg, tak je to naprosto ideální stroj. Jelo to moc pěkně. A Kawu KLX250S vidím v tomhle směru uplně stejně, už jsem skouknul několik videí s testováním KLX250S a když to porovnám s DR-Z250 tak se mi opravdu jeví podvozkově dost stejně, s těmi jezdci to šlo taky celkem nadoraz, to jde prostě poznat. Takže Kawa KLX250S ideální stroj pro lidi který mají opravdu NORMÁLNÍ váhu okolo těch 75kg a né pro nás "prasata" 100kg

Jinak na WR250R jsem nejel, pouze seděl, a ten podvozek je uplně někde jinde, připadá mi to o několik tříd lepší, i s těmě mejma 100kg když jsem to prohoupnul tak se to jevilo o hodně lépe nez DR-Z250 při maximálním přitvrzení.

1 reakcí na tento příspěvek KLX250 vs WR250R srovnani?

12.1.2009 v 21:37 | Nahoru | #42
podle me to jsou blaboly co pisou v manualech.. resp muze si tam napsat kdo chce co chce, spis bych rekl ze to pisou pouze proto, aby tyhle motky budily dojem nekonecne trvanlivosti a spolehlivosti.. a pokud se tim bude majitel ridit tak je vul.. za 5tkm po silnici olej OK, za 5tkm v terenu vykyda z motoru sedocerna kase .. a ty ventily no comment..
BTW nova skoda octavie deklaruje vymenu oleje po 30tkm, ale pouze silenec by se tim ridil.. pouze reklamni tah..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?

12.1.2009 v 21:40 | Nahoru | #43
MaraTT-R> ja mam taky necelych 100kg a vsichni mi rikaj ze jsem hrozne hubenej.. to je v pohode

(reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?

12.1.2009 v 22:04 | Nahoru | #44

Troj11>podle me to jsou blaboly co pisou v manualech.. resp muze si tam napsat kdo chce co chce, spis bych rekl ze to pisou pouze proto, aby tyhle motky budily dojem nekonecne trvanlivosti a spolehlivosti.. a pokud se tim bude majitel ridit tak je vul.. za 5tkm po silnici olej OK, za 5tkm v terenu vykyda z motoru sedocerna kase .. a ty ventily no comment..
BTW nova skoda octavie deklaruje vymenu oleje po 30tkm, ale pouze silenec by se tim ridil.. pouze reklamni tah..



Jak jsem psal, ty ventily to je ta poslední věc čeho bych se na tom motoru bál, tohle uměli vychytat už před 25ti lety, když přišla na trh Yamaha TT350 s rozvodem DOHC, kde se prakticky po celou životnost motoru nesahalo na ventily, myslím tím než byl motor zralej na GO, což je někdy 30t.km, někdy 45t.km, záleží jak se k tomu majitel choval. Hlavně neporovnávat WR250R s WR250F a s jinými speciály co se týče životnosti motorových částí, tady prostě není co srvonávat...

(reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?

12.1.2009 v 22:06 | Nahoru | #45

Troj11>MaraTT-R> ja mam taky necelych 100kg a vsichni mi rikaj ze jsem hrozne hubenej.. to je v pohode



jo tak jestli máš 2 metry tak seš jak koště já jsem jen lehce zazimovanej, ale už se blíží jaro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?

12.1.2009 v 22:08 | Nahoru | #46
Troj11> mluvíš pravdu, i interval oleje třeba u DR-Z 400 6000km je z výroby dost přepísknutej a minimum je polovina, doloženo rozborem oleje. A když se na motorce jezdí tvrdě tak ani držák nevydrží.

(reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?

12.1.2009 v 22:21 | Nahoru | #47

Vespa>Troj11> mluvíš pravdu, i interval oleje třeba u DR-Z 400 6000km je z výroby dost přepísknutej a minimum je polovina, doloženo rozborem oleje. A když se na motorce jezdí tvrdě tak ani držák nevydrží.



Tak s olejem to je jasná věc, ale tohle si každý musí uvědomit sám, když vím že dávám motorce čočku v terénu, tak vyměním olej klidně i každých 1000km a nebolí mě to. Olej = krev pro motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?

13.1.2009 v 09:13 | Nahoru | #48

MaraTT-R>
Moc velký rozdíly v ceně už nejsou, Kawa se prodává za 119t.kč, WR250R se nechá sehnat za 135t.kč funglovka. Takže ten rozdíl cca 15t.kč už není tak šílený, když přišla WR250R na trh, stála 154500kč - což už byl fakt ranec, ale ty ceny ještě půjdou dolů a hlavně díky kawě



Sám jsi napsal "se nechá sehnat"...
Kawa má cenu 119000,- na krámě u oficiálních dealerů. Předpokládám, že "šeďáci" ji budou prodávat samozřejmě za míň stejně jako WR250R...

1 reakcí na tento příspěvek KLX250 vs WR250R srovnani?

13.1.2009 v 10:23 | Nahoru | #49
Jo a ještě jedna věc...KLX250 je stříkačka a ne karbec.

Pletete si to s KLX250S což je ale verze pro ameriku, která má karburátor, ale k nám se nedováží, protože nesplňuje normu Euro3.

(reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?

13.1.2009 v 14:13 | Nahoru | #50
Suzuki>

Jo a ještě jedna věc...KLX250 je stříkačka a ne karbec.



Tak to je v riti...ja jsem KLX prave videl a sedel na ni v Kanade a myslel jsem ze to bude stejny aji tady...

(reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?

13.1.2009 v 19:11 | Nahoru | #51

Suzuki>MaraTT-R>
Moc velký rozdíly v ceně už nejsou, Kawa se prodává za 119t.kč, WR250R se nechá sehnat za 135t.kč funglovka. Takže ten rozdíl cca 15t.kč už není tak šílený, když přišla WR250R na trh, stála 154500kč - což už byl fakt ranec, ale ty ceny ještě půjdou dolů a hlavně díky kawě

Sám jsi napsal "se nechá sehnat"...
Kawa má cenu 119000,- na krámě u oficiálních dealerů. Předpokládám, že "šeďáci" ji budou prodávat samozřejmě za míň stejně jako WR250R...



Tu cenu u WR250R jsem nemyslel u šedých dovozců ale ofic. dealer Yamaha, tady ji měli za 135t.kč v akci(výprodej).

(reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?

20.2.2009 v 18:08 | Nahoru | #52
Wenco klx je taky stříkačka

1 reakcí na tento příspěvek KLX250 vs WR250R srovnani?

21.2.2009 v 09:18 | Nahoru | #53
Zdarte tak motorka se mi taky zacina libit tady jsem nasel jeden kratky test
http://www.recenze-t...Kawasaki+KLX250+2009
pisou stejny motor jak na ninje

(reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?

21.2.2009 v 21:35 | Nahoru | #54


Naposledy editováno 25.04.2018 11:25:05

1 reakcí na tento příspěvek KLX250 vs WR250R srovnani?

26.2.2009 v 18:41 | Nahoru | #55
jakou byste teda zvolili vy kdyby ste byli 15 ti leti kluci a chteli se na tym projizdet po polnich cestach za kamaradem ktery ma krosku 85ku .... ale zaroven nekam s rodicama jet na šumavu treba.... prosim odpovezte někdo... dekuju

KLX250 vs WR250R srovnani?

26.2.2009 v 18:42 | Nahoru | #56

(reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?

26.2.2009 v 18:44 | Nahoru | #57
Pivja> a vážili byste zhruba 70 kg??

KLX250 vs WR250R srovnani?

28.2.2009 v 18:35 | Nahoru | #58
Mě je 18 a mam něco málo nad 7O kg...mam WR250R a občas by se mi hodilo i nějakejch pár koníků navíc, jinak na WR to na celodenní projížďku není, sedlo je docela tvrdý, ale neni to zas tak strašný. A aby si stíhal kluka na 85ce, o tej kawasaki nic nevim, ale ta WRka jede určo hůř než ostrej 2T 125. Jinak já přesedal na WR ze slabího 4T 125 (cca 8 kW) a neměl jsem z WR problémy si zvyknout, už sem to psal, po roce ježdění na WR bych šel do silnější.. Snad sem ti aspoň krapet pomoh :) Ale podle mě pojede WR líp než KLX 250

Naposledy editováno 28.02.2009 18:37:15

1 reakcí na tento příspěvek KLX250 vs WR250R srovnani?

2.3.2009 v 14:15 | Nahoru | #59
Tak nám cena KLX 250 vzrostla ze 119 000 Kč na 139 000 Kč. Jsem zvědav, jak půjde na odbyt. Já jsem ji definitivně zavrhl.

(reakce na) KLX250 vs WR250R srovnani?

2.3.2009 v 16:21 | Nahoru | #60
Libor67> taky jsem koukal škoda
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist