Průjezd Brno plechovka
Máte někdo video na motorce. Nejlépe s otáčkoměrem, aby šlo jasně poznat, kdy pilot začne přidávat plyn?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průjezd Brněnského okruhu - video
_dfy>Tak to ti muzu rict naprosto presne. Nikde. Protoze ta prava na cilovku se jede s otevrenym plynem uz od predchozi levy .
Jj. Jedeš to na 3 a pak v náklonu na cílovce 4, nebo v přehazovačce přeřadíš na 4 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průjezd Brněnského okruhu - video
Pro mě to ale cenu nemá - jedu tam moc pomalu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průjezd Brněnského okruhu - video
DavidH>Jj. Jedeš to na 3 a pak v náklonu na cílovce 4, nebo v přehazovačce přeřadíš na 4 ?
Loni jsem radil 4 az na vyjezdu, ale blbe se mi to delalo a kolikrat jsem tam sel az na omezovac, takze letos zkusim za 4 uz pri preklapecce a uvidime.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průjezd Brněnského okruhu - video
Doufy>Loni jsem radil 4 az na vyjezdu, ale blbe se mi to delalo a kolikrat jsem tam sel az na omezovac, takze letos zkusim za 4 uz pri preklapecce a uvidime.
Tak jak jsi to letos jezdil?
Já přešel na 3 a až na výjezdu na cílovku 4. Ale určitě při přehazovačce zleva do prava uberu. To vážně jedeš bez ubrání už od levé? Když jsem to zkoušel, tak i můj moped jede při narovnávání z levýho náklonu po zadním
Naposledy editováno 18.10.2010 17:49:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průjezd Brněnského okruhu - video
DavidH>Doufy: Tak to ti muzu rict naprosto presne. Nikde. Protoze ta prava na cilovku se jede s otevrenym plynem uz od predchozi levy
Tak jak jsi to letos jezdil?
Já přešel na 3 a až na výjezdu na cílovku 4. Ale určitě při přehazovačce zleva do prava uberu. To vážně jedeš bez ubrání už od levé? Když jsem to zkoušel, tak i můj moped jede při narovnávání z levýho náklonu po zadním
No ja byl letos jezdit v Brne v podstate akorat jednou , takze jsem spis vyjevene cumel, co je to za nesmyslnou dalnici a kudy ze se to vlastne ma jet . Prekvapive jsem ale jel stejnej cas jako loni, kdy jsem to jezdil poslepu, coz bylo prijemny.
V kazdym pripade taktika zustala stejna. Porad pridavat plyn. Je jasny, ze pri tom preklapeni se obcas neudrzis a trochu uberes, jak na ty motorce prelejzas, ale kdyz si vzydcky tene pred tim preklapenim reknes, ze nesmis uklapnout, tak to bude casem lepsi a lepsi. Aspon u me to tak funguje.
Co se tyce toho "po zadnim" - ono ti to po zadnim nejspis nejede, ale jak preklapis motorku a tlacis na riditka, tak se ti to zda, pac tu motorku zneklidnis v okamziku, kdy ma odlehcenej predek. Hodne pomaha, kdyz se budes snazit tu motorku preklopit vic nohama, nez rukama a ruce nechas co nejvic volne. A nebo si tu nervozitu naopak uzijes, coz delam ja .
Jo abych ti vubec odpovedel - jedu to porad na tri a radim ctyri az na vyjezdu na cilovku. Ctyrka pri najezdu do predposledni levy byla moc dlouha a vynaselo me to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průjezd Brněnského okruhu - video
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průjezd Brněnského okruhu - video
DavidH>Doufy> Díky za pěkný popis. Těch tvých 2:16 nejedeš zřejmě náhodou
Jasne, ze to neni nahodou. Naopak je to diky nedostatku talentu neuveritelne vydrenej cas .